Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi mede boobielovers ?

Deze week op consultatie geweest bij Dr. Nio.
Ik heb vorig jaar ook een paar consulten gehad, maar ik had geen “wauw” gevoel, dat gevoel had ik bij Dr. Nio wel. Dus meteen een afspraak vastgelegd. ?

Volgende maand 24 maart is het al mijn dag! (Ik had eerst een andere datum, maar ik was een uurtje thuis en kreeg een leuk telefoontje)

Heel onverwachts en super snel dus.  
We gaan voor 750cc (lijkt me enorm, maar ik wil eindelijk BORSTEN!) eurosilicone, ik heb nu zelf een leeg b-cupje. 
Morgen nog even mailen met mijn vragen (hoeveel % zijn de prothesen gevuld, welk profiel, ...) nu ben ik helemaal overdonderd door de snelle datum. En misschien toch nog eens een extra consultatie bij een assistent aanvragen. ?

Vandaag kreeg ik ook telefoon van de anesthesist, maar ik was te laat om op te nemen. Toen ik terug gebeld had was hij of zij niet meer aanwezig. Dus morgen even terug bellen. 
 

Ik ben nu ZO zenuwachtig... Maar ik kijk er wel naar uit! Eindelijk borsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Special-Me zei:

Hoi mede boobielovers ?

Deze week op consultatie geweest bij Dr. Nio.
Ik heb vorig jaar ook een paar consulten gehad, maar ik had geen “wauw” gevoel, dat gevoel had ik bij Dr. Nio wel. Dus meteen een afspraak vastgelegd. ?

Volgende maand 24 maart is het al mijn dag! (Ik had eerst een andere datum, maar ik was een uurtje thuis en kreeg een leuk telefoontje)

Heel onverwachts en super snel dus.  
We gaan voor 750cc (lijkt me enorm, maar ik wil eindelijk BORSTEN!) eurosilicone, ik heb nu zelf een leeg b-cupje. 
Morgen nog even mailen met mijn vragen (hoeveel % zijn de prothesen gevuld, welk profiel, ...) nu ben ik helemaal overdonderd door de snelle datum. En misschien toch nog eens een extra consultatie bij een assistent aanvragen. ?

Vandaag kreeg ik ook telefoon van de anesthesist, maar ik was te laat om op te nemen. Toen ik terug gebeld had was hij of zij niet meer aanwezig. Dus morgen even terug bellen. 
 

Ik ben nu ZO zenuwachtig... Maar ik kijk er wel naar uit! Eindelijk borsten ?

Hoi hoi

Oeh, spannend!!

De 750 van Eurosilicone is er alleen in Extra High profile, dus die krijg jij ook. Deze prothese is 100% gevuld. Extra high profile prothesen zijn eigenlijk altijd 100% gevuld, aangezien ze dat volume moeten geven. 

Veel plezier met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wow dat is lekker snel zeg. Ik dacht dat Nio ook een behoorlijke wachtlijst had. Maar super voor je en ook dat je zo'n goed gevoel had bij Nio. 


Inderdaad, normaal was het ook pas maanden later. Maar dat telefoontje.... Ik was helemaal van mijn melk. ? 

Manloef heeft nog geen snipperdag, maar dat komt goed. 
 

en wat een geweldige man is dat! Ik had hem heel anders voorgesteld, en ik kan niet benoemen hoe dan wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Oeh, spannend!!

De 750 van Eurosilicone is er alleen in Extra High profile, dus die krijg jij ook. Deze prothese is 100% gevuld. Extra high profile prothesen zijn eigenlijk altijd 100% gevuld, aangezien ze dat volume moeten geven. 

Veel plezier met aftellen!!

xx BB


Dank je wel voor je reactie. Hier kan ik al beter door slapen. ?

En ik tel nu elke dag af, ik ben ZO benieuwd naar het resultaat. 
En qua pijn weet Ik absoluut niet wat te verwachten, maar na vier bevallingen (zonder epi) zal ik het wel redden hoop ik. Een Voedingskussens is al besteld, en een tweede op reserve. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lindan zei:

@Special-Me spannend zeg?
voor je het weet is het zover. En wordt je geopereerd in Park kliniek?
Wat is jouw borstbreedte? Maar gaaf zeg 750 CC , dat komt helemaal goed met dr. Nio! Liefs


borstbreedte weet ik niet, maar ik denk vrij breed, want ik had geen limiet qua volume. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, wat leuk dat je veel eerder terecht kan! Ik had een paar weken terug nog gebeld maar toen was het idd nog in augustus ongeveer.. Nio maakt mooie boobies, heb er al een aantal voorbij zien komen op dit forum. Komt helemaal goed! Ik zelf mag 31 maart (niet bij Nio hoor) super spannend!! 

Wat is je voorsituatie? Klinkt idd als aardig wat cc!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ProjectX zei:

Hi meis, wat leuk dat je veel eerder terecht kan! Ik had een paar weken terug nog gebeld maar toen was het idd nog in augustus ongeveer.. Nio maakt mooie boobies, heb er al een aantal voorbij zien komen op dit forum. Komt helemaal goed! Ik zelf mag 31 maart (niet bij Nio hoor) super spannend!! 

Wat is je voorsituatie? Klinkt idd als aardig wat cc!

 


Ik zit nu tussen een a-cupje en een b-cupje. Met de laatste zwangerschap had ik een mooie e-cup, ik was nog nooit zo trots! Dus nu terug een hoopje verdriet... ?

