Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Het word toch dual plane, omdat ik zoveel ben afgevallen is mijn huid aan de onderkant van de borst/tepel al wat opgerekt dus hij is bang dat door het gewicht van de prothese de huid verder gaat rekken en de prothese ruimte krijgt om te zakken. 

 

Voor de spier kon wel, hij wilde het wel doen maar kon geen garantie geven dat het mooi bleef. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Rocker:

Het word toch dual plane, omdat ik zoveel ben afgevallen is mijn huid aan de onderkant van de borst/tepel al wat opgerekt dus hij is bang dat door het gewicht van de prothese de huid verder gaat rekken en de prothese ruimte krijgt om te zakken. 

 

Voor de spier kon wel, hij wilde het wel doen maar kon geen garantie geven dat het mooi bleef. 

 

 

Sta je erachter??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wie heeft er allemaal nog meer hun boobday op dinsdag 18 april? Ik wel namelijk! :wub:

 

Ik vind het super spannend. Mijn grootste angst is dat ik niet blij ben met het resultaat... Zal veel geduld moeten hebben dat ze kunnen indalen en dat de vorm veranderd. :76:

 

Ik ben ook bang dat ze te klein worden... Ik zit nu op 75A/AA of 70B (push up). Krijg 300 cc DP, high profile, anatomisch. Wilde eigenlijk rond maar Straten vond dat mijn tepels te veel naar beneden wezen en bij rond de vulling bovenop komt en ze dan nog verder naar beneden gaan wijzen. Had de keus voor 260 of 300 maar wist direct dat ik 300 wilde. Wilde opzich ook wel een stapje groter maar Straten pakte ze op en zei toen meteen "nee, deze zijn echt te groot, die passen niet bij je". Heb daar toen niks tegenin gebracht maar als ik lees hoeveel CC anderen van mijn lengte en gewicht (1,58m, 49 kg, sportief figuur) krijg hoop ik dat ze bij mij niet te klein worden als ik er eenmaal aan gewend ben... :unsure: (edit: moest uitgaan dat het naar 70C zou gaan, daar heb ik iig de triumph sportbh voor aangeschaft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-4-6 om 14:13 zei Visje7:

Wie heeft er allemaal nog meer hun boobday op dinsdag 18 april? Ik wel namelijk! :wub:

 

Ik vind het super spannend. Mijn grootste angst is dat ik niet blij ben met het resultaat... Zal veel geduld moeten hebben dat ze kunnen indalen en dat de vorm veranderd. :76:

 

Ik ben ook bang dat ze te klein worden... Ik zit nu op 75A/AA of 70B (push up). Krijg 300 cc DP, high profile, anatomisch. Wilde eigenlijk rond maar Straten vond dat mijn tepels te veel naar beneden wezen en bij rond de vulling bovenop komt en ze dan nog verder naar beneden gaan wijzen. Had de keus voor 260 of 300 maar wist direct dat ik 300 wilde. Wilde opzich ook wel een stapje groter maar Straten pakte ze op en zei toen meteen "nee, deze zijn echt te groot, die passen niet bij je". Heb daar toen niks tegenin gebracht maar als ik lees hoeveel CC anderen van mijn lengte en gewicht (1,58m, 49 kg, sportief figuur) krijg hoop ik dat ze bij mij niet te klein worden als ik er eenmaal aan gewend ben... :unsure: (edit: moest uitgaan dat het naar 70C zou gaan, daar heb ik iig de triumph sportbh voor aangeschaft)

 

Dames waar zijn jullie? Ik weet dat jullie ergens rondzwerven want mijn chatbox stroomt over van alle berichten als ik een aantal uur niet kijk!

 

misschien helpen wat foto's met hoe het nu is. Ik ben echt dood en dood, dóód ongelukkig. Zal de foto's tzt ook weer (openbaar) eraf halen/in m'n album plaatsen. Maar ik ben echt zielsongelukkig en ik heb niet echt het gevoel dat het na m'n operatie (= dinsdag 18 april) beter wordt. Sterker nog, regelmatig krijg ik de gedachten "misschien is dit de laatste keer dat ik 'oke' ben over mijn tieten en is na mijn operatie álles verpest. Was er maar niet in mijn lichaam gesneden". Kan iemand mij alsjeblieeeeeeeeeft wat bemoedigende woorden toespreken? Ik heb het met niemand (behalve m'n vriend) over de voorsituatie want ik schaam me zo erg voor iemand die 23 jaar is (oké ik schaam

me al sinds m'n 12e). Ik ben zo bang dat ik een foute keuze maak en wens dat ik het nooit gedaan heb :139:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7  zie een hele mooie voorsituatie dus daar gaat Frans zeker iets moois van maken. Denk dat de zenuwen hier toeslaan hihi. Hebben de meeste last van zo kort voor de operatie..al die gekke twijfels en gedachtes :P 

