Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Veerveertje dankjewel haha, ik ben idd ook de 6 weken voor bij. Vanmorgen wat gevoelige borsten omdat ik overdag o.a. een bikini en een andere sportbh aan heb gehad. Maar verder gaat het heel goed gelukkig! In de spiegel ben ik er al een heel stuk blijer mee en in een bh echt verliefd! ik zal inderdaad weer eens foto’s maken want dat is veel te lang geleden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lindan zei:

@Veerveertje haha dat dacht ik al ! 😂
Omdat je een kleine omvang heb 70 , dan gaat je cup omhoog. En heb je maat 75 E sloot hij weer niet volgens wens aan. 
Passen is het allerbeste inderdaad. Maar je profiel foto bh staat je wel erg prachtig. 
 


Ik snap echt nog steeds vrij weinig van die maten hoor 🤣

Maar inderdaad gewoon gaan passen. 
Ja dat is m’n enige bh nu, dank je wel. ❤️ Word daar zelf ook echt heel blij van 😍

3 uur geleden, Beyonce zei:

@Veerveertje dankjewel haha, ik ben idd ook de 6 weken voor bij. Vanmorgen wat gevoelige borsten omdat ik overdag o.a. een bikini en een andere sportbh aan heb gehad. Maar verder gaat het heel goed gelukkig! In de spiegel ben ik er al een heel stuk blijer mee en in een bh echt verliefd! ik zal inderdaad weer eens foto’s maken want dat is veel te lang geleden! 


Goed om te horen!! Ik heb ‘s avonds ook nog wel eens wat gevoelige borsten of licht pijnlijk/zeurend, wanneer ik een gewone bh heb gedragen. Zal er wel bij horen. Slaap sommige nachten dan nog met m’n sportbh, en als ik geen last heb lekker zonder. 
En jaaa, ben wel benieuwd naar je foto’s en voortgang! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou dames, ik ben er eiiiiindelijkkkk uit hoor, het is cup 70F! 😁

Ben van de week naar Hunkemöller gegaan en heel fijn advies gekregen. 

Was echt grappig, want ik legde het verhaal uit (borstvergroting, eerste bestelling 75D, tweede bestelling 70E) en dat alles te klein was. Toen zei die vrouw die er werkte “ja dat zie ik zo ook wel”. En dat terwijl ik een wijdvallende witte blouse droeg. 🤣

 

Ze zijn niet heel mooi, behalve die zwarte kanten, maar wel praktisch en zitten goed onder kleding, dus ik ben blij. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, even een update vanuit hier.

Ik heb zojuist mijn 10 weken po foto’s geplaatst in mijn album.

Helaas dit keer zelf beduidend minder tevreden dan hiervoor. Mijn proces ging continu gelijk op; m’n borsten gingen de eerste weken echt gezamenlijk in hun herstel, nagenoeg geen verschil in ronding/hoogte/volume, ze waren bijna identiek. 
En vanaf een week of 7 ongeveer merkte ik dat dat ging veranderen, en sindsdien zijn ze helaas ongelijk, en het lijkt ook niet bij te trekken. Heb m’n kliniek ook maar even gemaild met foto’s.

Ook viel me op dat het lijkt alsof m’n borstplooi niet mooi “rond” loopt; alsof het 2 lijntjes over elkaar heen zijn. Snappen jullie wat ik bedoel? 
 

Nou boeit dat me nog het minste..Ik ben vooral nu even heel bang dat dit m’n “eindresultaat” blijft. Wekenlang leken ze even groot, even hoog, even bol, en nu, ineens is dat totaal anders. 😞 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ik schrok me rot van jouw tekst, en heb meteen in je album gekeken maar ik zie niet wat jij ziet; ik vind je borsten er na 10 weken fantastisch mooi uitzien; echt waar!!

Ik zie ook helemaal geen noemenswaardige ongelijkheid??....

Na flink ingezoomd te hebben, zie ik wel die lijnen in de borstplooi, waar jij t over hebt. Mss even navragen bij de kliniek wat dat is, maar verder vind ik persoonlijk je borsten er op de foto's, de vorm en het formaat, SUPER mooi uitzien! 👌

Ik vind t wel rot voor je dat jij niet tevreden bent, want dat is natuurlijk t belangrijkste, dat jij er zelf tevreden over bent... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid! Heb ook even gekeken, zie wat je bedoeld qua lijnen, maar vergeet niet dat ook 10 weken nog steeds heel pril is en er nog steeds een hoop kan veranderen. Hoop dat de kliniek je wat duidelijkheid kan geven en snap je gevoel helemaal. Qua grote vind ik het verschil echt minimaal, geen borst is het zelfde dus zou me daar niet al te druk over maken😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Nee, niet voor zover ik weet, neem aan dat ze dat wel zouden hebben gezegd als ze dat wel hadden gedaan, toch? 

