Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

Kwam er hier al een tegen van alle Nio boobs !!

Dus leek het mij wel leuk om er eentje te maken over Frans van Staten !

Dus lady,s kom maar op !!

Ik

10 Februari 8u

Mentor high profile

dual plane

links 450 cc rechts 425 !!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

Niemand kom op lady,s weet dat jullie er zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha is niet best zo he.

nou nog iets meer dan twee week dan voeg ik me wel toe. dan heb ik ook frans straten boobs :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha !!

Hoe gaat ie met de voorbereidingen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel goed hoor, we hebben onze jongste alvast een groot bed gedaan voor zijn verjaardag en hij slaapt er gelukkig heerlijk op.

Na zijn verjaardag ga ik hier grote schoonmaak doen zodat mijn vriend het alleen nog maar hoeft bij te houden.

Ik heb de bh's al in huis triaction en de lipo. arnica druppels zijn gehaald. en de multivitamines slikte ik al.

Inmiddels ook al 5 week gestopt met roken :D :D

verder heb ik eigenlijk nog geen idee wat ik nog meer zou kunnen gaan doen.

Hoe gaat het nu met jou dan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel goed hoor, we hebben onze jongste alvast een groot bed gedaan voor zijn verjaardag en hij slaapt er gelukkig heerlijk op.

Na zijn verjaardag ga ik hier grote schoonmaak doen zodat mijn vriend het alleen nog maar hoeft bij te houden.

Ik heb de bh's al in huis triaction en de lipo. arnica druppels zijn gehaald. en de multivitamines slikte ik al.

Inmiddels ook al 5 week gestopt met roken :D :D

verder heb ik eigenlijk nog geen idee wat ik nog meer zou kunnen gaan doen.

Hoe gaat het nu met jou dan?

xx

Ahh super dus scheelt weer met tillen voor jou straks :-)

Kwa voorbereiden zit je al goed he hihi , en knap al 5 weken gestopt super goed !!

Voor je het weet heb jij ze ook !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaweeeeellll! Ik meld mij :P overmorgen 6 weken po! Joepie!

6 weken alweer gaat hard , weg met de sport bh en martelband :P

20 december 2013 geopereerd: 1 jaar en 2 maanden po!

375cc dual plane mentor high profil

Ik heb nu een 75e.

Leuk en mooie maat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaaaa! Alleen ik vraag me af he. M'n littekens zitten nog niet helemaal op hun plek.. Moet die martelband al wel af dan?

Hmmm dat weet ik ook niet ff mailen ? of een afspraak maken ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb vandaag foto's gemaakt en die ga ik NU mailen :) hahah i'll keep you posted

Ben benieuwd ,,let me know!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop mij ook te gaan melden met boobies van Frans Straten. Heb 4 maart via Diana een consult bij hem. Als het goed voelt bij Frans dan kan ik 28 april hem zijn gang laten gaan en mij de boobies geven die ik altijd al had willen hebben! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meis , hoop dat ook jij een fijn consult hebt en straks mooie Straten boobies hebt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben nieuw op het forum. Vind het leuk om alle ervaringen te lezen.

21 januari heb ik een consult gehad bij Frans Straten en ik heb gekozen voor 375 cc, dual plane. Mentor high profile. Ik heb nu een 75 a/b.

Het zal wrsch uitkomen op een volle c, kleine d. Vind het echt super spannend allemaal, vooral de narcose. Daar zie ik eigenlijk nog het meest tegenop.

De grote dag is op 13 april, dus dat duurt nog wel even. Ben nu nog niet heel zenuwachtig, maar dat komt nog wel hihi.

aan alle tips die iedereen schrijft heb ik veel. Ik zit er zelfs aan te denken om via de gezondheidswinkel een speciaal bed te huren. Een ziekenhuisbed, ideaal om gemakkelijk jezelf rechtop te zetten in bed. Want dat schijnt echt niet te kunnen de eerste week.

