Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Nina_a Niks weggeknipt gelukkig. De foto‘s staan in mijn album. Ben blij met hoe de ‚littekens‘ er uit zien.

 

Vind de gedachte dat er slakkenslijm in de littekencrème zit wel heel smerig en moet ik ook even verwerken. ??? 

 

Ik ben veganist door en door en ben blij dat ik het niet oraal moet innemen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 9 dagen PO- Foto staat in mijn album. :)

 

@Robijntje02 Ik heb net 2 van mijn oude behas aangedaan. Vrij zeker dat ik nieuwe nodig heb. ???

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik ben op dezelfde dag geopereerd als jij maar dan bij Bergman, dr Drunen. Ik wou dat ik dit forum eerder ontdekt had.... fijn dat je zo weinig pijn hebt gehad na de operatie!  en ik lees dat je foto’s er super goed uit zien. Ik heb een flinke nabloeding gehad in mijn linkerborst en die was veel groter, nu nog steeds groter maar minder. Die linkerborst doet ook nog steeds pijn. Aan de onderkant is t zwart van de bloeduitstorting. Ze zijn nog steeds flink ongelijk. Arghh komt dit wel goed?! Zou ik in jouw album mogen kijken? Wellicht geeft mij dat moed. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Eefje 1 said:

Hi! Ik ben op dezelfde dag geopereerd als jij maar dan bij Bergman, dr Drunen. Ik wou dat ik dit forum eerder ontdekt had.... fijn dat je zo weinig pijn hebt gehad na de operatie!  en ik lees dat je foto’s er super goed uit zien. Ik heb een flinke nabloeding gehad in mijn linkerborst en die was veel groter, nu nog steeds groter maar minder. Die linkerborst doet ook nog steeds pijn. Aan de onderkant is t zwart van de bloeduitstorting. Ze zijn nog steeds flink ongelijk. Arghh komt dit wel goed?! Zou ik in jouw album mogen kijken? Wellicht geeft mij dat moed. Groetjes!

Hey Eefje, wat rot, van je complicatie. :( Ik hoop dat het snel beter gaat! Natuurlijk ga ik je toevoegen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand van jullie een goed doel waaraan je behas kunt doneren? Ik weet dat er in Groot-Brittanië veel goede doelen zijn wat dit betreft. Deze worden dan ergens naar Afrika gestuurd en zou dan als doel hebben te voorkomen dat dames slachtoffer van verkrachtingen en dergelijke worden. 

 

Weten jullie of er zulke initiatieven ook in. Nederland bestaan?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Ik las dat je niet op je zij mag slapen, gekgenoeg mag ik dat gewoon wel. Heel fijn want zou t moeilijk hebben als dat niet zou mogen. Ik begrijp niet zo goed waarom jij dat niet mag nu we dezelfde operatie hebben gehad.... wat geven ze als reden bij jou aan? 
 

Sorry, ik heb geen idee waar je bh’s kan doneren. Leger des Heils?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Eefje 1 said:

Hi, Ik las dat je niet op je zij mag slapen, gekgenoeg mag ik dat gewoon wel. Heel fijn want zou t moeilijk hebben als dat niet zou mogen. Ik begrijp niet zo goed waarom jij dat niet mag nu we dezelfde operatie hebben gehad.... wat geven ze als reden bij jou aan? 
 

Sorry, ik heb geen idee waar je bh’s kan doneren. Leger des Heils?

In Nederland mogen behas niet doorverkocht worden, wat ik scheef vind, aangezien er in de Hunkemöller waarschijnlijk ook al 50 paar tieten in hebben gezeten voordat ik ze kocht. ?

 

Ik moet er niet aan denken de eerste dagen op mijn zij te liggen. Half op mijn zij gaat nu wel, maar echt als ik er op let dat er totaal geen druk op mijn borsten komt en dat is bijna onmogelijk. Ik denk niet dat het heel ‘gezond’ is. Weet niet of er iets kan verschuiven ofzo. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

In Nederland mogen behas niet doorverkocht worden, wat ik scheef vind, aangezien er in de Hunkemöller waarschijnlijk ook al 50 paar tieten in hebben gezeten voordat ik ze kocht. ?

 

Ik moet er niet aan denken de eerste dagen op mijn zij te liggen. Half op mijn zij gaat nu wel, maar echt als ik er op let dat er totaal geen druk op mijn borsten komt en dat is bijna onmogelijk. Ik denk niet dat het heel ‘gezond’ is. Weet niet of er iets kan verschuiven ofzo. ?

