Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb Dr. Nio even op de hoogte gebracht van de vorderingen. Als het goed gaat mag het ook gezegd worden en niet alleen bij problemen. Hij was me dankbaar voor mijn berichtje. 
 

Nogmaals (ja ik zeur... 🙄) ik ben echt enorm blij dat ik voor Nio gekozen heb! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Special-Me zei:

Ik heb Dr. Nio even op de hoogte gebracht van de vorderingen. Als het goed gaat mag het ook gezegd worden en niet alleen bij problemen. Hij was me dankbaar voor mijn berichtje. 
 

Nogmaals (ja ik zeur... 🙄) ik ben echt enorm blij dat ik voor Nio gekozen heb! 

Dat is niet zeuren. Ik herken dat helemaal. Als een borstvergroting goed gaat is er niks aan de hand, maar het zijn de goede praktijken en doktoren die met de nazorg het echte verschil (naar mijn mening dan) maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Dat is niet zeuren. Ik herken dat helemaal. Als een borstvergroting goed gaat is er niks aan de hand, maar het zijn de goede praktijken en doktoren die met de nazorg het echte verschil (naar mijn mening dan) maken. 


Jij hebt inderdaad ook al wat problemen gehad... Hopelijk gaat de volgende operatie wel goed! Ik duim alvast voor je. 🍀

 

En dan herken je de betere artsen en klinieken wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:


Jij hebt inderdaad ook al wat problemen gehad... Hopelijk gaat de volgende operatie wel goed! Ik duim alvast voor je. 🍀

 

En dan herken je de betere artsen en klinieken wel. 

Zo echt wel ik zie hier best veel Belgische klinieken voorbij komen. Nou zitten daar ook goede bij. Maar alleen al het idee dat ik 2 uur of langer moet rijden om bij de kliniek te komen maakt mij huiverig. Want wat als er wat is. Maargoed ik woon centraal en heb de klinieken op 30 minuten  rijden afstand voor het uitkiezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:

Nogmaals (ja ik zeur... 🙄) ik ben echt enorm blij dat ik voor Nio gekozen heb! 


helemaal geen gezeur hoor. Een kundig arts die ook meeleeft is zo belangrijk! 
 

9 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Hier helaas 2 a 2,5 uur rijden naar Rotterdam ( vind het gelukkig niet erg ) maar de terug reis zal afzien zijn haha
 

 @Aardbeitje hier ook 2 uur terug moeten rijden van Nijmegen naar Alkmaar 😅 was me het ritje wel! Maar heb specifiek voor deze arts gekozen dus dan is het t wel waard 🙏🏼 (Hoop ik haha net 5 dagen po) 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Fje1981 zei:

Zo echt wel ik zie hier best veel Belgische klinieken voorbij komen. Nou zitten daar ook goede bij. Maar alleen al het idee dat ik 2 uur of langer moet rijden om bij de kliniek te komen maakt mij huiverig. Want wat als er wat is. Maargoed ik woon centraal en heb de klinieken op 30 minuten  rijden afstand voor het uitkiezen 


Hier is Nederland dichter dan Belgische klinieken. En Rotterdam is een dikke 30 minuten rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat @Fje1981 zegt heel goed. Toen ik op zondagavond heel ziek werd en er maandag werd gebeld dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest was ik blij dat ik maar 20 minuten hoefde te rijden. Uiteindelijk ben ik er naartoe gereden door mijn zus, maar als het had gemoeten had ik zelf ook dat stukje kunnen rijden. Maar zoals al eerder gezegd complicaties komen niet super vaak voor, maar is wel iets waar ik in mijn achterhoofd rekening mee heb gehouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik snap wat @Fje1981 zegt heel goed. Toen ik op zondagavond heel ziek werd en er maandag werd gebeld dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest was ik blij dat ik maar 20 minuten hoefde te rijden. Uiteindelijk ben ik er naartoe gereden door mijn zus, maar als het had gemoeten had ik zelf ook dat stukje kunnen rijden. Maar zoals al eerder gezegd complicaties komen niet super vaak voor, maar is wel iets waar ik in mijn achterhoofd rekening mee heb gehouden. 


Daar heb ik ook rekening mee gehouden...

Vandaar de optie R’dam in plaats van België, als ik richting Antwerpen moet ben ik langer onderweg.  


Misschien hadden we dat niet moeten doen die complicaties in ons hoofd halen 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Kan iemand mij vertellen waarom België zoveel goedkoper is qua plastische chirurgie betalen wij heel veel belasting voor de protheses ofzo?🤪


Ik heb alvast geen flauw idee. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fje1981 zei:

Kan iemand mij vertellen waarom België zoveel goedkoper is qua plastische chirurgie betalen wij heel veel belasting voor de protheses ofzo?🤪

Ik heb mij BV toen ook in een Belgische kliniek laten doen en de kosten bij de belastingdienst opgegeven als medische gemaakte kosten in het buitenland.. Heb daar  ook nog €1500,- voor terug gekregen. Dus wie weet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Janou zei:

Ik heb mij BV toen ook in een Belgische kliniek laten doen en de kosten bij de belastingdienst opgegeven als medische gemaakte kosten in het buitenland.. Heb daar  ook nog €1500,- voor terug gekregen. Dus wie weet......


