Special-Me

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

Ohh ik vind deze juist leuk! Is deze ook geschikt voor straten boobies? 😄

Nu niet allemaal de 75 F bestellen hè! 😜🤣

Ik vind hem ook super leuk! Manlief gaat helpen waar nodig, en desnoods de zoon. (Zoon is 18j en valt op mannen 😉

Haha nee! Zo groot verwacht ik niet te komen 😄 draag nu een 75D van de Hema en zie dat er plekjes zijn met wat ruimte 😅 dus dan zou ik een C en D bestellen. Leuk prijsje ook!!

Zeker een 10/10 qua communicatie! 
Ik ga me overmorgen eens bezig houden met een album, dan moet ik deze na de operatie alleen maar aanvullen. Dan zal ik je toevoegen. 😃

Ja, wie weet wat denken de mensen anders. 😂

Ik schaam me ook echt niet voor mijn kinderen, hier in huis wandel ik gewoon naakt rond. En ze weten allemaal (vier stuks) dat ik nieuwe borsten krijg. De dochters willen dat later ook wel krijgen... Krijgen? Werk er maar voor! 😜

Haha geweldig! Ik ga je zeker even volgen! Ben benieuwd naar het resultaat! Heel veel succes volgende week!!

Nog eens bedankt voor de link! Ik heb er twee besteld, dan heb ik drie bh’s in omloop en kan ik (laten) wassen drogen. 
Ondertussen de zoon en dochters ons wasmachine laten leren kennen. Vandaag deden ze al vier wasjes. 🥰

@Special-Mehet gaat al opschieten de 18e! Spannend! Ik mag de 23e ook bij Nio! Voor een wissel.... ben ook zo benieuwd... 

Ik ga op zoek naar je topic, dan volg ik je graag. 😊
Ik vind het ZO spannend! 

Nu eerst uitpluizen hoe ik mensen kan toevoegen aan mijn album... Ik ben aan het klooien, je wil het niet weten. 🤣

Ik heb nog geen topic..... ben heul slecht in snel reageren... 🙈

Dan wacht ik geduldig af. 😊

• Like 1

Een aftelkalender ingesteld op mijn foon. 😊😍