Hahah echt! Lekker idee trouwens.... zal ze voortaan ff wassen voor gebruik :-) Ik wist trouwens niet dat dat niet doorverkocht mag worden. 
 

ik heb geen last van een drukkend gevoel op m’n borsten met het zij slapen. Ik moet wel echt zorgen dat ik niet een beetje doordraai richting onderkant zij. Dat is heeeel oncomfortabel. De eerste nachten wel en toen lag ik net zoals jij half op m’n zij met een kussentje in m’n rug zodat ik wel halverwege bleef steken. Hopelijk wennen de nieuwe boobies ons snel alhoewel ik me niet voor kan stellen ooit weer op m’n buik te slapen.

 

ik moet as maandag op nacontole. Ga dan even vragen hoe dat zit met de wisselende adviezen over al dan niet zij slapen. Ben wel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, Eefje 1 said:

ik moet as maandag op nacontole. Ga dan even vragen hoe dat zit met de wisselende adviezen over al dan niet zij slapen. Ben wel benieuwd!

Dat met die wisselende adviezen is me idd wat. 

 

Ik kreeg ook gezegd ik mag niet zwaarder dan 10 kilo tillen, bij anderen is het 1 kilo. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer zijn jullie begonnen met het smeren van littekencrème? 
 

De doc zei dat dit pas kan wanneer de wond dicht is. Dat is bij mij ook het geval, alleen er zitten wel gedeeltelijk nog korstjes op. Vind dat is ook zoiets dat je fout kunt interpreteren. 

 

@best_boobie?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, polemommy zei:

Wanneer zijn jullie begonnen met het smeren van littekencrème? 
 

De doc zei dat dit pas kan wanneer de wond dicht is. Dat is bij mij ook het geval, alleen er zitten wel gedeeltelijk nog korstjes op. Vind dat is ook zoiets dat je fout kunt interpreteren. 

 

@best_boobie?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ik zou echt nog even wachten hoor, zitten nog kostjes op enzo?


Maar wat bedoel je met dat bh’s niet doorverkocht mogen worden?

En inderdaad zal van Max of leger de Heils. Ook zijn er vaak van die inzamel plekken voor bijvoorbeeld Because we Carry. 
 

@Eefje 1 wat tot meid! Heb je ze voor of achter de spier? Iedere pc geeft trouwens een ander advies voor de nazorg, ik mocht bij mijn eerste ook vrij snel weer op mijn zijn slapen. Nu geen idee maar slaap al bijna 5 weken braaf op mijn rug ?

Ik heb ook verschil in mijn borsten, nu was deze er al maar niet zo als na de operatie. Merk wel dat het steeds meer bij trekt. Ik heb wel dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi @polemommy,

 

in mijn nazorg document staat dat je dan de korstjes niet moet insmeren. Dus de dichte huid wel en de korstjes droog houden. Ik mag pas na 3 weken gaan smeren. 


Hi @bent001, ik was net in jouw verslag aan t lezen ? hoe gaat t met jou? Je hebt mega pijn gehad hè? Hoe gaat T met de kindjes? ( ik heb er 2, bijna 2 en bijna 4 jaar.) Dat niet kunnen optillen is zo rot. Vooral bij de kleinste als hij valt of verdrietig is. Bloedend moederhart... @polemommy jij hebt ook een kindje toch? hoe gaat dat bij jou?
 

@bent001ik las dat jouw linkerborst ook niet lekker gaat. Wat is daarmee aan de hand? Ik had een flinke nabloeding en m’n linkerborst doet echt nog pijn. Zwart aan de onderkant en nu rondom het implantaat lekker blauw/bruin/geel (smakelijk). Ook een stuk groter. hoop dat T goed komt! Geen zin om maanden te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, bent001 said:

Maar wat bedoel je met dat bh’s niet doorverkocht mogen worden?

En inderdaad zal van Max of leger de Heils. Ook zijn er vaak van die inzamel plekken voor bijvoorbeeld Because we Carry. 

Heb laatst een heel artikel erover gelezen dat behas in Nederland door de kringloop en Leger des Heils etc. niet verkocht mogen worden, omdat dat de zelfwaarde van de nieuwe eigenaar onderuit zou halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Eefje 1 zei:

hi @polemommy,

 

in mijn nazorg document staat dat je dan de korstjes niet moet insmeren. Dus de dichte huid wel en de korstjes droog houden. Ik mag pas na 3 weken gaan smeren. 