@Spookbewoning12 Ik ook, en dank je wel ❤️

@Robijntje02 Hahaha begin haast te twijfelen aan mezelf door jouw/jullie reacties 😂 Stel ik me dan aan? Ik vond het echt overduidelijk op de foto’s. Ook in het echt trouwens. Dit waren nog wel schappelijkere foto’s, zaten ook bij dat ook m’n tepels totaal niet op dezelfde hoogte staan enz, terwijl ik nagenoeg recht zit. En ik denk dat het vooral even lastig is voor mezelf omdat ze zo lang gelijk op gingen. En dan is dat ineens uit het niks anders. Dat is dan toch even balen ofzo. Wel heel erg bedankt voor je lieve woorden ❤️
 

@bent001 Snap ik hoor, ben denk ik “verwend” geraakt omdat het verschil pas echt duidelijk werd na zoveel weken. Dan voelt het even niet als “progressie” 😅

 

Ben ook wel benieuwd wat m’n pc erover gaat zeggen. Heb alle foto’s meegestuurd van de verschillende fases, zodat hij de hele voortgang kan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Veerveertje zei:

@Nog even wachten Nee, niet voor zover ik weet, neem aan dat ze dat wel zouden hebben gezegd als ze dat wel hadden gedaan, toch? 

Ja dat denk ik wel ja.

 

Ik hoop dat je steun krijgt uit onze opmerkingen. Het is hoe dan ook vervelende dat je je zo voelt. En ik kan me voorstellen dat als ze in het begin goed gelijk liepen je het niet meer verwacht en het daarom extra aankomt. Maar voor ons is op de foto het verschil dus niet goed zichtbaar. Ik hoop dat het je lukt te accepteren dat het nog kan veranderen. Als ik zie hoe mijn borst in de afgelopen 4 weken nog weer verder is verandert dan geeft dat zeker hoop. 10 weken po klinkt als een eeuwigheid, maar eigenlijk zijn ze nog vers van de pers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ja dat denk ik wel ja.

 

Ik hoop dat je steun krijgt uit onze opmerkingen. Het is hoe dan ook vervelende dat je je zo voelt. En ik kan me voorstellen dat als ze in het begin goed gelijk liepen je het niet meer verwacht en het daarom extra aankomt. Maar voor ons is op de foto het verschil dus niet goed zichtbaar. Ik hoop dat het je lukt te accepteren dat het nog kan veranderen. Als ik zie hoe mijn borst in de afgelopen 4 weken nog weer verder is verandert dan geeft dat zeker hoop. 10 weken po klinkt als een eeuwigheid, maar eigenlijk zijn ze nog vers van de pers. 


Zeker haal ik er steun uit hoor! Maar dat neemt het niet meteen volledig weg omdat het inderdaad in m’n eigen hoofd zit. 
En ja precies, dat is het denk ik vooral. Het liep zo lang zo perfect gelijk op, stonden nagenoeg hetzelfde, tot ineens je twee verschillende boobs ziet en dat is dan gewoon even lastig.

Maar inderdaad, wie weet trekt het de komende weken/maanden nog bij. Ben ergens wel nieuwsgierig wat m’n pc erover gaat zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmmmm.... @Veerveertje ik ga t nog een keer zeggen.... Ik vind jouw borsten zoals ze op de foto's 10 weken PO vastgelegd zijn echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi eruit zien... ♥️💜♥️

Durf zelfs te zeggen, een van de mooiste exemplaren die ik de laatste tijd hier gezien heb... 

Ze hebben een supermooie vorm en formaat, je hebt hele mooie tepelhoven en tepels, een súpermooie strakke jonge en blanke huid; heeeeel erg naturel en meisjesachtig... Het hele plaatje ziet er gewoon perfect uit in mijn ogen.... 

Echt, vind jouw borsten zooo puur en rein eruit zien.... Ben verliefd op jouw borsten haha...

Liet ze aan m'n vriend zien en die zei ook; sooooweeeh!!!! die zijn écht mooi!!...

Heb je een partner? En zo ja, wat vindt die van jouw borsten?....

Zien ze er in t echt dan echt zo anders uit dan op de foto's???

Want zoals ze er op de foto's uitzien, zien ze er naar mijn mening echt buitengewoon mooi uit...

