Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Wat fijn dat je beter geslapen hebt en je eindelijk naar de wc bent geweest hahhaa!

Hoesten en niezen is killing, super irritant!

Dieren voelen goed aan als er iets met je is,  maat je staffs  zitten normaal bij je op schoot?
 

Fijn dat je zo toch nog alles kan regelen voor de dienst❤️ Sterkte alvast zoals ik lees is deze morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

Wat fijn dat je beter geslapen hebt en je eindelijk naar de wc bent geweest hahhaa!

Hoesten en niezen is killing, super irritant!

Dieren voelen goed aan als er iets met je is,  maat je staffs  zitten normaal bij je op schoot?
 

Fijn dat je zo toch nog alles kan regelen voor de dienst❤️ Sterkte alvast zoals ik lees is deze morgen


Ja, de ene komt uit het asiel en is mishandeld door de vorige eigenaar, een echt schoothondje. En de pup die we hebben deed uiteraard het zelfde. 
 

de dienst is dinsdag, maar vanavond moet de tekst binnen zijn, dan kan die dame heel de dienst afwerken. Ik ga niet zelf voorlezen, het janken zal al zwaar genoeg zijn op dat moment. Onze kinderen dragen de urne, foto en bloemen naar voor, dat alleen gaat mij al aan het janken brengen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat zielig zo sneu dat dit ras altijd in het asiel beland, ze zijn pittig maar met de juiste opvoeding super lieve honden. Mensen kopen de hond voor een uitstraling maar zodra het te moeilijk word brengen ze ze weg😔

Zelf hebben we een pit bull, klinkt altijd heftig maar deze zou het liefst ook op schoot zitten, maar met zijn ruim 40 kilo doen we het maar niet 😉

 

Wat mooi dat je kinderen dat kunnen doen, is ook goed voor hun verwerking van dit grote verlies. Voorlezen is heftig, zelf twee keer gedaan, dus begrijp je keuze, mooi dat je op deze manier toch nog te kunnen zeggen wat je wilt maar dan via de uitvaartverzorgster. Heel veel sterkte morgen ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Special-Me zei:


Ja, de ene komt uit het asiel en is mishandeld door de vorige eigenaar, een echt schoothondje. En de pup die we hebben deed uiteraard het zelfde. 
 

de dienst is dinsdag, maar vanavond moet de tekst binnen zijn, dan kan die dame heel de dienst afwerken. Ik ga niet zelf voorlezen, het janken zal al zwaar genoeg zijn op dat moment. Onze kinderen dragen de urne, foto en bloemen naar voor, dat alleen gaat mij al aan het janken brengen... 

 

Ach gossie. Een Stafford op schoot, heerlijk. M’n broer heeft een Amerikaanse Bully (die zijn gigantisch) en ik ben om de een of andere manier de liefde van z’n leven. Dus als ik daar ben heb ik altijd een Bully op schoot. En I love it 😂
 

Ik snap dat heel goed, wat mooi dat je kids dat doen. Heel naar dat je dit allemaal moet doormaken, en helemaal in je herstel. 😞 Alvast heel veel sterkte voor die dag ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee... 

Steken, steken en nog meer steken onderaan links. Verschrikkelijke pijn als je het mij vraagt! 

Ik slaap nog altijd niet goed, half zittend en kan zelf ook amper recht komen. Gelukkig slaapt er iemand bij me op de zetel! Dus dat slachtoffer heeft ook onderbroken nachten... 

Nu denk ik na 1w en 2d... Waar ben ik aan begonnen?! Normaal zou ik na een week met de auto mogen rijden, ik zie mezelf niet instappen en vertrekken want elk bultje voel ik nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:

Wat fijn dat ze een mooi afscheid heeft gehad ❤️
 

Die pijn en steken horen erbij hoor, ik reed pas na 2,5 week weer auto, daarvoor zag ik het echt niet zitten 🙈


Manlief mag rijden! En eens ik terug ga rijden eerst met zijn auto, mijn mini en schakelen gaat wat stroef... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschilt echt per persoon he.

