Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Tiajoa:

 Had hij jou ook eerst een lift geadviseerd en daarna toch niet gedaan? Ik dacht zelf al wel dat ik een lift nodig zou hebben en (helaas) was dat ook echt nodig zei Straten anders zou het niet lukken zei hij.

 Nee, ik dacht zelf een lift nodig te hebben. Maar Frans zei dat dat (nog) niet nodig was, nu was het met protheses op te lossen. Ik ben in elk geval heel blij met het resultaat!

 

Zie je er tegenop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 21-3-2018 om 17:54 zei Deevoted1981:

@mooda ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik ben op 30 oktober geopereerd en kan je Frans van harte aanbevelen, ik ben erg tevreden. Ik heb ronde Mentor proteses, 450CC waarvan ik met een lege B naar een aardige F ben gegaan. Dat klinkt gigantisch maar is volledig in verhouding met m'n lijf (1.77 en een goeie 75 kilo). Succes! X

Zou ik mischien een kijke mogen nemen in je album! Ben erg nieuwschierig :blush: en ook erg benieuwd hoe mijn boobies eruit komen te zien hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2018 om 18:20 zei Maree:

 Nee, ik dacht zelf een lift nodig te hebben. Maar Frans zei dat dat (nog) niet nodig was, nu was het met protheses op te lossen. Ik ben in elk geval heel blij met het resultaat!

 

Zie je er tegenop?

@Maree Bedankt voor het toevoegen aan je album. Het is echt mooi zeg! Ook je buik gedaan zag ik. Mijn buik heeft ook veel hangend vel maar misschien ga ik dat ooit nog doen. Wel fijn dat je geen lift nodig had, scheelt toch weer iets hihi.

 

Ik zie er wel wat tegenop ja. Dan twijfel ik van zou ik t wel nog doen? Ik ben “al” 31, is t nog wel de moeite? Of ik maak me druk dat ik dan eigenlijk toch geen siliconen in mijn lichaam wil. Daarom dacht ik eerst ook aan Nio maar heb bij Straten gewoon een heel goed gevoel. Maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik van ohhh wat ziet t er vreselijk uit. Morgen ga ik bellen naar straten en de optie datum bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tiajoa:

@Maree Bedankt voor het toevoegen aan je album. Het is echt mooi zeg! Ook je buik gedaan zag ik. Mijn buik heeft ook veel hangend vel maar misschien ga ik dat ooit nog doen. Wel fijn dat je geen lift nodig had, scheelt toch weer iets hihi.

 

Ik zie er wel wat tegenop ja. Dan twijfel ik van zou ik t wel nog doen? Ik ben “al” 31, is t nog wel de moeite? Of ik maak me druk dat ik dan eigenlijk toch geen siliconen in mijn lichaam wil. Daarom dacht ik eerst ook aan Nio maar heb bij Straten gewoon een heel goed gevoel. Maar als ik dan in de spiegel kijk denk ik van ohhh wat ziet t er vreselijk uit. Morgen ga ik bellen naar straten en de optie datum bevestigen.

Dank je wel voor je compliment! 

Ik heb inderdaad 2 in 1 gedaan:D 

En tja, die twijfels... die heeft echt iedereen! Ik kon er echt nachten van wakker liggen... of ik inderdaad wel siliconen in  mijn lichaam wilde, of mijn buik echt zo vreselijk was om zo'n grote operatie te laten doen, en of ik inderdaad niet gewoon moest accepteren dat ik geen 20 meer ben (ben 38...) en wat zou ik mijn kinderen aandoen wanneer het niet goed zou gaan, of mijn borsten niet te groot zouden worden...

Echt zo erg wat voor gedachten er dan allemaal door je hoofd schieten!

Ik kan nu alleen maar zeggen: ik zou willen dat ik het eerder gedaan had!!

 

Je bent in super goede handen bij Frans! Morgenochtend gelijk bellen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Maree:

Dank je wel voor je compliment! 

Ik heb inderdaad 2 in 1 gedaan:D 

En tja, die twijfels... die heeft echt iedereen! Ik kon er echt nachten van wakker liggen... of ik inderdaad wel siliconen in  mijn lichaam wilde, of mijn buik echt zo vreselijk was om zo'n grote operatie te laten doen, en of ik inderdaad niet gewoon moest accepteren dat ik geen 20 meer ben (ben 38...) en wat zou ik mijn kinderen aandoen wanneer het niet goed zou gaan, of mijn borsten niet te groot zouden worden...

