Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, Special-Me zei:

Vannacht echt helemaal onderuit gezakt, geen idee of dat kwaad kan... Ik heb in ieder geval nergens last van of nergens pijn. Ik lag echt plat op mijn rug met alleen mijn hoofd op een kussen

Ik wordt ook regelmatig in standje 'opgebaard' wakker ondanks de kussens onder m'n knieën. 

 

En die AB is ook echt vervelend. Ik was daar en van de narcose het slechts aan de eerste week. 

Bij mij sloeg de moeheid deze week pas echt toe. Zo erg dat ik ook weer een trillend ooglid had. 

Zit maar een ding op he.. Tussen het slapen door dutjes doen en je rustig houden😴

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Janou zei:

Ik wordt ook regelmatig in standje 'opgebaard' wakker ondanks de kussens onder m'n knieën. 

 

En die AB is ook echt vervelend. Ik was daar en van de narcose het slechts aan de eerste week. 

Bij mij sloeg de moeheid deze week pas echt toe. Zo erg dat ik ook weer een trillend ooglid had. 

Zit maar een ding op he.. Tussen het slapen door dutjes doen en je rustig houden😴

 


Oh ik ben expert in dutjes geworden! 😂 

En ik geef me over aan de noden van mijn lichaam, een jaar geleden zou ik al staan springen. Maar nu is het echt wel platte rust! 

Straks douchen en mijn man mag de bovenkant even wassen, vandaag kan de verpleegster niet langskomen, ze heeft sinds eergisteren vijf extra patiënten met wondzorg. Hier is het enkel wassen en eens kijken. Moest het veranderen dan moet ik gewoon bellen. En ze wordt gewoon betaald omdat ik een voorschrift heb ingediend, anders zou ik me schuldig voelen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Special-Me zei:


Oh ik ben expert in dutjes geworden! 😂 

En ik geef me over aan de noden van mijn lichaam, een jaar geleden zou ik al staan springen. Maar nu is het echt wel platte rust! 

Straks douchen en mijn man mag de bovenkant even wassen, vandaag kan de verpleegster niet langskomen, ze heeft sinds eergisteren vijf extra patiënten met wondzorg. Hier is het enkel wassen en eens kijken. Moest het veranderen dan moet ik gewoon bellen. En ze wordt gewoon betaald omdat ik een voorschrift heb ingediend, anders zou ik me schuldig voelen. 

 

Zou ik mogen kijken in je album? 

Ik heb ook nog open plekjes maar mag daar mee douchen en sta de handel nog steeds na het douchen droog te föhnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Janou zei:

Zou ik mogen kijken in je album? 

Ik heb ook nog open plekjes maar mag daar mee douchen en sta de handel nog steeds na het douchen droog te föhnen. 


Ik heb je toegevoegd. 😊
 

Ik mag van Nio absoluut niet douchen, zal maar luisteren naar zijn advies. 😉

30-6 controle, hopelijk weet ik dan meer en mag ik eens heerlijk onder de douche gaan staan. #aftellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:


Ik heb je toegevoegd. 😊
 

Ik mag van Nio absoluut niet douchen, zal maar luisteren naar zijn advies. 😉

30-6 controle, hopelijk weet ik dan meer en mag ik eens heerlijk onder de douche gaan staan. #aftellen 

Staat je goed hoor😍.. 

Ik had stiekem gehoopt je wonden te kunnen zien dan had ik wat te vergelijken gehad. 

 

Maar je moet zeker gewoon de adviezen van de PC opvolgen.. Je wilt je garantie niet kwijtraken hè 😉😂

 

En douchen is inderdaad ondergewaardeerd he.. Ik mocht een week niet (volledig) douchen en die eerste 'full body' douche was ondanks dat ik niet alleen durfde en manlief met me mee moest fantastisch.. 

Ik douche normaal ook heel graag met manlief😈 maar eerlijk gezegd was dit een van de beste gezamenlijke douche beurten 🤣🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Janou zei:

Staat je goed hoor😍.. 

Ik had stiekem gehoopt je wonden te kunnen zien dan had ik wat te vergelijken gehad. 

 

Maar je moet zeker gewoon de adviezen van de PC opvolgen.. Je wilt je garantie niet kwijtraken hè 😉😂

 

En douchen is inderdaad ondergewaardeerd he.. Ik mocht een week niet (volledig) douchen en die eerste 'full body' douche was ondanks dat ik niet alleen durfde en manlief met me mee moest fantastisch.. 

Ik douche normaal ook heel graag met manlief😈 maar eerlijk gezegd was dit een van de beste gezamenlijke douche beurten 🤣🤣🤣🤣


Im ben zelf ook benieuwd naar de littekens... Maar ik zal Nio zijn advies maar volgen. 

In de brochure stond een week geen auto rijden, maar door die spoeling aan beide kanten moet ik me aan minstens drie weken houden. Nu is het sinds 17-5 geleden dan ik zelf gereden heb. En ohhhh wat mis ik mijn MINI om in te cruisen... Maar als alles achter de rug is ga ik een extra omweggetje maken. 😉
 

Ik kan je in pb wel foto’s van begin deze maand sturen, daar zie je de littekens, maar wel met roodheid en pus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Special-Me zei:


Im ben zelf ook benieuwd naar de littekens... Maar ik zal Nio zijn advies maar volgen. 

