Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

7 dagen PO, foto gaat zo mijn album kn (privé). 

 

Ik moet morgen 6 uur in de trein zitten voor mijn controleafspraak, en serieus, ik maak me een beetje zorgen. Als er iets mis zou zijn, dan merken ze dat op toch?

 

Ik heb sinds vandaag pijn, geen steken, maar echt vervelend en constant pijnlijk eigenlijk op de plekken die ik geel heb gemarkeerd op de foto. Is dat ‚normaal‘?

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @polemommy 6 uur in de trein? Wow; da's wel heel lang.. ?

Ik heb een beetje een trekkerig gevoel aan de zijkant / buitenkant van mijn borsten; maar valt niet echt onder de noemer 'pijn'... 

Wat vervelend dat jij nu opeens wel pijn ervaart, want daarvoor had je nergens last van toch?...

Of dit gewoon bij het herstel hoort, of dat je toch wat te veel hebt gedaan de eerste week / je borsten/spieren hebt overbelast, dat weet ik niet...  Heb eerlijk gezegd wel een beetje het idee, dat je een beetje iets te enthousiast / iets te onvoorzichtig bent geweest in de eerste week meis (meteen autorijden enzo..; ik schrok een beetje van wat jij al allemaal deed), maar dat wil niet zeggen dat je daarom nu pijn hebt; maar ja..., misschien ook wel... Gewoon morgen even vragen dan toch? 

Wat heb jij trouwens snel je controle afspraak al zeg, na 1 week PO (of is dat van mij juist laat?..)

Ikzelf heb mijn controle nl. pas over een week (met 2 weken PO), niet door Nio zelf helaas, maar door een cosmetisch arts (mevr. Van der Putten) en overweeg daarom om het gewoon bij mijn eigen huisarts te laten doen, als ik klachtenvrij blijf... (even afkloppen)...

Maar...  als ik in jouw schoenen stond, zou ik zeker wel naar de controleafspraak gaan.

Word jij wel door je eigen plastisch chirurg geholpen morgen?

Heel veel succes morgen en hopelijk valt het mee ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Ik heb ook oplosbare hechtingen. De afspraak vindt niet met de chirurg plaats, maar met een afsprak die de nacontroles allemaal doet. 

 

Vermoed dat ik misschien nu wat meer last krijg, omdat ik er gedeeltelijk weer meer gevoel in krijg of zo. Bij bewegingen heb ik niet meer last, ook totaal geen last van de hechtingen zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet jij 6 uur op de trein zitten? Ben jij dan niet van Nederland? Als ik jou was zou ik gewoon een controleafspraak maken bij je huisarts. Had ik op voorhand geweten dat dit een optie was en dat die afspraak niet veel voorstelde, had ik dit zeker gedaan. Je moet natuurlijk doen waar jij je het beste bij voelt.

 

Ik had net als jij 1 week na de ingreep plots veel pijn. Bij mij waren het wel vlijmscherpe steken op de plaatsen die jij nu aangeeft. 

De controlearts zei me dat als ik mij niet onwel voelde (geen koorts, geen algemeen malaise gevoel) en als mijn borst niet 2 keer zo groot werd als de andere ik mij geen zorgen moest maken.

Hij dacht dat die hele trip mij wat te veel energie gekost heeft en ik daardoor plots zo veel last kreeg. Ik heb me 2 dagen héél rustig gehouden en toen was de pijn weer stukken beter. 

 

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Wieke30 said:

Moet jij 6 uur op de trein zitten? Ben jij dan niet van Nederland? Als ik jou was zou ik gewoon een controleafspraak maken bij je huisarts. Had ik op voorhand geweten dat dit een optie was en dat die afspraak niet veel voorstelde, had ik dit zeker gedaan. Je moet natuurlijk doen waar jij je het beste bij voelt.

 

Ik had net als jij 1 week na de ingreep plots veel pijn. Bij mij waren het wel vlijmscherpe steken op de plaatsen die jij nu aangeeft. 

De controlearts zei me dat als ik mij niet onwel voelde (geen koorts, geen algemeen malaise gevoel) en als mijn borst niet 2 keer zo groot werd als de andere ik mij geen zorgen moest maken.

Hij dacht dat die hele trip mij wat te veel energie gekost heeft en ik daardoor plots zo veel last kreeg. Ik heb me 2 dagen héél rustig gehouden en toen was de pijn weer stukken beter. 

 

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! 

 

Hey, ik woon in Zuid-Limburg, ik maak er een dagtripje van. Heeeerlijk. Wat series downloaden en uit het raam kijken en even genieten van het niets doen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmh, hou het toch maar goed in d'oog polemommy.  Voelen ze pijnlijk aan als je knijpt in je borst? Je mag een beurs gevoel hebben maar niet een echt overdreven pijnlijk gevoel.

Enkele belangrijke symptomen of voortekens van een infectie zijn: warmte, roodheid, pijn en zwelling. Als je meer en meer van die symptomen opmerkt bij jezelf zou ik je huisarts contacteren of naar het ziekenhuis gaan, zeker in geval van koorts. 

