Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei Mandy85:

Ik heb 375 cc gekregen weet niet of dat max was voor mij 

voor mij waren de eerste 4 dagen pijnlijk maar zeker de moeite waard en iedereen heeft natuurlijk op een andere manier last ik zou t ondanks de pijn zo weer opnieuw doen 

 

Oké nou hoop voor je dat ze zo blijven dan meid! Ja dat is ook zo, de ene heeft een week last en een ander weer veel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19 februari 2015 om 20:41 zei Gigi21:

Kwam er hier al een tegen van alle Nio boobs !!

Dus leek het mij wel leuk om er eentje te maken over Frans van Staten !

Dus lady,s kom maar op !!

Ik

10 Februari 8u

Mentor high profile

dual plane

links 450 cc rechts 425 !!

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
55 minuten geleden zei Rocker:

Ah... nou we zullen zien na het consult 26 januari, mijn voorkeur gaat echt uit naar voor de spier vanwege zware kracht op de borstspier met paaldansen.

Ben wel benieuwd om te horen of hij het wil doen, in zo een geval, dus hoor graag een berichtje terug hierover!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei best_boobie:

Ik geloof niet, dat ik ooit iemand terug heb zien komen van Frans met de prothesen voor de spier.....
Kan me natuurlijk vergissen, maar dacht dat ik het nooit gelezen had.....

 

xx BB

Frans wilde bij mij anatomisch wel voor de spier plaatsen. Had genoeg eigen weefsel hiervoor. Bij rond moest t dp zijn. En dat is t uiteindelijk ook geworden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Karin1985:

Frans wilde bij mij anatomisch wel voor de spier plaatsen. Had genoeg eigen weefsel hiervoor. Bij rond moest t dp zijn. En dat is t uiteindelijk ook geworden :D

hihi, dan was je bijna de eerste geweest waarvan ik het gelezen had ;) 
Maar nee ben echt benieuwd idd, want kan me ook niet voorstellen dat hij het nooit doet eigenlijk.. Al lees je meestal wel de DP verhalen van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

hihi, dan was je bijna de eerste geweest waarvan ik het gelezen had ;) 
Maar nee ben echt benieuwd idd, want kan me ook niet voorstellen dat hij het nooit doet eigenlijk.. Al lees je meestal wel de DP verhalen van hem.

Dat had eigenlijk best bij me gepast om de eerste te zijn :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

hihi, dan was je bijna de eerste geweest waarvan ik het gelezen had ;) 
Maar nee ben echt benieuwd idd, want kan me ook niet voorstellen dat hij het nooit doet eigenlijk.. Al lees je meestal wel de DP verhalen van hem.

 

Lijkt me sterk dat hij dat nooit doet. Ik heb 2 feb consult, dus ik ben een weekje na @Rocker. Hopelijk zegt hij voor de spier dan kan ik ook met een gerust hart naar mijn consult :P Ik ben toch lekker eigenwijs en heb alleen een consult bij Straten staan gezien de verhalen en de afstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-1-2017 at 6:23 PM, best_boobie said:

Ben wel benieuwd om te horen of hij het wil doen, in zo een geval, dus hoor graag een berichtje terug hierover!! :) 

Ook hier, rond doet hij standaard dp en hij doet wel voor de spier maar alleen anatomisch. 

 

Ik had genoeg borstweefsel van mezelf (en genoeg huid) om voor de spier te gaan. En ook bij mij wilde hij alleen anatomisch voor de spier doen. Hij werkt maar echt met 1 methode! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij ook uitgelegd waarom hij rond echt alleen dual plane zet? Want ik zie het echt niet zitten als hij per se dual plane gaat zetten en ik heb binnen een jaar een gescheurde pocket door krachttraining. 

Nou ja ik hoor het morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei sannebibi:

Zoals het nu gepland is word ik 21 febr door Frans geopereerd! Erg spannend want de twijfel slaat toe! Ga de 2de eerst nog terug om te passen! Voor nu was rond duale plane 400cc!

Spannend!! Ik heb ook 400cc gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.