Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik begrijp je ja?..mijn pc had ook 425 en 450cc besteld. Uiteindelijk is de 450cc erin gegaan..jouw pc zal dan ook kijken wat het mooiste gaat passen bij je. ?


Ja precies. Ik heb net nog even gemaild met de vraag of het cohensive I of II wordt, want dat is niet gezegd.

 

Iemand een idee wat hierin het verschil is en waarom bij de 1 het ene wordt gekozen, en bij de ander het andere? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo'n goed 2e consult heb gehad. En ja je voorsituatie bepaald hoe de borsten gaan hangen en ook of je decolleté dicht bij elkaar komt of niet. Er zijn een paar artsen die wel iets kunnen doen aan de positie zodat ze dichter bij elkaar kunnen komen. Maar prima toch dat de arts kijkt wat het beste past bij jouw wensen ter plekke. Ik vind dat wel mooi. Al zou ik het zelf toch minder vinden om paar tweedekans (zoals coolblue dat zo mooi noemt) implantaten te krijgen. Maar goed het zal goed gedesinfecteerd worden enzo. Nu aftellen. Ik nog 26 dagen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je zo'n goed 2e consult heb gehad. En ja je voorsituatie bepaald hoe de borsten gaan hangen en ook of je decolleté dicht bij elkaar komt of niet. Er zijn een paar artsen die wel iets kunnen doen aan de positie zodat ze dichter bij elkaar kunnen komen. Maar prima toch dat de arts kijkt wat het beste past bij jouw wensen ter plekke. Ik vind dat wel mooi. Al zou ik het zelf toch minder vinden om paar tweedekans (zoals coolblue dat zo mooi noemt) implantaten te krijgen. Maar goed het zal goed gedesinfecteerd worden enzo. Nu aftellen. Ik nog 26 dagen ?


Uuuuuh ze hebben ze allemaal besteld, mag toch hopen dat het dus “brand new” implantaten zijn toch?? 
 

Hahaha vreselijk dat wachten hè. Iedereen zegt tegen me “het vliegt zo om”, maar in mijn beleving kruipt de tijd, hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 3 consultaties en gaf aan, dat ik meer vulling bovenin en een lift van de borst wil (zonder borstlift). Alle 3 chirurgen zeiden meteen ‚anatomisch‘. Rond was geen optie. Ik heb van mijzelf altijd relatief ronde borsten gehad, tot na de borstvoeding dan. ?

 

Ook werd mij verteld dat zelfs chirurgen nauwelijks goed gokken als ze moeten zeggen of iemand ronde of anatomische implantaten heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, polemommy zei:

Ik had 3 consultaties en gaf aan, dat ik meer vulling bovenin en een lift van de borst wil (zonder borstlift). Alle 3 chirurgen zeiden meteen ‚anatomisch‘. Rond was geen optie. Ik heb van mijzelf altijd relatief ronde borsten gehad, tot na de borstvoeding dan. ?

 

Ook werd mij verteld dat zelfs chirurgen nauwelijks goed gokken als ze moeten zeggen of iemand ronde of anatomische implantaten heeft. 

Wil je wel anatomisch? Ben je wel bij een kliniek op consult geweest die vooral ronde protheses plaatst? Van der weij plaatst volgens mij echt alleen maar anatomische protheses. Zo heeft mijn eerste pc mij ook anatomische protheses aangepraat omdat hij bijna geen ronde protheses plaatst. Nu heb ik wel ronde protheses laten zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, polemommy zei:

Ik had 3 consultaties en gaf aan, dat ik meer vulling bovenin en een lift van de borst wil (zonder borstlift). Alle 3 chirurgen zeiden meteen ‚anatomisch‘. Rond was geen optie. Ik heb van mijzelf altijd relatief ronde borsten gehad, tot na de borstvoeding dan. ?

 

Ook werd mij verteld dat zelfs chirurgen nauwelijks goed gokken als ze moeten zeggen of iemand ronde of anatomische implantaten heeft. 


Typisch... Wat was hun onderbouwing hiervoor? Zeker als je aangeeft dat je bovenin meer vulling wil vind ik het best opmerkelijk en ben wel nieuwsgierig waarom ze dan anatomisch adviseren. Wellicht omdat je van jezelf al meer borstweefsel hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Ld1234 said:

Wil je wel anatomisch? Ben je wel bij een kliniek op consult geweest die vooral ronde protheses plaatst? Van der weij plaatst volgens mij echt alleen maar anatomische protheses. Zo heeft mijn eerste pc mij ook anatomische protheses aangepraat omdat hij bijna geen ronde protheses plaatst. Nu heb ik wel ronde protheses laten zetten. 

Ik heb bij twee verschillende chirurgen van Boerhaave consult gehad inderdaad en dan ook nog bij de Mooi kliniek. Die werken dus alleen maar met Motiva. maar ook daar zeiden ze anatomisch. 

 

@Veerveertje Ik heb wel best wel wat borstweefsel van mezelf inderdaad. Alleen het is wat slapjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, polemommy zei:

Ik heb bij twee verschillende chirurgen van Boerhaave consult gehad inderdaad en dan ook nog bij de Mooi kliniek. Die werken dus alleen maar met Motiva. maar ook daar zeiden ze anatomisch. 

