Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Special-Me zei:


De verpleegster denk dat het oppervlakkig was, moest het straks erger worden moet ik niet twijfelen en meteen bellen. 
 

Maar alles ziet er heel goed uit! 

Helemaal goed meid. 
Anders hoor ik het van je hè!

Komt de verpleegkundige nog langs? Of mag je bellen? 
Bij twijfel echter kliniek belllen. Had je nog een noodnummer gevonden? 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, best_boobie zei:

Helemaal goed meid. 
Anders hoor ik het van je hè!

Komt de verpleegkundige nog langs? Of mag je bellen? 
Bij twijfel echter kliniek belllen. Had je nog een noodnummer gevonden? 
xxx


Het noodnummer stond op het eerste blad dat ik vast had. De verpleegster boekt me nog niet meteen in, maar als er iets zou zijn dan staat ze hier binnen het uur. 😊
Dr. Nio heb ik ook een berichtje gestuurd (WhatsApp) met foto, dan kan hij ook oordelen en eventueel bellen of iets laten weten. Daar denk ik dan nu pas aan... 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Special-Me zei:


Het noodnummer stond op het eerste blad dat ik vast had. De verpleegster boekt me nog niet meteen in, maar als er iets zou zijn dan staat ze hier binnen het uur. 😊
Dr. Nio heb ik ook een berichtje gestuurd (WhatsApp) met foto, dan kan hij ook oordelen en eventueel bellen of iets laten weten. Daar denk ik dan nu pas aan... 🙄

Hihi in zo een situatie is de paniek vaak sterker dan het verstand ;)

Fijn dat je nu alle kanalen weer open hebt staan 😛

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Special-Me zei:

Ik heb antwoord van

Dr. Nio 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel fijn dat je die ab krijgt. Is de beste die je kunt krijgen en goed dat je dus toch contact opgenomen hebt met Nio. 
Altijd voorzichtigheid voorop bij wondjes na een borstvergroting. Zou het ook echt even niet te vaak verweken met douchen. 
En neem genoeg rust. Stel dat het idd een infectie is, dan heeft je lichaam alle rust nodig om alle energie te kunnen stoppen in het opruimen van de ontsteking. 
 

Nio is hier gelukkig altijd heel consequent in

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Nou dat is wel even snel ingrijpen hoor, fijn is dat! En nu rusten hè, want dit kost energie 


 

Ik ben ZO blij dat ik voor deze arts gekozen heb! Ongelooflijk hoe snel hij een reactie stuurt. Top top top!!! 
Meteen naar de huisarts geweest en de antibiotica heb ik al opgestart. De dosis is hier anders, maar ik neem er 40. De huisarts van wacht zei ook meteen om geen moment te twijfelen, ik heb het bericht van Dr. Nio laten lezen. 
En ik moest Nio complimenten van hem geven voor zijn snelle, duidelijke reactie. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker netjes. 
dat geeft toch een lekker gevoel.

ik ben ook zo blij dat ik bij hem ga.

vooral als ik dit soort dingen lees..

 

 

voelt het al iets beter bij je? En komt er nog vocht uit?

 

en wil je me toevoegen aan je album? Of heb je dat nog niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Bridgett zei:

Zeker netjes. 
dat geeft toch een lekker gevoel.

ik ben ook zo blij dat ik bij hem ga.

vooral als ik dit soort dingen lees..

 

 

voelt het al iets beter bij je? En komt er nog vocht uit?

 

en wil je me toevoegen aan je album? Of heb je dat nog niet?

 


 

Ik denk dat het maar oppervlakkig was zoals de thuisverpleegster zei, ik heb geen vocht of pus meer gezien. 😃

Maar ik neem de antibiotica gewoon, beter zo dan achteraf janken. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe geweldig is dit?! 
Ik kreeg vijf minuten geleden een berichtje van Dr. Nio met de vraag of het gelukt was met de antibiotica. 
Echt ik ben ZO blij met mijn keuze, dat kan je niet geloven! 
Gisteren op zondag een antwoord binnen een korte tijd, vandaag spontaan een berichtje. Ik denk niet dat veel artsen dit zo even doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ene gaatje met pus was oppervlakkig zoals de verpleegster dacht, nu komt er ergens anders (zelfde borst) weer wat pus en vocht uit. De borst voelt niet warmer aan, dus dat is hopelijk wel een goed teken. En ik ben blij dat het pus/vocht weg kan lopen. Ik ga me zo even verfrissen (enkel water, geen zeep) en dan alles droogdeppen met een gaasje en weer inpakken. 
 

Fingers crossed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Special-Me zei:

Het ene gaatje met pus was oppervlakkig zoals de verpleegster dacht, nu komt er ergens anders (zelfde borst) weer wat pus en vocht uit. De borst voelt niet warmer aan, dus dat is hopelijk wel een goed teken. En ik ben blij dat het pus/vocht weg kan lopen. Ik ga me zo even verfrissen (enkel water, geen zeep) en dan alles droogdeppen met een gaasje en weer inpakken. 
 

Fingers crossed! 