Echt zo erg wat voor gedachten er dan allemaal door je hoofd schieten!

Ik kan nu alleen maar zeggen: ik zou willen dat ik het eerder gedaan had!!

 

Je bent in super goede handen bij Frans! Morgenochtend gelijk bellen! X

Echt al jouw gedachten zijn mijn gedachten haha! Gelukkig, ben dus niet de enige met die twijfels. Hoop dat ik er achteraf ook net zo blij mee ben ;) Ik ga morgen meteen bellen! Spannenddddd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
Op 4/3/2018 om 08:24 zei Cassidy:

Wauw ze zijn echt prachtig!!

leuke setjes heb je ook aan!

Dank je meis! Ik ben er ook heel wijs mee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2018 om 18:44 zei Demiiii:

Heyyy girls,

 

Ik ben 25 april aan de beurt via Frans van Straten! Super veel zin in!! :63:

 

Mentor Rond HP, DP

350 of 375 cc

Coh 1

 

Ps. Wie van jullie krijgen allemaal coh 1. Ik ben namelijk bang dat coh 2 beter is? 

 

Haai @Demiiii

 

Ik word 17 juli door Frans geopereerd. Ik ga ook 

Mentor Rond HP, DP

350 cc Coh 1 krijgen

 

Ik zit er aan te denken op nog een nieuwe pas sessie in te plannen

Zodat ik nog even goed kan kijken wat ik daar mee wil. En wat inderdaad nou beter is op langere termijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@MissBeauty Frans kan je hier het beste over informeren, ik ben voor Coh II gegaan omdat ik erg plat was en heel weinig eigen borstweefsel heb. Laag vetpercentage op de borst waardoor de kans op rimpels met Coh I iets groter zouden zijn als met Coh II. Gaaf zeg, je operatie in het verschiet! Spannend... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Deevoted1981:

@MissBeauty Frans kan je hier het beste over informeren, ik ben voor Coh II gegaan omdat ik erg plat was en heel weinig eigen borstweefsel heb. Laag vetpercentage op de borst waardoor de kans op rimpels met Coh I iets groter zouden zijn als met Coh II. Gaaf zeg, je operatie in het verschiet! Spannend... 

 

@Deevoted1981  

 

Dankjewel voor je reactie, Dan ga ik proberen nog een keer met Frans zelf contact op te nemen om het hier nog even over te hebben. Tijdens het consult hebben we het er verder niet heel uitgebreid over gehad wel heeft hij me proteges van coh 1 en 2 laten voelen en wat ik fijner vond aan voelen dat was 1 omdat dit zachter aanvoelde. Dus misschien daarom ook zijn keuze voor 1.. En misschien dat de kans op rimpelvorming dan niet zo groot is bij mij? Ga het nog een keer vragen aan hem want wil zeker weten dat ik daar dan ook de juiste keuze in zal maken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@MissBeauty Dat is denk ik een verstandige keus, ik heb Frans wat dat betreft helemaal gevolgd in zijn adviezen en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Iedereen is verschillend en hij is de expert (in mijn optiek). Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981

 

Je hebt helemaal gelijk hoor meid, En ik denk dat als coh 2 beter was geweest hij daar ook voor was gegaan. 

Dus moet ook gewoon vertrouwen op zijn advies.. Heb er in ieder geval heel veel  zin in.

Het komt nu steeds dichterbij :D Heb het consult al in september gehad haha best wel vroeg maar wilde

eindelijk de knoop door hakken en er voor gaan. En moest nog wat geld sparen dus zo kon ik het toch al mooi vast laten zetten, sparen en er na uitkijken.. Het is nu zo juli :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBeauty:

Haai @Demiiii

 

Ik word 17 juli door Frans geopereerd. Ik ga ook 

Mentor Rond HP, DP

350 cc Coh 1 krijgen

 

Ik zit er aan te denken op nog een nieuwe pas sessie in te plannen

Zodat ik nog even goed kan kijken wat ik daar mee wil. En wat inderdaad nou beter is op langere termijn. 

