Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Sky__1:

Hier ook Straten boobs! :wub:

 

@Astertjuh je moet eerst een voorstel topic gemaakt heb voordat je foto's kan zien

Er zijn namelijk best veel meiden die de foto's openbaar hebben staan

Ik heb 390 cc dual plane anatomisch gekregen, eventueel kan ik je aan mijn album toevoegen

ik heb al een voorsteltopic,

 

maar ik ga nog een nieuw topic openen me mijn voorkeur voor artsen. Dat is misschien beter voor mij.

 

@pammetje..ik heb net even gekeken en het resultaat is heel mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Sky__1:

@Truusje dankje! Mag ik bij jou ook kijken?

 

@MissM zal je toevoegen! Ben bij jou ook erg benieuwd

 

Net ook weer nieuwe foto's toegevoegd, inmiddels 6 weken PO! :D 

zal je toevoegen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb morgen mijn eerste Consult bij Frans Straten :D Echt super spannend ben zo benieuwd! 

 

@Rocker Super Meis, Gefeliciteerd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker Dank je wel :D Vind het echt heel spannend ben zo benieuwd wat ze gaan adviseren? en wat ik van Frans ga vinden? Maar klinkt in ieder geval goed wat je verteld hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty Enige wat ik kan zeggen is dat je nu misschien een aantal cc's in je hoofd hebt en dat is dan uiteindelijk niet wat je mooi vind. Ik was heilig overtuigd van een maximum van 400cc namelijk.

Hij gaat ook niet gelijk vertellen hoeveel cc's je aan het passen bent, rustig kijken, niet schrikken van cijfertjes die genoemd worden. Hij kijkt echt naar wat er bij je lichaam en verhoudingen past, vind hij het niet mooi is hij ook eerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker Ik heb eigenlijk nog niet echt cc's in mijn hoofd heb ook geen idee wat er zal gaan passen bij mij? Weet wel dat ik heel graag een mooie volle c wil heb nu een A75.. En zal altijd voor het grootste gaan wat Frans adviseert denk ik, Omdat ik heel veel lees dat meiden toch liever wat groter hadden gekozen.. Het is natuurlijk ook wel goed dat hij daar naar kijkt en wil het ook wel zo natuurlijk mogelijk hoor. 

 

Zal hij mij wel het grootste cc laten passen wat past bij mij of dat niet? 

 

Hoe gaat het nu met jou borsten zijn je littekens mooi genezen?  Daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over dat dat niet mooi zal genezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty Hihi ja ik bedoelde een maat of aantal cc's. Laat hem je verassen.

Hij laat je sowieso eerst twee maten tegelijk passen, dan wil hij weten welke kant je mooier vind. En of je daar tevreden mee zou zijn of dat je toch nog iets groter zou willen.

Volgens mij is het zo dat hij 2 a 3 stappen kleiner begint dan wat je volgens hem maximaal zou kunnen hebben. 
En inderdaad, bij Frans kan je rustig voor de grootst geadviseerde maat gaan. 

 

Met mijn boobies gaat het prima, ze wiebelen, ze zijn zacht, ze zien er uit als natuurlijke borsten en verwacht echt niet dat ze nep zijn. Ik heb eindelijk decolleté :) Ik heb eerlijk gezegd nog geen "neppe nepperds" van hem gezien.

Mijn littekens zijn bijna niet zichtbaar, ze verdwijnen als ik rechtop sta in de borstplooi en moet m'n borst ook echt optillen wil ik ze wel zien. 
Verder zijn de littekens pas 5,5 maand oud dus zijn nog wel iets aan de rode kant maar dat trekt heel snel weg. De littekens zijn amper 4cm breed zoiets en nog geen 3mm dik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.