Zal met je mee duimen. Klinkt niet fijn, op een andere plaats een gaatje. Het lijkt erop dat ergens het vocht eruit moet...

Hopelijk slaat de ab goed aan. 
 

En idd, zo goed van Nio dat hij contact opneemt om te vragen of het gelukt is. 
 

Heel veel succes, en 1 tip: ga niet in de zon zitten....

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, best_boobie zei:

Zal met je mee duimen. Klinkt niet fijn, op een andere plaats een gaatje. Het lijkt erop dat ergens het vocht eruit moet...

Hopelijk slaat de ab goed aan. 
 

En idd, zo goed van Nio dat hij contact opneemt om te vragen of het gelukt is. 
 

Heel veel succes, en 1 tip: ga niet in de zon zitten....

 

xxx BB


Ik blijf mooi binnen! Raam open en de wind op mijn gezicht. Als er wind is toch. 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Bridt zei:

*zit buiten*

 

Ik heb een hemdje aan en een jurkje die alles bedekken. Mag je dan ook niet in de zon zitten eigenlijk? Al zit ik nu in de schaduw, omdat het me te warm is 😊


Ze raden het wel af. In de schaduw is geen probleem denk ik. 
Maar zoals ik nu met een infectie doet warmte meer kwaad dan goed. 
 

Ik zit nu in de auto (ik moest even buiten!) maar blijf mooi zitten met de airco aan. 
Zo weer naar huis en dan op bed. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Oh wat een adequate reactie van dr Nio. Ik hoop met je mee dat de anti biotica aanslaat!!!! 


 

Momenteel loopt het vocht/pus er uit. Dus dat is een goede zaak! Als ik een gaasje over de wondjes plak moet ik het elk halfuur wisselen... Nu maar even zo gelaten en gaasjes bij de hand om het weg te poetsen. Geen idee of het van de ab komt of omdat ik de pleisters en korstjes (korstjes per ongeluk) verwijderd heb. 
 

Straks bel ik even met de thuisverpleegster om te vragen of ik het zo moet laten of afdekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Special-Me zei:


 

Momenteel loopt het vocht/pus er uit. Dus dat is een goede zaak! Als ik een gaasje over de wondjes plak moet ik het elk halfuur wisselen... Nu maar even zo gelaten en gaasjes bij de hand om het weg te poetsen. Geen idee of het van de ab komt of omdat ik de pleisters en korstjes (korstjes per ongeluk) verwijderd heb. 
 

Straks bel ik even met de thuisverpleegster om te vragen of ik het zo moet laten of afdekken. 

Sowieso afdekken! Het vocht moet opgevangen worden en het moet geen open verbinding hebben met buiten. 
Goed je handen wassen voor het verschonen van de gazen. 
 

Misschien dat je bij de apotheek morgen wat absorberende verbanden kunt halen? Dan hoef je niet ieder half uur te verschonen. En mocht het gaas in de wonden plakken, dan misschien ook wat vette gazen halen om er over te leggen...

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Veerveertje zei:

Jeetje @Special-Me, wat een gedoe allemaal!

Je lijkt er wel heel relaxed in te zitten, klopt dat ook? 
Hoop dat het snel wegtrekt voor je! Rustig aan doen ❤️


 

Paniek is nooit goed, maar de eerste momenten waren echt even “arghhhhhhh”. 

Maar nu weet ik dat ik er alles aan doe om dit onder controle te krijgen. Ik neem de ab op tijd, de pijnstillers ook nog altijd, want sinds eergisteren ferme steken een dikke centimeter onder mijn litteken. (Ik denk gehecht aan het ribweefsel?) 

Morgen tegen de middag komt de verpleegster weer en kan ze alles weer ontsmetten en inpakken. 
Nu proberen ontspannen, van zodra ik iets opspan krijg ik die steken onder mijn borst. Straks ook weer goed zittend proberen slapen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Special-Me zei:


 

Paniek is nooit goed, maar de eerste momenten waren echt even “arghhhhhhh”. 

Maar nu weet ik dat ik er alles aan doe om dit onder controle te krijgen. Ik neem de ab op tijd, de pijnstillers ook nog altijd, want sinds eergisteren ferme steken een dikke centimeter onder mijn litteken. (Ik denk gehecht aan het ribweefsel?) 

Morgen tegen de middag komt de verpleegster weer en kan ze alles weer ontsmetten en inpakken. 
Nu proberen ontspannen, van zodra ik iets opspan krijg ik die steken onder mijn borst. Straks ook weer goed zittend proberen slapen... 

 

Dapper ben je hoor. Maar goed, ik ben dan ook paniekzaaier nummer 1, dus ik heb altijd respect voor mensen die zoals jij reageren op dit soort situaties 😂

 

Ja meid, pffff ik hoop dat je een beetje slaap-uren weet te pakken voor jezelf. ‘T is allemaal geen pretje hè, die eerste dagen/week. Fijn dat de verpleegster morgen weer komt, ben benieuwd of het dan al een stuk minder eruit loopt. Goeie nacht gewenst! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.