Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Veerveertje wat balen zeg dat je je nog zo beperkt voelt! Hopelijk is dat snel over! Ik heb ook wat last van mijn littekens moet ik zeggen. De sportbh lijkt steeds strakker te gaan zitten en die druk daardoor op de littekens is niet zo fijn. Ik zie ook nog niet helemaal hoe ik over 1,5 week ‘gewoon’ een beugelbh kan dragen. Lijkt me een naar gevoel aangezien de druk nu soms al teveel is. Maargoed haha. Jij zit vandaag precies op 5 weken of niet? 
 

hahahaha en ik kan ook niet wachten tot het ‘gewoon’ mijn tieten zijn 🤣. En heeeerlijk rondlopen zonder bh. Ik ook altijd maar weet inderdaad ook niet of dat gewoon kan allemaal straks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij wel een heel verschil tussen de 4e week po en de 6e week po voor wat betreft de druk op de littekens. En ik denk dat het straks een kwestie is van rustig opbouwen qua beugelbh. Zal niet vanaf 6 weken po de hele dag kunnen, maar steeds wat langer. 

 

En ik weet niet hoe het met dual plane zit, de arts heeft mij aangeraden wel altijd goed te ondersteunen met een bh/sporttop

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje is wel normaal hoor, die druk op je littekens. Er staat ook echt 6 weken voor het herstel en soms nog wel langer. Ik had met 5 weken po vreselijk last van mijn littekens dat is nu echt helemaal weg. Ze zullen ook echt steeds meer eigen worden kost gewoon even tijd, zeker bij een eerste bv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce Ja ik klink nu dramatischer dan het is hoor, want ik heb echt geen klagen gehad, volgens mij een herstel volledig volgens het boekje (so far, we zijn er nog niet). 
En jup, mijn sportbh irriteert soms ook enorm bij m’n littekens door die rand. Vandaag inderdaad precies 5 weken, yay! 
 

Uhhh ik mag hopen dat je gewoon zonder bh kan lopen, want dat was ook zeker mijn plan 😂 Voor bepaalde gelegenheden dan, niet standaard elke dag ofzo. Maar ik ben eigenlijk niet van plan om te blijven slapen in een sportbh als dat niet “hoeft”. 
 

@Nog even wachten Fijn om te horen. Ik heb er ook niet continu last van, wisselt echt per dag, gelukkig. Komt vast gauw goed dan. Maarre, jouw pc heeft geadviseerd om altijd ondersteunende bh’s te blijven dragen?? En heeft hij ook iets gezegd over slapen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de informatie @Nog even wachten!! Fijn om te lezen dat er een groot verschil was bij jou! 
 

@Veerveertje ik doelde helaas wel op ‘bijna altijd’ zonder bh. Zo leef ik jaren 🤣. Toegegeven toen mijn borsten nog groter waren niet maar ik nam zelfs geen bh’s mee op vakantie haha. Nu heb ik inderdaad het idee dat ik ze voldoende steun moet blijven geven 🤣. Heb jij nogsteeds dezelfde PO BH als in het begin? Ik zing deze week nog uit maar hij knelt zo erg. Was van plan deze in de nachten te blijven dragen (op dagen waarop ik ze lang heb los gelaten haha). Maar hij zit zo strak dat ik me afvraag of dat wel zinvol is 😅🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2020 om 23:35, Veerveertje zei:

Uhhh ik mag hopen dat je gewoon zonder bh kan lopen, want dat was ook zeker mijn plan 😂 Voor bepaalde gelegenheden dan, niet standaard elke dag ofzo. Maar ik ben eigenlijk niet van plan om te blijven slapen in een sportbh als dat niet “hoeft”. 
 

@Nog even wachten Fijn om te horen. Ik heb er ook niet continu last van, wisselt echt per dag, gelukkig. Komt vast gauw goed dan. Maarre, jouw pc heeft geadviseerd om altijd ondersteunende bh’s te blijven dragen?? En heeft hij ook iets gezegd over slapen? 

 

De 1e keer zei hij wel dat het verstandig was om ook met een ondersteunende bh te slapen, de 2e keer was hij daar al wat genuanceerder over. Ik heb natuurlijk wel 550cc voor de spier he, dat is best wel wat gewicht ;-). Ik denk dat ik het tijdens de eerstvolgende controle nog eens vraag. Ik wil zeker ook wel eens geen bh aan hoor. maar ik denk dat ik zeker voorlopig wel met sportbh aan slaap, want zul je zien dat ik net gewend ben aan zonder dat ik dan weer met moet slapen na de heroperatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 08:46, Beyonce zei:

Dankjewel voor de informatie @Nog even wachten!! Fijn om te lezen dat er een groot verschil was bij jou! 
 

