Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey dames: een update!

 

Vandaag ben ik 4 weken PO, uiteraard heb ik nieuwe foto’s geplaatst (ook in mijn openbare album). 

 

Ik heb totaal nergens meer last van en kan het niet afwachten eindelijk weer een mooie beha te kunnen dragen.

 

Ik ben vandaag begonnen met smeren, nadat ik het laatste stukje korst er van af heb zitten pulken ???

 

Ook ben ik stiekem weer begonnen met sporten. Ik hang dan nog niet ondersteboven in een paal of in de doeken, maar ik ben wel weer buikspieroefeningen gaan doen met een kettlebell. Ik let er wel goed op dat ik niet op mijn borstspieren ga trainen nog.

 

Alles is prima. Op naar de 5 weken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, polemommy zei:

Leuk, zo’n nieuwe bh! ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou... Dat ziet er goed gevuld uit! Is dat zonder push up? 

Hoef je met voor de spier niet 6 weken dag en nacht de compressie /sport bh te dragen? 

 

Mooi dat je je alweer zo fit voelt dat je het sporten oppakt. Doe wel voorzichtig... ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Ld1234 said:

Ik dacht al haha nice hoor! Staat je goed. Ik heb alleen bh's gekocht zonder iets van push up..ga er denk ik wel eens 1 bestellen kijken hoe dat uit ziet. Weet niet of dat te krijgen is in 75f?

Ja hoor, op de foto is 70F :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, bent001 said:

Mooi meid!! Maar kijk uit dat je niet te vaak push up bh’s draagt hoor!! Is niet heel goed de eerste tijd.

Maar zo 70F met 256 cc netjes hoor!!

Ja, was ook een voor de foto.

 

Maar wat doet het dan? Hoezo is het niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2016 om 11:21, best_boobie zei:

Nio zegt het volgende over het dragen van push up bh's (zal ff plakken wat iemand ooit als antwoord kreeg)

"je mag wel push up aan maar dan kunnen je protheses gaan wandelen. Je protheses kruipen dan omhoog maar je tepels blijven op dezelfde plek staan dus in verhouding klopt het dan allemaal niet meer. Je kan best af en toe een push up aan maar daarna weer een weekje een gewone."

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, polemommy zei:

Ja, was ook een voor de foto.

 

Maar wat doet het dan? Hoezo is het niet goed?

 
 

je protheses hebben echt wel langer de tijd nodig om goed in te kapselen dat is na 6 weken nog niet klaar. Dat duurt echt minimaal 3 maanden en las laatst hier zelf een jaar voordat je dit soort bh’s echt vaker mag dragen. Zou het ook even bij je pc navragen ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, bent001 said:

 
 

je protheses hebben echt wel langer de tijd nodig om goed in te kapselen dat is na 6 weken nog niet klaar. Dat duurt echt minimaal 3 maanden en las laatst hier zelf een jaar voordat je dit soort bh’s echt vaker mag dragen. Zou het ook even bij je pc navragen ?


En volgens mij mag je nog geen beugel bh dragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, TinyAA said:

Ja zou gewoon bellen. Ik heb een hele fijne telefonische consult met hem gehad ?

Mijn gesprek aan de telefoon was een beetje awkward, maar gewoon omdat ik persé 300cc wilde en hij zei dat hij dat absoluut niet gaat doen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, polemommy said:

Mijn gesprek aan de telefoon was een beetje awkward, maar gewoon omdat ik persé 300cc wilde en hij zei dat hij dat absoluut niet gaat doen. ?


300cc kon ook niet, 305 wel. Dat is dezelfde breedte als 265cc. 0,2 cm hoger en meer projectie. Dat is wat ik uiteindelijk heb gekregen na een telefonisch consult met hem ? maar als ik het zo zie heb je ook niet meer dan 265cc nodig. Ze zijn al mooi vol en rond bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, TinyAA said:


300cc kon ook niet, 305 wel. Dat is dezelfde breedte als 265cc. 0,2 cm hoger en meer projectie. Dat is wat ik uiteindelijk heb gekregen na een telefonisch consult met hem ? maar als ik het zo zie heb je ook niet meer dan 265cc nodig. Ze zijn al mooi vol en rond bij jou! 

Nee klopt, ik ben er echt super blij mee. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.