Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Met normale beha aan zie ik toch wat verschil ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supermooi hoor @polemommy!

Zou je eigenlijk alleen bij ronde implantaten en niet bij anatomische implantaten verwachten, deze mooie ronding aan de bovenkant, toch?... 

Ik dacht nl. altijd dat borsten met druppelvormige implantaten zorgen voor een minder gevulde, een wat 'vlakkere'  bovenpool; maar jouw decolleté is mooi en goed gevuld! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Robijntje02 said:

Supermooi hoor @polemommy!

Zou je eigenlijk alleen bij ronde implantaten en niet bij anatomische implantaten verwachten, deze mooie ronding aan de bovenkant, toch?... 

Ik dacht nl. altijd dat borsten met druppelvormige implantaten zorgen voor een minder gevulde, een wat 'vlakkere'  bovenpool; maar jouw decolleté is mooi en goed gevuld! 

 

Ik heb van mezelf vrij ronde borsten, en de implantaten zijn voor mijn lengte en postuur ook wat aan de grote kant, wellicht daarom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang mag het duren tot de hechtingen opgelost zijn? Heb ze aan beide kanten ongeveer een cm uitsteken.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, polemommy zei:

Hoe lang mag het duren tot de hechtingen opgelost zijn? Heb ze aan beide kanten ongeveer een cm uitsteken.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Bij mij hebben ze die stukjes hechting er dinsdag tijdens mn controle afgehaald (losgeknipt). Maar de assistente zei dat het, als je het niet wegknipt, best een tijdje kan blijven zitten tot het weg is (en dat dat verder niet erg is). Ik vond het zelf alleen zo irritant en het jeukte ook soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik was shoppen vandaag, ik heb 3 nieuwe behas! ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, niet kunnen laten om te shoppen ?. Ze zien er prachtig uit! Zie ik daar nu cup F staan?! Mag je eigenlijk direct beugel en voorgevormd dragen straks na 6 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, polemommy said:

@TinyAA Ik weet nu trouwens welke cupmaat het is geworden. Ik zat eerst op 70A/70B en nu op 70E/70F met 265cc. :01:


wow wat een enorm verschil! Maar gaan je borsten niet gedurende dit jaar veel van vorm veranderen? Dat betekent om de zo veel maanden lekker lingerie shoppen ? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, TinyAA said:


wow wat een enorm verschil! Maar gaan je borsten niet gedurende dit jaar veel van vorm veranderen? Dat betekent om de zo veel maanden lekker lingerie shoppen ? ??

Ik denk niet dat er zo gek veel aan de maat gaat veranderen

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.