Maar voorlopig voel jij je nog goed dus laat ons van het beste uitgaan. :) :35: Het is goed dat je morgen je controleafspraak hebt, me dunkt! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Wieke30 said:

mmmh, hou het toch maar goed in d'oog polemommy.  Voelen ze pijnlijk aan als je knijpt in je borst? Je mag een beurs gevoel hebben maar niet een echt overdreven pijnlijk gevoel.

Enkele belangrijke symptomen of voortekens van een infectie zijn: warmte, roodheid, pijn en zwelling. Als je meer en meer van die symptomen opmerkt bij jezelf zou ik je huisarts contacteren of naar het ziekenhuis gaan, zeker in geval van koorts. 

Maar voorlopig voel jij je nog goed dus laat ons van het beste uitgaan. :) :35: Het is goed dat je morgen je controleafspraak hebt, me dunkt! :) 

Het voelt op de aangegeven plekken alsof er blauwe plekken zijn, maar ik zie niks. Ze zijn niet opgezwollen of rood en ik voel me voor de rest ook prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top! ?Dan denk ik écht niet dat je je zorgen moet maken. Al die kleine pijntjes, het zal deel uitmaken van je herstelproces. 

Inwendige bauwe plekken is helemaal ok, misschien niet fijn, maar logisch na een borstvergroting. Dit hoort er bij :) 

Geniet maar van je treinreis en al de leuke series die je zal bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Wieke30 said:

Top! ?Dan denk ik écht niet dat je je zorgen moet maken. Al die kleine pijntjes, het zal deel uitmaken van je herstelproces. 

Inwendige bauwe plekken is helemaal ok, misschien niet fijn, maar logisch na een borstvergroting. Dit hoort er bij :) 

Geniet maar van je treinreis en al de leuke series die je zal bekijken!

En gewoon eens lekker tijd voor mezelf ??‍♀️??‍♀️??‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Wieke30 said:

ja, me-time, heerlijk, daar komen we als mama's van jonge telgen amper aan toe!  

Haha, inderdaad. Ik ben ook wat gespannen moet ik zeggen, omdat ik telkens denk dat ik straks per ongeluk een mep tegen mijn tieten krijg, dat merk ik zelfs in mijn rug. Ik slaap dan ook al sinds maandag op de bank. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik zit nu weer in de trein naar huis. 

 

Het ging allemaal super snel, de arts zei dat het keurig geneest allemaal, dat er niets geks aan de hand is.

 

Heb een littekencrème meegekregen en moet volgende week beginnen te smeren. 

 

Ook kon ik gewoon mijn beha ruilen, had er een extra besteld, maar die is in de foute maat geleverd. Een S?! Daar passen ze niet in hoor. ?

 

Ik moet wel ‚verder‘ rustig aan doen en over 3 weken mag ik weer stofzuigen. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er niets aan de hand was, @polemommy !

Hebben ze de pleisters eraf gehaald en zijn alle wondjes al dicht na 1 week?

Ik durf die van mij er niet af te halen; vind het wel veilig zo.. Laat ze het liefst nog gewoon een week of 2 zitten; of zou dat weer te lang zijn en niet goed voor het wondproces? @best_boobie ?

Ik moet volgende week op controle, na 2 weken PO dus, maar zit te overwegen om gewoon de controle bij mijn huisarts te doen; want volgens mij stelt die controle niets voor; en om daar nu  2 uur voor in de auto te zitten...?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Robijntje02 said:

Fijn dat er niets aan de hand was, @polemommy !

Hebben ze de pleisters eraf gehaald en zijn alle wondjes al dicht na 1 week?

Ik durf die van mij er niet af te halen; vind het wel veilig zo.. Laat ze het liefst nog gewoon een week of 2 zitten; of zou dat weer te lang zijn en niet goed voor het wondproces? @best_boobie ?

Ik moet volgende week op controle, na 2 weken PO dus, maar zit te overwegen om gewoon de controle bij mijn huisarts te doen; want volgens mij stelt die controle niets voor; en om daar nu  2 uur voor in de auto te zitten...?

 

De pleisters zijn er idd af en ik zie geen opening ofzo, ziet er echt netjes uit. Ik vind de gedachte wel eng, dat er geen bescherming meer over heen zit. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Lindan said:

@Robijntje02 je kan ook creatief stofzuigen ? ipv repeterende bewegingen en trekken aan stofzuigen . Armen stil houden er erachteraan lopen . Dan stofzuig je ook hè..je doet er wat langer over?

Ik heb wel al stout het tapijt met een handstofzuiger gedaan. Bij de grote stofzuiger heeft mijn vriend de kabel eruit getrokken en zei dat hij het wel doet. Nu zijn we 3 dagen verder.  Niet dus... ???

 

Ik zei dat ik rustiger aan moest doen en hij zegt nu dat dat mijn nieuwe smoes is om lui op de bank te liggen... Ik doe het liever allemaal zelf hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.