Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Meid Nio gaat het echt fixen hoor! Snap dat je baalt maar het moet gebeuren.... en ook dan maar zo snel mogelijk... dan kan het daarna goed herstellen... 

 

Ik heb woensdag m’n controle bij Nio, werd gebeld door de kliniek vanmiddag dat de afspraak een uurtje later moest, spoedoperatie tussendoor.... Moest gelijk aan je denken.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Taat76 zei:

Meid Nio gaat het echt fixen hoor! Snap dat je baalt maar het moet gebeuren.... en ook dan maar zo snel mogelijk... dan kan het daarna goed herstellen... 

 

Ik heb woensdag m’n controle bij Nio, werd gebeld door de kliniek vanmiddag dat de afspraak een uurtje later moest, spoedoperatie tussendoor.... Moest gelijk aan je denken.... 

 

 

Dat zal ik inderdaad wel zijn... 

 

Maar we hebben de afgelopen weken al veel meegemaakt, dit kan er ook nog wel bij. 💪🏻Huilen en in een hoekje zitten helpt me niet vooruit. 😉

 

Komt allemaal uiteindelijk wel goed, maar verdomme hè! Ik heb al wat gevloekt vandaag. Niet dat het vloeken helpt, maar het lucht wel op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:


Normaal zal alles terug geplaatst worden. 
Het rare is dat ik echt geen pijn heb! Af en toe een steekje, maar dat leek/lijkt me normaal tijdens het herstel. 

Dat herken ik wel, ik had ook geen pijn. 

 

1 minuut geleden, Special-Me zei:

 

 

Dat zal ik inderdaad wel zijn... 

 

Maar we hebben de afgelopen weken al veel meegemaakt, dit kan er ook nog wel bij. 💪🏻Huilen en in een hoekje zitten helpt me niet vooruit. 😉

 

Komt allemaal uiteindelijk wel goed, maar verdomme hè! Ik heb al wat gevloekt vandaag. Niet dat het vloeken helpt, maar het lucht wel op. 

Dat is wel de spirit hoor. Jij kunt dit! Ik heb ook op je pb geantwoord

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Special-Me zei:

 

 

Dat zal ik inderdaad wel zijn... 

 

Maar we hebben de afgelopen weken al veel meegemaakt, dit kan er ook nog wel bij. 💪🏻Huilen en in een hoekje zitten helpt me niet vooruit. 😉

 

Komt allemaal uiteindelijk wel goed, maar verdomme hè! Ik heb al wat gevloekt vandaag. Niet dat het vloeken helpt, maar het lucht wel op. 

Het is ook best heftig wat nu meemaakt.... dan mag je af en toe best schelden of een potje janken hoor... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Special-Me zei:

Update na de “date” met Nio. 

 

Woensdag om 13u moet ik weer in Rotterdam zijn, de infectie zit op de prothese. Dus weer onder zeil en dan gaat hij alles schoonmaken vanbinnen. Ik zie er zo tegenop, maar niets aan te doen.
 

Beter nu dan na een paar maanden nog ergere klachten en nog meer problemen! 

 

Vandaag kreeg ik ook nog een hechting in het litteken dat ik geen pus meer zal verliezen tot woensdag. 

Oh jezus! Das wel klote..wel fijn dat de prothese meteen weer wordt teruggeplaatst en je hebt helemaal gelijk beter nu dan over een paar maanden nog ergere klachten. Je bent in goede handen bij Nio! Sterkte & veel succes woensdag!🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me

 

Wat vind ik dit vervelend voor jou! Had echt zo gehoopt dat het herstel de goede kant op ging. Gelukkig dat je er op tijd bij bent want hij kan ze terugplaatsen na het schoonmaken. Als dit allemaal achter de rug is zal je eindelijk kunnen genieten van je nieuwe borsten. Tis je gegund! Zeker na de moeilijke tijd die je al doormaakt met het verwerken van verlies van je schoonmoeder.

 

Sterkte woensdag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bridt zei:

Oooh dat zuigt echt 😞 maar wel fijn dat je meteen woensdag al terecht kunt. Dat is dan neem ik aan maar aan een borst en niet beide?

 

Succes alvast!


Klopt, alleen rechts. 
Normaal zou ik morgen al mogen gaan, maar mijn man zit nu in zijn eerste week op zijn nieuw werk en kan nu niet thuis blijven. Woensdag heb ik gelukkig wel vervoer! 

Jammer dat onze zoon nog niet in het buitenland mag rijden, anders had ik hem meegesleurd. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Bridt zei:

Het scheelt één dag, dat is te overzien. Maar het lijkt me toch eng en vervelend. 

 

Krijg je dan eigenlijk een hele nieuwe prothese of wordt alles "gewassen" en terug gezet? 


Ik ben van het schrikken alles vergeten vragen. Ik denk wassen en terug, maar durf dit niet met zekerheid zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu staat het janken me nader dan het lachen... 

De andere kant begint nu ook moeilijk te doen! 
 

Uk heb geen flauw idee wat ik er nu mee aan moet vangen... Bellen, een berichtje sturen, gewoon alles er uit laten halen, ...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Special-Me zei:

Nu staat het janken me nader dan het lachen... 

De andere kant begint nu ook moeilijk te doen! 
 

