Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Fijn om te horen dat ze nu helemaal glad zijn! Jaaa mij ook, bizar he snel je lichaam dat heelt. Gelukkig maar haha maar ik had mij echt op veeel erger voorbereid. 
 

Klopt ook wat je zegt! Lekker je eigen chirurg volgen, doe ik inderdaad ook. Ik mag pas ik mei komen. Wel balen maar ben blij dat het allemaal zo goed gaat. Anders had ik het wel naar gevonden. 
 

Aaaaaahh wat duren de BH’s lang haha! Spannend zeg. Ik las dat er in Nederland van de week nog wel Hunkemollers open zijn maar het personeel geeft geen advies meer. Ik hoop stiekem dat ik straks in een winkel terecht kan maar tot nu toe paik gelukkig mijn echt oude bh’s nog. Ookal wil ik uiteraaaaaard nieuwe hahaha. En moet nog heel braaf 3 weken mijn po bh aan haha. Ben zooooo benieuwd naar al onze eindmaten! Ik hoop dat je BH’s mooi zitten als ze er straks zijn. Niet dat je er dan al uit gegroeid bent hihi ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat ze nu helemaal glad zijn! Jaaa mij ook, bizar he snel je lichaam dat heelt. Gelukkig maar haha maar ik had mij echt op veeel erger voorbereid. 
 

Klopt ook wat je zegt! Lekker je eigen chirurg volgen, doe ik inderdaad ook. Ik mag pas ik mei komen. Wel balen maar ben blij dat het allemaal zo goed gaat. Anders had ik het wel naar gevonden. 
 

Aaaaaahh wat duren de BH’s lang haha! Spannend zeg. Ik las dat er in Nederland van de week nog wel Hunkemollers open zijn maar het personeel geeft geen advies meer. Ik hoop stiekem dat ik straks in een winkel terecht kan maar tot nu toe pas ik gelukkig mijn echt oude bh’s nog. Ookal wil ik uiteraaaaaard nieuwe hahaha. En moet nog heel braaf 3 weken mijn po bh aan haha. Ben zooooo benieuwd naar al onze eindmaten! Ik hoop dat je BH’s mooi zitten als ze er straks zijn. Niet dat je er dan al uit gegroeid bent hihi ???
 

Deel je foto’s met ons als je ze binnen hebt ??!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce helemaal jouw berichtje gemist! Zeker zal ik foto’s delen als ze binnen zijn ??

Ik heb nog een bestelling gedaan bij Hunkemöller, die komt hopelijk morgen of overmorgen binnen. Dus dat is aanzienlijk sneller dan via Asos, haha. En bij Hunkemöller heb ik er 2 in een E cup en 1 in een D cup, omdat ik bij Asos 2 in een D cup en 1 in een E cup heb besteld. Ik heb namelijk nog geen idee wat het gaat worden ?? Update komt zo gauw als mogelijk! Hoe is het nu verder met jou?! Dalen ze al lekker goed in? Bij mij gaat dat echt steeds beter, kan ze ook al veel beter “wiebelen”, ? ze zijn veel zachter/soepeler dan 1/2 weken terug, super chill. 
 

@Nog even wachten Ja zeker, morgen zit ik op 4 weken! Dus ik ga morgen m’n 4-weken foto maken en zal het hier ook wel even gaan posten voor jullie. Het gaat echt goed nog steeds. De littekens worden steeds rustiger, heel af en toe prikken ze wat. Op m’n zij liggen lukt steeds meer (ik slaap nog niet op m’n zij), en ze zakken volgens steeds meer. Gaat wel trager nu, ik kijk ook bewust niet meer elke dag. Ga morgen nog een 4-weken po foto maken en denk dan nog een x met 6 weken, en dan pas weer met 3 maanden po ofzo. Ontwikkeling gaat langzamer. Hoop dat ze echt nog wel wat zakken en bovenin wat minder “strak” komen te staan, maar ik heb wel het idee dat m’n pc echt goed naar m’n wens geluisterd heeft op basis van voorbeelfoto’s die ik had laten zien. Dat waren veel foto’s waarin toch best een natuurlijk-ogende “hang” in leek te zitten, en dat lijkt er bij mij ook echt wel in te komen heb ik zo het idee. Geen idee of hij dat bewust heeft kunnen doen of dat het gewoon pure mazzel is ? Maar ik ben so far echt mega mega blij. Kan niet wachten tot ik normale bh’s kan dragen, want die sport bh drukt ze echt platter dan ze zijn. Begin ik jammer te vinden onder shirtjes enzo ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nymeria1 zei:

Hi @Veerveertje! Heb je hele topic doorgelezen, heerlijk! Mag ik in je album kijken? Mij is ook 300-350 geadviseerd.


Tuurlijk, je hebt toegang! 
Spannend, door welke arts is dat geadviseerd? Ik ben zelf 173 cm en weeg (inmiddels) een kilootje of 58, en er had van mij echt nog wel wat meer in gemogen ? Er paste letterlijk niks groters in, dus 300 cc was het hoogst haalbare voor me, maar qua hoe het staat had er van mij rustig 50cc per kant bij gemogen hoor ?