Ik heb na een week auto gereden, naar mijn eerste controle met Dr. Nio haha.

Wel even met een pauze er tussen en rustig aan, want was wel even 2 uur.

 

Hopelijk voel je jezelf snel wat beter!

En ja die steken horen erbij. Gelukkig heb ik er maar even last van gehad.

Elke dag ga je weer een stapje vooruit. Die steken moet je even doorheen. Met een paar weekjes ben je echt blij dat je het gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het een mooi en waardig afscheid was @Special-Me

 

Ja, dat t zo kan verschillen he...

Ik had amper pijn en had zo de dag na de operatie al kunnen rijden voor mn gevoel, maar heb netjes een week gewacht. Maar ik heb ook voor de spier, dus dat scheelt enorm, denk ik..

De pijn buiten beschouwing gelaten, ben je wel al een beetje gewend aan je nieuwe borsten? Want t zal nogal een heel verschil zijn van bijna niets naar best heel wat nu, toch?

En lukt t een beetje met de borstband?

Hopelijk slaap je snel beter...

Ik kon halfzittend echt niet slapen, vond iets platter liggen  fijner liggen. Heb je een zwangerschapskussen? Dit vond ik wel lekker liggen,; kun je ook een beetje op leunen zonder je borsten te belasten..

Succes met je herstel meis 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je pas na 2 weken weer mocht rijden? Dat is tenminste mijn excuus om kinderen niet weg te hoeven brengen 😇😊.

 

Vervelend dat je zo slecht slaapt 😞 zal misschien ook erger worden de stress en verdriet na de uitvaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het overlijden van mijn schoonmama deed geen goed aan onze (nacht)rust. Gisteren hebben ze haar met de urne terug thuis gebracht, hopelijk vinden we allemaal wat rust en kunnen we beginnen verwerken.
 

Herstellen lukte ook niet optimaal, daar ga ik nu we van profiteren. Vandaag doe ik niets. 

Gelukkig is mijn man zo lief om mee op de zetel te slapen, daar slaap ik nog het beste. Vannacht heb ik hem maar 1x wakker moeten maken, de vorige nachten wel wat meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lekker kan je slapen?! 
Vannacht maar twee keer wakker geweest voor de pijnstillers, ingenomen en meteen weer kunnen slapen. De eerste dag dat ik niet om 4u30 of 5u wakker was, nee mevrouw heeft geslapen tot 7u. Ik ben niet onderuit gezakt, manlief heeft ook voor het eerst door kunnen slapen. 
Wat rust EN innerlijke rust met een mens kunnen doen... Nu op naar mijn herstel! 
De kaartjes van mijn prothesen was ik in alle haast vergeten in de kliniek, ik kreeg deze eergisteren thuisgestuurd. 
Manlief durft niet aan mijn borsten komen, maar tijdens het douchen mag hij mij wassen als ik op een krukje zit. Hij moet wel, maar is bang om me pijn te doen. Ondertussen weet hij al hoe hij mag wrijven, dus dat komt wel goed. 
 

De band is ook al gewend, ik kan niet zonder! Dinsdag tijdens de dienst had ik een sportbh aan, maar daar voel ik me toch niet zo veilig in dan met de borstband. Volgende week tijdens het consult eens vragen hoe ik die band in combinatie met de bh kan/mag dragen. 
Want zonder de bh kom ik niet buiten, mijn tepels steken recht vooruit... Dus dan doe ik een vestje extra aan, maar met de warmte de komende dagen is dat geen optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Bridt zei:

En een tanktop of iets erover, helpt dat niet? Of in je BH van die zwangerschapspads doen, dat verbloemt het denk ik ook al 🙂

 

Fijn dat je zo goed geslapen hebt! 


Ik mag alleen de band maar dragen (zes weken) Dan steekt alles vooruit, dat is echt niet mooi. 
Maar de sportbh die ik heb doe ik dan wel 30 minuten aan. Voor de rest altijd die band... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.