Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Ik ga zeker hoor!
Schoonzus heeft haar agenda voor mij gereserveerd. 😉😊

 

Nu met de bh voelt het allemaal al wat steviger, ik kan ook meer. (Deur openen, gordel vast klikken, ...) 
Dus dit weekend een poging doen om te rijden in een verlaten straat met wat bochtjes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 

 

Wat een verschil om met bh te slapen! Alles is gewoon lekker stevig ingepakt, en ik heb heel diep en rustig geslapen. 
Ik heb gisteren nog detailfoto’s van het litteken doorgestuurd naar Nio, straks bellen om maandag ook een afspraak te krijgen . Als het dit weekend niet gestopt is met vocht verliezen dan moet ik maandag al op consult ipv woensdag. Ik mag echt niet klagen van de opvolging! En ik heb de indruk dat het nu ik de bh aan heb minder vocht verlies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me

 

Ik kan mij voorstellen dat het lekkerder zit met een beha. Ik kan ook echt niet zonder. Mij benieuwen of het zonder beha lopen ooit nog kan of dat ze nu te zwaar daarvoor zijn.

 

Het lijkt nu echt de goede kant op te gaan met jouw littekens, fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het weer beter gaat!

 

Heb jij een album eigenlijk? Las in een ander topic dat je ongeveer even lang en zwaar bent als ik en ik ben een beetje nieuwsgierig hoe 750 cc er dan uitziet. Ik vind 345 al veel 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Special-Me

 

Ik kan mij voorstellen dat het lekkerder zit met een beha. Ik kan ook echt niet zonder. Mij benieuwen of het zonder beha lopen ooit nog kan of dat ze nu te zwaar daarvoor zijn.

 

Het lijkt nu echt de goede kant op te gaan met jouw littekens, fijn! 


 

Met de littekens zie ik het helemaal goed komen! Nu door dat mijn borsten samengedrukt worden verlies ik weer meer vocht, nu ook aan twee wondjes. 😕


Maar het kan er beter uit dan blijven zitten! 
Ik vrees nu wel dat ik maandag al op consultatie moet in plaats van woensdag... Maar mijn man kan rijden, dan moet ik me niet haasten om weer te oefenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Bridt zei:

Fijn dat het weer beter gaat!

 

Heb jij een album eigenlijk? Las in een ander topic dat je ongeveer even lang en zwaar bent als ik en ik ben een beetje nieuwsgierig hoe 750 cc er dan uitziet. Ik vind 345 al veel 😬


Ja ik heb een album, ik heb er enkel de foto van de eerste dag in staan. Maar ik zal je toevoegen. 😉😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 

 

Gisteren en vannacht veel meer vocht verloren, ik denk door de bh die ik nu draag. 
Maar die lekkende borst voelt nu veel aangenamer aan dan de andere gespannen borst. Benieuwd wat Nio maandag te zeggen heeft, ik ga niet wachten tot woensdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Special-Me kan mij voorstellen dat je dr Nio maandag graag ziet. Ben benieuwd wat zijn advies gaat zijn. Hoe gaat het met de pijn?

 

Zou ik je album mogen bekijken? Ik zal je ook toevoegen aan die van mij!


Ik heb je toegevoegd! 😃

 

De pijn is veel minder sinds de bh, de lekkende borst voelt momenteel veel fijner aan dan de ander. Maar ik las ook dat ze apart herstellen, dus maak me nog geen zorgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me denk dat je het ook zo moet zien. Ik had meer kapsel aan linkerborst en merk ook echt dat die meer trekt dan rechts. Ik ga er maar vanuit dat dit wellicht daardoor komt. Vrijdag naar pc voor 2-wekelijkse controle spannend! Ik ga ervanuit dat de pleisters er dan afgaan?

 

Jij hebt die van jou er zelf afgehaald toch? Was dat ivm Corona, gingen ze er wel na 2 weken vanaf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Special-Me denk dat je het ook zo moet zien. Ik had meer kapsel aan linkerborst en merk ook echt dat die meer trekt dan rechts. Ik ga er maar vanuit dat dit wellicht daardoor komt. Vrijdag naar pc voor 2-wekelijkse controle spannend! Ik ga ervanuit dat de pleisters er dan afgaan?

 

Jij hebt die van jou er zelf afgehaald toch? Was dat ivm Corona, gingen ze er wel na 2 weken vanaf?


Ik had een duidelijk gevoel dat ze er af moesten, geen idee waarom. Maar nu blijkt er dan die infectie te zijn... Soms zit je gevoel echt wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik had een duidelijk gevoel dat ze er af moesten, geen idee waarom. Maar nu blijkt er dan die infectie te zijn... Soms zit je gevoel echt wel goed. 

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. En heel goed dat je niet tot woensdag wacht. Ik hoop zo dat de rust en de antibiotica voldoende gaat zijn 🙏🙏🙏.  Vertrouw je het niet,  dan ook in het weekend aan de bel trekken he 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 3 weken po, nu begin ik mijn borsten mooi te vinden. Alleen striemen.... 😕 

Dus daar moet ik heel goed voor smeren, maar durf nu nog niet door die infectie. 
Vandaag ook een Calvin Klein gekocht en gepast, dit had ik voor de operatie nooit kunnen dragen. En ze zien er nu echt niet uit als een F cup. Eerder een grote D of zo in mijn ogen. 
 

