Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Toch benieuwd welke Triumph ik nu moet aanschaffen. Die met een rits vooraan gaan maar tot een b en d cup. En achteraan sluiten zal me niet lukken vrees ik... 🤔😔 

En speciaal opstaan als manlief om 3u30 opstaat zie ik niet zitten. 😂 

Misschien dan toch twee vesten van de kliniek aanschaffen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat je in het begin de bh eigenlijk alleen maar uit hebt om te douchen. Dus dan zou je prima eentje met achtersluiting kunnen nemen en hem samen met je man uit kunnen doen als je gaat douchen. Bij otrium is volgens mij deze sportbh in de aanbieding (ik heb geen idee hoe snel ze normaal leveren)

https://www.otrium.nl/product/triaction-hybrid-lite-p-ex-pink-lemonade/

je moet wel van het kleurtje houden 😉

Zelf heb/had ik de Carefix Bonnie (mary is bijna dezelfde maar dan met prothese pockets geloof ik) met een voorsluiting, die is ook erg fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Mijn ervaring is dat je in het begin de bh eigenlijk alleen maar uit hebt om te douchen. Dus dan zou je prima eentje met achtersluiting kunnen nemen en hem samen met je man uit kunnen doen als je gaat douchen. Bij otrium is volgens mij deze sportbh in de aanbieding (ik heb geen idee hoe snel ze normaal leveren)

https://www.otrium.nl/product/triaction-hybrid-lite-p-ex-pink-lemonade/

je moet wel van het kleurtje houden 😉

Zelf heb/had ik de Carefix Bonnie (mary is bijna dezelfde maar dan met prothese pockets geloof ik) met een voorsluiting, die is ook erg fijn. 


De kleur maakt me niet zo veel uit, het comfort is belangrijker! En wanneer doe ik die aan? Thuis of onder een trui. 😊

 

dank je wel voor de link! Im ga meteen even gluren en bestellen. 😃😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Mijn ervaring is dat je in het begin de bh eigenlijk alleen maar uit hebt om te douchen. Dus dan zou je prima eentje met achtersluiting kunnen nemen en hem samen met je man uit kunnen doen als je gaat douchen. Bij otrium is volgens mij deze sportbh in de aanbieding (ik heb geen idee hoe snel ze normaal leveren)

https://www.otrium.nl/product/triaction-hybrid-lite-p-ex-pink-lemonade/

je moet wel van het kleurtje houden 😉

Zelf heb/had ik de Carefix Bonnie (mary is bijna dezelfde maar dan met prothese pockets geloof ik) met een voorsluiting, die is ook erg fijn. 

 

Ohh ik vind deze juist leuk! Is deze ook geschikt voor straten boobies? 😄

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

750 cc man! heb je al een album waar ik in kan kijken (vooral straks als het er in zit natuurlijk). dat klinkt echt enorm. 

 

maar, wat een vriendelijke arts dat hij zich gewoon laat appen over dit soort vragen en dat hij ook reageert. punten voor hem. 


Zeker een 10/10 qua communicatie! 
Ik ga me overmorgen eens bezig houden met een album, dan moet ik deze na de operatie alleen maar aanvullen. Dan zal ik je toevoegen. 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Es1234567 zei:

 haha geweldig die laatste zin! 🤩


Ja, wie weet wat denken de mensen anders. 😂

Ik schaam me ook echt niet voor mijn kinderen, hier in huis wandel ik gewoon naakt rond. En ze weten allemaal (vier stuks) dat ik nieuwe borsten krijg. De dochters willen dat later ook wel krijgen... Krijgen? Werk er maar voor! 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Special-Me zei:


Ja, wie weet wat denken de mensen anders. 😂

Ik schaam me ook echt niet voor mijn kinderen, hier in huis wandel ik gewoon naakt rond. En ze weten allemaal (vier stuks) dat ik nieuwe borsten krijg. De dochters willen dat later ook wel krijgen... Krijgen? Werk er maar voor! 😜

Haha geweldig! Ik ga je zeker even volgen! Ben benieuwd naar het resultaat! Heel veel succes volgende week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens bedankt voor de link! Ik heb er twee besteld, dan heb ik drie bh’s in omloop en kan ik (laten) wassen drogen. 
Ondertussen de zoon en dochters ons wasmachine laten leren kennen. Vandaag deden ze al vier wasjes. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Taat76 zei:

@Special-Mehet gaat al opschieten de 18e! Spannend! Ik mag de 23e ook bij Nio! Voor een wissel.... ben ook zo benieuwd... 

 

Ik ga op zoek naar je topic, dan volg ik je graag. 😊
Ik vind het ZO spannend! 
 

Nu eerst uitpluizen hoe ik mensen kan toevoegen aan mijn album... Ik ben aan het klooien, je wil het niet weten. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Special-Me zei:

 

Ik ga op zoek naar je topic, dan volg ik je graag. 😊
Ik vind het ZO spannend! 
 

Nu eerst uitpluizen hoe ik mensen kan toevoegen aan mijn album... Ik ben aan het klooien, je wil het niet weten. 🤣


Ik heb nog geen topic..... ben heul slecht in snel reageren... 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aftelkalender ingesteld op mijn foon. 😊😍

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Briljant! En schiet echt op nu he. Mag ik ook in je album meekijken?


mij ga het straks uitpluizen... Ik heb een berichtje van BB gekregen hoe het allemaal moet. Straks de laptop eens openen en er werk van maken. Ik stuur je even een pb. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.