Special-Me

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

Het is nodig! 
Dit is echt extreem, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal verlies ik een kilo of vier en daar stopt het. Ik deed daarstraks een broek aan, maar ik moest een andere kiezen... 

De kinderen zijn zo thuis en dan gaan we gezonde snacks halen! #yeswecan 

Vandaag “boobie-cupcakes” besteld voor na de operatie. Mijn schoonmama gaat dit geweldig vinden!!!! ???

Zelf kan ze mij niet helpen, want ze is zelf ziek (chemo en andere zooi dat ze binnen krijgt) maar haar verpleegster die aan huis komt, die komt mij ook verzorgen. ?

Ze was twee jaar geleden ook al overtuigd dat ik deze operatie moest laten doen, ze steunt me ook met alles! Een topvrouw!!! ❤️
Uiteraard steunt mijn man me ook door dik en dun, hij neemt speciaal vakantie voor mij de dagen na mijn operatie. 

Dank je wel om het aan te passen! 😘 

#aftellen 

je kan gaan aftellen 😉  Ik kan ook niet wachten , ben pas in oktober aan de beurt, ook bij Nio . Heb gevraagd voor eerder maar dan moet het wel voor begin juni anders komt het zo rot uit met vakantie. Alhoewel ik me afvraag of de vakantie nog doorgaat ivm corona.

Maar wauw , 750 cc. 

Ik was met 600 cc passen al helemaal overrompeld dat ik niet meer groter heb gepast 😉

Nio gaf wel aan dat ik ook groter kon.

Ik zag in mijn online dossier staan dat mijn borstbreedte 14 was. ik kijk ook de ultra high 100 procent gevuld van eurosilicone.

En nu begin ik pas te denken.... Oh ik heb geen gemakkelijke topjes, ik moet shoppen! Maar zou ik me tussen de mensenmassa wagen vlak voor de operatie? 🤔 (kans om verkouden te worden of erger...) Misschien geen goed plan! Online bestellen... misschien niet op tijd in huis. Maar misschien moet ik dan de dag zelf mijn man op pad sturen, hij mag toch niet mee naar binnen en shoppen is een hobby van hem. 😉😂

Whahaha ik weet dat de wehkamp op dit moment echt snel levert. Maar als het de hobby van je man is zou ik hem dat niet ontnemen 😉

• Like 1

Een man waarvan één hobby shoppen is, neem hem dat absoluut niet af haha.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !

Wehkamp levert inderdaad echt snel.

Ik zelf wil ook graag shoppen maar wil niet het risico nemen verkouden te worden voor 23/06 want ook ik ga dan naar Nio.

Maar mijn partner laten shoppen voor mij, nee doe maar niet want dan kan alles retour haha

x

• Like 1

En ik kwam al een heel eind met een paar hemdjes en wat vesten. Ik kon ook snel gewone truien aan (wel beetje loszittend). Je kunt ook na je operatie nog bestellen he. 

Ik heb het snel te warm, daarom eventueel topjes... Gewoon in mijn povest kan ik natuurlijk ook gaan zitten. 😉 

Maar dan heeft hij iets te doen als ik binnen ben, hij mag niet mee binnen. 
Gelukkig misschien, want ik ben een stresskip. 

Het is niet anders helaas. Bij mijn 1e operatie mocht mijn vriend wel mee, maar alles ging zo vlot dat dat ook maar een half uurtje was. 2e keer ging ik onder corona protocol naar het ziekenhuis helemaal alleen via de ambulance ingang. Ik was erg rustig en iedereen was super lief, dus ik vond dat prima te doen in mijn eentje. 

Maar dan idd maar je man een opdracht geven om zijn tijd ook een beetje te doden

Hij neemt een lunch en koffie mee, en kan ondertussen in Rotterdam-Zuid gaan shoppen. Ik moet ook nog producten voor mijn haren hebben, dus ik maak een hele lijst. 😉🤣

En moeilijk gaat ook, blij dat ze nu al willen opereren! Normaal mag ik de grens niet over, maar met de mail wel. 

Toch benieuwd welke Triumph ik nu moet aanschaffen. Die met een rits vooraan gaan maar tot een b en d cup. En achteraan sluiten zal me niet lukken vrees ik... 🤔😔 

En speciaal opstaan als manlief om 3u30 opstaat zie ik niet zitten. 😂 

Misschien dan toch twee vesten van de kliniek aanschaffen. 

Mijn ervaring is dat je in het begin de bh eigenlijk alleen maar uit hebt om te douchen. Dus dan zou je prima eentje met achtersluiting kunnen nemen en hem samen met je man uit kunnen doen als je gaat douchen. Bij otrium is volgens mij deze sportbh in de aanbieding (ik heb geen idee hoe snel ze normaal leveren)

je moet wel van het kleurtje houden 😉

Zelf heb/had ik de Carefix Bonnie (mary is bijna dezelfde maar dan met prothese pockets geloof ik) met een voorsluiting, die is ook erg fijn. 

De kleur maakt me niet zo veel uit, het comfort is belangrijker! En wanneer doe ik die aan? Thuis of onder een trui. 😊

dank je wel voor de link! Im ga meteen even gluren en bestellen. 😃😘

Ik krijg de bh nu zelf ook niet aan of uit via de achterkant! Ik trek de bh zachtjes naar beneden, draai hem om zodat de sluiting op mijn buik zit en zo trek ik hem uit en ook weer aan 😄