Ondanks alle tegenslagen ben ik toch blij dat ik de stap gezet heb! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg daarstraks ook nog een berichtje van Nio om te vragen hoe het was. 
Ondanks de infectie voel ik me echt wel goed! Maar morgen weet ik hopelijk meer, om 16u15 heb ik een afspraak. Ik zal jullie op de hoogte houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:

Morgen 3 weken po, nu begin ik mijn borsten mooi te vinden. Alleen striemen.... 😕 

Dus daar moet ik heel goed voor smeren, maar durf nu nog niet door die infectie. 
Vandaag ook een Calvin Klein gekocht en gepast, dit had ik voor de operatie nooit kunnen dragen. En ze zien er nu echt niet uit als een F cup. Eerder een grote D of zo in mijn ogen. 
 

Ondanks alle tegenslagen ben ik toch blij dat ik de stap gezet heb! 
 

Mag ik meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Striae heb ik ook flink last van. Ik smeer met vitamine e creme, maar zou daar inderdaad nog maar even mee wachten.

Fijn dat Nio contact nog heeft opgenomen. Ben benieuwd wat hij morgen zegt. Is het lekken van het vocht al minder


De ene keer wat meer dan de andere keer, maar ik blijf vocht verliezen. Nu al een week aan de antibiotica en geen beterschap... Hij zei donderdag aan de telefoon om nog eens extra twee weken antibiotica te nemen, maar misschien heeft hij vandaag een ander oordeel. 
 

De verpleegster die dagelijks komt zegt dat alles mooi en rustig is qua littekens, ze snapt er ook niets van. Maar ze volgt het goed op! De ontsmetting die ze gebruikt mogen we van Nio ook gewoon verder gebruiken. De verpleegster komt rond de middag, en voor het slapen ververs ik alles nog eens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, 

ik heb zojuist alles gelezen en wat ben jij een sterke vrouw zeg! Gecondoleerd met het verlies van je lieve schoonmoeder en heel veel succes met je herstel! Ik hoop dat het snel beter met je gaat en je kan genieten van je nieuwe aanwinst! 😘😘

 

Ben je er al een beetje aan gewend? Ik ben doodsbang! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, randa zei:

Heey, 

ik heb zojuist alles gelezen en wat ben jij een sterke vrouw zeg! Gecondoleerd met het verlies van je lieve schoonmoeder en heel veel succes met je herstel! Ik hoop dat het snel beter met je gaat en je kan genieten van je nieuwe aanwinst! 😘😘

 

Ben je er al een beetje aan gewend? Ik ben doodsbang! 


Een hele boterham om te lezen. 😉


We missen haar elke dag, ik hoorde of zag ze ook dagelijks de afgelopen 12 jaar... 

 

Vandaag op controle bij Nio, maar ik ben al blij dat hij af en toe een berichtje stuurt om te vragen hoe het gaat. En gewend... nog niet echt, maar ze beginnen sinds gisteren meer bij mij te horen. Ik schrik nog wel van het formaat als ik naakt voor de spiegel sta. 😂 

Maar in een sport topje van Calvin Klein valt het reuze mee! 
Mijn man kan er nog niet aan wennen, voor hem moest ik dat niet doen. Maar hij stond wel 100% achter mijn beslissing! Ik denk dat hij de afgelopen 3 weken mijn borsten meer gezien heeft dan in die 12 jaar dat we samen zijn. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is op een mooie plek♥️
 

Ik snap dat je even wennen is! Ik hoop dat je man ook snel bijdraait en ervan gaat houden😂 Ik ga van helemaal niks (75a) naar 600cc. Zou ik misschien mogen meekijken in jouw album? Ik heb vandaag ook ontdekt dat ik waarschijnlijk een double bubble van nature heb... lichte paniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, randa zei:

Ze is op een mooie plek♥️
 

Ik snap dat je even wennen is! Ik hoop dat je man ook snel bijdraait en ervan gaat houden😂 Ik ga van helemaal niks (75a) naar 600cc. Zou ik misschien mogen meekijken in jouw album? Ik heb vandaag ook ontdekt dat ik waarschijnlijk een double bubble van nature heb... lichte paniek!


Ik voeg je toe! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update na de “date” met Nio. 

 

Woensdag om 13u moet ik weer in Rotterdam zijn, de infectie zit op de prothese. Dus weer onder zeil en dan gaat hij alles schoonmaken vanbinnen. Ik zie er zo tegenop, maar niets aan te doen.
 

Beter nu dan na een paar maanden nog ergere klachten en nog meer problemen! 

 

Vandaag kreeg ik ook nog een hechting in het litteken dat ik geen pus meer zal verliezen tot woensdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Special-Me zei:

Update na de “date” met Nio. 

 

Woensdag om 13u moet ik weer in Rotterdam zijn, de infectie zit op de prothese. Dus weer onder zeil en dan gaat hij alles schoonmaken vanbinnen. Ik zie er zo tegenop, maar niets aan te doen.
 

Beter nu dan na een paar maanden nog ergere klachten en nog meer problemen! 

 

Vandaag kreeg ik ook nog een hechting in het litteken dat ik geen pus meer zal verliezen tot woensdag. 

Ooh jeeh wat erg....  ik was hier bij mijn operatie ook zo bang voor. Heb je pijn? Wordt je prothese dan verwijderd of meteen terug geplaatst? Veel succes alvast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Imke1991 zei:

Ooh jeeh wat erg....  ik was hier bij mijn operatie ook zo bang voor. Heb je pijn? Wordt je prothese dan verwijderd of meteen terug geplaatst? Veel succes alvast...


Normaal zal alles terug geplaatst worden. 
Het rare is dat ik echt geen pijn heb! Af en toe een steekje, maar dat leek/lijkt me normaal tijdens het herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.