Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Zoo ik lees net even je hele verhaal. Jemig zeg. 

Waar je zo naar uitkeek en dan dit ontzettend nare bericht. 

 

Ik wens je heel veel sterkte met je schoonmoeder voor jou en je familie. 

Ook wens ik je een goed herstel voor je borstvergroting. 

 

Mocht de tijd daar zijn ben ik ontzettend benieuwd naar je resultaat. Wow 750 cc het klinkt enorm en toch doordat ik ze bij mij al aan de kleine kant vind, ben ik enorm benieuwd. 

 

Blijf goed aan je jezelf denken. Herstel is echt niet niks en las ook dat je een aardig druk (maar ook gezellig) huishouden hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje

Ik was goed op tijd in Rotterdam, aangemeld en een kwartiertje later mocht ik naar boven. Vriendelijk geholpen door een verpleegster, echt een geruststellende dame want eens binnen waren de zenuwen er wel. 
Om 10u10 zijn ze mij komen halen om naar het OK te vertrekken. Eerst nog alle voorbereidingen (infuus, bloeddruk meten, hartslag en saturate meten) bij andere hele lieve verpleegsters. Dokter Nio is nog foto’s komen maken en tekende alles af. Om 10u55 reden we binnen in het operatie kwartier, daar was het super koud. Dat is het enige wat ik mij goed kan herinneren. Om 13u lag ik weer op mijn kamer, ik had nog wel wat pijn. Dan een boterham gekregen en mijn flesje water mogen drinken. Een andere verpleegster kwam cappuccino brengen. Dan mijn gsm gevraagd dat ik mijn man rond 14u15 op de hoogte kon brengen. Daar zag ik dan het berichtje dat mijn schoonmoeder palliatieve sedatie kreeg... Meteen een verpleegster gebeld, die is in alle haast iedereen gaan verwittigen dat ik asap moest vertrekken. De anesthesist kwam nog langs, want mijn bloeddruk was heel laag, nog boullion gedronken maar dat hielp niet veel. Snel aangekleed en om 14u45 zaten we in de auto naar huis. Snel langs mijn schoonmoeder gereden, afscheid genomen want ze vroeg naar ons. Dan naar huis gaan rusten, maar met alle haast en verdriet de medicatie vergeten halen... Dus de eerste nacht was een ramp! Dan om 1u30 telefoon dat ze overleden was, iedereen uit bed en vertrokken (2 minuten rijden) ik was een wrak van de pijn en het verdriet. Vandaag de medicatie pas in 16u kunnen ophalen, maar nu begint het te gaan. In lig in de zetel, mijn poging van afgelopen nacht in bed wil ik niet nog eens herhalen, ik was onderuit gezakt en kon niet recht... Maar onze oudste zoon heeft me de hele dag goed geholpen! Zo dankbaar dat hij er is voor mij, dan kan mijn man alles regelen met zijn broer en zussen. 


Ik ben waarschijnlijk nog wel wat details vergeten, maar ben er niet goed bij momenteel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Is al heftig, maar zo vlak na een operatie echt heel erg pittig.  Dat je er ook niet helemaal bij bent lijkt me dan niet heel erg gek. Fijn dat jullie oudste zoon je kan helpen, zodat je je man inderdaad het afscheid en de rest kan gaan regelen. Hopelijk lukt het nu met de medicatie wel om de pijn een beetje onder controle te houden. Sowieso is de 1e nacht echt hel (vond ik dan) Qua liggen in bed heb ik veel gehad aan mijn stellage van kussen, zwangerschapskussen en nog een kussen er boven op. En inderdaad een kussen in je knieholte (of bed iets omhoog als dat kan) zodat je niet weg zakt.

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een ontzettend naar bericht 😞 heel veel sterkte de komende tijd! Wat een leuke spannende dag had moeten worden sluit je zo heel dubbel af. En wat balen dat je nog geen medicatie had! Door alle hectiek schiet het er dan bij in. Ik hoop dat je de komende nachten een stuk beter doorkomt! En fijn dat je zoon er voor je is 😊 heel veel succes met herstel en sterkte de komende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Condoleert en heel veel sterkte de aankomende tijd.