@Veerveertje ik doelde helaas wel op ‘bijna altijd’ zonder bh. Zo leef ik jaren 🤣. Toegegeven toen mijn borsten nog groter waren niet maar ik nam zelfs geen bh’s mee op vakantie haha. Nu heb ik inderdaad het idee dat ik ze voldoende steun moet blijven geven 🤣. Heb jij nogsteeds dezelfde PO BH als in het begin? Ik zing deze week nog uit maar hij knelt zo erg. Was van plan deze in de nachten te blijven dragen (op dagen waarop ik ze lang heb los gelaten haha). Maar hij zit zo strak dat ik me afvraag of dat wel zinvol is 😅🤣


Sorry voor de late reactie! Ja ik heb dezelfde PO bh’s, maar ik heb sinds gisteren ook eindelijk een gewone beugelbh! Een “slappe”, dus zonder voorvorming. Gisteren de hele dag gedragen, maar had aan het einde van de avond wel wat last hoor. Toen maar weer m’n PO bh aangedaan haha, die was nu ineens fijn 😂

Hoe gaat het inmiddels bij jou? 
 

Op 16-4-2020 om 12:01, Nog even wachten zei:

 

De 1e keer zei hij wel dat het verstandig was om ook met een ondersteunende bh te slapen, de 2e keer was hij daar al wat genuanceerder over. Ik heb natuurlijk wel 550cc voor de spier he, dat is best wel wat gewicht ;-). Ik denk dat ik het tijdens de eerstvolgende controle nog eens vraag. Ik wil zeker ook wel eens geen bh aan hoor. maar ik denk dat ik zeker voorlopig wel met sportbh aan slaap, want zul je zien dat ik net gewend ben aan zonder dat ik dan weer met moet slapen na de heroperatie.


Ah ja, precies. Ik slaap er ook nog steeds mee hoor. Vind het toch nog wat fijner. Denk pas dat wanneer ik helemaal geen ongemak/mini pijntjes meer heb, ik weer echt zonder bh ga slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb even een vraagje.

Sinds gisteren (eerste dag beugelbh gedragen) lijkt alsof mijn litteken rechts wat irriteert. Er zat daar nog steeds een klein puntje van de hechting (al die weken al), en die leek gisteren ineens een stuk zichtbaarder. Probeerde het er voorzichtig af te peuteren maar dit lukte niet. Nu ziet het er een beetje anders uit dan hiervoor. Kan dit erg zijn? Vind het echt raar dat ik nog steeds dat stukje hechting heb daar. Is millimeterwerk, maar heb het idee dat de wond daardoor niet 100% dicht gaat. Kan dit voor ontstekingen oid zorgen? Moet daar toch niet aan denken namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje

Ik herken nog niet van irritatie na dragen van beugel bh . Maar dat komt ook nog omdat ik nog steeds in een sport bh rondloopt, omdat ik niet echt buiten kom😊 🤣

maar ik lees dat bijna alle vrouwen last hebben van een dag beugel bh . Dus ik verwacht dat ook de irritatie te voelen . Zitten jouw littekens echt op de plooi, waar dus de beugel op komt? 

 

ik had op mijn litteken een hele dikke ronde korst En het ging er maar niet af.  Dus die peuterde ik eraf ( Volgens mij geen goed idee!) . En daar ontstond een ronde gat🙄( wel dicht) maar geen recht lijntje litteken.😳 

Nu 11 weken , heeft het gaatje een Andere kleur ten op zichtte van de rest van de litteken en is ook niet recht. Gelukkig Door de volume hangt het soort van overheen.

Dus ja als ik jou was  , ik zou er niet teveel aan peuteren. En mocht het echt zolang er nog steeds zitten , aan de arts laten zien zodra dat weer kan. Maar ik denk niet dat het gaat ontsteken maar dat je litteken  nu wel echt dicht is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lindan zei:

@Veerveertje

Ik herken nog niet van irritatie na dragen van beugel bh . Maar dat komt ook nog omdat ik nog steeds in een sport bh rondloopt, omdat ik niet echt buiten kom😊 🤣

maar ik lees dat bijna alle vrouwen last hebben van een dag beugel bh . Dus ik verwacht dat ook de irritatie te voelen . Zitten jouw littekens echt op de plooi, waar dus de beugel op komt? 

 

ik had op mijn litteken een hele dikke ronde korst En het ging er maar niet af.  Dus die peuterde ik eraf ( Volgens mij geen goed idee!) . En daar ontstond een ronde gat🙄( wel dicht) maar geen recht lijntje litteken.😳 

Nu 11 weken , heeft het gaatje een Andere kleur ten op zichtte van de rest van de litteken en is ook niet recht. Gelukkig Door de volume hangt het soort van overheen.