Het went echt meeeeega snel namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii @Veerveertje haha geeft niets! Leuk he bh’s shoppen! Ik kan echt niet wachten tot ik los kan haha. Ik was altijd groot fan van sportbh’s dragen en dacht altijd ‘waarom zijn alle meiden dat zo zat na 6 weken’. Maar na 3,5e week ben ik er ook helemaaaaal klaar mee haha! Vooral omdat het ook gewoon niet lekker zit. Die van mij knelt nu best wel. Bij mij dalen ze inderdaad ook en worden ze voller. Merk ik vooral aan mijn BH haha. Ze verschillen nog zo per dag. Soms mooier, soms minder. Best irritant hahaha. Ben benieuwd naar de foto’s ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, m’n 4 weken PO foto’s staan in m’n album hoor! Is wel geinig, als je van rechts naar links klikt (oudere foto’s naar nieuwere foto’s) zie je vooral bij die foto van de voorkant steeds wat zichtbare verschillen in de vorming van de borsten. Heb expres die foto elke keer vanuit dezelfde zithouding/hoek/stand genomen om zo goed mogelijk het verschil te kunnen zien.

 

Er zitten ook bh foto’s bij, maar die plaats ik hier ook maar even. Ik twijfel namelijk enorm. Ik vind ze niet perse meteen mooi zitten of m’n borsten mooi in laten uitkomen. Ook twijfel ik over de maat. 
 

De zwarte en donkerblauwe (donkerblauwe kleur is niet te zien op de foto) zijn beiden een 75E-cup, lijken wel goed te zitten maar zien er wel erg groot uit? De lichtblauwe is een 75D cup en die zit te wijd gevoelsmatig..Zit ook als enige geen beugel in dus misschien dat het daardoor komt? Maar vind bij die dat m’n borsten ook erg uit elkaar staan ipv wat dichterbij elkaar komen. Ik voel ze alle 3 nog niet helemaal. Kan iemand beetje helpen? Lijkt t qua maat goed, is dit normaal? Is een D cup voor die 2 donkeren misschien toch beter? Hoe kan het dat m’n borsten bij alle 3 beetje uit elkaar lijken te blijven? ☹️?  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje lijd jij nou ook al aan het kleinetietensyndroom ?. Gek is dat he, zelfs ik heb dat met mijn g-cup. Ik vind het eerder een grote C lijken. Tot ik er een shirtje overheen trek en denk ja nu lijkt het wat ?.

 

Volgens mij zijn de eerste 2 perfect van maat en je borsten komen er super mooi in uit. Wel een iets uit elkaar, maar je bent wsl een push up gewend. Die laat ook meer van je borst zien, waardoor het groter oogt. Misschien eens een balconet of een plunge proberen. Ik vind de bovenste 2 echt heel erg mooi hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten @Lindan Thanks meiden. ❤️
Ik zal eens kijken naar een plunge. En ja, ik moest nu ook al de haakjes op de strakste stand zetten, en zo hoort het ook niet. Ik droeg ook altijd 70, maar omdat ik laatst heb opgemeten en 73 cm gemeten had, dacht ik dat het wel 75 moest zijn.

Denk dat ik deze 3 gewoon allemaal terug stuur en een nieuwe bestelling plaats, dan 70D bestel en van daaruit weer verder kijk, ofzo.. 

 

En @Nog even wachten ja toch vreselijk ondankbaar hè! ?? Had echt wel een slag meer in mogen zitten, hahaah. Dacht ook al vrij snel van ok, over 10 jaar wissel komt er sowiesoooooo nog even wat bij in ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ik zit ook op het randje tussen 2 omvangsmaten en kies dan ook voor de smalste maat. Verschilt wel per merk uiteraard hoe het valt. Maar is de E dan te groot? Ik zou verwachten dat je eerder naar 70F moet gaan dan naar 70D. 


Echt? Ik heb dus echt geen flauw benul ervan. Ik vind die F zo groot, alsof die beugel veel lager uitkomt dan moet ofzo, of is dat m’n idee maar? Ik heb gewoon echt geen idee ?? Die lichtblauwe die je ziet is een 75D zonder beugel, en die zit iets te los denk ik. Die zwarte kanten die je ziet is een 75E en daarbij heb ik als ik zit, dat de bovenkant iets “af gaat staan” van m’n huid zeg maar, snap je wat ik bedoel? Dus dacht misschien dat een D de boel ook wat meer bij elkaar raapt en wat strakker aansluit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Veerveertje

Smallere maat heeft wel weer een grotere cup. Dus 70 D kan klein vallen bij je , als dat het geval is dan pas je 70E. Maar een andere model zeg maar . kijk zoiets.

het is geen push up maar voorgevormd 

 

https://www.annadiva.nl/merken/freyalingerie/deco/freya-deco-vibe-voorgevormde-plunge-bh-black.html