Hoop dat je herstel verder soepel verloopt las dat je de band 6 weken moet dragen, heb dit ook gehad pas na 6 weken mocht ik een halve po bh gaan dragen. Je went er aan, even wat fijne strakke hempjes kopen als je hoofd er weer naar staat natuurlijk 😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je vandaag goed doorgekomen.  Zijn er in België ook nof flinke restricties aan de uitvaart? Ik geloof dat hier inmiddels 30 personen aanwezig mogen zijn.

 

De band went echt, maar is wel gek dat hij eerst aangaf dat je een bh moest kopen.  Maar de bh is straks ook hartstikke fijn na de 6 weken voor lekker in huis of als je geen zin in een beugel hebt. @Lindan heeft die bh aan het halve forum aangesmeerd 😉 zo tevreden is ze er zelf over. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Vannacht een *** nacht gehad, rechtop slapen is toch niet geweldig gegaan. Mijn kont doet zeer na een paar uur, niet normaal. Gisteren de band een uurtje uit gedaan, maar ik was hem al aan het missen. Vandaag voor het eerst gaan douchen, een krukje in bad gezet en dan kon gaan zitten. Manlief heeft geholpen, hij was wel super voorzichtig. Maar wat een beetje water met een mens kan doen, zo veel deugd! 
Dan die band terug aan, want deze geeft toch wel wat steun. Iets strakker dan gisteren, want ik denk dat deze te los zat... Mijn rechter borst is al een beetje aan het zakken volgens mijn man. Alleen zijn mijn tepels en tepelhof van die lelijke puntjes (Madonna in de tijd). Maar eens alles goed zit en zakt zal dit hopelijk beteren. 
 

oh ja, in het ziekenhuis nog iets symbolisch gedaan... Hopelijk kunnen jullie het filmpje zien. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Special-Me zei:

Update:

Vannacht een *** nacht gehad, rechtop slapen is toch niet geweldig gegaan. Mijn kont doet zeer na een paar uur, niet normaal. Gisteren de band een uurtje uit gedaan, maar ik was hem al aan het missen. Vandaag voor het eerst gaan douchen, een krukje in bad gezet en dan kon gaan zitten. Manlief heeft geholpen, hij was wel super voorzichtig. Maar wat een beetje water met een mens kan doen, zo veel deugd! 
Dan die band terug aan, want deze geeft toch wel wat steun. Iets strakker dan gisteren, want ik denk dat deze te los zat... Mijn rechter borst is al een beetje aan het zakken volgens mijn man. Alleen zijn mijn tepels en tepelhof van die lelijke puntjes (Madonna in de tijd). Maar eens alles goed zit en zakt zal dit hopelijk beteren. 
 

oh ja, in het ziekenhuis nog iets symbolisch gedaan... Hopelijk kunnen jullie het filmpje zien. 😂

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hopelijk elke dag/nacht een beetje beter. En douchen is zo fijn he. Knap je zeker van op. Het heeft tijd nodig, maar straks ben je die eerste weken weer vergeten.

 

En inderdaad heel symbolisch. Ik wilde het ook doen maar is er niet van gekomen. 

Moet je over een aantal weken een oude bh aantrekken, dan kun je pas lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2020 om 17:03, Special-Me zei:

Thuis... 

Maar met gemengde gevoelens... 
Super blij dat het achter de rug is, maar wat een f*cking kl*teband heb ik om. Ik moet geen vest dragen, enkel de band voor zes weken... 

 

Eigenlijk iets te snel naar huis gegaan (met goedkeuring van de anesthesist), maar we kregen telefoon dat ze palliatieve sedatie hebben opgestart bij mijn schoonmama. Ik ben snel even langs gegaan, haar hand vastgehouden en dan hebben ze mij naar huis gebracht om te rusten. 

 

Hi, lees al poosje mee. Je topic viel mij op want ik ga volgende week voor een prothese wissel ‘heb eigen operatie verslag’ 

Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Je was zo enthousiast over je operatie en dat wordt nu overschaduwd door het aankomende overlijden van en schoonmoeder.

Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt met mijn vader surreëel voelde het! Krijgt allemaal nu pas een plekje.

 

Ben erg benieuwd hoe je verdere herstel gaat verlopen en natuurlijk het resultaat.

Je hebt aardig wat cc gekregen komend van een b-cup hoe voelt dat nu? Zijn je borsten groot of past het nu juist goed bij je lichaam en is het In proportie?

 

Sterkte en ik blijf meelezen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je zo rot geslapen hebt. 
moet je helemaal rechtop slapen?

ik dacht dat je wel op je rug mag liggen?
 

kun je wel een beetje rondlopen en doen?

valt vast niet mee als er van alles geregeld moet worden voor je schoonmoeder.

