Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Heerlijk he een goede nacht, daar knap je van op.

Ik had een beugelbh met cups eruit geknipt en een band om, dus snap je probleem. Bij mij was het gelukkig winter, dus een vest was fijn. 

Straks na hersteloperatie (als ik links dan ook cup eruit moet hebben moet ik ook maar even zien. In ieder geval een hemdje aan en een donker shirt scheelt al. Al heb ik niet hele uitstekende tepels van mezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeld met parkkliniek... 

De pleistertjes beginnen te trekken, ik mag ze voorzichtig verwijderen. (Ik schijt al 7 kleuren...) 

Benieuwd of het er goed uit ziet! 
 

Moest het tegenvallen dan kan ik een thuisverpleegster bellen die komt dan alles verzorgen. #fingerscrossed 

 

Vannacht ook anders geslapen dan de afgelopen nachten, de rust die ik nu heb doet me echt goed! (Iets platter en comfortabeler) 

Ik denk dat de onrust en pijn kwam door heel de situatie met mijn schoonmama. Vandaag weer platte rust en genieten van de hondjes rond mij. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nog even wachten zei:

De eerste week is sowieso het pittigst en daar kreeg jij nog een immens verlies erbij te verwerken en te regelen. Ik hoop dat het herstel zo doorzet en de littekens er ook mooi uit zien


Ik merk nu pas dat ik echt aan het herstellen ben. Ik kon daar ook gewoon op bed gaan liggen, maar dat is toch anders dan thuis. Iedereen moest dan een mening weten, en rusten lukt dan echt niet. 

Sinds gisteren gaat het stukken beter! Vannacht ook heerlijk geslapen, ik kon zelfs iets platter liggen dan de afgelopen week. 

En sinds eergisteren eet ik ook weer gezonder, die laatste week had niemand zin om te koken, en ik kon niets... Dat helpt me ook enorm vooruit, ik voelde dat wel aan mijn lichaam. Mijn lichaam snakt naar gezond voedsel. Sinds gisteren ook extra porties groenten en fruit aan het eten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze er dus nog niet af gehaald... 

 

Steaks een poging doen! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:

Ik heb ze er dus nog niet af gehaald... 

 

Steaks een poging doen! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


En moet ik van boven naar beneden trekken of van beneden naar boven... 🤔 

Ik ben zo bang voor die pijntjes! Brrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

@Special-Me moet jij ze zelf afhalen? 

haha inderdaad flink stel tits😋


Ik heb volgende week een telefonisch consult. Mijn man moet dan werken, en ik kan nog niet rijden. Een van de dagen ga ik wel een poging doen met manlief zijn auto. (De mijne schakelt stroever)

 

ze plakken er nog even op, manlief was wat te wild... 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit.... 

 

Er komt vocht uit een wondje... 😱

Net de thuisverpleegster gebeld, maar die is op ronde. Straks zal ze wel terug bellen, maar nu ben ik even heel onzeker... 

 

Gelukkig geen pus te zien en enkel vocht, dat stelt me al gerust. Sinds gisteren op die plaats ook steken, en deze ochtend zag ik het dus. Vandaag even zonder band (tot nu toe) als ik deze weer aan wil doen krijg ik daar stekende pijn. Straks misschien toch even doorbijten. 
Morgen mail ik voor de zekerheid naar de kliniek, geen idee wat ik moet doen. Open laten zoals het is? Afdekken met een gaasje? Nog iets anders? 

 

Maar vannacht voor het eerst e het lekker geslapen! Maar 1x wakker geweest van die stekende pijn dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

iets vocht is niet heel gek toch? vocht is de natuurlijke reactie van het lichaam op een wond, en je hebt een wond. hou in de gaten of je typische ontstekingssymptomen krijgt, verhoging / koorts, voelt de wond warm, rood, dat soort. 

 

ik heb er niet voor geleerd, maar wondvocht verliezen zolang de wond nog niet dicht is is niet raar, zolang t helder vocht is, geen etter, niet stinkt of ruikt, geen bloed etc. 

 

ik zou afdekken, omdat een open verbinding risicovoller is dan een afgedekte. en zeker de kliniek op de hoogte houden en zelf ook af en toe kijken wat er gebeurt. iets vocht of veel vocht maakt ook nog vershcil. 


Het is maar “ietsje” vocht. Maar de stekende pijn... 🤔 
En zoals ik het zie geen bloed er bij. 
 

Dan ga ik gaasjes halen en het afdekken! Straks komt de verpleegster ook even langs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bridt zei:

Ik heb die steken wel gehad in mijn oksel en ik weet ook niet precies hoe het kwam, maar het scheelde wel toen ik de borstband anders deed. Die heb ik toen ook even los gedaan een paar uurtjes.


Het zijn echt stekende lijntjes aan de wond onder mijn borst als ik de band aan moet trekken. Goed of niet goed? Morgen bel en mail ik naar de kliniek! Moest er een infectie zijn slaagt die misschien naar binnen door de druk. Daar ben ik nu bang voor. 
 

maaaaaaar voorlopig doorzichtig vocht dus ik denk geen infectie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Special-Me zei:

Shit.... 