Jij ook veel succes Meis! We kunnen gaan aftellen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee.... 

Ondertussen ziek geworden (gelukkig nu en niet op boobie-day!). 
Drie dagen ziek en de weegschaal zegt al -8kg... Nu alles zoeken (gezonde dingen) om toch wat bij te komen dat ik ongeveer terug op gewicht zit! ?
Zo even naar de winkel en alvast avocado’s en noten voorzien, hopelijk ligt dit niet te zwaar op mijn maag. Ook weer een voordeel aan het ziek zijn: gestopt met roken. ? Woehoew!!!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Special-Me zei:

Oh jee.... 

Ondertussen ziek geworden (gelukkig nu en niet op boobie-day!). 
Drie dagen ziek en de weegschaal zegt al -8kg... Nu alles zoeken (gezonde dingen) om toch wat bij te komen dat ik ongeveer terug op gewicht zit! ?
Zo even naar de winkel en alvast avocado’s en noten voorzien, hopelijk ligt dit niet te zwaar op mijn maag. Ook weer een voordeel aan het ziek zijn: gestopt met roken. ? Woehoew!!!! ?

Wow das veel in een paar dagen! Gelukkig nu ziek en niet op boobie- day idd..

Super gestopt met roken!!
Succes met aftellen.. duurt niet lang meer..?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wow, Dat is wel heel veel afgevallen zeg. Succes met weer erbij eten


Het is nodig! 
Dit is echt extreem, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal verlies ik een kilo of vier en daar stopt het. Ik deed daarstraks een broek aan, maar ik moest een andere kiezen... 

 

De kinderen zijn zo thuis en dan gaan we gezonde snacks halen! #yeswecan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag “boobie-cupcakes” besteld voor na de operatie. Mijn schoonmama gaat dit geweldig vinden!!!! ???

Zelf kan ze mij niet helpen, want ze is zelf ziek (chemo en andere zooi dat ze binnen krijgt) maar haar verpleegster die aan huis komt, die komt mij ook verzorgen. ?

Ze was twee jaar geleden ook al overtuigd dat ik deze operatie moest laten doen, ze steunt me ook met alles! Een topvrouw!!! ❤️
Uiteraard steunt mijn man me ook door dik en dun, hij neemt speciaal vakantie voor mij de dagen na mijn operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

je kan gaan aftellen 😉  Ik kan ook niet wachten , ben pas in oktober aan de beurt, ook bij Nio . Heb gevraagd voor eerder maar dan moet het wel voor begin juni anders komt het zo rot uit met vakantie. Alhoewel ik me afvraag of de vakantie nog doorgaat ivm corona.

 

Maar wauw , 750 cc. 

Ik was met 600 cc passen al helemaal overrompeld dat ik niet meer groter heb gepast 😉

Nio gaf wel aan dat ik ook groter kon.

Ik zag in mijn online dossier staan dat mijn borstbreedte 14 was. ik kijk ook de ultra high 100 procent gevuld van eurosilicone.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu begin ik pas te denken.... Oh ik heb geen gemakkelijke topjes, ik moet shoppen! Maar zou ik me tussen de mensenmassa wagen vlak voor de operatie? 🤔 (kans om verkouden te worden of erger...) Misschien geen goed plan! Online bestellen... misschien niet op tijd in huis. Maar misschien moet ik dan de dag zelf mijn man op pad sturen, hij mag toch niet mee naar binnen en shoppen is een hobby van hem. 😉😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Nog even wachten zei:

En ik kwam al een heel eind met een paar hemdjes en wat vesten. Ik kon ook snel gewone truien aan (wel beetje loszittend). Je kunt ook na je operatie nog bestellen he. 


Ik heb het snel te warm, daarom eventueel topjes... Gewoon in mijn povest kan ik natuurlijk ook gaan zitten. 😉 

Maar dan heeft hij iets te doen als ik binnen ben, hij mag niet mee binnen. 
Gelukkig misschien, want ik ben een stresskip. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet anders helaas. Bij mijn 1e operatie mocht mijn vriend wel mee, maar alles ging zo vlot dat dat ook maar een half uurtje was. 2e keer ging ik onder corona protocol naar het ziekenhuis helemaal alleen via de ambulance ingang. Ik was erg rustig en iedereen was super lief, dus ik vond dat prima te doen in mijn eentje. 

Maar dan idd maar je man een opdracht geven om zijn tijd ook een beetje te doden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2020 om 13:55, Nog even wachten zei:

Het is niet anders helaas. Bij mijn 1e operatie mocht mijn vriend wel mee, maar alles ging zo vlot dat dat ook maar een half uurtje was. 2e keer ging ik onder corona protocol naar het ziekenhuis helemaal alleen via de ambulance ingang. Ik was erg rustig en iedereen was super lief, dus ik vond dat prima te doen in mijn eentje. 

Maar dan idd maar je man een opdracht geven om zijn tijd ook een beetje te doden


Hij neemt een lunch en koffie mee, en kan ondertussen in Rotterdam-Zuid gaan shoppen. Ik moet ook nog producten voor mijn haren hebben, dus ik maak een hele lijst. 😉🤣


En moeilijk gaat ook, blij dat ze nu al willen opereren! Normaal mag ik de grens niet over, maar met de mail wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.