Dus ja als ik jou was  , ik zou er niet teveel aan peuteren. En mocht het echt zolang er nog steeds zitten , aan de arts laten zien zodra dat weer kan. Maar ik denk niet dat het gaat ontsteken maar dat je litteken  nu wel echt dicht is. 


Ah dat is goed om te horen. Ja, littekens zitten echt nagenoeg volledig in de plooi, en de beugel drukt hier dus ook helemaal op. Zal wel wennen/beter worden dan, littekens zijn toch nog een beetje gevoelig. 
 

Ohhhh oké, je hebt me in elk geval ervan af gepraat om er zelf aan te pulken 🤣

Ik heb even een foto toegevoegd zodat je/jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.

@best_boobie weet jij of het oké is dat na bijna 6 weken de hechting er nog zo “uit” komt en nog niet weg is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ah dat is goed om te horen. Ja, littekens zitten echt nagenoeg volledig in de plooi, en de beugel drukt hier dus ook helemaal op. Zal wel wennen/beter worden dan, littekens zijn toch nog een beetje gevoelig. 
 

Ohhhh oké, je hebt me in elk geval ervan af gepraat om er zelf aan te pulken 🤣

Ik heb even een foto toegevoegd zodat je/jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.

@best_boobie weet jij of het oké is dat na bijna 6 weken de hechting er nog zo “uit” komt en nog niet weg is? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hè verdikkie, irritant dat dat er nog zit nu. Voor de rest ziet het er zo goed uit!

 

Heb je een pincet in huis? En goed ontsmettingsmiddel?

Ontsmet de pincet dan, en kijk of dat draadje meegeeft als je er zacht aan trekt. Dikke kans dat het binnen nu en een paar dagen los laat, als je even elke dag kijkt of het los zit!

Vaak is het aan de binnenkant opgelost, maar valt de rest niet af. 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lindan zei:

@Veerveertje oh wat een bescheiden litteken zeg.😍 Zou zonde zijn als de litteken op die plek door irritatie en gepluk groter wordt. Btw is dat je nieuw bh op je profiel foto?? Want dat is echt super mooi😍


Ja hij is wel netjes hè verder? Hoop ook dat het niet lelijker wordt door dat puntje.

En jaaaaa! Had eergisteren eindelijk een echt mooi zittende bh ontvangen, en ik werd ook zo blij van deze foto, haha! Vind ze zo mooi! Dank je wel meis ❤️❤️❤️
 

2 uur geleden, best_boobie zei:

Hè verdikkie, irritant dat dat er nog zit nu. Voor de rest ziet het er zo goed uit!

 

Heb je een pincet in huis? En goed ontsmettingsmiddel?

Ontsmet de pincet dan, en kijk of dat draadje meegeeft als je er zacht aan trekt. Dikke kans dat het binnen nu en een paar dagen los laat, als je even elke dag kijkt of het los zit!

Vaak is het aan de binnenkant opgelost, maar valt de rest niet af. 
 

xxx


Dank je voor je snelle reactie, heel fijn! ❤️ En inderdaad erg jammer dat het er nog zit. Ik heb een pincet en een flesje alcohol met 60% alcoholpercentage geloof ik. Is dat te gebruiken als ontsmettingsmiddel of moet ik iets anders gebruiken? Wil hier echt geen risico mee lopen, dat ik het verkeerde gebruik als ontsmetting bedoel ik dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Veerveertje zei:


Ja hij is wel netjes hè verder? Hoop ook dat het niet lelijker wordt door dat puntje.

En jaaaaa! Had eergisteren eindelijk een echt mooi zittende bh ontvangen, en ik werd ook zo blij van deze foto, haha! Vind ze zo mooi! Dank je wel meis ❤️❤️❤️
 


Dank je voor je snelle reactie, heel fijn! ❤️ En inderdaad erg jammer dat het er nog zit. Ik heb een pincet en een flesje alcohol met 60% alcoholpercentage geloof ik. Is dat te gebruiken als ontsmettingsmiddel of moet ik iets anders gebruiken? Wil hier echt geen risico mee lopen, dat ik het verkeerde gebruik als ontsmetting bedoel ik dan. 

Houd de pincet eerst in een vlammetje, en dan even met die alcohol er overheen. Dat is prima hoor. Dan overleven ze het echt niet, tenzij ze in de hel geboren zijn...... 😉

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, best_boobie zei:

Houd de pincet eerst in een vlammetje, en dan even met die alcohol er overheen. Dat is prima hoor. Dan overleven ze het echt niet, tenzij ze in de hel geboren zijn...... 😉

 

xxx


Nou het is gelukt hoor, pfffff! Heb het pincet ontsmet en m’n handen met alcohol, maar toen ik met het pincet eraan ging, kreeg ik het inderdaad gelijk eraf (het was een heel klein wittig stukje). Helaas daarna wel een beetje bloed mee, wel echt verwaarloosbaar weinig (mini stipje op een wattenstaafje) maar ben nu toch bang dat dit misschien voor iets kan gaan zorgen. Wat denk jij? Of is die kans erg klein? Het is echt een millimetertje, nog niet eens waarschijnlijk.

