Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
15 uur geleden zei Aloysa:

@MissM Bedankt, mooi hoor!

 

Oh kan niet meer wachten nu ik na al die jaren eindelijk de knoop heb doorgehakt. Liefst ben ik morgen al aan de beurt:123:

 

zeker als je al een datum hebt, (zag dat jij ook voor dec eventueel geholpen kon worden) dan word het nog spannender. heb dagelijks naar mijn pasfoto gekeken voor ik werd geopereerd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM Ja klopt, ik kreeg de vraag of ik ook al een vrijblijvende optie wilde voor een operatiedatum, en aangezien ik graag net voor de kerst mijn operatie wil plannen ivm vakantiedagen opnemen, heb ik dat maar meteen gedaan :) Eerst maar eens het consult afwachten!

 

Ik heb gisteren een 3D simulatie gemaakt via de Bergman Clinics website, om alvast een beetje een idee te krijgen kwa formaat. Aan de hand van de simulatie vind ik 400cc rond DP het mooist. Nu zit ik al de hele dag naar die simulatie te kijken :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Schildpad said:

Goed zo! Ik ga volgende week even bellen voor een afspraak eindcontrole.

Gaat het alweer wat beter met je?

 

Heeee!! 

Ja alweer twee maanden volledig aan het werk, alleen nog wat hulp nodig met zuurstof vullen maar daar heb ik ondertussen ook een truucje op verzonnen hihi. Sporten ben ik ook weer rustig aan aan het doen, alleen niet meer zo heftig als eerst. 

Hoe is het met jou? Nog happy? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker  Goh, dan ben zit alsnog weer snel aan je volledige uren...hopelijk hebben ze je niet al te veel gepushed. Het sporten moet je gewoon weer opbouwen. Luister goed naar je lichaam. Nee is nee. Ook tijdens je werk.

 

Met mij gaat het goed. Heb nergens meer last van en slaap soms zelfs onbewust half op mn buik :o

Met sporten zit ik alweer op mn oude niveau. Ik vind de girls nog steeds erg mooi maar wil toch ooit wel groter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Oh nee ze hebben me zeker niet meer gepusht, hebben zich netjes aan de voorschriften van de bedrijfsarts gehouden :P 

 

Fijn is dat he dat je nu totaal geen last meer hebt en weer op je oude niveau zit, dan te bedenken dat wij de slakjes van de groep van 10 april waren hihi. 

Zeg het niet hardop maar denk dat ik ook ooit wel groter wil, alleen nu vind ik dit goed bij m'n lijf passen dus vind ik het nog niet nodig. Maar zeg nooit nooit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Rocker:

@Schildpad Oh nee ze hebben me zeker niet meer gepusht, hebben zich netjes aan de voorschriften van de bedrijfsarts gehouden :P 

 

Fijn is dat he dat je nu totaal geen last meer hebt en weer op je oude niveau zit, dan te bedenken dat wij de slakjes van de groep van 10 april waren hihi. 

Zeg het niet hardop maar denk dat ik ook ooit wel groter wil, alleen nu vind ik dit goed bij m'n lijf passen dus vind ik het nog niet nodig. Maar zeg nooit nooit. 

Haha ja inderdaad de slakjes. Hoop maar dat het voorspoedig blijft gaan op je werk en dat je geen terugval krijgt.

 

Wat jij nu hebt vind ik al een flinke maat hoor. Maar het is een luxe probleem voor later ;)

 

Houd je taai bikkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Ik meld me ook, 31 oktober 2017 is D-Day! 450CC, DualPlane, HighProfile, ronde Mentor Coh II.

Super fijn consult gehad bij Frans Straten, ik kijk echt onwijs uit naar m'n nieuwe boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik mag mij ook melden hier, 6 november aanstaande mag ik eindelijk! Een droom die ik al 20 jaar koester gaat eindelijk uitkomen! Zooo onwerkelijk!

Ik heb in de loop der jaren meerdere consulten gehad maar nooit eerder de stap durven zetten, tot dit najaar. Eerst had ik een datum geprikt bij accz maar na verder onderzoek op internet heb ik die heel snel gecanceld. Op aanraden van een aantal meiden die ook bij Frans zijn geweest ben ik naar hem terug gegaan (ik was vorig jaar zomer ook daar) en wat ben ik daar blij om! Al mijn twijfels zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik krijg 390cc anatomisch, dual plane geplaatst. Ik twijfelde nog over rond, wat in principe ook kan zei Frans, maar dan is het een minder natuurlijk aanzien bij mij. Ik heb maar een dun velletje boven mijn borsten en dan krijg je een scherpe lijn waar de prothese begint. Mijn huidige situatie is een A/lege B-cup. Ik hoop straks uit te komen op een mooie volle D-cup. Ik ben 1,69m lang en weeg 62kg, sportief type, brede schouders door het crossfitten. Ik hoop wel  dat ik straks weer een beetje fatsoenlijk kan sporten, maar daar zal wel tijd overheen gaan, iets waar ik wel een beetje van baal maar het is voor een goed doel:D

 

@Sky__1 zou ik jouw album mogen bekijken? Jij hebt hetzelfde gekregen als wat ik ga krijgen en ik ben stiekem wel nieuwsgierig :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sky__1 Zou ik ook mogen spieken bij je? Ik word zelf 17 juli door Frans Straten geopereerd, Duurt helaas nog wel even maar de operatie datum staat in ieder geval vast :D Iets mooi's om naar uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei MissBeauty:

@Sky__1 Zou ik ook mogen spieken bij je? Ik word zelf 17 juli door Frans Straten geopereerd, Duurt helaas nog wel even maar de operatie datum staat in ieder geval vast :D Iets mooi's om naar uit te kijken.

Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sky__1:

@Sheann @Fraukje @Noisy @MissBeauty zal binnenkort even nieuwe foto's in mn album plaatsen

Ben inmiddels 4 maanden PO en de laatste foto's zijn van geloof ik 8 weken

Zodra een aantal foto's verwijderd zijn uit mn album ga ik er nieuwe in plaatsen :) 

Ja leuk,misschien ook een fotootje vd zijkant,en in een shirtje hoe het eruit ziet ^_^ een hele shoot haha ..

 

Kun je ook al merken dat ze iets zachter worden?

Zal wel even duren denk ik door de cohesive 3 ,,

 

En sport je ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Fraukje:

Ja leuk,misschien ook een fotootje vd zijkant,en in een shirtje hoe het eruit ziet ^_^ een hele shoot haha ..

 

Kun je ook al merken dat ze iets zachter worden?

Zal wel even duren denk ik door de cohesive 3 ,,

 

En sport je ook alweer?

Haha is goed, zal ik doen! :D 

 

Je ze worden steeds zachter zeker bovenop, dat schud ook al een beetje mee :P alleen de onderkant nog niet echt

 

Ik sport ook weer, ben met 7 weken begonnen weer te gaan paardrijden, rustig aan opgebouwd

En na een week of 10 ben ik weer rustig aan begonnen met personal training en verteld over mn operatie dus rustig aan begonnen.

Van de week bij de personal training bezig geweest met rug, schouders en borst trainen, dat voel ik nog wel. En bijvoorbeeld push ups lukte en durfde ik niet goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.