Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

Op 6/16/2015om12:24 zei Fynic:

Even een vraagje aan de dames met boobs made by Frans. Hebben jullie gekozen voor het pakket met één jaar nazorg/garantie of drie jaar nazorg/garantie?

Ik ben aan oriënteren en twijfel tussen velthuis en heyendaal. Lees hier veel positieve reacties! Ben benieuwd wat de nazorg inhoud?

Hoe bepaal je welke implantaat je wil rond of anatomische? Waar hangt dat vanaf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn en leuk om al deze positieve berichten te lezen over Frans Straten en kliniek Heyendael in het algemeen. Het bevestigt mijn gevoel en maakt me blij dat ik voor hem heb gekozen.

Dinsdag 29 maart is het zo ver. Ik kan niet wachten, maar dan kan ik mij ook bij de Straten-boobs voegen.

Voor alle dames die ook aan het aftellen zijn: alvast veel succes gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames!

Wat fijn om al jullie positieve verhalen te lezen! Ook ik ben op 5 april aan de beurt, wie weet komen we elkaar nog tegen Niesje ;-)

Ben nog een klein beetje aan het twijfelen over de maat. Ik heb nu een 75A. Frans van Straten adviseerde mij 375cc rond. Maar wil niet dat iedereen gelijk ziet wat ik heb laten doen. Aan de andere kant, als je het dan doet, doe het dan goed! Twijfel twijfel twijfel dus. Als ik jullie reacties lees denk ik dat ik ga uitkomen op een 75D.

Ben mij nu al flink aan het voorbereiden, kan niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren consult gehad! 450cc vond ik het mooist bij mij staan :136: Ik had alleen 375, 390 en 450 gepast, maar vond het wel heel moeilijk om het verschil te zien. Zeker als het nog niet echt in je lichaam zit, maar ik lees hier vaak dat je beter de grotere kan pakken als je twijfelt :) Vond 450 ook erg mooi staan, zal later de pasfoto in mijn album zetten!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Kyrez:

Gisteren consult gehad! 450cc vond ik het mooist bij mij staan :136: Ik had alleen 375, 390 en 450 gepast, maar vond het wel heel moeilijk om het verschil te zien. Zeker als het nog niet echt in je lichaam zit, maar ik lees hier vaak dat je beter de grotere kan pakken als je twijfelt :) Vond 450 ook erg mooi staan, zal later de pasfoto in mijn album zetten!

 

 

Wanneer word jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei jaino:

Wanneer word jij geholpen?

Ik hoop in de laatste week van juni, moet nog even de afspraak gaan bevestigen :) Heeft er iemand toevallig 450cc dual plane HP hier bij Frans gekregen? Dan kan ik misschien een beetje vergelijken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 2,5 week straten boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn (voorlopige) operatie datum staan voor 23 mei. Ik krijg dan 495 hp anatomisch. Heb nu 80 a/b en kom uit op 80 d/e als het goed is. Heb de litteken crème al in huis gehaald van biodermal, want deze was in de aanbieding bij het Kruidvat. (1+1). 

Vind het wel spannend allemaal. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 11 april de trotse eigenaresse van Straten boobs! Mentor 425 cc cohesie I dual plane geplaatst. :wub:

Mijn album staat open :) nu bijna 2 week po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo 

Hier nog een eigenaresse van Frans Straten boobs :45: 25 april geopereerd. 345 cc achter de spier anatomisch. Morgen 4 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook nou ja was trotse eigenaar. Vrijdag 4 april geopereerd 375 cc dual plane, helaas afgelopen vrijdag beide verwijderd. Maar over een paar maanden mag ik me weer trotse eigenaar voelen. Vind het en top pc waar ik nog steeds veel aan heb en die altijd klaar staat voor mijn vragen. Daarbij vond ik ze ook super mooi

hoe vinden jullie hem en je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.