 

Het enige wat je nu zou kunnen doen is Frans effe mailen en uitleggen dat je toch nog twijfelt over het aantal CC? Effe duidelijk zijn met een voorbeeldfoto wat je verwachting is mbt de groote van de boobs op je lichaam. Wat duidelijker zijn WAAROM je twijfelt. Hij kan wel goed inschatten wat bij je lichaam past hoor want hij maakt mooie natuurlijke boobs :) Zie prachtige resultaten hier voorbij komen!!

 

Jezelf niet vergelijken met anderen hier mbt het aantal CC want daar zitten zoveel factoren aan vast. De een heeft meer CC nodig om de boel om te vullen en de ander niet en jullie komen in de zelfde bh maat terecht ;) 

 

Wens je een fijne voorbereiding en hou de rust erin!! 

Xx

 

@best_boobie of @Desert-Rose kunnen je foto's uit een topic verwijderen dan kun je zelf niet na een aantal uur (dacht ik)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, April 06, 2017 om 14:13 zei Visje7:

Wie heeft er allemaal nog meer hun boobday op dinsdag 18 april? Ik wel namelijk! :wub:

 

Ik vind het super spannend. Mijn grootste angst is dat ik niet blij ben met het resultaat... Zal veel geduld moeten hebben dat ze kunnen indalen en dat de vorm veranderd. :76:

 

Ik ben ook bang dat ze te klein worden... Ik zit nu op 75A/AA of 70B (push up). Krijg 300 cc DP, high profile, anatomisch. Wilde eigenlijk rond maar Straten vond dat mijn tepels te veel naar beneden wezen en bij rond de vulling bovenop komt en ze dan nog verder naar beneden gaan wijzen. Had de keus voor 260 of 300 maar wist direct dat ik 300 wilde. Wilde opzich ook wel een stapje groter maar Straten pakte ze op en zei toen meteen "nee, deze zijn echt te groot, die passen niet bij je". Heb daar toen niks tegenin gebracht maar als ik lees hoeveel CC anderen van mijn lengte en gewicht (1,58m, 49 kg, sportief figuur) krijg hoop ik dat ze bij mij niet te klein worden als ik er eenmaal aan gewend ben... :unsure: (edit: moest uitgaan dat het naar 70C zou gaan, daar heb ik iig de triumph sportbh voor aangeschaft)

Ik ben bij straten geweest en heb 325cc ietsje meer cc. En ben 1,67m en 50 kilo foto s kan je zien. Ben je smal gebouwd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh lees nu je laatste berichtje. Het kan alleen maar mooier worden meis hou dat in gedachten. Tegenwoordig kunnen ze zoveel en zijn ze zo goed! Ik zou zo weer gaan bij frans echt een top man! Hij weet echt wat hij doet. En anders ga je toch nog een keer passen dat kan ook nog voor je operatie en anders inderdaad even mailen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei BrownieG:

@Visje7  zie een hele mooie voorsituatie dus daar gaat Frans zeker iets moois van maken. Denk dat de zenuwen hier toeslaan hihi. Hebben de meeste last van zo kort voor de operatie..al die gekke twijfels en gedachtes :P 

 

Het enige wat je nu zou kunnen doen is Frans effe mailen en uitleggen dat je toch nog twijfelt over het aantal CC? Effe duidelijk zijn met een voorbeeldfoto wat je verwachting is mbt de groote van de boobs op je lichaam. Wat duidelijker zijn WAAROM je twijfelt. Hij kan wel goed inschatten wat bij je lichaam past hoor want hij maakt mooie natuurlijke boobs :) Zie prachtige resultaten hier voorbij komen!!

 

Jezelf niet vergelijken met anderen hier mbt het aantal CC want daar zitten zoveel factoren aan vast. De een heeft meer CC nodig om de boel om te vullen en de ander niet en jullie komen in de zelfde bh maat terecht ;) 

 

Wens je een fijne voorbereiding en hou de rust erin!! 