Alle tips en weetjes hoor ik graag:-)

gr nieuw lid (naam moet ik nog bedenken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben nieuw op het forum. Vind het leuk om alle ervaringen te lezen.

21 januari heb ik een consult gehad bij Frans Straten en ik heb gekozen voor 375 cc, dual plane. Mentor high profile. Ik heb nu een 75 a/b.

Het zal wrsch uitkomen op een volle c, kleine d. Vind het echt super spannend allemaal, vooral de narcose. Daar zie ik eigenlijk nog het meest tegenop.

De grote dag is op 13 april, dus dat duurt nog wel even. Ben nu nog niet heel zenuwachtig, maar dat komt nog wel hihi.

aan alle tips die iedereen schrijft heb ik veel. Ik zit er zelfs aan te denken om via de gezondheidswinkel een speciaal bed te huren. Een ziekenhuisbed, ideaal om gemakkelijk jezelf rechtop te zetten in bed. Want dat schijnt echt niet te kunnen de eerste week.

Alle tips en weetjes hoor ik graag:-)

gr nieuw lid (naam moet ik nog bedenken)

Hoi hoi !'

Super leuk en spannend dat je al een datum hebt , en welkom hier , Frans maakt mooie boobs !!

Het uit bed komen is idd ff drama helaas maar word steeds beter haha !!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh super dus scheelt weer met tillen voor jou straks :-)

Kwa voorbereiden zit je al goed he hihi , en knap al 5 weken gestopt super goed !!

Voor je het weet heb jij ze ook !!

xx

Jaa daar ben ik ook heel blij mee, Ben flink met hem aan het oefenen geweest. Zelfs in en uit de auto doet hij nu ook :)

Ben zelf ook wel een beetje trots dat het mij tot nu toe nog makkelijk afgaat. Ik mis het roken nog niet :)

Normaal gesproken vliegen de weken voorbij, maar nu lijken ze voorbij te kruipen haha.

Mn vriend is gister weer op zee gegaan een komt 5 maart weer terug dan is het gelukkig nog maar een paar dagen :D

Je was het autorijden nog niet verleerd dus ;) is het niet erg gevoelig tijdens t rijden?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaaaa! Alleen ik vraag me af he. M'n littekens zitten nog niet helemaal op hun plek.. Moet die martelband al wel af dan?

Oehh, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ben morgen 6 weken po.

Ook ik heb boobs van Frans Straten! :57:

13 januari 2015

Mentor high profile

rond

dual plane

400 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !'

Super leuk en spannend dat je al een datum hebt , en welkom hier , Frans maakt mooie boobs !!

Het uit bed komen is idd ff drama helaas maar word steeds beter haha !!

x

hi

dat gaat een leuke uitdaging worden; -)

per ongeluk verwijderde ik je als vriend, oeps!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 maart een afspraak met Straten! ben erg benieuwd, ben al eerder op afspraak geweest bij Dr. van der Weij bij het boerhaave kliniek in Amsterdam hij raadde voor de borstspier en anatomisch aan..., maar wil graag ergens anders nog een afspraak en Dr. Straten klinkt erg goed! Hebben jullie nog ervaringen over Straten te delen?:):57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik ook 10 februari 375cc gekregen en wat ben ik blij!! Wat een goeie arts van Straten!

@ son79, ik was ook nog nooit geopereerd en nog nooit onder narcose geweest was ontzettend zenuwachtig had zelfs verhoging daar van de spanning maar het is me echt 100% meegevallen na de operatie was de verhoging meteen weg haha, alles is spannend de eerste keer als je niet weet wat er gaat gebeuren maar echt niet bang zijn komt echt goed! Ben nu echt ontzettend blij dat ik t heb gedaan!! Uit bed komen is de eerste week lastig maar veel kussens gebruiken! Ik heb een verstelbaar bed dus dat is ideaal dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.