Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Update: 

 

Vannacht gewoon kunnen slapen, gisteren nog wel 2x paracetamol genomen. Deze ochtend om 

6u wakker geworden, en een stram/beurs gevoel. Dus nu weer paracetamol genomen en in de zetel geploft. 


Ik heb momenteel enkel steekjes aan de littekens en een heel stram/beurs gevoel. De echt stekende pijn is echt weg. Ik dacht dat die helse pijn “normaal” was, maar nu voel ik me 10x beter dan vorige week. 

 

Ik zal jullie op de hoogte houden. 😊😘

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Special-Me zei:


Zeker weten! 
Net een portie fruit binnen, nu weer voor de tv. 
 

Maar qua gevoel en pijn gaat het nu al 10x beter dan de eerste keer. 

Extra vitamine c innemen en Arnica druppels kan ook geen kwaad. Doe ik ook en was ook het advies van Boerhaave kliniek waar ik op gesprek ben geweest.

 

Stekte!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Bridgett zei:

Hoe is het met je?


Goed! 😊
Alleen een hele “zware” stijve arm (links) van op de operatietafel te liggen. Deze deed al wat pijn door de spieren, en met het manoeuvreren op de operatietafel nog wat erger denk ik. Maar hé, als dat alles is. 😉😃
 

Ik heb deze keer amper pijn, en kom de dag door met 3 of 4x paracetamol. En uiteraard de antibiotica die ik twee weken moet nemen. 
 

Vannacht ook heerlijk geslapen in bed, na de vorige operatie kon ik zelf niet recht nu schuif ik wat naar boven en “vlieg” ik recht. Dit is echt dag en nacht verschil! 
 

De verpleegster komt nog dagelijks langs om naar de wondjes (pleisters) te kijken en om mijn bovenlichaam te wassen. Dit is zo fijn dat ze dat wil blijven doen! De onderkant kan ik gemakkelijk zelf douchen en de oudste dochter van 11 jaar komt me altijd helpen. 😊

Als de pleisters er af mogen komt de verpleegster de wondjes ook nog verzorgen, dus ik ben blij dat ik op haar kan rekenen. 

Gisteren 5 minuten buiten gewandeld, heeeeeeeel rustig en met een slakkengang 🐌maar het deed me goed eens buitenlucht opsnuiven en bewegen. Vandaag ga ik het gewoon rustig houden, voldoende rusten en me laten bedienen door de kinderen. 😜Morgenvroeg mag ik eindelijk naar de pedicure, die afspraak moest ik noodgedwongen drie keer verzetten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeuw... 

 

Ik ga zo nog een dutje doen. 🥱😴

Nog een anderhalf uur en ik ben 12u wakker. Wij hebben zo’n gezellige buurjongen, elke dag is er wel iets. (homofobie naar onze zoon, muziek van 21u tot 4u, lawaai met vrienden, ...) En niet alleen in het weekend. 🙄 

Het is zo’n verloren kost voor de maatschappij, hij kan zijn komt nog niet afvegen of hij woont al alleen. (Snotneus van 19j€ 


Maar van de ingreep amper last! Gisteren nog 1x paracetamol genomen, en sinds gisteren 9u al zonder medicatie. 💪🏻😃  

#yeswecan #opnaareenvlotherstel 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me ga je mij vertellen dat je waker wordt gehouden van je buurjongen? Daar zou ik niet blij mee zijn, mijn slaap is heilig! Maargoed het gesprek aangaan met zoeen type haalt waarschijnlijk weinig uit?

 

Hopelijk lukt je  middagdutje wel? Fijn dat je al je pijnstillers kan afbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Special-Me ga je mij vertellen dat je waker wordt gehouden van je buurjongen? Daar zou ik niet blij mee zijn, mijn slaap is heilig! Maargoed het gesprek aangaan met zoeen type haalt waarschijnlijk weinig uit?

 

Hopelijk lukt je  middagdutje wel? Fijn dat je al je pijnstillers kan afbouwen!


