Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
22 minuten geleden zei Aloysa:

Haha ik heb het er graag voor over! Liever nu in de winter, dan kun je ook makkelijk de sportbh/borstband verbergen onder een dikke trui. Hopelijk valt het op werk dan ook niet zo op. Mijn twee vrouwelijke collega’s weten het, maar verder zijn het alleen maar mannen en ik heb liever niet dat zij het weten<_<

 

En tegen de tijd dat het straks weer bikini weer is zijn ze hopelijk mooi gezakt:wub:

 

Daar heb je zeker een goed punt, mensen zijn mij in dikke en te grote trui toch al gewend, standaard outfit hier haha!

 

Dan kunnen we pas echt gaan voor de bikinibody! Lijkt me ook zo tof om echt leuke bikini's uit te mogen zoeken, net als nieuwe lingerie :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Dat wordt straks je nieuwe frustratie. Nu ben je nog naar de operatie aan het toe leven, maar daarna is het lange wachten aangebroken eer je eindelijk je nieuwe setjes kunt gaan kopen. Ik staar me suf op internet maar ik durf echt nog niks te kopen omdat ik niet weet of ik de goede maat wel heb dan, en het zijn toch vaak best prijzige setjes. Heel frustrerend haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Noisy ja dat duurt dan natuurlijk nog best wel even, had ik even niet bij stilgestaan :(

Ik geloof meteen dat het frustrerend is! En je wilt dan ook wel gelijk echt iets moois kopen om ze in te verpakken! 

Vanaf wanneer veranderen ze niet zo veel meer?

Ze zeggen dat je pas na 6 tot 9 maanden het uiteindelijke resultaat hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎10‎-‎2017 om 10:08 zei Sky__1:

@Sheann @Fraukje @Noisy @MissBeauty zal binnenkort even nieuwe foto's in mn album plaatsen

Ben inmiddels 4 maanden PO en de laatste foto's zijn van geloof ik 8 weken

Zodra een aantal foto's verwijderd zijn uit mn album ga ik er nieuwe in plaatsen :) 

@Sheann @Noisy @MissBeauty @Blinq_84 heb inmiddels nieuwe foto's in mn album geplaatst! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Hoi @Sky__1 zou ik misschien ook in je album mogen kijken? Ik mag as maandag bij Straten en omdat ik nog zo twijfel tussen 345cc en 390cc leggen ze ze allebei klaar!

Ik voeg je toe!

Wat is je situatie nu en hoe groot ben je?

Ik heb 390 cc anatomische en ben ongeveer 1.63 en 53 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann ik weet niet wat bij mij zal passen. Heb eerst nog 21 november een consult bij faceland. Ik draag zelf een 75D maar wel push up. Zonder zit ik op een C. Ik ben zelf 1.67 met ong 58kg.

Het is bij mij dat ik boven geen volume heb en dat ze meer naar de zijkant neigen, waardoor als ik geen bh aanheb dat ik zoiets heb van joehoe waar zijn jullie XD hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sky__1:

@Sheann @Noisy @MissBeauty @Blinq_84 heb inmiddels nieuwe foto's in mn album geplaatst! :) 

Ziet er goed uit!!

 

Ik ben vandaag even lekker naar de Primark geweest! Een wireless bh gekocht en nog 2 t-shirt bh's. Lekker goedkoop want ik weet nog niet of het bij deze maat blijft natuurlijk. Voor nu heb ik een 80D:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Noisy:

Ziet er goed uit!!

 

Ik ben vandaag even lekker naar de Primark geweest! Een wireless bh gekocht en nog 2 t-shirt bh's. Lekker goedkoop want ik weet nog niet of het bij deze maat blijft natuurlijk. Voor nu heb ik een 80D:1bouncingboobs:

Dankje! Ik heb ook lang gewacht met bh's kopen hoor en had er toen maar 1 gekocht, dacht dat ik op een 70D zou uitkomen maar t is toch 70E geworden en ik weet niet of dat zo blijft want soms puilen ze aan de bovenkant er iets te veel uit dus volgende keer toch ook maar even een 70F proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Sky__1 Dankjewel voor het toevoegen! Suuuper mooie borsten zeg! Als ik het zo zie denk ik, 390 is  perfect :wub: Ik ben 1.69 en weeg 60,5kg. Mijn voorsituatie qua borsten lijkt op jou

Dankje! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.