9 uur geleden, Nog even wachten zei:

Die bh staat je echt super @Veerveertje!!!!

 

Dank je wel meis!! 🥰🥰🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veerveertje zei:


Nou het is gelukt hoor, pfffff! Heb het pincet ontsmet en m’n handen met alcohol, maar toen ik met het pincet eraan ging, kreeg ik het inderdaad gelijk eraf (het was een heel klein wittig stukje). Helaas daarna wel een beetje bloed mee, wel echt verwaarloosbaar weinig (mini stipje op een wattenstaafje) maar ben nu toch bang dat dit misschien voor iets kan gaan zorgen. Wat denk jij? Of is die kans erg klein? Het is echt een millimetertje, nog niet eens waarschijnlijk.

 

Dank je wel meis!! 🥰🥰🥰

Dat is geen probleem. 
heb je betadine in huis? Ff erop smeren, dan laten drogen en gaasje erop. 
dat twee keer per dag verwisselen en zo verzorgen. 
Ik denk dat het binnen een paar dagen helemaal dicht is. 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Ld1234 zei:

Net even je foto bekeken! Soow mooi hoor in die BH! Staat je prachtig!!😍😍


Dank je welllll, ik werd ook echt blij ervan! 🥰

 

17 minuten geleden, best_boobie zei:

Dat is geen probleem. 
heb je betadine in huis? Ff erop smeren, dan laten drogen en gaasje erop. 
dat twee keer per dag verwisselen en zo verzorgen. 
Ik denk dat het binnen een paar dagen helemaal dicht is. 
 

xxx

 

Helaas geen betadine, ik heb met die alcohol op een wattenschijfje erop gedept en vervolgens in de lucht laten drogen. Het is al “dicht” volgens mij, is een gaasje dan nog nodig denk je? Zal voor de zekerheid maar wel gewoon doen, heb nu alleen wel al gewoon m’n bh alweer aangetrokken 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:


Dank je welllll, ik werd ook echt blij ervan! 🥰

 

 

Helaas geen betadine, ik heb met die alcohol op een wattenschijfje erop gedept en vervolgens in de lucht laten drogen. Het is al “dicht” volgens mij, is een gaasje dan nog nodig denk je? Zal voor de zekerheid maar wel gewoon doen, heb nu alleen wel al gewoon m’n bh alweer aangetrokken 😅

Ja doe ff gaasje erop totdat het echt dicht is. 
Je hoeft ook geen betadine te kopen want dit gaat doorgaans snel dicht :)

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige BH inderdaad @Veerveertje !!!! Je litteken ziet er ook super netjes uit. Ik had ook een uitstekend puntje maar die was ineens verdwenen gelukkig haha. Ik mag vanaf vandaag ook weer gewone bh’s aan maar heb nog niks gekocht en kom toch het huis niet uit 🤣 . Zolang het kan huppel ik lekker rond in een sportbh hahaha.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Beyonce zei:

Prachtige BH inderdaad @Veerveertje !!!! Je litteken ziet er ook super netjes uit. Ik had ook een uitstekend puntje maar die was ineens verdwenen gelukkig haha. Ik mag vanaf vandaag ook weer gewone bh’s aan maar heb nog niks gekocht en kom toch het huis niet uit 🤣 . Zolang het kan huppel ik lekker rond in een sportbh hahaha.  


Dank je wel meis!! Jaaaa jij bent ook door je 6 weken heen hè! Hoe gaat het met je? Helemaal weer erbovenop? Al blij met hoe het eruit ziet? Ga je nog nieuwe foto’s updaten? Sorry voor de overload aan vragen 🤣

 

19 minuten geleden, Lindan zei:

Oh ja @Veerveertje ik was dit helemaal vergeten te vragen aan je ? Ben jij uit gekomen met je maat bh? Volgens mij had je wat bh gekocht toen maar het was het toen net niet . Xx

 

Jaaaa lief dat je het vraagt! Nog steeds niet nee. Ik had eerst 75D en 75e besteld, zate beiden niet chill ivm omvang. Dus nu 70D en 70E besteld, stuk of 12 exemplaren (!!!) en wat denk je.... ALLEMAAL TE KLEIN. 😩 

M’n boobs pulpen een beetje boven die bh rand uit zeg maar.. 😅 De beugel zit wel goed om m’n borst. Dus naja, alles maar weer terug sturen en ik ben het nu zat, dus ga fysiek naar de Hunkemöller om te passen hoor. Wordt dan waarschijnlijk 70F 😅🤷🏻‍♀️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.