Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oh @polemommy wat zien je borsten er supermooi en natuurlijk uit zeg!!!

Wat een fantastisch resultaat na 6 weken!

En heel erg leuk die collages; kun je ook heel goed de voortgang zien en dat ze dus elke week mooier en zachter werden.

Mooier dan dit kan/ hoeft niet meer!

Snap dat je er heel blij mee bent.

Ben ook erg benieuwd hoe je borsten er van de zijkant uit zien; naar de projectie van de druppelvormige implantaten. Als je volgende week nog foto's gaat maken, zou je dan misschien ook foto's van de zijkant willen maken? 

Geniet van het sporten en dat eindelijk die sportbh uit mag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Robijntje02 said:

Oh @polemommy wat zien je borsten er supermooi en natuurlijk uit zeg!!!

Wat een fantastisch resultaat na 6 weken!

En heel erg leuk die collages; kun je ook heel goed de voortgang zien en dat ze dus elke week mooier en zachter werden.

Mooier dan dit kan/ hoeft niet meer!

Snap dat je er heel blij mee bent.

Ben ook erg benieuwd hoe je borsten er van de zijkant uit zien; naar de projectie van de druppelvormige implantaten. Als je volgende week nog foto's gaat maken, zou je dan misschien ook foto's van de zijkant willen maken? 

Geniet van het sporten en dat eindelijk die sportbh uit mag! 

 

Ja hoor, ik zal ook foto's van de zijkant nemen. Vind het alleen altijd lastig zelf foto's te nemen, vind ze in nature ook veel mooier omdat je maar net een goede houding moet hebben om ze goed op de foto te krijgen, zonder dat het er allemaal helemaal schots en scheef oogt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 7 weken PO foto staat in mijn album.

 

Ik ben vandaag weer niet zo heel erg tevreden. De laatste keer dat ik dit had was bij 3 weken PO, dus 4 weken geleden, dus het zal wel aan mijn cyclus liggen ? Toen was het ook die tijd van de maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, polemommy zei:

Mijn 7 weken PO foto staat in mijn album.

 

Ik ben vandaag weer niet zo heel erg tevreden. De laatste keer dat ik dit had was bij 3 weken PO, dus 4 weken geleden, dus het zal wel aan mijn cyclus liggen ? Toen was het ook die tijd van de maand.

Ik vind ze erg heel mooi uitzien hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, TinyAA said:

@polemommy hoeft je niet te zijn! Ik vind ze prachtig eruit zien! Jouw borsten heeft mij overgehaald om door te zetten met m’n BV ? dus je hoeft echt niet zo over jezelf te denken, nergens voor nodig. 

Haha, ik moet gewoon niet meer ongesteld worden, ben super emotioneel vandaag. Mijn arme vriend weet niet wat ie ermee aan moet, een fout woord en ik zit te janken. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Nog even wachten said:

Ik vind dat toch altijd heftig wat een menstruatie met dames kan doen.  Ik heb daar zelf nooit heel veel last van gehad, geen heftige menstruatie of erge stemmingswisselingen. En nu met een mirenaspiraal heb ik zelfs geen idee wat mijn cyclus is ??

Ik heb dat ook nooit gehad, echt pas een maand of twee. 

 

Ik had eerst een koperspiraal, maar daar kreeg ik ontstekingen van.

 

Had ook de prikpil, maar daarvan was ik 4 maanden aan een stuk door ongesteld, hetzelfde met de minipil.

 

@TinyAA Hoe doe je het nu? Sta altijd voor niet hormonale suggesties open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy ik volg mijn cyclus :) misschien niet de veiligste manier, maar doe het al 7 jaar en altijd goed gegaan. Vorig jaar 4 maanden spiraal geprobeerd, maar daar kreeg ik zo veel lichamelijke en geestelijke klachten van. Herkende mezelf niet meer. Dus ben ik ook mee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, TinyAA said:

@polemommy ik volg mijn cyclus  misschien niet de veiligste manier, maar doe het al 7 jaar en altijd goed gegaan. Vorig jaar 4 maanden spiraal geprobeerd, maar daar kreeg ik zo veel lichamelijke en geestelijke klachten van. Herkende mezelf niet meer. Dus ben ik ook mee gestopt.

Ik heb wel een maandje NFP gedaan (basale lichaamstemperatuur gemeten). Na een maand was ik zwanger. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.