Heeyy xx

 

oh wat leuk zeg! En spannend ook hihi. Het zelfde als bij mij.. alleen gaat Frans tijdens de operatie kijken of het 375 of 350 cc wordt. Ik zit soms ook te twijelen om nog een keertje langs te gaan omdat ik nu ik zo erg op mijn borsten let wel wat verschil zie dat links iets grooter is.. maargoed als het een te groot verschil zou zijn had Frans dat denk ik wel gezegt dus... maar je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBeauty:

 

@Deevoted1981  

 

Dankjewel voor je reactie, Dan ga ik proberen nog een keer met Frans zelf contact op te nemen om het hier nog even over te hebben. Tijdens het consult hebben we het er verder niet heel uitgebreid over gehad wel heeft hij me proteges van coh 1 en 2 laten voelen en wat ik fijner vond aan voelen dat was 1 omdat dit zachter aanvoelde. Dus misschien daarom ook zijn keuze voor 1.. En misschien dat de kans op rimpelvorming dan niet zo groot is bij mij? Ga het nog een keer vragen aan hem want wil zeker weten dat ik daar dan ook de juiste keuze in zal maken.. 

Hoi hoi,

 

Bij mij was dat precies het zelfde tijdens het consult niet over gesproken Frans liet me wel het verschil voelen en zei dat coh 1 bij mij wel zo gaan en ik vondt het prima. Vervolgens ging ik thuis erg twijfelen over coh 1 of 2 door wat ik hier had gelezen en doordat ik zelfd dacht dat ik niet voldoende weefsel zou hebben omdat ik niet echt bepaald grote borsten heb.. Daar had ik over gemaild en kreeg een reactie terug van Frans zelf waarin hij uitlegde dat 90 % coh 1 wordt gebruikt en dat de vrouwen hier erg tevreden mee zijn ook zei hij dat er bij mij voldoende weefsel was anders had hij voor coh 2 gekozen en het is niet nodig een stugger implantaat te plaatsen als het niet nodig is dus ik was erg gerustgesteld. Ik had nu nog de keuze om coh 2 te nemen maar heb het bij coh 1 gelaten vertrouw volledig op Frans! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames!

Na anderhalf jaar afwezig te zijn geweest hier op het forum,  leuk om te zien dat er nog veel tevreden Straten dames zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Demiiii @MissBeauty vertrouw maar op hem, het is echt een goede arts. Daarnaast vind ik de nazorg echt erg goed. Spannend meiden! Wel foto's maken he?! @Gigi21 hele tevreden dames! Tenminste, ik spreek voor mezelf :68: zo te zien lezen hebben wij dezelfde situatie, zelfde maat etc. heb jij een album? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981

Nee sinds de site veranderd is ben ik nooit aan een album begonnen, op de oude pagina had ik wel Fotos stasn!

Mis binnenkort toch maar eens een paar erop zetten!

Hoe gaat het met jou? Waneer ben jij geholpen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2018 om 23:31 zei Maree:

 

Hoi!! Top dat je ook borsten van Frans krijgt! Ik ben 27 februari door hen geholpen, heb een borstvergroting en een buikwandcorrectie tegelijkertijd laten doen. En ik ben echt zo blij met het resultaat! Ik heb anatomische protheses, 380cc high profile. Had door mijn zwangerschappen en daarna nog eens 24 kilo extra gewichtsverlies nog maar een lege C cup over. Ik ben 1,72 en weeg ook 62 kilo. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album...

Sorry weet helemaal niet of ik wel of niet gereageerd heb. Ben gisteren thuis gekomen van 3 weken Curaçao en niet op mijn telefoon gezeten.

 

hoe is het met je herstel ¿  en ben je tevreden over het resultaat 

ik ga morgen en. En super benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2018 om 22:43 zei mooda:

Sorry weet helemaal niet of ik wel of niet gereageerd heb. Ben gisteren thuis gekomen van 3 weken Curaçao en niet op mijn telefoon gezeten.

 

hoe is het met je herstel ¿  en ben je tevreden over het resultaat 

ik ga morgen en. En super benieuwd 

En... alles goed gegaan?? 

 

Ik ben inmiddels ruim 6 weken PO en echt zo blij! Goed hersteld en mijn borsten en buik zijn zo ontzettend mooi geworden!

 

Ik wens jou net zo'n goed herstel toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.