Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee sorry, 70D is echt te klein. Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen zeggen haha.

Denken jullie eraan dat het morgen Black Friday is? Hoge kortingen vaak ook op lingerie :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Deevoted1981:

Ik ben laatst weggegaan bij de hunkemoller met lege handen @Noisy omdat ze niets in mijn maat hadden, grote maten kun je beter online bestellen zeiden ze, best day ever! :152:

 

Dat is misschien wel het beste compliment wat je kan krijgen :45:

Moet een goed gevoel geven :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad @Deevoted1981 dat is een heel gaaf gevoel na al die jaren met maximizers. Ik moet zeggen hier bij ons bij de hunkemöller hebben ze wel cup D en E. Waarschijnlijk omdat schuin tegenover de Livera zit en een eindje verderop Christianne Lingerie, die hebben trouwens wel veel grote maten merken. Morgen hebben zij trouwens een flinke korting op de Prima Donna twist lijn. Dus mocht er iemand in de buurt van Wijchen of Beuningen wonen, daar moet je zijn :125: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jasmijn_:

Hoi meiden,

 

Ik heb even 2 vraagjes! 

 

Voor hoeveel jaar nazorg hebben jullie gekozen?

Welke sportbh en bevalt ie goed? 

Bij Heyendael leggen ze de Triumph tri-action klaar in 75D en 75E. Na de operatie kunnen we kijken welke het beste past. Hebben ze je dat niet gevraagd of je d3 bh via hun wil aanschaffen? 

 

Daarnaast heb ik alvast de Hema heavy support non padded gekocht, in 75F (ze vallen klein dus zou meer als een 75E moeten vallen) 

 

Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, alleen Heyendael biedt deze mogelijkheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Aloysa:

Bij Heyendael leggen ze de Triumph tri-action klaar in 75D en 75E. Na de operatie kunnen we kijken welke het beste past. Hebben ze je dat niet gevraagd of je d3 bh via hun wil aanschaffen? 

 

Daarnaast heb ik alvast de Hema heavy support non padded gekocht, in 75F (ze vallen klein dus zou meer als een 75E moeten vallen) 

 

Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, alleen Heyendael biedt deze mogelijkheid. 

 

Ja ze konden 75D wel klaarleggen, maar niet allebei <_< Dus als ik dat wilde moest ik ze zelf kopen zei ze... Mijn omvang is precies 75, is het dan niet te klein door vocht en opzwellen enzo? 

 

Ja ik twijfel tussen 1 en 3 jaar... Denk ook 3 jaar, maar wilde even wat meer meningen horen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Ja ze konden 75D wel klaarleggen, maar niet allebei <_< Dus als ik dat wilde moest ik ze zelf kopen zei ze... Mijn omvang is precies 75, is het dan niet te klein door vocht en opzwellen enzo? 

 

Ja ik twijfel tussen 1 en 3 jaar... Denk ook 3 jaar, maar wilde even wat meer meningen horen haha

Wat raar, bij mij boden ze meteen aan om meerdere maten klaar te leggen. Daarom heb ik er ook voor gekozen om de bh via hun te kopen (40€). Ik had nog gemailed om definitief mijn omvang door te geven, en Marissas reactie was:

 

Bedankt voor je bericht. Wij zorgen dat er een 75 D en E klaar ligt en
bekijken samen na de ingreep welke BH het beste zal zitten voor jou.” 

 

Zou het anders toch nog een keertje navragen hoor! 

 

Ik heb trouwens van die bra extenders aangeschaft, mocht de omvang te strak zitten in het begin. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Aloysa:

Wat raar, bij mij boden ze meteen aan om meerdere maten klaar te leggen. Daarom heb ik er ook voor gekozen om de bh via hun te kopen (40€). Ik had nog gemailed om definitief mijn omvang door te geven, en Marissas reactie was:

 

Bedankt voor je bericht. Wij zorgen dat er een 75 D en E klaar ligt en
bekijken samen na de ingreep welke BH het beste zal zitten voor jou.” 

