Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Wow @Veerveertje ik vind het resultaat echt mooi! Als ik het goed zie, staat het de eerste 4 weken allemaal wat meer gespannen en 'glimmend' en daarna begint het meer eigen te lijken? Op de laatste foto's zie ik eigenlijk niet dat het ongelijk is, maar dat valt jezelf meer op misschien? Ik vind het er erg mooi uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bridt zei:

Wow @Veerveertje ik vind het resultaat echt mooi! Als ik het goed zie, staat het de eerste 4 weken allemaal wat meer gespannen en 'glimmend' en daarna begint het meer eigen te lijken? Op de laatste foto's zie ik eigenlijk niet dat het ongelijk is, maar dat valt jezelf meer op misschien? Ik vind het er erg mooi uitzien. 


Ja zeker, daar ben ik ook achter dat ik er zelf echt heel anders naar kijk dan anderen. 😅 Gelukkig maar, dat stelt toch wat gerust he. Dank je wel voor jouw complimenten 🥰❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Veerveertje said:


Ja zeker, daar ben ik ook achter dat ik er zelf echt heel anders naar kijk dan anderen. 😅 Gelukkig maar, dat stelt toch wat gerust he. Dank je wel voor jouw complimenten 🥰❤️

Bij de tweede intake had de PC op mijn lichaam mijn borsten gemeten en e.e.a. getekend en toen pas viel me op dat mijn borsten niet symmetrisch waren. Hij gaf ook aan dat veel vrouwen dat niet zien en dan na een BV verbaasd zijn als het niet helemaal hetzelfde is. 

 

Ik vind het resultaat bij jou echt heel mooi. Hoe voelen ze nu eigenlijk na 10 weken? Voelt het al allemaal wat zachter en natuurlijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Bridt zei:

Bij de tweede intake had de PC op mijn lichaam mijn borsten gemeten en e.e.a. getekend en toen pas viel me op dat mijn borsten niet symmetrisch waren. Hij gaf ook aan dat veel vrouwen dat niet zien en dan na een BV verbaasd zijn als het niet helemaal hetzelfde is. 

 

Ik vind het resultaat bij jou echt heel mooi. Hoe voelen ze nu eigenlijk na 10 weken? Voelt het al allemaal wat zachter en natuurlijker?


Klopt, maar ik kreeg juist van pc te horen hoe mooi symmetrisch ze waren van tevoren. En tuurlijk, 100% symmetrie had ik niet, want dat heeft niemand. 😝

Ja ze voelen eigenlijk heerlijk! Ik vind ze echt verbazingwekkend zacht en flexibel. Nou heb ik ook cohesive I, dat zijn de zachtsten. Is echt super snel gegaan vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb nog even een andere vraag.

Na een berg bestellingen heb ik eindelijk een bikini die ik mooi vind staan en die lekker zit. Met 1 probleem; check nou wat er met de cups gebeurd is 😩

Ik had 2 maten besteld, beide maten hebben dit. En dan voor een bikinitop van 50 euro! Is hier íets aan te doen of is dit een kwestie van terugsturen? Het gaat dus om de “bobbeligheid” en “vouwen” die erin lijken te zitten 😭

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hahaha, @Veerveertje je bent écht perfectionistisch!! 

Worden die vouwen en bobbels niet weggestreken door je nieuwe boobs als je de bikini aanhebt? 


Hahaha nee eerlijk, dit ziet er echt raar uit hoor als je hem aan hebt. Ik zal straks eens even een foto maken van als ik hem aan heb, dan kan je het zien. 

 

33 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Wauw mooie bh's, 70F !

Vooral de zwarte i love it !


Dank je wel! ❤️❤️❤️
 

 

32 minuten geleden, marjon_nl zei:

Is dat niet van het opgedrukt verzenden geweest? En verdwijnen die bobbels en vouwen niet gewoon?

 

Ja door verzenden, dat denk ik, maar ik weet dus niet of die verdwijnen. Ik weet dat als je dit in je bh’s hebt, je meestal gewoon fucked bent 😂 Als ik weet dat ze verdwijnen met dragen wil ik het nog wel proberen, maar voor 50 euro wil ik dat risico niet lopen zonder dat te weten snap je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, marjon_nl zei:

Hahaha en ik te lui om even terug te bladeren... 😛 

Die zwarte staat je inderdaad top!! Maar lijkt het nu zo dat je borst uit de cup komt?


