Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Sabi:

Ik ook nou ja was trotse eigenaar. Vrijdag 4 april geopereerd 375 cc dual plane, helaas afgelopen vrijdag beide verwijderd. Maar over een paar maanden mag ik me weer trotse eigenaar voelen. Vind het en top pc waar ik nog steeds veel aan heb en die altijd klaar staat voor mijn vragen. Daarbij vond ik ze ook super mooi

hoe vinden jullie hem en je borsten?

Oh das niet leuk zeg hoe komt het ontsteking? Hoe gaat het nu?

Ik vind ze prachtig en frans is top

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Had helaas een bacterie in beide borsten en aangezien die zich hechten aan de proteses zijn ze dus verwijderd. Blijkbaar heb ik gewoon dikke pech want dit komt gelukkig zelden voor en had de primeur bij mijn pc om het in beide borsten te hebben :wacko:

lichamelijk gaat het eigenlijk best goed. Gisteren zijn de drains eruit gehaald. Heb alleen beetje last nog van mijn borstspier en ze zien er erg sneu, uitgezogen en plat uit met hechtingen. Maar er bestaan ergere dingen in het leven. Over een paar maanden herkansing en sta ik volgend jaar net als julie meiden met trots, zelfvertrouwen en een grote smile op het strand.

hoelang ben je al po Jaino??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bah das idd vet pech zeg. Welke klachten had je?hoelang po was je toen?.ik ben dinsdsf 17 mei geholpen vandaag 1 week po. Idd gelukkig is het goed afgelopen niiet leuk om even zo te moeten lopen maar straks heb jij ook weer mooie boobs.

Beterschap en sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Misty2108:

Wat vervelend voor je @Sabi. Maar vind je heel positief. Goede instelling.

Ik ben nu 1 dag po, dus nu ook trotse eigenaar van Straten boobs.

Sterkte en beterschap.

Xx

1 dag spannend, je zit vast hele dagen er trots naar te kijken. Hopelijk heb je niet teveel last enne laat jezelf goed verzorge he

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jaino:

Oh bah das idd vet pech zeg. Welke klachten had je?hoelang po was je toen?.ik ben dinsdsf 17 mei geholpen vandaag 1 week po. Idd gelukkig is het goed afgelopen niiet leuk om even zo te moeten lopen maar straks heb jij ook weer mooie boobs.

Beterschap en sterkte meid

Na 4 weken zat ik een dag bij de huisarts post had ik last van ademhalingsproblemen en borsten opgezet, paar dage later had ik een hele boel wondvocht uit 1 borst en halve week later hoorde ik dat in die kweek dus bacterieen waren gevonden. Verder niet echt klachten pc stond ook voor een raadsel omdat alles eigenlijk best ok ging en ik geen koorts had

 

jij 1 week, voel je je al iets mobieler??

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sabi:

Na 4 weken zat ik een dag bij de huisarts post had ik last van ademhalingsproblemen en borsten opgezet, paar dage later had ik een hele boel wondvocht uit 1 borst en halve week later hoorde ik dat in die kweek dus bacterieen waren gevonden. Verder niet echt klachten pc stond ook voor een raadsel omdat alles eigenlijk best ok ging en ik geen koorts had

 

jij 1 week, voel je je al iets mobieler??

Jeejtje pff wat een domper zeg heel emotioneel ook denk ik. Gelukkig komt je wel positief over das altijd beter!

Ik heb de eerste 3dagen beetje spierpijn gehad maar niet erg veel. Dag 4 pijnvrij maar zondag mn haar gedaan en zelf aangekleed.denk dat het te veel was haha nu voel ik links vooral mn borstspier trekken en beetje beurs gevoel met opstaan en lopen maar de pc zegt dat dat erbij hoort. Donderdag ga k op controle.  Verder nog erg moe wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
33 minuten geleden zei misagi:

Up ☺ 

Lees zoveel goeds over Frans en ben benieuwd of er van de laatste tijd nog meiden hun ervaringen willen delen. 

Over twee weken kan ik je meer vertellen, want dan is het zo ver. Het gesprek met Frans was super fijn. Stelde me op mijn gemak en luisterde goed. 

Ben je al bij meerdere op gesprek geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Gabi:

 

54 minuten geleden zei Gabi:

Over twee weken kan ik je meer vertellen, want dan is het zo ver. Het gesprek met Frans was super fijn. Stelde me op mijn gemak en luisterde goed. 

Ben je al bij meerdere op gesprek geweest? 

Nee ik ben nog nergens op gesprek geweest. Eergisteren besloten om eindelijk de knoop door te hakken en voor nieuwe boobs te gaan in het nieuwe jaar. Ben me echt nog aan het oriënteren maar hoor/lees veel goeds over Frans. Ben heel benieuwd bij jou. Voor hoeveel cc ga je en rond of anatomisch? Ga je naar heyendael of bij Diana?

in ieder geval heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei misagi:

in ieder geval heel veel succes!!

