Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist, Ellen1997 zei:

@Special-Me Zou je mij ook willen toevoegen?

Ben wel benieuwd aangezien we zelfde aantal cc hebben en ongeveer even lang zijn 😘

Begint nu echt op te schieten hè voordat je het weet is het 18 mei yesyesyes !!! 


sta jij er niet bij? Ik dacht dat ik je toegevoegd had... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

geweldig! mag ik ook toegang tot je album als die ooit komt 🙂 

 

ik moet ook eens nadenken over een album, merk toch dat andermans borst enorm helpt maar ik vind het ook nogal wat. 


Jin staat normaal al in de lijst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Spookbewoning12 zei:

Oh man oh man, ik zou t nu al niet meer hebben van de spanning, helemaal hyper, en nu ben ik t voor jou hahahaha


 

ik ben nog redelijk relaxed. Straks alles inpakken (brieven, kleren klaarleggen, ...) 

Mijn man... Die is helemaal 🤪🤪🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Special-Me spannend meid , nog 24 uur en dan heb je ze? Beginnen de zenuwen al te komen ? Zal je zien op de dag zelf zijn alle zenuwen weg .😊 Ik ben heel erg benieuwd naar jouw resultaat 😁 zodra Je een album heb mag ik ook meekijken😊?

 


Ik voeg je straks toe aan mijn album. 
 

 Het valt nog redelijk mee qua zenuwen, straks mijn haren laten doen dus weer extra afleiding. 
mijn nagels moet ik nog vijlen en weer lakken daar ben ik ook nog even zoet mee, dus ik kan er niet aan denken. (Gelukkig maar!) 

Mijn man is heel de tijd berichtjes aan het sturen, hij is zenuwachtiger dan ik. 😂

En nu veel afleiding, ik wil alles op orde hebben in huis. Poetsen, wassen, strijken, ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik voeg je straks toe aan mijn album. 
 

 Het valt nog redelijk mee qua zenuwen, straks mijn haren laten doen dus weer extra afleiding. 
mijn nagels moet ik nog vijlen en weer lakken daar ben ik ook nog even zoet mee, dus ik kan er niet aan denken. (Gelukkig maar!) 

Mijn man is heel de tijd berichtjes aan het sturen, hij is zenuwachtiger dan ik. 😂

En nu veel afleiding, ik wil alles op orde hebben in huis. Poetsen, wassen, strijken, ... 

Succes met de laatste dingen.

kijk even goed na, ik mocht geen nagellak op hebben.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Succes met de laatste dingen.

kijk even goed na, ik mocht geen nagellak op hebben.  


Ik heb er speciaal voor gemaild om 2u ‘s nachts... En het mocht gewoon zei ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Whahaha waar je om 2 uur s nachts al niet aan denkt. 


Dat was toen ik net mijn geld had overgeschreven in februari. Daar lag ik dan wakker van.... Ja ik ben een raar mens, de bevestiging gewoon zwart op wit lezen was/is gewoon angstaanjagend! 😂😂😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Special-Me zei:


Dat was toen ik net mijn geld had overgeschreven in februari. Daar lag ik dan wakker van.... Ja ik ben een raar mens, de bevestiging gewoon zwart op wit lezen was/is gewoon angstaanjagend! 😂😂😂

 

 

Ach wat is er mis met een beetje raar, niks toch. Ik vind het in ieder geval erg vermakelijk.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.