Ik denk het, want ze komen niet uit de cup. Dat had ik met 70E dus wel, maar bij deze sluit het echt goed aan. 70F heb ik gepast en is echt te groot, die laat wat ruimte over bovenin. Maar dit is zo’n balconette geloof ik, en die duwt ze wat dichter bij elkaar dan die anderen, waardoor dat misschien een beetje zo lijkt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Veerveertje zei:

 

Ja door verzenden, dat denk ik, maar ik weet dus niet of die verdwijnen. Ik weet dat als je dit in je bh’s hebt, je meestal gewoon fucked bent 😂 Als ik weet dat ze verdwijnen met dragen wil ik het nog wel proberen, maar voor 50 euro wil ik dat risico niet lopen zonder dat te weten snap je. 



Berichtje sturen en vragen of je ze kan dragen zonder dat je straks gezeur krijgt als je ze terug stuurt omdat de vouwen er niet uitgaan. 

Bij voorgevormde bh's ben je dan vaak de sjaak idd, stomen in de badkamer helpt soms nog weleens

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hahaha, @Veerveertje je bent écht perfectionistisch!! 

Worden die vouwen en bobbels niet weggestreken door je nieuwe boobs als je de bikini aanhebt? 


Kijk, zo ziet het er dus uit:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, marjon_nl zei:



Berichtje sturen en vragen of je ze kan dragen zonder dat je straks gezeur krijgt als je ze terug stuurt omdat de vouwen er niet uitgaan. 

Bij voorgevormde bh's ben je dan vaak de sjaak idd, stomen in de badkamer helpt soms nog weleens


Goeie! Dat ga ik vragen. 

 

1 uur terug, Spookbewoning12 zei:

over de beha's - oogt helemaal niet als zo groot. 

 

over de bikini: volgens mij moet je gewoon kunnen terugsturen want het voldoet niet aan wat jij gekocht dacht te hebben. iets met consumentenkoop en bescherming en non-conformiteit en zo. 

 

recht op geld terug, alleen verzendkosten wil nog wel eens een discussiepunt worden. 


Klopt, oogt zeker niet als een F! 
En ja ik kan het gewoon terugsturen hoor. Maar dit was de enige bikini die verder echt mooi zat/stond, dus ik was even zoekende naar of er een magische manier is om die kreukels eruit te krijgen zodat ik hem niet hoef terug te sturen vanwege die vouwen. Maar ik kan het gewoon terugsturen hoor, gratis retour ook. Vind het alleen zo zonde. Maar ik ga ze die vraag stellen wat @marjon_nl zei. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, marjon_nl zei:

@Veerveertjeje ziet echt de rimpels in het midden van de cup :(. Even stomen in de badkamer wil wel eens helpen. Hij staat en past je wel mooi!

(p.s. lekker gedoucht?) 


Hahahaha HEERLIJK gedoucht 😂❤️
Ja snap je?! Super lelijk toch? En stomen in de badkamer bedoel je echt hete kraan open, badkamer vol stoom zetten en de bikini daarin hangen? Ik ga dat gewoon eens proberen en heb zojuist gemaild met de vraag dat als ik hem ga dragen/stomen om te kijken of de plooien verdwijnen en dit gebeurd niet, of ik dan een refund krijg. Dus ben benieuwd 🥴 
Zoveel gedoe/moeite om een bikinitop, maar shit dit is de enige die echt mooi staat/zit (op die rimpels na dus die het verpesten) dus als dit verholpen kan worden ben ik heel blij, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, marjon_nl zei:

Ja idd, maar in de douche hangen is al genoeg hoor. Ik hang bh's vaak aan de douchestang als ik aan het douchen ben :).

 

ps mag ik eens spieken in je album?


Top, ga het proberen. En zeker, je hebt toegang! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ola ladies,

 

Voor een ieder die geïnteresseerd is, heb ik mijn 3-maanden po foto in mijn album geplaatst, gemaakt door m’n chirurg tijdens de 3-maanden controle. Dit zal voorlopig de laatste foto zijn die ik plaats, wellicht met 1 jaar po nog eens ofzo, maar thats it denk ik. Dus laatste for now! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Veerveertje zei:


Verdomd wat handig, je hebt gelijk!

Nou bij deze echt m’n 3-maanden op foto in m’n album! 😃

Enig nadeel is dat je de reacties van de vorige foto nog eronder hebt staan maar dat vond ik geen ramp ☺️
Foto gezien je borstvergroting heeft echt heel mooi uitgepakt.

Ben je zelf ook blij en niet meer zo gefixeerd op minuscule verschillen?☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.