In de brochure stond een week geen auto rijden, maar door die spoeling aan beide kanten moet ik me aan minstens drie weken houden. Nu is het sinds 17-5 geleden dan ik zelf gereden heb. En ohhhh wat mis ik mijn MINI om in te cruisen... Maar als alles achter de rug is ga ik een extra omweggetje maken. 😉
 

Ik kan je in pb wel foto’s van begin deze maand sturen, daar zie je de littekens, maar wel met roodheid en pus. 

Het ben wel benieuwd idd al kan ik gelukkig zeggen dat hier alles zo goed als dicht is. Er zitten wel nog een lel korstjes op dus het zal z'n tijd wel duren. 

Vooral nu met dat warme zwetende weer😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geen vervoer voor de dochters kunnen regelen om naar school te gaan... Onze zoon mag hen nog niet vervoeren met zijn voorlopig rijbewijs. 
 

Deze ochtend om 6u een test ritje gedaan, heel voorzichtig... En het lukte! 
Ze naar school gebracht en zo weer gaan halen, maar dat is ook alles. Ik ben super moe van de inspanning! Dus daar blijft het bij de komende tijd. 
 

Morgen hebben ze weer vervoer, een andere mama komt ze halen en brengt ze thuis. 
 

Voor de rest voel ik me op en top gezond, en begin sinds gisterenmiddag iets fitter te worden. Maar ik ga dit heel rustig opbouwen, een wandeling straks rond 20u30 en dan niet te veel doen de komende dagen met het warme weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoew! 
Morgen op consult bij de arts, net telefoon dat ik twee uur vroeger mag komen dan eerst gepland. 🥳🥳🥳

Ik ben zo benieuwd of de pleisters er af mogen en of de littekens deze keer wel mooi dicht zijn. (En blijven!) 

 

Ik begin nu met de minuut nerveuzer te worden, want de vorige keer ging het net daar mis. 
En ik ben kom nerveus omdat links gespannen blijft, vooral rond mijn tepel en tepelhof. Rechts is niet meer zo puntig, en dit is “al” een week zo. Maar ik denk dat het toverwoord hier ook geduld is... Laat dat net niet mijn sterkste kant zijn... 🤣

 

Wel vergeten vragen of mijn man al mee op consultatie mag komen of dat ik nog alleen moet gaan. Soms mis ik mijn man wel aan mijn zijde op zo’n momenten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag ZONDER pleisters! *Klein vreugdedansje* 🥳🥳🥳

 

De komende weken nog voorzichtig zijn, en de eerste week zeker nog goed droog houden. (Nog niet douchen) 

De littekens zien er goed uit, benieuwd hoe ze gaan herstellen. 
En zoals ik kan zien eens de borsten goed gezakt zijn en de “drop & fluff” hebben meegemaakt dan zitten de littekens perfect in de plooi. 

 

Over twee weken nog eens foto’s doorsturen naar Nio, en dan hoor ik wat wel of niet mag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Yeah goed nieuws zeg! Alleen beetje jammer van het nog niet mogen douchen, maar het belangrijkste is dat het er goed uit ziet allemaal!!!! Zooooo blij voor jou


Ik ben ook meer dan blij hoor. Mezelf getrakteerd op drie stroopwafeltjes na het eten. 😉😊

 

En we wassen ons nog wel een weekje aan de wasbak, moeilijk gaat ook. En als het nodig is voor mijn herstel was ik me nog een maand aan de wasbak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik ben ook meer dan blij hoor. Mezelf getrakteerd op drie stroopwafeltjes na het eten. 😉😊

 

En we wassen ons nog wel een weekje aan de wasbak, moeilijk gaat ook. En als het nodig is voor mijn herstel was ik me nog een maand aan de wasbak. 

that's the spirit!!!! Alles voor een goed herstel nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Janou zei:

Als het is wat ik denk dat het is dan wil ik het ook snel!! 🤣

 


 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Aardbeitje zei:

 

Ik ben al aan het roepen naar ze ' FLUF FLUF FLUF' misschien helpt het 🧐😂

Niet geschoten is altijd mis... 

 

Mischien werkt het wel zo als met planten... Als je daar tegen praat groeien ze ook.. 

 

 

 

Helaas kan ik niet eens een cactus in leven houden🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Janou zei:

Niet geschoten is altijd mis... 

 

Mischien werkt het wel zo als met planten... Als je daar tegen praat groeien ze ook.. 

 

 

 

Helaas kan ik niet eens een cactus in leven houden🤔


water hebben ze nodig, ik mag mijn tweeling nog geen water geven... Hopelijk groeien ze droog ook. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Dat is toch ook met kerels, als je ertegen praat groeit er ook iets 🙊😂😂😂

 

Oke, ik stop al...


Meestal wel. Soms moet je een handje helpen, maar dat is ook snel geregeld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Janou zei:

Soms zonder handen😜


springen of huppelen werkt misschien ook wel. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Special-Me zei:


water hebben ze nodig, ik mag mijn tweeling nog geen water geven... Hopelijk groeien ze droog ook. 😂

Cactussen mogen ook geen water... 

Zolang je geen stekels krijgt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.