 

heel veel sterkte 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Bridgett zei:

Vervelend dat je zo rot geslapen hebt. 
moet je helemaal rechtop slapen?

ik dacht dat je wel op je rug mag liggen?
 

kun je wel een beetje rondlopen en doen?

valt vast niet mee als er van alles geregeld moet worden voor je schoonmoeder.

 

heel veel sterkte 😘

 

 

Je moet op je rug liggen als in niet op je zij of buik. Meestal is zo recht op mogelijk de eerste dagen het fijnst ivm zwelling en het moelijk zelf rechtop kunnen komen.  Ik vond de eerste 2 weken het fijnst met een kussen,  daarop een zwangerschapskussen en daarop nog een kussen. En mijn voeteneind iets omhoog.  Maar er zijn ook meiden die platter fijner vinden.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh balen meid dat je zo klote geslapen hebt! Hopelijk gaat het vannacht beter! 
Raar hè eerste verafschuw je de band maar als hij dan af is voelt het heel onwennig. Geeft echt steun.


Hoop ook echt dat je wat rust krijgt, het is zo raar je kijkt zo lang uit naar je operatie en dan word het overschaduwd door zoiets naars, hier was het ook zo mijn opa is kort na mijn wissel overleden dus hem door de operatie niet meer echt een knuffel kunnen geven. Hoop dat je ondanks alle maatregels toch wat steun van de mensen om je heen kan ontvangen 😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht eindelijk redelijk geslapen! Maar 1x wakker geweest en dan wel pijnstillers moeten nemen. En ik kan mijn knutselwerk in bed ook opzetten, dus ik slaap niet meer in de woonkamer. Hopelijk kan ik vandaag eindelijk naar het toilet om nummer twee te lossen, mijn buik staat super strak en opgeblazen... Vannacht al een paar lepels olijfolie genomen en de afgelopen dagen al zes zakjes om stoelgang op te wekken. Maar voorlopig wekt het niets op... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

hahaahahah schijten zul je 🙂 

 

sorry, beetje platvloers. 


Im hoop het echt! Mijn man zei om een lavement te zetten.... Hallo?! Dat is een uitgang, geen ingang!’

Dus ik zal nog wel wat olie lepelen of iets anders verzinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:

Vannacht eindelijk redelijk geslapen! Maar 1x wakker geweest en dan wel pijnstillers moeten nemen. En ik kan mijn knutselwerk in bed ook opzetten, dus ik slaap niet meer in de woonkamer. Hopelijk kan ik vandaag eindelijk naar het toilet om nummer twee te lossen, mijn buik staat super strak en opgeblazen... Vannacht al een paar lepels olijfolie genomen en de afgelopen dagen al zes zakjes om stoelgang op te wekken. Maar voorlopig wekt het niets op... 

 


Ohh bah dat is een naar gevoel! Anders even een microlax halen, zodat het weer een beetje op gang kan komen.

Fijn dat je beter geslapen hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik nog eens met een update. 
 

Ondertussen naar het toilet kunnen gaan, en wat een opluchting! 😅😅😅

En een hoestbui... Hoe kwamen jullie daar door? 😱 Hier wat kuchen met veel pijn en dan snel water bij de hand en drinken om de kriebel weg te laten gaan. Jezus, wat een hel! Maar al bij al goed opgelost dacht ik zelf. 😂


De kinderen zijn goed aan het helpen, en de honden (staffords) doen rustig als ik in de buurt ben. Normaal zijn het schoothondjes, maar ze voelen dat het niet kan denk ik. (Gelukkig!) 

De vervelende kat kwam vannacht bij ons slapen, maar aan mijn voeten en deed deze keer niet vervelend. 

 

Ondertussen de dienst ook doorgenomen met de bevoegde instantie, ze gaan er iets mooi van maken. ❤️ 
Ik moet alleen nog de tekst doorsturen die voorgelezen mag worden. Maar die is nog niet helemaal klaar. Morgenavond moet deze binnen zijn, dus ik kan nog hard werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is je topic, heftig allemaal met je schoonmoeder :-(. 

 

Hoesten en lachen doe ik hier ook maar niet teveel, voor zover je dat in de hand hebt dan. Fijn dat de kinderen en dieren wat rekening met je houden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.