🥰🥰🥰

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje hey meid, ik heb naar je voorsituatie gekeken en zie dat ene borst toen ook iets lager is dan de andere borst. Een borstvergroting gaat dit niet corrigeren. Eerlijk, ik zag pas het verschil toen ik je berichtje las. Het is zo minimaal, anderen zien het niet. Omdat je jezelf elke dag naakt ziet valt het meer op. Probeer te beseffen dat perfectie niet bestaat. Je borsten horen ook niet exact hetzelfde te zijn, net zoals je wenkbrauwen en voeten. De een is altijd langer, hoger etc dan de ander. Hetzelfde geldt voor borsten. Mijn linker borstplooi is ook iets lager dan mijn rechter borst. Hij is ook iets groter, dus je bent echt niet de enige hoor met kleinbeetje verschil tussen je borsten. Daarnaast ben je pas 10 weken verder, dat is een stipje op de tijdlijn als je beseft dat je borsten continu veranderen. Vooral het eerste jaar! 
Ik snap dat je graag symmetrische borsten wil, maar dat bestaat gewoon niet. Wat jij hebt is echt bijna perfect 😍 zo veel vrouwen die een moord zouden plegen voor zulke borsten! En vergeet vooral niet wat je eerst had en wat je NU hebt. Maak een collage van je voorsituatie en je huidige borsten. Dan besef je denk ik weer hoe mooi ze zijn :) 
 

Oh...en symmetrie is niet altijd mooi...zie foto 😅

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Wauw ik word helemaal verlegen van jouw bericht, zo lief en doet me zo enorm goed! Prachtige complimenten. Geeft me het gevoel dat ik me dus echt aanstel met m’n perfectionisme hahaha.

Ja ik heb een partner en die vindt ze prachtig. Toen ik tegen hem zei dat ze niet meer gelijk hingen, was z’n reactie zo’n sullige “oh?” en meer niet. 🤣 Ik weet dat als ik door gegaan zou zijn, hij sowieso had gezegd dat ik niet zo moet zeuren omdat ze prachtig zijn haha. Dus dat zit wel goed. 
 

@TinyAA Misschien heeeeeel minimaal, maar m’n pc zei me nog voor m’n operatie hoe symmetrisch mijn borsten waren, en tuurlijk 100% symmetrie bestaat niet, maar vanuit zo’n voorsituatie verwacht je dit gewoon niet, en helemaal niet omdat ze zo lang zo gelijk op gingen. Maar je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet ook tevreden zijn en dat ben ik ook hoor! Maar ik blijf helaas een wijf, en ik ben nou eenmaal een walgelijke perfectionist (in alles) dus dat bijt me soms, zoals nu met m’n boobs, een beetje in m’n reet 😅

 

Maar jullie zijn allemaal super lief ❤️❤️❤️ en jullie woorden hebben er zeker voor gezorgd dat ik me besef dat ik me niet zo aan moet stellen en dat dit niks voorstelt! En misschien veranderd het nog door de weken/maanden, who knows. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2020 om 17:53, Veerveertje zei:

Nou dames, even een update vanuit hier.

Ik heb zojuist mijn 10 weken po foto’s geplaatst in mijn album.

Helaas dit keer zelf beduidend minder tevreden dan hiervoor. Mijn proces ging continu gelijk op; m’n borsten gingen de eerste weken echt gezamenlijk in hun herstel, nagenoeg geen verschil in ronding/hoogte/volume, ze waren bijna identiek. 
En vanaf een week of 7 ongeveer merkte ik dat dat ging veranderen, en sindsdien zijn ze helaas ongelijk, en het lijkt ook niet bij te trekken. Heb m’n kliniek ook maar even gemaild met foto’s.

Ook viel me op dat het lijkt alsof m’n borstplooi niet mooi “rond” loopt; alsof het 2 lijntjes over elkaar heen zijn. Snappen jullie wat ik bedoel? 
 

Nou boeit dat me nog het minste..Ik ben vooral nu even heel bang dat dit m’n “eindresultaat” blijft. Wekenlang leken ze even groot, even hoog, even bol, en nu, ineens is dat totaal anders. 😞 

 

Ik ga herhalen wat al een paar keer is gezegd. Het verschil is voor mij niet te zien. Zeg niet dat je liegt maar een mens kijkt altijd heel kritisch naar zichzelf. Denk ook dat er echt nog wel wat kan veranderen de komende weken en dat je wellicht pas over 3-6 maanden je echte vorm hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fje1981 zei:

Ik ga herhalen wat al een paar keer is gezegd. Het verschil is voor mij niet te zien. Zeg niet dat je liegt maar een mens kijkt altijd heel kritisch naar zichzelf. Denk ook dat er echt nog wel wat kan veranderen de komende weken en dat je wellicht pas over 3-6 maanden je echte vorm hebt.


Haha is toch suf... Denk dan echt bij mezelf “ben ik dan gek”? Zelf zie je het zoooo overduidelijk (zonder te overdrijven voor m’n eigen gevoel).

Maar ben wel echt mega blij met jullie reacties. En inderdaad, wie weet trekt t door de maanden nog weer wat gelijk(er). 
 

❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridt zei:

Hier is je topic dus! Ik heb hem grotendeels doorgelezen en fijn om te lezen. Nu ben ik wel benieuwd naar je album 😬

Ik heb gisteren mijn oude foto’s van 20 jaar geleden en mijn foto’s nu geüpload. Ik zal je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.