Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Van 1u tot nu doorgeslapen. 
Wel helemaal onderuit gezakt, dus ik moest iemand bellen om me recht te helpen... Vandaag al iets minder pijn dan gisterenavond, gisteren ben ik om 00u30 jankend wakker geworden. Geen idee van waar die pijn kwam, mijn man was al van plan om naar de SEH te rijden... 

 

Net een dafalgan (1 gram) ingenomen, straks iemand naar de apotheek sturen. De paracetamol (2x 500) helpt toch iets beter tegen de pijn, maar die van 1 gram waar geen laagje over zit krijg ik niet weg. Twee keer raden welke ik in huis heb. 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bridgett zei:

was het weer pijn onder dat litteken, wat je gisteren schreef?

 

Misschien toch flink aan het onstteken? 

Sterkte vandaag, wel fijn dat je de rest van e nacht gewoon hebt geslapen en het nu minder is..

Strekte vandaag


 

Inderdaad, daar die steken weer en een  branderig gevoel ook. Nu eerst een yoghurtje eten en de ab innemen. De rest ligt gelukkig nog goed te slapen. Als de kliniek open is bel ik meteen, ik heb gisteren ook al een mail gestuurd. Wie weet kunnen ze mij dan meteen verder helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je zo goed in ge gaten wordt gehouden.  Dat absorberend verband is super.  Inderdaad goed om het vocht eruit te laten.  Goed om er achteraan te blijven zitten.  Je doet nu alles wat je kunt doen,  duimpjes draaien dat het voldoende is


Ik heb ook gebeld, een verpleegkundige aan de lijn gehad en ze gaat er achteraan. Straks mag ik telefoon verwachten met een nieuw schema qua medicatie. Nu leef ik op dafalgan (zelfde als paracetamol, maar een andere samenstelling) en hopelijk krijg ik dan nog iets extra. 
Nu proberen ontspannen, dan voel ik de pijn veel minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridgett zei:

En weet je al iets?

 

Even over die verpleegster?  Regel je die via de huisarts of hoe doe je dat?


 

net telefoon gehad, straks kan ik beter typen. 
 

verpleegster: we kennen haar van de situatie bij mijn schoonmama. Dus ik heb rechtstreeks gebeld. Zij gaat alles regelen met de huisarts en ziekenkas (België) 

Ik moet zelf niets regelen of betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg telefoon van parkkliniek. Er is niets aan het ribweefsel gehecht, dus dat kan de pijn niet veroorzaken. Als ik een “draadje” voel lopen op die plaats kan het een adertje zijn dat “niet goed zit”. Dit kan tot een dag of 10 pijn doen, maar ik moet geen extra medicatie nemen. De antibiotica wel gewoon verder blijven nemen. 
Dus nu hopen dat de pijn snel voorbij is en dat ik kan rusten en herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bovenste foto is van zondag de onderste vandaag. 


Ik denk dat ik al verschil zie qua roodheid. Nu de ab verder nemen en herstellen! Ik geloof echt dat het goed komt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:

Ik kreeg telefoon van parkkliniek. Er is niets aan het ribweefsel gehecht, dus dat kan de pijn niet veroorzaken. Als ik een “draadje” voel lopen op die plaats kan het een adertje zijn dat “niet goed zit”. Dit kan tot een dag of 10 pijn doen, maar ik moet geen extra medicatie nemen. De antibiotica wel gewoon verder blijven nemen. 
Dus nu hopen dat de pijn snel voorbij is en dat ik kan rusten en herstellen. 

ah oke… hm…. Balen.. 
Hoop dat het snel betert!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:

De bovenste foto is van zondag de onderste vandaag. 


Ik denk dat ik al verschil zie qua roodheid. Nu de ab verder nemen en herstellen! Ik geloof echt dat het goed komt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind het moeilijk te beoordelen, aangezien er een andere belichting is. Probeer bij daglicht de foto's te maken. Nu heb je lamplicht, dat vanaf boven scheen, waardoor je litteken precies in de schaduw valt. De kleuren zijn datn niet goed te zien helaas.

Sorry dat ik zo kritisch ben :P maar bij gelijke belichting is het gewoon beter te zien...

 

xxBB

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ochtend... 

Veel troep, maar veel minder roodheid. 
 

Op de zelfde plaats genomen als de eerste foto. 😉

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:

Deze ochtend... 

Veel troep, maar veel minder roodheid. 
 

Op de zelfde plaats genomen als de eerste foto. 😉

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Idd de roodheid is gelukkig een heeeeel stuk minder. De troep moet eruit, maar ook dit moet de komende dagen gaan minderen. 
Geef dit wel ook allemaal door aan Nio, zo blijft hij op de hoogte. :)
Ik blijf voor je duimen meid!! 🍀

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen heb ik een telefonisch consult. 
Die steken onder mijn borst, als ik tegendruk geef gaat het beter (Bij het rechtstaan en zitten). Geen idee of dat goed is, maar het voelt wel beter ik ga dit morgen maar eens bespreken.

 Nu snel douchen en dan kan de verpleegster het verband vervangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update vandaag: 

 

Al de helft minder vuil/pus dat er uit komt en het litteken ziet er ook veel rustiger uit. 
Foto is op de zelfde plaats genomen, alleen schijnt vandaag de zon minder dan de afgelopen dagen. 
 

Momenteel lig ik met mijn benen omhoog, blijkbaar ben ik vannacht met mijn rechterbeen uit de zetel “gevallen”. Dus mijn voet is helemaal gezwollen van het vocht. 
Als dit beter is ga ik even wandelen (kwartiertje) en bloemen voor aan de urne halen. 💐

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb telefoon gekregen van Dr. Nio. 

Ik moet foto’s van de borst maken en doorsturen, en volgende week op consultatie in de kliniek. En natuurlijk RUSTEN, dat is heel belangrijk. 
De band moet ik niet meer dragen, maar een bh aan doen. Gelukkig was ik al gaan shoppen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest foto’s doorsturen via whatsapp en kreeg positieve feedback. 

Nu de bh dragen en dan komt het wel goed. Ik ga nog wel een vest van de kliniek aanschaffen. Die ik nu heb is niet zo comfortabel. 

Benieuwd naar volgende week woensdag, mijn schoonzus wil naar Rotterdam rijden als het zelf nog niet lukt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Special-Me zei:

Ik heb telefoon gekregen van Dr. Nio. 

Ik moet foto’s van de borst maken en doorsturen, en volgende week op consultatie in de kliniek. En natuurlijk RUSTEN, dat is heel belangrijk. 
De band moet ik niet meer dragen, maar een bh aan doen. Gelukkig was ik al gaan shoppen. 

Zie je, rust is heel belangrijk ;)

Goed dat Nio dit specifiek benoemd. Je lichaam heeft alle energie nodig om deze infectie aan te vallen. Echt super belangrijk!

 

Die Nio is echt top en nazorg echt super!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.