Als een smallere maat een grotere cup heeft, dan zou een 70D toch groter moeten zijn dan die 75E die ik nu heb? Of vergis ik me dan? 
Ja die plunge bh’s lijken me wel wat! Ga daar een paar mooie van uitkiezen en kijken hoe die vallen. Denk ook maar meteen beide maten zodat ik gelijk kan vergelijken. Had nu steeds van de ene bh een E, en van de andere bh een D, maar niet dezelfde bh in een D en E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

70f en 75e en 80d zouden de zelfde breedte moeten hebben. Al schijnt dat met nep boobies niet zo te werken. In jouw omvangsmaat een G is in ieder geval een stuk kleiner dan mijn omvangsmaat en dan de cup G.

Maar goed je zou als de 75e niet helemaal aansluit een 70e en een 70d bestellen. Is echt even zoeken zo he zonder hulp van experts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 minuten geleden, Veerveertje zei:


Als een smallere maat een grotere cup heeft, dan zou een 70D toch groter moeten zijn dan die 75E die ik nu heb? Of vergis ik me dan? 
 

Ja, dan vergis je je @Veerveertje

Een 70E is groter dan een 70D.

Een 75E is veel groter dan een 70D

 

Een 75C is ietsjes groter dan een 70D.

 

Ik droeg vroeger met mn oude borsten een 70D; en die bh's zaten prima. 

Ik had ook bh's in maat 75C, maar die zaten ietsjes te ruim. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten @Lindan @Robijntje02 dank jullie wel meiden, super verhelderend! Wat een ingewikkelde constructie wel ??

Ik ga gewoon een paar maten bestellen van dezelfde bh en ik vermoed dan nu dat ik waarschijnlijk op een 70E uit ga komen?? We gaan het zien ?

 

@bent001 Dank je wel ❤️❤️❤️ Ja echt, vooral nu, nu je nergens echt heen kunt voor advies. En ben al zo’n treuzelaar.. Helpt me niet hierin ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Veerveertje zei:

@Nog even wachten @Lindan @Robijntje02 dank jullie wel meiden, super verhelderend! Wat een ingewikkelde constructie wel ??

Ik ga gewoon een paar maten bestellen van dezelfde bh en ik vermoed dan nu dat ik waarschijnlijk op een 70E uit ga komen?? We gaan het zien ?

 

@bent001 Dank je wel ❤️❤️❤️ Ja echt, vooral nu, nu je nergens echt heen kunt voor advies. En ben al zo’n treuzelaar.. Helpt me niet hierin ?


hahhahaa heel herkenbaar... heb er ook drie besteld, ga hierna wel naar de winkel hahaa gedoe allemaal zo?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze ook echt prachtig @Veerveertje!! Staan je mooi. Je ziet er al zo compleet en volledig genezen uit ?!! Ik kan je ook niet helpen met de maat haha, ik moet nog 1,5e week wachten maar merk dat mijn borsten nog lang niet zijn waar ze moeten zijn. Denk dus dat ik het voorlopig nog op de PO BH hou. Alhoewel ik het idee heb dat die ook ‘voorkomt’ dat alles wat meer natuurlijk kan gaan vallen.... weet iemand van jullie daar iets zinnigs over te zeggen? Ik heb vooral het idee dat ze niet wat naar buiten en verder omlaag kunnen zakken momenteel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 @Beyonce Dank jullie wel, super fijn om te horen! ❤️❤️❤️
 

@Beyonce Ik voel me nog niet compleet en genezen anders ? Nee hoor ik heb geen klagen. Maar merk wel dat ik het echt zat begin te raken dat ik last krijg van het minste geringste dat ik doe. Vandaag even weer wat geprobeerd te doen (zit bijna op de 5 weken) en heb nu meteen alweer last van een zeurende tiet. Heb alleen de woonkamer geveegd met een bezem, vaatwasser uitgeruimd en even heel kort met de hogedrukspuit de tuin gespoten (kids van m’n vriend namen dat meteen over dus was echt max 5 min). 

Ook merk ik dat m’n littekens soms nog wat zeuren, en ik merk als ik wat langer stil heb gelegen op bed en ik sta op, dat de littekens gelijk zeer gaan doen (alsof het komt vanwege het drukverschil; van liggend naar staand). 
 

Ik heb echt zin in het moment dat m’n tieten gewoon m’n tieten zijn en als zodanig voelen, zonder pijntjes/scheutjes/zeurtjes zeg maar, haha. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en @Beyonce ik heb zelf echt geen idee, sorry. Ik zou dat ook best willen weten, want ik mag officieel al gewone bh’s aan, maar loop het liefst overdag zonder bh. Geen idee of dat mag, dus doe het maar niet. Omdat ik het idee had dat die sportbh gewoon het beste is om te dragen die volle 6 weken, draag ik die dus ook maar braaf nog door, ook al hoefde dat van Bergman Clinics niet. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.