 

@Veerveertje Ik heb wel best wel wat borstweefsel van mezelf inderdaad. Alleen het is wat slapjes allemaal

Dan klopt het denk ik wel..ik was de vorige keer maar bij 1 kliniek geweest en die plaatst het liefste anatomisch en zei tegen mij dat rond geen mooie resultaten zou geven..dus ik daarop vertrouwd en nooit helemaal tevreden geweest. Ja het was mooi natuurlijk, maar niet het resultaat dat ik graag wilde hebben. Nu toch mijn ronde protheses gekregen na 11 jaar bij mooi kliniek.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

Hey @Veerveertje

 

Ik zag dat je nog geen juiste topictitel had en nog niet tussen de operatieverslagen stond. Heb dat meteen allemaal even aangepast. Zo kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en heb je alles makkelijk en overzichtelijk bij elkaar staan!

 

xx BB


Ah super fijn, dank je wel! Ik dacht dat ik een nieuw topic zou moeten openen tegen die tijd, maar dit is helemaal super. ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Spookbewoning12 zei:

Ik ga dezelfde protheses krijgen! Maar dan 275 of 290. De mod plus extra is er niet in 300. Of krijg jij niet de Xtra? Dat memory gel gebeuren?


Uuuuuuuuh goeie ? Ik heb toevallig gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ik cohensive l of ll krijg, hoop dat ik duidelijk krijg welke protheses het precies zijn. Misschien omdat hij 4 verschillende maten heeft besteld, dat dan met die van 300 iets anders is? Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar toen ik vroeg naar of ik high - medium - low profile kreeg, zei hij “medium en dan een beetje extra”, of iets in die trant. Toen ik vervolgens ging googelen zag ik moderate plus, dus nam ik eigenlijk aan dat ik die zou krijgen ?

Als ik antwoord op mijn mail heb, laat ik het weten. 
Wanneer word jij geopereerd en waar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Veerveertje zei:


Uuuuuuuuh goeie ? Ik heb toevallig gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ik cohensive l of ll krijg, hoop dat ik duidelijk krijg welke protheses het precies zijn. Misschien omdat hij 4 verschillende maten heeft besteld, dat dan met die van 300 iets anders is? Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar toen ik vroeg naar of ik high - medium - low profile kreeg, zei hij “medium en dan een beetje extra”, of iets in die trant. Toen ik vervolgens ging googelen zag ik moderate plus, dus nam ik eigenlijk aan dat ik die zou krijgen ?

Als ik antwoord op mijn mail heb, laat ik het weten. 
Wanneer word jij geopereerd en waar? 

Kan ook de moderate plus profile zijn. Maar dan de gewone idd, want de Xtra heeft geen 300 cc bij de moderate plus profile.

Ze hebben het lekker ingewikkeld gemaakt, die firma Mentor haha. Ze zaten op een maandagochtend in een overleg samen, en bedachten: goh, we maken gewoon lekker dezelfde profiles, maar dan noemen we ze 'Xtra' omdat we ze een beetje extra geven... 
Ja jongens, heeeeeel handig :45: 
Maar goed, als je het eenmaal door hebt, is het wel weer logisch :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, best_boobie zei:

Kan ook de moderate plus profile zijn. Maar dan de gewone idd, want de Xtra heeft geen 300 cc bij de moderate plus profile.

Ze hebben het lekker ingewikkeld gemaakt, die firma Mentor haha. Ze zaten op een maandagochtend in een overleg samen, en bedachten: goh, we maken gewoon lekker dezelfde profiles, maar dan noemen we ze 'Xtra' omdat we ze een beetje extra geven... 
Ja jongens, heeeeeel handig :45: 
Maar goed, als je het eenmaal door hebt, is het wel weer logisch  

 

xxx


Ja precies, nou ik heb het nog niet helemaal door ?

Maar ik hoop dat ze in hun antwoord op mijn mail de volledige naam van de protheses geven en niet alleen antwoorden of het cohensive I of II is. En anders stel ik alsnog de vraag, nu wil ik het weten ook. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag overigens voor hier.

Ze hebben niks gezegd over dat ik “omhoog” moet liggen met slapen, is dat iets standaards of niet? 
Ik zie het hier overal voorbij komen, is dat nodig en zo ja, hoe lang? 
Vreselijk zeg. Het feit dat ik op m’n rug moet tukken is al erg genoeg, als ik ook nog eens half omhoog moet slapen gaat het helemaal ellende worden. 
Wordt oxazepammetjes snoepen denk ik, de eerste paar nachten ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veerveertje zei:

Nog een vraag overigens voor hier.

Ze hebben niks gezegd over dat ik “omhoog” moet liggen met slapen, is dat iets standaards of niet? 
Ik zie het hier overal voorbij komen, is dat nodig en zo ja, hoe lang? 
Vreselijk zeg. Het feit dat ik op m’n rug moet tukken is al erg genoeg, als ik ook nog eens half omhoog moet slapen gaat het helemaal ellende worden. 
Wordt oxazepammetjes snoepen denk ik, de eerste paar nachten ?

haha soms is het zelfs lekkerder om half zittend te slapen dan helemaal plat. Ik had  het echt niet gekund de eerste nachten: plat liggen. 
Misschien dat je nog instructies meekrijgt op de dag van je operatie, en anders maar ff vragen in je kliniek. Niet iedere kliniek adviseert het.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb even 2 betere foto’s toegevoegd aan mijn album van mijn voorsituatie. 
Vond die 3D print zo “plastisch”. ?

Nog niet zo interessant met beelden van de na-situatie, maar voor iedereen die wil meekijken, laat maar weten, dan voeg ik je toe aan het album. Na de operatie zal ik ook beeldmateriaal toevoegen van de na-situatie. ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb net antwoord gekregen; dit gaat er in:


mentor rond en glad, moderate plus, cohensive I.

 

Nu word ik alleen even nerveus, omdat ik hier gelezen heb dat je met cohensive I sneller kans hebt op plooien ? En ik heb al behoorlijk weinig borstweefsel van mezelf. Wat denken jullie? Meningen please? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.