Dankjewel! Spannend meis. Ga lekker op onderzoek uit op dit forum. Door dit forum ben ik bij twee artsen op gesprek geweest. De eerste arts paste niet bij mij en bij Frans had ik gelijk een heel fijn gevoel en dat is het belangrijkste voor mij. Ik ga voor 400cc rond high profile dual plane. Ik heb ook een eigen topic. Ik krijg daarbij ook een lift, na veel inlezen toch daar voor gekozen omdat ze zijn gaan hangen na m'n zwangerschap. 

Dit is een heel fijn forum en je kan er heel veel vinden. Heb er uren op rond gelezen.

wat zijn jou wensen en je situatie nu?

p.s ik ga rechtstreeks via kliniek Heyendael. Ik heb geen fijn gevoel om via Diana te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Gabi:

Dankjewel! Spannend meis. Ga lekker op onderzoek uit op dit forum. Door dit forum ben ik bij twee artsen op gesprek geweest. De eerste arts paste niet bij mij en bij Frans had ik gelijk een heel fijn gevoel en dat is het belangrijkste voor mij. Ik ga voor 400cc rond high profile dual plane. Ik heb ook een eigen topic. Ik krijg daarbij ook een lift, na veel inlezen toch daar voor gekozen omdat ze zijn gaan hangen na m'n zwangerschap. 

Dit is een heel fijn forum en je kan er heel veel vinden. Heb er uren op rond gelezen.

wat zijn jou wensen en je situatie nu?

p.s ik ga rechtstreeks via kliniek Heyendael. Ik heb geen fijn gevoel om via Diana te gaan. 

Ik denk dat ik ook eerst op gesprek moet gaan voor ik mijn definitieve keuze maak inderdaad. Mijn voorkeur nu als ik het zie gaat uit naar rond en ik wil graag wat meer volume. Na mijn zwangerschap is het toch allemaal wat veranderd en misschien zelfs wel net als jou ook een lift. Ben zo benieuwd en vind het ook best spannend ;) Ik zal vanavond eens kijken of ik jou topic kan vinden ben nog niet zo bekend met hoe het forum precies werkt.

 

Mag ik vragen wat jou tegenhoudt om via diana te gaan. Ik lees namelijk ook berichten van meiden die daar op gesprek zijn geweest en toch bij heyendael de behandeling laten doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mandy85:

Yes me 2 Frans boobies ..!

1 november 2016

375 cc hp dual plane

voor situatie slappe b

 

En ben je tevreden over alles? Precies zoals je had gehoopt dat het zou worden? Dat zou mijn nachtmerrie zijn wakker worden en dat het resultaat tegenvalt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je spanning helemaal. Welke maat draag je nu? Verdiep je lekker op het forum en als je het fijn vind kan je een vragenlijst meenemen naar de pc. Via de zoekbalk kan je ook vragen vinden waar jezelf wellicht nog niet op bent gekomen, erg handig dus. En wat ook handig is om wat voorbeeld foto's mee te nemen naar je gesprek.

Het houdt mij tegen om via Diana te gaan ,omdat ik wat minder fijne verhalen heb gelezen over hoe het bij haar kan gaan. Wat ik bij sommige verhalen heb gelezen is dat je eerst haar zelf ziet, Ik vind het fijn om gelijk de arts te zien. Ik ben daar in, af gegaan op m'n gevoel. Ik vind de directe mail contact naar de meiden in de kliniek ook erg fijn, ze zijn lief en persoonlijk. Daarbij was het ook een gemak, om de kliniek rechtstreeks te benaderen. 

Als op je mijn naam klikt kom je op mijn profiel. Iets naar beneden scrollen en je ziet mijn album. Je kan ook in de zoekbalk rechts boven mijn naam intikken. 

Succes meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mandy85:

Yes me 2 Frans boobies ..!

1 november 2016

375 cc hp dual plane

voor situatie slappe b

 

En ben je tevreden over alles? Precies zoals je had gehoopt dat het zou worden? Dat zou mijn nachtmerrie zijn wakker worden en dat het resultaat tegenvalt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Gabi:

Ik snap je spanning helemaal. Welke maat draag je nu? Verdiep je lekker op het forum en als je het fijn vind kan je een vragenlijst meenemen naar de pc. Via de zoekbalk kan je ook vragen vinden waar jezelf wellicht nog niet op bent gekomen, erg handig dus. En wat ook handig is om wat voorbeeld foto's mee te nemen naar je gesprek.

Het houdt mij tegen om via Diana te gaan ,omdat ik wat minder fijne verhalen heb gelezen over hoe het bij haar kan gaan. Wat ik bij sommige verhalen heb gelezen is dat je eerst haar zelf ziet, Ik vind het fijn om gelijk de arts te zien. Ik ben daar in, af gegaan op m'n gevoel. Ik vind de directe mail contact naar de meiden in de kliniek ook erg fijn, ze zijn lief en persoonlijk. Daarbij was het ook een gemak, om de kliniek rechtstreeks te benaderen. 