 

Ja, al twee jaar... 🙄🥱

Gelukkig niet elke dag, maar wel genoeg. 
Een gesprek met zo’n hopeloos geval is niet aan te raden. Vandaar alle klachten bij de politie. 😕 

De laatste jaren was dat mijn hobby.
 

Vorige maand heb ik hem gewaarschuwd, sinds die dag heb ik hem niet meer gezien, en als hij mij ziet is hij heel snel weg! Onze zoon uitschelden voor flikker, kankerhomo, ... Ik heb gezegd dat als ik nog 1x iets hoor dat hij een serieuze flikker op zijn smoel kan krijgen. 
En ik denk dat hij wel bang geworden is van mij. #watje 

 

Nu dutten, en manlief die uit kon slapen doet gewoon mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Special-Me zei:

Geeuw... 

 

Ik ga zo nog een dutje doen. 🥱😴

Nog een anderhalf uur en ik ben 12u wakker. Wij hebben zo’n gezellige buurjongen, elke dag is er wel iets. (homofobie naar onze zoon, muziek van 21u tot 4u, lawaai met vrienden, ...) En niet alleen in het weekend. 🙄 

Het is zo’n verloren kost voor de maatschappij, hij kan zijn komt nog niet afvegen of hij woont al alleen. (Snotneus van 19j€ 


Maar van de ingreep amper last! Gisteren nog 1x paracetamol genomen, en sinds gisteren 9u al zonder medicatie. 💪🏻😃  

#yeswecan #opnaareenvlotherstel 

 

 

Heb je een knokploeg nodig? 

Over een week of 5 kan ik weer🥊😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Special-Me zei:


 

Ja, al twee jaar... 🙄🥱

Gelukkig niet elke dag, maar wel genoeg. 
Een gesprek met zo’n hopeloos geval is niet aan te raden. Vandaar alle klachten bij de politie. 😕 

De laatste jaren was dat mijn hobby.
 

Vorige maand heb ik hem gewaarschuwd, sinds die dag heb ik hem niet meer gezien, en als hij mij ziet is hij heel snel weg! Onze zoon uitschelden voor flikker, kankerhomo, ... Ik heb gezegd dat als ik nog 1x iets hoor dat hij een serieuze flikker op zijn smoel kan krijgen. 
En ik denk dat hij wel bang geworden is van mij. #watje 

 

Nu dutten, en manlief die uit kon slapen doet gewoon mee. 


Tering zeg.. Ben je mooi klaar mee dan! En als je de politie belt voor geluidsoverlast, gaan ze er dan niet heen? Ik zou gewoon lekker elke dag bellen dan. Wat @Fje1981 zegt, niet fokken met m’n slaap dude 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me wat verschrikkelijk zo’n buur! Weet er alles van.

Zo’n 6 jaar geleden op ons vorig woonadres.. een vreselijke buurvrouw. Ze maakte het leven van vooral mij, mijn kinderen, en de buurman aan de andere kant van haar heel zuur. We hebben op aanraden van de wijkpolitie een logboek bijgehouden en ook wel een aantal keer de politie moeten bellen (liep zo uit de hand). Uiteindelijk voor de zoveelste keer voorgelegd aan de woningbouw waar zij van huurde. En ze moest gedwongen verhuizen. Misschien kun je een gesprek aangaan met zijn verhuurder?


hoe gaat het herstel?

 

liefs xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht HEERLIJK geslapen! 😊😃
Ik ben om 22u15 in bed gekropen, en heb de buur één keer gehoord. Dan als een blok in slaap gevallen en deze ochtend om 6u20 helemaal onderuitgezakt wakker geworden. 
 

Momenteel wat gevoelig aan de rechter borst/zijkant, maar ik denk dat het de spier is. Een stram gevoel... 

Maar gisteren en tot nu toe vandaag de dag doorgekomen zonder medicatie. (Enkel antibiotica) 

 

Deze keer komt het helemaal goed, zonder complicaties, infecties of eender wat! Ik heb er alle vertrouwen in. 💪🏻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.