 

Er komt vocht uit een wondje... 😱

Net de thuisverpleegster gebeld, maar die is op ronde. Straks zal ze wel terug bellen, maar nu ben ik even heel onzeker... 

 

Gelukkig geen pus te zien en enkel vocht, dat stelt me al gerust. Sinds gisteren op die plaats ook steken, en deze ochtend zag ik het dus. Vandaag even zonder band (tot nu toe) als ik deze weer aan wil doen krijg ik daar stekende pijn. Straks misschien toch even doorbijten. 
Morgen mail ik voor de zekerheid naar de kliniek, geen idee wat ik moet doen. Open laten zoals het is? Afdekken met een gaasje? Nog iets anders? 

 

Maar vannacht voor het eerst e het lekker geslapen! Maar 1x wakker geweest van die stekende pijn dus. 

Stuur me even een foto in pb van je wondje meid. Ik kijk wel ff met je mee. Een wondje is niet de bedoeling natuurlijk maar soms komt het door iets heel simpels. 
 

Aan de hand van de foto zal ik even met je meedenken over hoe het te verzorgen!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, best_boobie zei:

Stuur me even een foto in pb van je wondje meid. Ik kijk wel ff met je mee. Een wondje is niet de bedoeling natuurlijk maar soms komt het door iets heel simpels. 
 

Aan de hand van de foto zal ik even met je meedenken over hoe het te verzorgen!

 

xx BB


 

Thuisverpleegter is er over een kwartiertje, nu komt er wel pus uit... 🙄

Nu insmeren met isobetadine en even een gaasje op doen dat er niet in kan plakken. 
Desnoods antibiotica en extra rusten. 

Nu  het er uit loopt voel ik wel opluchting! 
Precies of komt een druk af die er op zat. Deze borst was nog iets gezwollen, maar geen irritatie of rood gevoel. 
 

 

Ik stuur je zo een pb met foto! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:


 

Thuisverpleegter is er over een kwartiertje, nu komt er wel pus uit... 🙄

Nu insmeren met isobetadine en even een gaasje op doen dat er niet in kan plakken. 
Desnoods antibiotica en extra rusten. 

Nu  het er uit loopt voel ik wel opluchting! 
Precies of komt een druk af die er op zat. Deze borst was nog iets gezwollen, maar geen irritatie of rood gevoel. 
 

 

Ik stuur je zo een pb met foto! 

Oké! Heb je ook een foto van het vocht dat eruit komt? Doe die er ook maar even bij dan.
 

En fijn dat er een verpleegkundige komt kijken! Hoop dat zij ook een beetje affiniteit heeft met borstvergrotingen. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, best_boobie zei:

Oké! Heb je ook een foto van het vocht dat eruit komt? Doe die er ook maar even bij dan.
 

En fijn dat er een verpleegkundige komt kijken! Hoop dat zij ook een beetje affiniteit heeft met borstvergrotingen. 
 

xx BB


Wondzorg, verpleging en palliatieve zorg. 
Twee hele lieve dames! Ze hebben mijn schoonmama ook thuis laten gaan, met de juiste en goede zorgen. Ze waren ook op de uitvaart. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Special-Me zei:


Wondzorg, verpleging en palliatieve zorg. 
Twee hele lieve dames! Ze hebben mijn schoonmama ook thuis laten gaan, met de juiste en goede zorgen. Ze waren ook op de uitvaart. ❤️

Het werk dat ik gedaan heb dus. Mooi!

En wat fijn dat je hen al zo goed kent! 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net gaan douchen met isobetadine (een speciale wasformule tegen schimmels en andere toestanden) 

Gelukkig hadden we dat nog in huis. Nu heb ik het drooggedept en een gaasje er op gedaan zonder zalfje of dergelijke. Dan kunnen we kijken of het pus stopt of niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Special-Me zei:

Ik ben net gaan douchen met isobetadine (een speciale wasformule tegen schimmels en andere toestanden) 

Gelukkig hadden we dat nog in huis. Nu heb ik het drooggedept en een gaasje er op gedaan zonder zalfje of dergelijke. Dan kunnen we kijken of het pus stopt of niet. 

Oké.... maar neem wel even contact op met de kliniek. Stel het is niet goed, dan is het beter om zo vroeg mogelijk aan de bel te trekken. 
 

Heb je geen noodnummer mee gekregen? Dat kun je hiervoor ook gebruiken namelijk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, best_boobie zei:

Oké.... maar neem wel even contact op met de kliniek. Stel het is niet goed, dan is het beter om zo vroeg mogelijk aan de bel te trekken. 
 

Heb je geen noodnummer mee gekregen? Dat kun je hiervoor ook gebruiken namelijk :)

xxx


Stom dat ik daar niet aan dacht! 
Ik kijk meteen tussen de papieren. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Hahahaha mooi dit! 
 

hoop dat t niks ernstig is


Sinds ik gespoeld heb is het al wat minder en mooier geworden. 
misschien had ik me eerder met dat product moeten wassen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, best_boobie zei:

Wacht het even af meid. Maar hoop dat het snel betert. 
xxx


De verpleegster denk dat het oppervlakkig was, moest het straks erger worden moet ik niet twijfelen en meteen bellen. 
 

Maar alles ziet er heel goed uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.