Als op je mijn naam klikt kom je op mijn profiel. Iets naar beneden scrollen en je ziet mijn album. Je kan ook in de zoekbalk rechts boven mijn naam intikken. 

Succes meis! 

Thanks! Aan deze tips heb ik zeker wat! Ik draag nu 85b een slappe dan :P en jij? Weet je al wat je bh maat gaat worden straks? Dat had ik inderdaad ook gelezen over diana en mijn voorkeur gaat ook uit naar rechtstreeks. Net wat persoonlijker allemaal. En precies wat jij zegt het contact is dan ook fijner. 

Heel veel succes en laat je nog even weten hoe het allemaal is gegaan?

Ga vanavond nog even je topic lezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag bh maat 75c/d Al is die behoorlijk leeg :D Lang leven de dikke tieten bh's. Ik kan het ook heel goed verbergen, dus mensen in mijn omgeving verbaasde zich toen ik tegen een aantal mensen vertelde dat ik voor een vergroting ging. Bh maat is lastig in te schatten, vaak hebben nep borsten een grotere bh maat nodig dan hoe uit eindelijk gaan ogen, al dus de ervaringen op het forum te hebben gelezen. Ik denk dat ik voor het oog op een 75D uit ga komen. 

Dankjewel! ik ga in mijn topic mijn verslag plaatsen als het zo ver is. Je kan ook op volgen klikken op mijn profiel,dan kan je daar een melding van krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Gabi:

Ik draag bh maat 75c/d Al is die behoorlijk leeg :D Lang leven de dikke tieten bh's. Ik kan het ook heel goed verbergen, dus mensen in mijn omgeving verbaasde zich toen ik tegen een aantal mensen vertelde dat ik voor een vergroting ging. Bh maat is lastig in te schatten, vaak hebben nep borsten een grotere bh maat nodig dan hoe uit eindelijk gaan ogen, al dus de ervaringen op het forum te hebben gelezen. Ik denk dat ik voor het oog op een 75D uit ga komen. 

Dankjewel! ik ga in mijn topic mijn verslag plaatsen als het zo ver is. Je kan ook op volgen klikken op mijn profiel,dan kan je daar een melding van krijgen. 

Haha ja herkenbaar bij mij zeggen sommige mensen ook is toch niet nodig! Maar met een goede pushup lijkt het al snel wat meer haha. Ik ga eens kijken of ik dat kan vinden. Net even gespiekt maar ik zie bij jou ook zo gauw geen foto's maar ik zal wel iets verkeerd doen haha:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei misagi:

En ben je tevreden over alles? Precies zoals je had gehoopt dat het zou worden? Dat zou mijn nachtmerrie zijn wakker worden en dat het resultaat tegenvalt haha

Ben dinsdag pas 4 weken po dus t resultaat is er nog niet zials het moet tot nu toe heel erg tevreden 

te snel eraan gewend hopelijk worden ze niet kleiner dat zou ik zonde vinden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei misagi:

Haha ja herkenbaar bij mij zeggen sommige mensen ook is toch niet nodig! Maar met een goede pushup lijkt het al snel wat meer haha. Ik ga eens kijken of ik dat kan vinden. Net even gespiekt maar ik zie bij jou ook zo gauw geen foto's maar ik zal wel iets verkeerd doen haha:rolleyes:

Mijn album staat prive. Ik kan je toevoegen, doe ik morgen even  

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Mandy85:

Ben dinsdag pas 4 weken po dus t resultaat is er nog niet zials het moet tot nu toe heel erg tevreden 

te snel eraan gewend hopelijk worden ze niet kleiner dat zou ik zonde vinden 

Ja dat lees ik inderdaad heel veel dat je er zo snel aan gewend bent. Wat heb je gekregen aan aantal cc's en was dat het meeste wat bij jou paste? Heb je veel pijn gehad en nu nog of kun je alweer veel? Fijn dat je zo tevreden bent en hopelijk worden ze niet kleiner :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Gabi:

Mijn album staat prive. Ik kan je toevoegen, doe ik morgen even  

Ooh vandaar haha. Het had net zo goed aan mezelf kunnen liggen hoor want snap nog lang niet alles :P Is goed meid. Volgens mij volg ik je nu wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 375 cc gekregen weet niet of dat max was voor mij 

voor mij waren de eerste 4 dagen pijnlijk maar zeker de moeite waard en iedereen heeft natuurlijk op een andere manier last ik zou t ondanks de pijn zo weer opnieuw doen 

27 minuten geleden zei misagi:

Ja dat lees ik inderdaad heel veel dat je er zo snel aan gewend bent. Wat heb je gekregen aan aantal cc's en was dat het meeste wat bij jou paste? Heb je veel pijn gehad en nu nog of kun je alweer veel? Fijn dat je zo tevreden bent en hopelijk worden ze niet kleiner :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.