Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@polymommy,

 

Hi!

 

Ik was even offline, ben 6 feb geopereerd. Ik herken dat gevoel hoor. Nu, na drie weken is trekkerige, irtitante gevoel zo goed als weg.

 

Ben je blij met het resultaat?

 

Ik ben zeker tevreden. Ik heb wel een nabloeding gehad. Dezelfde dag opnieuw geopereerd. Had de schrik te pakken en was daarom even offline (bang om over compilaties te lezen...). 

 

Maar na drie weken ben ik echt blij met het resultaat. Ik Ben ook deze week begonnen met werken. 

 

Succes met je verdere herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Eviboobs said:

@polymommy,

 

Hi!

 

Ik was even offline, ben 6 feb geopereerd. Ik herken dat gevoel hoor. Nu, na drie weken is trekkerige, irtitante gevoel zo goed als weg.

 

Ben je blij met het resultaat?

 

Ik ben zeker tevreden. Ik heb wel een nabloeding gehad. Dezelfde dag opnieuw geopereerd. Had de schrik te pakken en was daarom even offline (bang om over compilaties te lezen...). 

 

Maar na drie weken ben ik echt blij met het resultaat. Ik Ben ook deze week begonnen met werken. 

 

Succes met je verdere herstel!!

Oh wow, heftig hoor, gelukkig gaat het nu beter! Snap ik goed, dat je even bent geschrokken. Ik schuif alle schuld op mijn behas, ze zitten allemaal niet lekker. Had vandaag al een topje aan van het sporten en dat zat veel beter. Maar ja, ik zal maar eens doen wat de pc zegt. 

 

Ik ben echt super tevreden. Zelfs mijn vriend begint er aan te wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sprak iemand die het 4,5 maand gekeden heeft laten doen. Wel dual plane overigens. Maar zij gaf aan dat ze na ongeveer een week van de pijnstillers af was maar nog wel tot zo'n 5 a 6 weken irritante, licht pijnlijke klachten had.

 

@polemommy je bh is zeker belangrijk dat hij zo lekker mogelijk zit en toch genoeg steun/druk geeft. Zit die anita bh ook niet lekker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @polemommy ik draag nu overdag de Ava Carefix bh; en vind deze best comfortabel zitten, en geeft ook goede steun; evenals het Marena compressievest (van de kliniek zelf); die ik 's nachts aan heb. Hierin zitten je borsten helemaal stevig ingepakt, omdat de voorkant ook erg hoog is (dus niet echt geschikt voor onder je kleren helaas..) Heb er ook nog een via Marktplaats gekocht voor 15 euro

(nieuwprijs 70 euro ongeveer) maar dan in het zwart ipv huidskleurig. 

En heb ook nog de padless sport bh van de Hema gekocht (20 euro). Helaas beginnen deze pas bij omvang 75 cm, terwijl ik 70 cm heb; dus ietsiepietsie te los / te wijd misschien; deze doe ik dus pas over een tijdje aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was de ‚pijn‘ of irritatie gelukkig al minder.

 

Ik denk dat het ook met het weer te maken heeft. Ik wandel elke dag op mijn werk een uur buiten en ik merk gewoon dat ik toen het sneeuwde, automatisch mijn borstspieren aanspande, waardoor het erger werd. 

 

Ik heb erover zitten denken hoe ik het gevoel in mijn borsten goed kan omschrijven. Een beetje een combinatie van 3 dingen:

1. Als het ijskoud is;

2. Het moment tijdens het geven van borstvoeding, wanneer het vanzelf begint te lekken ?;

3. Het moment dat iemand (vraag me niet, mijn vriend vind het soms grappig om dat out of the nowhere te doen) keihard in je tepels knijpt en weer loslaat. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, polemommy zei:

Gisteren was de ‚pijn‘ of irritatie gelukkig al minder.

 

Ik denk dat het ook met het weer te maken heeft. Ik wandel elke dag op mijn werk een uur buiten en ik merk gewoon dat ik toen het sneeuwde, automatisch mijn borstspieren aanspande, waardoor het erger werd. 

 

Ik heb erover zitten denken hoe ik het gevoel in mijn borsten goed kan omschrijven. Een beetje een combinatie van 3 dingen:

1. Als het ijskoud is;

2. Het moment tijdens het geven van borstvoeding, wanneer het vanzelf begint te lekken ?;

3. Het moment dat iemand (vraag me niet, mijn vriend vind het soms grappig om dat out of the nowhere te doen) keihard in je tepels knijpt en weer loslaat. ???


Jaaaaa, ik voel helemaal met je mee!!!! Dus het hoort er echt bij. Ik heb er ook meer last van als ik buiten loop (kou) en het is bij mij gevoelig als ik over mijn borsten “wrijf”, tepels voelen idd alsof iemand erin knijpt ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit er nog mee door? Of is ie te klein? Ik heb geen flauw idee.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, polemommy zei:

Kan dit er nog mee door? Of is ie te klein? Ik heb geen flauw idee.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Damn girl..... Echt mooi! 

Als het lekker zit, er niets uitpuilt en je tepels blijven binnenboord.... Dan past het! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3 weken PO- foto staat in mijn album ?

 

Ook wel een tegenvallertje:

Ik ben nu voor het eerst sinds de operatie niet zo heel erg tevreden met de vorm, vind ze erg ongelijk en ook qua vorm niet meer zo mooi. Misschien door mijn cyclus? Klinkt dat bekend? Gaat dat weer veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi je bh, lijkt goed te passen idd! Welke maat is dat? 

Heb even in je album gekeken en ik zie weinig verschil met twee en drie weken PO.. Zou goed kunnen dat ze door je cyclus anders van vorm worden, heeft ook invloed op gewone borsten. Hoop wel voor je dat je weer tevreden gaat zijn als dat over is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/11/2020 at 7:21 PM, polemommy said:

Ik heb je toegevoegd.

 

Wanneer is bij jullie het indalen begonnen?

Hey! Wat een goede verhalen allemaal :) ik heb deze maand een consult bij dokter LP vd Weij en zou graag in jouw album willen kijken als dat mag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet wat jij ziet hoor @polemommy. Als ik naar de foto’s kijk zie ik prachtige borsten! De ongelijkheid zie ik niet goed (althans niet op de foto). Ze zullen continu nog veranderen, dat herken ik wel hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, PS-Lily said:

Hi @polemommy mag ik misschien ook in je album kijken? Hij staat ook op mn lijstje van pc's. Verder ben je tevreden toch en ook over de kliniek wat ik zo heb kunnen lezen? ?

Ja, alles super, ben ook tevreden met mijn borsten hoor, had alleen gisteren wat lastige klanten, werd er een beetje depri van ???

 

Ik zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.