 

Zou het anders toch nog een keertje navragen hoor! 

 

Ik heb trouwens van die bra extenders aangeschaft, mocht de omvang te strak zitten in het begin. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Slim, waar heb je die gekocht??

 

Ik ga toch nog eens mailen dan, misschien een misverstandje... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Noisy mooie spulletjes daar!Ik wacht nog even met aankopen, ik merk dat ze nog erg veranderen op het  moment dat ze gaan zakken. @Jasmijn_ voor mij hadden ze ook 2 maten, 75D en 75E, uiteindelijk werd het een 80D omdat ik zo gezwollen was. Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, overmatig kapselen gebeurd meestal in of om het eerste jaar daar heb ik mijn keuze op gebaseerd, dacht dat 3 jaar dan de lading wel zou dekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Deevoted1981:

@Noisy mooie spulletjes daar!Ik wacht nog even met aankopen, ik merk dat ze nog erg veranderen op het  moment dat ze gaan zakken. @Jasmijn_ voor mij hadden ze ook 2 maten, 75D en 75E, uiteindelijk werd het een 80D omdat ik zo gezwollen was. Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, overmatig kapselen gebeurd meestal in of om het eerste jaar daar heb ik mijn keuze op gebaseerd, dacht dat 3 jaar dan de lading wel zou dekken. 

 

Dan zouden die 2 maten bij mij ook moeten kunnen, en anders sla ik ze met dit forum om de horen hihi. Kreeg je die 80D ook van daar of heb je die later zelf gekocht? Ik denk dat ik ook voor 3 jaar ga inderdaad, wel extra duur maar dan ben ik wel iets geruster :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Jasmijn_ ja die ook aangezien beide maten die klaar lagen niet pasten, dus uiteindelijk kwamen ze met een 80D aan, ze hebben een shop. Ik heb hem vooraf besteld en betaald, op de dag zelf laten ze je echt niet zonder bh naar buiten lopen hoor. Ik heb er uiteindelijk 1 bij besteld bij Wehkamp, 1 van de weinige postorder bedrijven die exact dit model verkoopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Jasmijn_ ja die ook aangezien beide maten die klaar lagen niet pasten, dus uiteindelijk kwamen ze met een 80D aan, ze hebben een shop. Ik heb hem vooraf besteld en betaald, op de dag zelf laten ze je echt niet zonder bh naar buiten lopen hoor. Ik heb er uiteindelijk 1 bij besteld bij Wehkamp, 1 van de weinige postorder bedrijven die exact dit model verkoopt. 

 

Ah top! Dan komt het sowieso goed, was al bang dat ik ineens zonder passende bh zou zitten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
1 minuut geleden zei Jasmijn_:

 

Oh ja natuurlijk!! Mijn voorbeeldboobs :wub: Was ik die even helemaal vergeten hihi. Dan zou 400cc bij mij toch wel moeten kunnen...

Ik heb 450cc, groter kon niet en dat had ook niet mooi geweest (denk ik, mijn persoonlijke voorkeur). Ik hou wel van flink maar niet van Barbie plastic :lol: dit zit er net tegenaan hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Jasmijn_ said:

Hoi meiden,

 

Ik heb even 2 vraagjes! 

 

Voor hoeveel jaar nazorg hebben jullie gekozen?

Welke sportbh en bevalt ie goed? 

 

Heb voor 3 jaar gekozen.
En droeg de sportbh heavy unpadded van de hema, die van triumph die geadviseerd word vond ik echt niet prettig zitten. Sportbh met voorsluiting gaf teveel druk naar het midden en dat ging pijn doen dus dat was voor mij ook niet geschikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Rocker:

@Aloysa @Jasmijn_ Die tussenstukjes zijn echt mijn redding geweest haha. Heb ze trouwens bij Hunkemöller gekocht omdat ik 3 haakjes nodig had ipv 2 :P

Ik heb ze bij aliexpress besteld, met 2 en met 3 haakjes aangezien ik nog niet weet hoeveel haakjes ik nodig heb :P Ik ben benieuwd straks!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.