Uk heb geen flauw idee wat ik er nu mee aan moet vangen... Bellen, een berichtje sturen, gewoon alles er uit laten halen, ...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zou even bellen! Als je zo nog een hele dag moet wachten:( ooh ik vind het zo erg voor je:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me

 

Je gaat morgen al naar de kliniek dus ze zullen ook je andere kant bekijken en indien nodig actie ondernemen.

Probeer je niet te gek te laten maken ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ dat snap ik😩

 

Ik ga voor je duimen dat die kant wel netjes heelt en niet hoeft te worden geopereerd 🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje je hebt wel wat tegenslagen he.

Maar knap dat je nog altijd de moed erin houdt. Nio is een top arts. Dus wil wedden dat je ook uiteindelijk pracht boobies hebt waar je van kunt genieten.

Heb je het nummer van Dr. Nio? Anders zou je rechtstreeks via daar contact met hem kunnen houden en af en toe een foto sturen.

Weet dat het nu niet veel zin heeft, maar mogelijk na je herstel operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik dacht dat ik “kleinzerig” was, want ik heb nog altijd een beurs gevoel aan beide kanten. 
Maar ik denk meer en meer dat het pijn van de infectie zal zijn. 🤔 

Geen idee hoe een infectie aanvoelt, alsook het “gewone” herstel. 
 

We zullen wel zien, heb even gejankt nu kunnen we er weer tegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Special-Me zei:

En ik dacht dat ik “kleinzerig” was, want ik heb nog altijd een beurs gevoel aan beide kanten. 
Maar ik denk meer en meer dat het pijn van de infectie zal zijn. 🤔 

Geen idee hoe een infectie aanvoelt, alsook het “gewone” herstel. 
 

We zullen wel zien, heb even gejankt nu kunnen we er weer tegen! 

Om er even een 'oma' wijsheid tegenaan te gooien... Jeuken is goed, dan herstel je.. Brandend/kloppend gevoel wil je niet hebben. 

Maar ben geen arts he.. En dat was m'n oma ook niet. 😉 

Ik wens je in ieder geval veel sterkte. Zo te lezen zit je nogal in een heftige orkaan van tegenslagen en verdriet de afgelopen periode🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Janou zei:

Om er even een 'oma' wijsheid tegenaan te gooien... Jeuken is goed, dan herstel je.. Brandend/kloppend gevoel wil je niet hebben. 

Maar ben geen arts he.. En dat was m'n oma ook niet. 😉 

Ik wens je in ieder geval veel sterkte. Zo te lezen zit je nogal in een heftige orkaan van tegenslagen en verdriet de afgelopen periode🍀


Eerder een beurs gevoel, niet kloppend of branden. Dus ik dacht dat dit het herstel wel zou zijn. 
Maar hé, even janken en doorgaan! Er zijn ergere dingen in het leven. 
 

Daarstraks was het echt even **** nu kan ik er al weer mee dealen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Special-Me zei:


Eerder een beurs gevoel, niet kloppend of branden. Dus ik dacht dat dit het herstel wel zou zijn. 
Maar hé, even janken en doorgaan! Er zijn ergere dingen in het leven. 
 

Daarstraks was het echt even **** nu kan ik er al weer mee dealen. 

👊 Er zijn altijd ergere dingen als je gaat vergelijken.. Maar er is ook geen erger leed dan eigen leed hé. Niet te hard zijn voor jezelf. 

Ik heb gisteren ook nog het briljante advies gekregen om even lekker te zwelgen in zelfmedelijden. En het blijft helpen.. Even lekker een potje janken zonder jezelf de schuld te geven. 

Ik merk dat ik ook erg hard tegen mezelf kan zijn omdat ik 7 jaar geleden een BV wou en daar nu eenmaal jaren later complicaties en eventuele nieuwe ingrepen bij kunnen horen.

Gevalletje eigen schuld dikke bult.... (ook weer zo'n mooie oma wijsheid🙈

 

Gelukkig bestaat dit forum en wordt je hier wel gewoon lekker begrepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:

En ik dacht dat ik “kleinzerig” was, want ik heb nog altijd een beurs gevoel aan beide kanten. 
Maar ik denk meer en meer dat het pijn van de infectie zal zijn. 🤔 

Geen idee hoe een infectie aanvoelt, alsook het “gewone” herstel. 
 

We zullen wel zien, heb even gejankt nu kunnen we er weer tegen! 

Janken mag laat het er maar uit. Tis echt  vervelend als het herstel niet gaat zoals gepland 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat rot allemaal. Ik had het je zo gegund om een goed herstel te hebben, zeker na zo'n heftige periode. Wel prettig dat je een goede arts hebt die met je meeleeft en mee denkt. 

Ik ga heel hard voor je duimen dat morgen maar 1 borst open hoeft en er na weer alles netjes kan herstellen. 🍀Alvast heel veel sterkte voor morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan is mijn man klaar met werken om 14u, ik had hem het bericht al gestuurd rond 10u. 
Zegt hij doodleuk: Oh ja, anders moet ik even bellen om toch mee te kunnen gaan. 🤔 

Hallo?! Dat had je al lang kunnen vragen, de verantwoordelijke was er! 
Dus laat maar, en ga lekker werken. 🙄😕 

Ik zeg dan niets, ik denk alleen maar als ik kwaad ben. 

 

Toen was ik even heel pissed! Ik weet dat ik alleen binnen moet gaan, maar hem in de buurt zou me wel een goed gevoel geven. Oké mijn schoonzus gaat nu rijden, maar dat is toch niet het zelfde vertrouwde gevoel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.