Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
1 minute ago, Spookbewoning12 said:

@polemommy! Ik denk dat ik dezelfde protheses als jij hebt ga krijgen, de 331. Maar dan 340cc. 
nu zag ik dat dat moderate profiel is, t kleinst uit de range. Weet je waarom je die hebt gekregen? 
 

ik heb vrij brede borsten, 14, en deze implantaat is 12,5 dus past prima. Maar maar 4 projectie. De moderate plus komt al op 5 nog wat en dat vind ik toch wel verschillen. 
 

keuzes......

Hey, wij hadden het nooit over het profiel eigenlijk. :) Dus denk dat Dr. vdW gewoon het bekwaamst is met die prothese, aangezien ik hem heel vaak zie langskomen. 😮 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy ik dacht dat Vd Weij niet over profiel sprak, maar als ik terug denk weet ik nog dat hij aangeeft dat de een wat voller is dan de ander. Hij ging nooit echt diep op in en had niet het verschil uitgelegd tussen moderate, moderate + en high profile. Dit heb ik allemaal zelf uit moeten zoeken. 
 

Hoe gaat het met je? Ik hoop steeds op een nieuwe update foto van jou 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, TinyAA said:

@polemommy ik dacht dat Vd Weij niet over profiel sprak, maar als ik terug denk weet ik nog dat hij aangeeft dat de een wat voller is dan de ander. Hij ging nooit echt diep op in en had niet het verschil uitgelegd tussen moderate, moderate + en high profile. Dit heb ik allemaal zelf uit moeten zoeken. 
 

Hoe gaat het met je? Ik hoop steeds op een nieuwe update foto van jou 😅

Het gaat super, ik ben alleen zo druk met werk etc., dat ik nauwelijks meer online ben. Ik ga snel een foto plaatsen. :)  Ben je al geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, polemommy said:

Het gaat super, ik ben alleen zo druk met werk etc., dat ik nauwelijks meer online ben. Ik ga snel een foto plaatsen. :)  Ben je al geholpen?


Ja ik ben al geholpen :) ben nu 10 dagen post op. Je kunt in mijn album kijken als je wil. Ben heel benieuwd naar jouw voortgang! Fijn om te horen dat het goed gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, TinyAA said:


Ja ik ben al geholpen :) ben nu 10 dagen post op. Je kunt in mijn album kijken als je wil. Ben heel benieuwd naar jouw voortgang! Fijn om te horen dat het goed gaat. 

Ja, heel graag. Wat goed dat ze weer opereren. Wist ik niet. :)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, polemommy said:

@TinyAA Mijn 13,5 weken PO foto staat in mijn album. :)


wow...echt heel mooi zijn ze! Zo natuurlijk! Passen precies bij je. Vind de vorm ook prachtig, echt druppel :) Litteken is ook goed aan het genezen zie ik. 13 weken alweer...tijd gaat echt snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, polemommy said:

Nou gelukkig blijft ie niet zo als ik er met een vinger in prik of ze kneed. 😂😂😂

Lol memory gel betekent dat de prothese zijn anatomische vorm vasthoudt, niet zoals een memory matras 🤣 

 

En mijn borsten zijn super glad, maar ze zijn nog best wel opgezwollen. Hoe lang duurde het voordat jouw borsten zacht zijn geworden? Ik ben 2 weken verder en loop nog met kanonnen 🍈🍈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, TinyAA said:

Lol memory gel betekent dat de prothese zijn anatomische vorm vasthoudt, niet zoals een memory matras 🤣 

 

En mijn borsten zijn super glad, maar ze zijn nog best wel opgezwollen. Hoe lang duurde het voordat jouw borsten zacht zijn geworden? Ik ben 2 weken verder en loop nog met kanonnen 🍈🍈

Ik denk na twee maanden waren ze superzacht. Ik merk geeneens meer verschil met eerst qua hoe ze aanvoelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Spookbewoning12 said:

vet gave bikini, wat een lijntje en helemaal in proportie zijnde borsten. you must be so happy! 

Ik ben super blij dat ik weer mag sporten. 2 maanden geleden zag het er anders uit hoor. 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey  @polemommy; ja dat heb ik ook; ik denk iedereen wel 😉

Ik vind mn rechterborst mooier dan mn linkerborst. Mn linkerborst is wat minder vol / iets platter dan mn rechter; maar dit was vóór mn bv ook al. Dus ik denk dat je voorsituatie hierin ook erg bepalend is.

Welke borst van jou vind jij mooier; je linker of je rechter, en is dat de borst met of zonder moedervlekje erop?

En vond je deze borst vóór je operatie ook al mooier dan de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Robijntje02 said:

Hey  @polemommy; ja dat heb ik ook; ik denk iedereen wel 😉

Ik vind mn rechterborst mooier dan mn linkerborst. Mn linkerborst is wat minder vol / iets platter dan mn rechter; maar dit was vóór mn bv ook al. Dus ik denk dat je voorsituatie hierin ook erg bepalend is.

Welke borst van jou vind jij mooier; je linker of je rechter, en is dat de borst met of zonder moedervlekje erop?

En vond je deze borst vóór je operatie ook al mooier dan de andere?

Mijn rechter, zonder moedervlek. 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben een beetje in paniek dames. Als ik super zacht op de bovenkant van mijn borst duw en dan meteen weer los laat, voel ik knobbels, aan de andere kant heb ik dat aan de zijkant, onder mijn oksel.

 

Als ik er hard op duw, zijn ze er niet. Het voelt als luchtbellen ofzo. Klinkt dit bekend voor iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.