Xx

 

@best_boobie of @Desert-Rose kunnen je foto's uit een topic verwijderen dan kun je zelf niet na een aantal uur (dacht ik)

 

 

Dankje Brownie! :) Het zijn inderdaad echt ineens die twijfels. Merk dat het ook nu pas echt bezonken is waar ik aan begonnen ben, voorheen was het nog een beetje als droom, nu begint het echt realiteit te worden.

 

En die maat, tsja, dat is echt een beetje een obsessieve gedachten geworden omdat vele achteraf net iets groter hadden gewild. Gelukkig heeft mijn vriend me gisteren avond even goed wakker gerammeld. Mijn insteek voor een BV was de vorm aanpassen en iets meer opvulling, niet dat ik straks twee ballonnen heb die totaal niet bij mijn lichaam passen (waar mn gedachten nu dus wel naar leiden)... Fransje had gezegd dat groter niet zou staan dus ik ben weer terug bij de gedachten dat hij het wel zal weten :wub:

 

16 uur geleden zei KoKo:

Ahh lees nu je laatste berichtje. Het kan alleen maar mooier worden meis hou dat in gedachten. Tegenwoordig kunnen ze zoveel en zijn ze zo goed! Ik zou zo weer gaan bij frans echt een top man! Hij weet echt wat hij doet. En anders ga je toch nog een keer passen dat kan ook nog voor je operatie en anders inderdaad even mailen.

 

 

Het kan alleen maar mooier worden, inderdaad. Maar niet als die boze gremlin zegt 'wat als er allemaal complicaties optreden!' :P zaak om daar niet zo veel naar te luisteren, de kans is maar klein als je gewoon rustig aan doet.

 

2 uur geleden zei BrownieG:

@best_boobie zal ze zelf maar moeten aangeven wanneer ze dit wenst eraf te halen wanner ze reageert x

 

@best_boobie ik zal het wel aangeven. Voor nu gaat het wel maar het is soms gewoon zo confronterend omdat je ze zelf zo lelijk vind. Kan dus zijn dat ik tzt denk 'oef, die wil ik niet meer zien!'. Ik laat het je dan wel weten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kremlin moet je een schop geven! Aan zijn nekvel buiten de deur zetten in de regen. Weg ermee. Komt echt wel goed je bent bij een goede arts. Het is niet zo dat je naar duitsland gaat naar 1 of andere horror arts om geld te besparen. Maar ik snap je wel hoor. Maar tegenwoordig zijn ze zover met wat ze kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, April 06, 2017 om 14:13 zei Visje7:

Wie heeft er allemaal nog meer hun boobday op dinsdag 18 april? Ik wel namelijk! :wub:

 

Ik vind het super spannend. Mijn grootste angst is dat ik niet blij ben met het resultaat... Zal veel geduld moeten hebben dat ze kunnen indalen en dat de vorm veranderd. :76:

 

Ik ben ook bang dat ze te klein worden... Ik zit nu op 75A/AA of 70B (push up). Krijg 300 cc DP, high profile, anatomisch. Wilde eigenlijk rond maar Straten vond dat mijn tepels te veel naar beneden wezen en bij rond de vulling bovenop komt en ze dan nog verder naar beneden gaan wijzen. Had de keus voor 260 of 300 maar wist direct dat ik 300 wilde. Wilde opzich ook wel een stapje groter maar Straten pakte ze op en zei toen meteen "nee, deze zijn echt te groot, die passen niet bij je". Heb daar toen niks tegenin gebracht maar als ik lees hoeveel CC anderen van mijn lengte en gewicht (1,58m, 49 kg, sportief figuur) krijg hoop ik dat ze bij mij niet te klein worden als ik er eenmaal aan gewend ben... :unsure: (edit: moest uitgaan dat het naar 70C zou gaan, daar heb ik iig de triumph sportbh voor aangeschaft)

Hoi hoi @Visje7,

 

Ik word 21 april door Frans geopereerd en heb precies hetzelfde advies gekregen. 300cc anatomisch dual plane. Ik ben 160m en 49 kg. Beetje dezelfde situatie.  Mijn borsten zijn door zwangerschappen, borstvoeding en afvallen een stuk leger. Hier ook twijfels (gehad) over de maat. Vooral.omdat je hier leest dat meiden over het algemeen veel meer cc's krijgen. Ik heb Frans een mail gestuurd over mijn twijfels en we kijken volgende week samen nogmaals naar de maat. Ze leggen 300 en 345 voor mij klaar. Over 345 zei Frans op het consult dat het te groot en breed zou zijn voor mijn lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KoKo:

Die kremlin moet je een schop geven! Aan zijn nekvel buiten de deur zetten in de regen. Weg ermee. Komt echt wel goed je bent bij een goede arts. Het is niet zo dat je naar duitsland gaat naar 1 of andere horror arts om geld te besparen. Maar ik snap je wel hoor. Maar tegenwoordig zijn ze zover met wat ze kunnen. 

