Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Deevoted1981:

@Noisy mooie spulletjes daar!Ik wacht nog even met aankopen, ik merk dat ze nog erg veranderen op het  moment dat ze gaan zakken. @Jasmijn_ voor mij hadden ze ook 2 maten, 75D en 75E, uiteindelijk werd het een 80D omdat ik zo gezwollen was. Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, overmatig kapselen gebeurd meestal in of om het eerste jaar daar heb ik mijn keuze op gebaseerd, dacht dat 3 jaar dan de lading wel zou dekken. 

Ik gok het erop. Je koopt ze nu met €40,- korting dus mocht hij straks niet meer passen, dan verkoop ik hem wel weer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden! Ik wil vandaag graag een extra bh gaan bestellen en denk dat ik voor die van de Hema ga omdat ik wel lees dat veel mensen die fijn vinden zitten. Ik heb in de Triumph tri-action nu maat 75D en zit qua cups wel beetje aan de ruime kant. Heb echt geen idee hoe die van de Hema valt? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs @Deevoted1981 Ja over die van de Hema heb ik veel goede dingen gelezen. Hij zou wel een cup kleiner vallen, dus een 75F zou meer als een 75E moeten vallen. Ze leggen voor mij een 75D en 75E klaar bij Heyendael, dus heb van de hema bh alvast een 75F besteld.  

 

Aangezien ik 18 december pas aan de beurt ben kan ik verder nog niks zeggen over hoe hij zit:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs hopelijk is de maat goed! Ik had hem alvast besteld omdat mijn maat na lange tijd weer op voorraad was, en ik bang ben dat hij tegen de tijd van mijn operatie weer uitverkocht is:ph34r: Als hij niet past kan ik er vast iemand anders blij mee maken!

 

hahaha super toch een E cup! Ik kan het me inderdaad ook nog niet voorstellen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo, ik ben weer terug van het shoppen :P 

Ben gestrand bij de Livera haha, ik ben niet eens meer bij Christianne geweest :blush:

Ik heb een hele fijne wireless gekocht en 2 setjes. Ze zitten echt superfijn! Ik had ook aangegeven dat ik nog aan het herstellen ben en ze vroeg me waar ik nog vocht had zitten ivm evt veranderen. Daarop kwam ze met 2 maten aan en ik ben uitgekomen op 75-D en E. Ik ben echt zo fijn geholpen daar. Voor mijn operatie kon ik er nooit slagen en ging ik altijd naar de Hunkemöller, nu is het precies andersom. Bij Hunkemöller kon ik niet slagen en bij Livera juist wel haha.

Ik zal snel een wat foto's maken en in mijn album zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Noisy:

Zoooo, ik ben weer terug van het shoppen :P 

Ben gestrand bij de Livera haha, ik ben niet eens meer bij Christianne geweest :blush:

Ik heb een hele fijne wireless gekocht en 2 setjes. Ze zitten echt superfijn! Ik had ook aangegeven dat ik nog aan het herstellen ben en ze vroeg me waar ik nog vocht had zitten ivm evt veranderen. Daarop kwam ze met 2 maten aan en ik ben uitgekomen op 75-D en E. Ik ben echt zo fijn geholpen daar. Voor mijn operatie kon ik er nooit slagen en ging ik altijd naar de Hunkemöller, nu is het precies andersom. Bij Hunkemöller kon ik niet slagen en bij Livera juist wel haha.

Ik zal snel een wat foto's maken en in mijn album zetten

Oeh fijn dat je geslaagd ben? Welke wireless bh heb je gekocht? Ik ben ook al alvast aan het kijken naar wireless bh’s in maat E of F:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa en @Deevoted1981 Hij was toch net te groot hahahaha! Hij zat fijn, maar sloot om m'n boobs net niet helemaal strak aan en voor de ondersteuning lijkt me dat wel beter. Maar ik ben helemaal tevreden met een 75D cup!

 

@Noisy Super dat je zo geslaagd bent! Heerlijk :) Heb ik ook echt al zin in, maar zal nog wel even geduld moeten hebben

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2017 om 20:00 zei Aloysa:

Oeh fijn dat je geslaagd ben? Welke wireless bh heb je gekocht? Ik ben ook al alvast aan het kijken naar wireless bh’s in maat E of F:ph34r:

Ik heb hem van de Livera zelf, eigen merk. Kostte eigenlijk €32,99 maar ik had de Black Friday korting:125:

Ik draag die wireless nu ook want ik kreeg zo'n last van mijn huid en tepels in die Triumph, doordat die borstband op die ribbeltjes drukt en mijn tepels steeds overal tegenaan schuurden. De wireless is van die zachte stof en geeft ook veel steun, dus heb ik die aangedaan en dat scheelt een heleboel. Uiteraard heb ik wel de band om.

Foto's ga ik zo even uploaden, eerst even ontbijten :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal. Ik ben ook echt zoooo blij met hoe het er nu al uitziet. 

Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Ging eigenlijk heel goed maar ik ben nu wel kapot zeg. Vanavond maar vroeg naar bed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

12 april heb ik mijn passessie bij frans en 15/5 de datum gereserveerd/

zo benieuwd naar jullie fotos dames :wub:

 

ik weet namelijk echt niet wat ik "moet" nemen.