Hi @bent001, ik was net in jouw verslag aan t lezen ? hoe gaat t met jou? Je hebt mega pijn gehad hè? Hoe gaat T met de kindjes? ( ik heb er 2, bijna 2 en bijna 4 jaar.) Dat niet kunnen optillen is zo rot. Vooral bij de kleinste als hij valt of verdrietig is. Bloedend moederhart... @polemommy jij hebt ook een kindje toch? hoe gaat dat bij jou?
 

@bent001ik las dat jouw linkerborst ook niet lekker gaat. Wat is daarmee aan de hand? Ik had een flinke nabloeding en m’n linkerborst doet echt nog pijn. Zwart aan de onderkant en nu rondom het implantaat lekker blauw/bruin/geel (smakelijk). Ook een stuk groter. hoop dat T goed komt! Geen zin om maanden te wachten...


Hi meid,

 

Vooral pijn in het begin maar deze was goed onder controle door de berg pijnstilling die ik heb gehad. Verder veel pijn gehad door de band en hechtingen die trekken overal Hahha maar goed is net als met een bevalling ben het alweer een beetje vergeten ?

Maar pittig meis ook twee kleintjes, en ook een pittige leeftijd! Ja blijft lastig! Ik ben wel in november gestopt met de jongste te tillen, dus dat scheelde maar mis dat echte knuffelen wel hoor!! 


De prothese van mijn linkerborst daalde wat minder snel in dat in mijn rechter. Daarbij loopt er verticaal een plooi over mijn borst heen. Beide word steeds minder, ik er zal een verschil blijven omdat ik me afgelopen week toch ineens bewust werd dat bijna altijd met een borst gevoed hebt, andere gaf bijna geen melk. Dus deze is wat uitgerekt. Zal je even toevoegen aan mijn album dan kan je het zien. Heb jij een album aangemaakt?

En opzich niet gek dat jij nu een verschil hebt een borst heeft het natuurlijk veel zwaarder gehad dan de ander, daarbij zijn het echt twee wonden en elke hersteld zich op zijn manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, polemommy zei:

Heb laatst een heel artikel erover gelezen dat behas in Nederland door de kringloop en Leger des Heils etc. niet verkocht mogen worden, omdat dat de zelfwaarde van de nieuwe eigenaar onderuit zou halen. 


Wat vreemd zeg! Als iemand nou geen geld heeft en de bh is nog als nieuw... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, polemommy zei:

@Eefje 1 Met mijn dochter gaat het super goed, ze snapt heel goed hoezo ik haar niet kan tillen, knuffelen doen we heel voorzichtig. Liggen nu ook lekker in bed te knuffelen en mijn mobiel gaat nu uit. 

 

Morgen voor het eerst na 3 weken weer werken en dus om 4:30 uur op. ?

??? zo vroeg!! Nou werkse meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:


Hi meid,

 

Vooral pijn in het begin maar deze was goed onder controle door de berg pijnstilling die ik heb gehad. Verder veel pijn gehad door de band en hechtingen die trekken overal Hahha maar goed is net als met een bevalling ben het alweer een beetje vergeten ?

Maar pittig meis ook twee kleintjes, en ook een pittige leeftijd! Ja blijft lastig! Ik ben wel in november gestopt met de jongste te tillen, dus dat scheelde maar mis dat echte knuffelen wel hoor!! 


De prothese van mijn linkerborst daalde wat minder snel in dat in mijn rechter. Daarbij loopt er verticaal een plooi over mijn borst heen. Beide word steeds minder, ik er zal een verschil blijven omdat ik me afgelopen week toch ineens bewust werd dat bijna altijd met een borst gevoed hebt, andere gaf bijna geen melk. Dus deze is wat uitgerekt. Zal je even toevoegen aan mijn album dan kan je het zien. Heb jij een album aangemaakt?

En opzich niet gek dat jij nu een verschil hebt een borst heeft het natuurlijk veel zwaarder gehad dan de ander, daarbij zijn het echt twee wonden en elke hersteld zich op zijn manier. 

Wat vervelend zo’n plooi en dat langzamer indalen. Ik ga me even verdiepen in zo’n album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.