 

Hihi :lol: buiten in de regen zetten is geen probleem in dit natte kikkerlandje. Maar je hebt helemaal gelijk. Ik heb bewust voor iets duurder maar daardoor wel een "betrouwbare" chirurg gekozen. Dankje voor deze herinnering! Moet ze eigenlijk gewoon allemaal onder elkaar zetten en dan blijkt dat er vrij weinig over blijft om over te twijfelen :rolleyes:

 

26 minuten geleden zei Loulou_:

Hoi hoi @Visje7,

 

Ik word 21 april door Frans geopereerd en heb precies hetzelfde advies gekregen. 300cc anatomisch dual plane. Ik ben 160m en 49 kg. Beetje dezelfde situatie.  Mijn borsten zijn door zwangerschappen, borstvoeding en afvallen een stuk leger. Hier ook twijfels (gehad) over de maat. Vooral.omdat je hier leest dat meiden over het algemeen veel meer cc's krijgen. Ik heb Frans een mail gestuurd over mijn twijfels en we kijken volgende week samen nogmaals naar de maat. Ze leggen 300 en 345 voor mij klaar. Over 345 zei Frans op het consult dat het te groot en breed zou zijn voor mijn lichaam. 

 

Hey @Loulou_

je was me al opgevallen omdat ik in andere topics jouw gegevens al zag staan en dacht 'mm redelijk hetzelfde'. Wat was jouw maat vooraf de zwangerschap/afvallen? En je lege maat nu?

 

wat fijn dat de chirurg toch zo goed mee denkt. Misschien dat ik toch maar een mailtje stuur, kan altijd nog bij mijn huidige keus van 300 blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het zo verschillend is per persoon en de voor situatie. Ik heb naar mijn idee weer veel groter geadviseerd gekregen en anatomisch terwijl je veel rond ziet, daar begin ik dan weer over te twijfelen. Hahaha :P  maar heb echt well het gevoel dat hij een goede arts is en een goed team. En als je twijfeld kun je hun altijd nog mailen met je twijfels zodat ze kunnen uitleggen waarom dit bij jou voor situatie past. Samen met de ervaringen hier ben ik wel grotendeels gerust gesteld. :) zijn er nog meer meiden op het forum die 15 mei mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Visje7:

 

Hihi :lol: buiten in de regen zetten is geen probleem in dit natte kikkerlandje. Maar je hebt helemaal gelijk. Ik heb bewust voor iets duurder maar daardoor wel een "betrouwbare" chirurg gekozen. Dankje voor deze herinnering! Moet ze eigenlijk gewoon allemaal onder elkaar zetten en dan blijkt dat er vrij weinig over blijft om over te twijfelen :rolleyes:

 

 

Hey @Loulou_

je was me al opgevallen omdat ik in andere topics jouw gegevens al zag staan en dacht 'mm redelijk hetzelfde'. Wat was jouw maat vooraf de zwangerschap/afvallen? En je lege maat nu?

 

wat fijn dat de chirurg toch zo goed mee denkt. Misschien dat ik toch maar een mailtje stuur, kan altijd nog bij mijn huidige keus van 300 blijven. 

Voor de zwangerschappen een kleine B. Nu 70a/aa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

van straten is een van mijn voorkeuren geworden na wat orientatie. samen met nog 2 artsen.

 

bij wie mag ik in zijn album kijken hoe het geworden is?

 

want ik kan de foto's zo op het forum hier niet zien, na de vele goede verhalen ben ik nu toch wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Astertjuh:

van straten is een van mijn voorkeuren geworden na wat orientatie. samen met nog 2 artsen.

 

bij wie mag ik in zijn album kijken hoe het geworden is?

 

want ik kan de foto's zo op het forum hier niet zien, na de vele goede verhalen ben ik nu toch wel benieuwd.

Mijn foto's staan openbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook Straten boobs! :wub:

 

@Astertjuh je moet eerst een voorstel topic gemaakt heb voordat je foto's kan zien

Er zijn namelijk best veel meiden die de foto's openbaar hebben staan

Ik heb 390 cc dual plane anatomisch gekregen, eventueel kan ik je aan mijn album toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.