Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi! Vandaag even gevraagd naar alle verschillende adviezen over auto rijden, zij slapen, tillen etc. De verpleegkundige vertelde dat het per PC verschilt en dat zij bij Bergman nog recent alle pc’s bij elkaar hadden gezet om tot eenduidig Bergman advies te komen. Het is dus hartstikke subjectief. Het enige dat ze zei dat telt is hoe je je voelt. Zolang je geen pijn hebt en het voelt goed: doen. Ze zei dus ook dat ze zijslapen prima vinden want als T niet goed voelt, draai je toch vanzelf terug ? . Ik Mag nu af en toe de kindjes weer tillen en mag beginnen met been, bil en buik oefeningen. Niet zweten Ivm de wondjes en de armen nog ontlasten tot 6 weken. @polemommyBen je goed je eerste werkdag doorgekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, bent001 zei:


Hi meid,

 

Vooral pijn in het begin maar deze was goed onder controle door de berg pijnstilling die ik heb gehad. Verder veel pijn gehad door de band en hechtingen die trekken overal Hahha maar goed is net als met een bevalling ben het alweer een beetje vergeten ?

Maar pittig meis ook twee kleintjes, en ook een pittige leeftijd! Ja blijft lastig! Ik ben wel in november gestopt met de jongste te tillen, dus dat scheelde maar mis dat echte knuffelen wel hoor!! 


De prothese van mijn linkerborst daalde wat minder snel in dat in mijn rechter. Daarbij loopt er verticaal een plooi over mijn borst heen. Beide word steeds minder, ik er zal een verschil blijven omdat ik me afgelopen week toch ineens bewust werd dat bijna altijd met een borst gevoed hebt, andere gaf bijna geen melk. Dus deze is wat uitgerekt. Zal je even toevoegen aan mijn album dan kan je het zien. Heb jij een album aangemaakt?

En opzich niet gek dat jij nu een verschil hebt een borst heeft het natuurlijk veel zwaarder gehad dan de ander, daarbij zijn het echt twee wonden en elke hersteld zich op zijn manier. 

@bent001Ik heb een album gemaakt en je toegevoegd. Mag ik ook jouw album zien! Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eefje 1 zei:

@bent001Ik heb een album gemaakt en je toegevoegd. Mag ik ook jouw album zien! Dank!

Was inderdaad een verkeerde Eefje! Hahhaa nu heb je toegang. Wat jij hebt had ik ook maar dat heeft te maken met dat ik ze achter de spier hebt en ik me na mijn operatie pas ben gaan realiseren dat ze ook niet helemaal gelijk meer waren door de borstvoeding ( een borst gaf het meeste melk andere bijna niks) 

Heb je voor foto’s, ik heb ze dus opgevraagd bij de kliniek om een realistisch beeld te krijgen. Maar vind het verschil voor voor de spier ook best behoorlijk bij je. Hi misschien een idee om een eigen topic te starten zo vervuilen we die van pollymomy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames. Het is nu alweer 17 dagen geleden en heb mijn eerste werkweek er alweer bijna opzitten. ?

 

Ik vind ze prachtig, maar ik begin me wel langzamerhand te irriteren aan het gevoel. Het is niet dat ik veel pijn heb, en ik zou ik niet weten hoe ik hetgeen ik voel zou kunnen omschrijven (behalve een grote blauwe plek waar constant druk op wordt uitgeoefend ofzo), maar het is er gewoon altijd. Het is misschien een 4 op een schaal van tien, maar wel super irritant. En het is er altijd en ik heb ook niet het idee dat het minder wordt.

 

Klinkt dit voor iemand bekend? En wanneer werd het beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, polemommy zei:

Hey dames. Het is nu alweer 17 dagen geleden en heb mijn eerste werkweek er alweer bijna opzitten. ?

 

Ik vind ze prachtig, maar ik begin me wel langzamerhand te irriteren aan het gevoel. Het is niet dat ik veel pijn heb, en ik zou ik niet weten hoe ik hetgeen ik voel zou kunnen omschrijven (behalve een grote blauwe plek waar constant druk op wordt uitgeoefend ofzo), maar het is er gewoon altijd. Het is misschien een 4 op een schaal van tien, maar wel super irritant. En het is er altijd en ik heb ook niet het idee dat het minder wordt.

 

Klinkt dit voor iemand bekend? En wanneer werd het beter?


op welke plek zit dat irritante gevoel? Of gewoon overal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, polemommy zei:

Hey dames. Het is nu alweer 17 dagen geleden en heb mijn eerste werkweek er alweer bijna opzitten. ?

 

Ik vind ze prachtig, maar ik begin me wel langzamerhand te irriteren aan het gevoel. Het is niet dat ik veel pijn heb, en ik zou ik niet weten hoe ik hetgeen ik voel zou kunnen omschrijven (behalve een grote blauwe plek waar constant druk op wordt uitgeoefend ofzo), maar het is er gewoon altijd. Het is misschien een 4 op een schaal van tien, maar wel super irritant. En het is er altijd en ik heb ook niet het idee dat het minder wordt.

 

Klinkt dit voor iemand bekend? En wanneer werd het beter?

Ik heb dat gevoel ook wel een beetje zoals jij het omschrijft. Ben zelf ook nog maar net 14 dagen po dus ... Bij mij is het enkel mijn rechterborst en ik heb de indruk dat het komt omdat ik rechtshandig ben en deze spieren uiteraard meer gebruik dan de linker. Maar heb ook een constante druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lady.D zei:

Ik herken ook wat je zegt. Ik heb dat bij mijn linkerborst. Zo heb ik er niet echt last van. Behalve s’avonds beetje branderig gevoel. Maar als ik die huid aanraak voelt het echt beurs. 
hoe gaat het werken?

 
Als je bedoelt wat Lady.D zegt, dan herken ik het ook heel erg. Vooral na inspanning. Maar ook als ik eraan zit, voelt het heel beurs, vooral rond mijn tepels. Dat branderige gevoel is ook herkenbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady.D en @Elize89 ik heb echt het idee dat mijn borsten dood zijn, qua gevoel, maar ik ze aanraak niet. ? Knijpen doet geen pijn. Echt gek. Maar ook de beha voelt als een aanraking #freethenipple

 

Kan echt niet wachten tot het weer enigszins genormaliseerd is.

 

Ik slaap trouwens gewoon weer half op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy ja mijn linker tepel is nog “dood” zeg maar, en sommige stukken van mn linker borst. Dat voelt idd heel naar. Maar als het goed is komt dat allemaal weer terug. 
herken dus wel dat beurse gevoel. Ik heb er niet heel de dag last van. Maar voel het dus wel bij aanraking. Maar als ik knijp in mn borst doet het verder ook geen pijn. 
ik denk dus dat je Pijnlijke gevoel nog wel Minder gaat worden. 
 

klinkt goed! Lekker om weer aan t werk te zijn dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.