Wejoooo, hahahah gruwelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fje1981 zei:

@Janou wauw das slim om de kosten op te geven bij Belastingdienst! Dan betaal je en minder voor de behandeling want België is goedkoper en je krijgt nog geld terug. 

Nou.. 'twas niet op voorbedachte raden. 

Tijdens het invullen van de basting hebben we het gewoon op de gok opgegeven.. En als de belastingdienst het gecontroleerd had was ik de sjaak geweest he😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de dag dat ik foto’s door moest sturen naar Nio, benieuwd naar zijn antwoord straks. 
Ik zal jullie op de hoogte houden. 😉

Ook even gevraagd wanneer ik weer mag autorijden, ik mis die vrijheid echt wel heel erg hard. Nu bijna een maand na de eerste operatie, en ik mis het cruisen van hier naar daar. 

 

Vannacht mijn kunstwerk van kussens in bed nog kunnen verbouwen, ik lag plots niet goed meer. Daarna wel weer heerlijk geslapen!
Zo even douchen, mijn haren laten borstelen en dan chillen in de zetel.  
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update na het whatsapp gesprek met Nio: 

 

Ik mag de komende twee weken nog geen spanning zetten op de borsten, dus nog altijd platte rust. Alles ziet er netjes uit, dus we gaan zijn raad opvolgen en het rustig laten herstellen. 
Nu een afspraak inboeken, en dan kijken of er iemand met mij naar R’dam kan rijden. (Manlief heeft geen vakantiedagen meer) Maar dat komt ook wel weer goed. 
 

En autorijden is dus ook niet toegestaan. 😕

Zoonlief en manlief zullen taxi moeten spelen. 😉😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Whisper zei:

Kan me voorstellen dat je baalt als je al zolang niks mag. Wel fijn dat het er goed uit ziet, is het in elk geval niet voor niks geweest.


Inderdaad, en dat het nu goed mag blijven gaan. 🤞🏻 
En ik heb hulp in huis, de meisjes zijn thuis, die kunnen zo stof afnemen, stofzuigen, schrobben, ... 😜😂

Nee, alleen stofzuigen is goed, de rest is voor morgen dan zijn er meer mensen thuis. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Special-Me zei:


Inderdaad, en dat het nu goed mag blijven gaan. 🤞🏻 
En ik heb hulp in huis, de meisjes zijn thuis, die kunnen zo stof afnemen, stofzuigen, schrobben, ... 😜😂

Nee, alleen stofzuigen is goed, de rest is voor morgen dan zijn er meer mensen thuis. 😉

Fijn dat je hulp hebt. Geef eraan toe daar heb je alleenmaar profijt van. Laat die 2 weken maar gauw voorbij gaan🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat alles goed lijkt te gaan. Maar dus nog 2 weken je rustig houden, pffff ik snap de uitdaging helemaal. Maar het is voor een goed doel. 
Maar mag je nu wel weer douchen zelf als in mogen de wonden nat worden??


Dat ben ik dus helemaal vergeten vragen...

Maar ik veronderstel nog niet de komende weken. Hij zei: “dan houden we het zo”. Dus ik zal me maar rustig houden, en me laten wassen aan de wasbak. 😉 


Ik durf nu geen “gekke” dingen riskeren. Een douche kan zo’n deugd doen, maar dan geniet ik er des te meer van binnen x aantal tijd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 

Vannacht echt helemaal onderuit gezakt, geen idee of dat kwaad kan... Ik heb in ieder geval nergens last van of nergens pijn. Ik lag echt plat op mijn rug met alleen mijn hoofd op een kussen. 
Vandaag was echt wel een rustdag, ik heb niks gedaan en zelfs twee dutjes gedaan.😊😃

Ik denk dat ik nu heel moe aan het worden ben van alle antibiotica, tot vandaag ging het goed, en nu ben ik uitgeput. Maar ik kan aftellen, nog zes dagen en ik ben er normaalgesproken vanaf. 🤞🏻💪🏻
 

Nu ben ik wel benieuwd of ik op 8-7 met mijn opleiding kan starten. Hopelijk is de antibiotica dan al uitgewerkt en mag ik met de auto rijden. Het is elke keer een dik uur rijden voor ik bij mijn docente ben.

 

En nu aftellen... Nog 10 dagen en ik mag op controle in Rotterdam. 😃 

Alleen hebben we nog geen vervoer gevonden, dus het zal met de trein en taxi worden. 
Ach ja, weer een extra avontuur! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.