Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Sky__1:

Haha is goed, zal ik doen! :D 

 

Je ze worden steeds zachter zeker bovenop, dat schud ook al een beetje mee :P alleen de onderkant nog niet echt

 

Ik sport ook weer, ben met 7 weken begonnen weer te gaan paardrijden, rustig aan opgebouwd

En na een week of 10 ben ik weer rustig aan begonnen met personal training en verteld over mn operatie dus rustig aan begonnen.

Van de week bij de personal training bezig geweest met rug, schouders en borst trainen, dat voel ik nog wel. En bijvoorbeeld push ups lukte en durfde ik niet goed

Ohh ja paardrijden,dan schudt het ook wel op en neer toch?Heb je dan een goede sport bh aan of ook nog de borstband mss?

 

Ja ik doe zelf kickboksen (ga niet de ring in hoor :P) maar de trainingen zijn er niet minder om,,

Indd ook veel opdrukken/planken enz,dat durf ik straks ook echt niet  binnen een half jaar denk ik,,

 

Rustig oppakken  indd,en niks forceren dan komt 't vast wel goed!

 

Zien de foto's wel verschijnen :wub: thnxx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Boobs350:

Ik hoor vanaf 9 januari bij de club!

350cc HP DP coh2. Ik kan niet wachten!

Zijn er meer meiden die rond dit aantal cc zitten?

 

X

Ik krijg 18 december 400/450 cc HP DP coh2. Mijn ene borst is een A en de ander een B cup :) kan niet wachten:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sky__1:

@Sheann @Fraukje @Noisy @MissBeauty zal binnenkort even nieuwe foto's in mn album plaatsen

Ben inmiddels 4 maanden PO en de laatste foto's zijn van geloof ik 8 weken

Zodra een aantal foto's verwijderd zijn uit mn album ga ik er nieuwe in plaatsen :) 

Dankjewel voor het toevoegen  :) Heb net even gespiekt, Het zag er toen al heel erg mooi uit hoor ben benieuwd naar de rest van je foto's.. Hoe gaat het nu met je boobs? Alles heel mooi genezen? Nergens geen last meer van? 

 

Ik kan ook echt niet meer wachten tot Boobday hihi hoop dat het snel juli is :D :wub:

 

X Missbeauty 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
Op 26-10-2017 om 12:30 zei Sheann:

@Noisy Ik krijg ook 390cc anatomisch, dual plane maar ben pas 20 November aan de beurt dus jij mag eerst :) 

 

Nog 5 dagen wachten! @Deevoted1981 Vind je het al spannend?

Nog 3 nachtjes nu! Spannend?! Spannend?! Ik kom niet meer aan werken toe en merk dat alle gesprekken alleen nog maar over deze operatie gaan. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig hoe het is als je wakker word en eindelijk die vormen hebt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje het heen en weer schudden vond ik eigenlijk wel mee vallen, heb indd 3 maanden lang de sportbh en borstband omgehad toen ik aan t paardrijden was, dat adviseerde de kliniek ook. Nu draag ik nog steeds de sportbh

Opdrukken vind ik wat lastig maar planken gaat prima, waar ik t goed mee voel zijn bijvoorbeeld zijwaartse oefeningen dus waarbij je je armen breed hebt en dan iets met gewichten ofso doet

 

@MissBeauty Alles gaat prima en littekens zijn ook mooi genezen (zal daar ook nog even een foto van maken) en ik heb zeker geen pijn meer maar soms voel ik het nog wel met bijvoorbeeld bepaalde oefeningen ofso

Maar dat duurt denk ik ook nog wel even

 

@Deevoted1981 spannend hoor! Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2017 om 10:08 zei Sky__1:

@Sheann @Fraukje @Noisy @MissBeauty zal binnenkort even nieuwe foto's in mn album plaatsen

Ben inmiddels 4 maanden PO en de laatste foto's zijn van geloof ik 8 weken

Zodra een aantal foto's verwijderd zijn uit mn album ga ik er nieuwe in plaatsen :) 

Leuk! Ik ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal!

 

Ook ik mag me voorzichtig hierbij voegen. Volgende week woensdag heb ik mijn consult bij van Straten en voorlopige operatiedatum staat gepland voor 22 december. Zou ik misschien bij wat mensen in hun album mogen kijken naar hoe het is geworden? 

 

Liefs, 

Jasmijn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Aloysa:

@Jasmijn_ zeker! Ik heb mijn datum vast laten leggen op mijn verjaardag, kadootje voor mezelf :wub: dan maar geen kerstdiner dit jaar :P 

Haha, dat had ik ook! Als verjaardagscadeau voor mezelf. Ik was 3 november jarig en vanaf nu mag ik op 6 november mag ik boob-birthday vieren :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Aloysa Dat is pas echt lief zijn voor jezelf!! Ik had al allemaal kerstplannen gemaakt, die kan ik nu allemaal weer afzeggen. Oeps...:36:

Haha ik heb het er graag voor over! Liever nu in de winter, dan kun je ook makkelijk de sportbh/borstband verbergen onder een dikke trui. Hopelijk valt het op werk dan ook niet zo op. Mijn twee vrouwelijke collega’s weten het, maar verder zijn het alleen maar mannen en ik heb liever niet dat zij het weten<_<

 

En tegen de tijd dat het straks weer bikini weer is zijn ze hopelijk mooi gezakt:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Noisy:

Haha, dat had ik ook! Als verjaardagscadeau voor mezelf. Ik was 3 november jarig en 6 november mag ik boob-birthday vieren :43:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je fransjes zien er ook al goed uit zeg :D oh ik kan echt niet meer wachten:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.