 

anatomisch of rond, hoor enzie verschillende fotos en twijfel mega.

 

mijn voor situatie is +- een LEGE 75D (echt leeg) en heb bovenop weinig volume.

ben 1,66 en weeg 62 kilo. heb wel erg brede schouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@mooda ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik ben op 30 oktober geopereerd en kan je Frans van harte aanbevelen, ik ben erg tevreden. Ik heb ronde Mentor proteses, 450CC waarvan ik met een lege B naar een aardige F ben gegaan. Dat klinkt gigantisch maar is volledig in verhouding met m'n lijf (1.77 en een goeie 75 kilo). Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Deevoted1981:

@mooda ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik ben op 30 oktober geopereerd en kan je Frans van harte aanbevelen, ik ben erg tevreden. Ik heb ronde Mentor proteses, 450CC waarvan ik met een lege B naar een aardige F ben gegaan. Dat klinkt gigantisch maar is volledig in verhouding met m'n lijf (1.77 en een goeie 75 kilo). Succes! X

Waaaaaauw echt belachelijk mooi.

je maakt me jaloers'!!       Ben zo benieuwd wat Frans mij gaat adviseren.  Zodra ik ben geweest hoor je het.

 

maar vind niet gigantisch klinken hoor, had in mijn zwangerschap 75E en vond dat best wel normaal en bij mijn lijf passen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@mooda dank je wel :D! (Glunderde ik trots). Ik krijg meestal een soort schrik reactie ‘F’ ??? meestal gevolgd met ‘maar het valt wel mee, past gewoon goed’. Een prothese  is nou eenmaal vaak groter qua maat. 1 advies van mijn kant, als je twijfelt tussen 2 maten: kies de grootste. Ik had zelf geen twijfels maar lees het vaak dat meiden groter hadden willen hebben achteraf. Zeker wanneer je twijfels hebt van laat ik zeggen 50 cc dan zou ik die extra 50 wel doen, gaaf hoor! Helemaal aan het begin van het proces , mega avontuur! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 17:00 zei mooda:

 

 

Op 21-3-2018 om 17:00 zei mooda:

12 april heb ik mijn passessie bij frans en 15/5 de datum gereserveerd/

zo benieuwd naar jullie fotos dames :wub:

 

ik weet namelijk echt niet wat ik "moet" nemen.

 

anatomisch of rond, hoor enzie verschillende fotos en twijfel mega.

 

mijn voor situatie is +- een LEGE 75D (echt leeg) en heb bovenop weinig volume.

ben 1,66 en weeg 62 kilo. heb wel erg brede schouders.

Hoi!! Top dat je ook borsten van Frans krijgt! Ik ben 27 februari door hen geholpen, heb een borstvergroting en een buikwandcorrectie tegelijkertijd laten doen. En ik ben echt zo blij met het resultaat! Ik heb anatomische protheses, 380cc high profile. Had door mijn zwangerschappen en daarna nog eens 24 kilo extra gewichtsverlies nog maar een lege C cup over. Ik ben 1,72 en weeg ook 62 kilo. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2018 om 17:00 zei mooda:

12 april heb ik mijn passessie bij frans en 15/5 de datum gereserveerd/

zo benieuwd naar jullie fotos dames :wub:

 

ik weet namelijk echt niet wat ik "moet" nemen.

 

anatomisch of rond, hoor enzie verschillende fotos en twijfel mega.

 

mijn voor situatie is +- een LEGE 75D (echt leeg) en heb bovenop weinig volume.

ben 1,66 en weeg 62 kilo. heb wel erg brede schouders.

Ben benieuwd! Ik wordt 17 april geholpen door hem. Beetje zelfde voorsituatie als jij hebt als ik t zo lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen, allemaal Straten-boobs :D Ik heb een optie op 18 juli bij Straten. Bij de passessie adviseerde hij een borstlift met vergroting anatomisch 390 cc. Vind het zo moeilijk voorstellen hoe dat ongeveer zal worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Tiajoa:

Leuk om te lezen, allemaal Straten-boobs :D Ik heb een optie op 18 juli bij Straten. Bij de passessie adviseerde hij een borstlift met vergroting anatomisch 390 cc. Vind het zo moeilijk voorstellen hoe dat ongeveer zal worden. 

Oh, zie dat jij ook een lift geadviseerd hebt gekregen. Ik heb geen lift gekregen, alleen een vergroting met 380cc anatomische protheses high profile...

 

Jij kunt al af gaan tellen naar 18 juli!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Maree:

Oh, zie dat jij ook een lift geadviseerd hebt gekregen. Ik heb geen lift gekregen, alleen een vergroting met 380cc anatomische protheses high profile...

 

Jij kunt al af gaan tellen naar 18 juli!

 Had hij jou ook eerst een lift geadviseerd en daarna toch niet gedaan? Ik dacht zelf al wel dat ik een lift nodig zou hebben en (helaas) was dat ook echt nodig zei Straten anders zou het niet lukken zei hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.