Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Toch spannend al die operaties in zo'n korte tijd en knap hoe jij je er doorheen hebt geslagen. Het ziet er nu al heel mooi uit. Geniet ervan!

Dank je wel! Ik ga zeker genieten hoor, waarschijnlijk pas echt gerust als de wond mooi dicht is. 
 

dr Staudt heeft net de ochtendronde gedaan en het ziet er netjes uit. Voor mijn geruststelling krijg ik nog een recept voor anti biotica mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag @Nog even wachten

 

Ik heb toch wel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en hoe realistisch je kan blijven onder sommige gebeurtenissen. 
 

Ik wens je het alles alles beste met je nieuwe boobie, een vlot herstel, gewoon de mooie borsten waar je al lang van droomt. ❤️
 

Ik blijf je herstel ook graag mee volgen, maar die pluim van je rit met allerlei complicaties en je relativeringsvermogen die verdien je zeker en vast. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Dank je wel! Ik ga zeker genieten hoor, waarschijnlijk pas echt gerust als de wond mooi dicht is. 
 

dr Staudt heeft net de ochtendronde gedaan en het ziet er netjes uit. Voor mijn geruststelling krijg ik nog een recept voor anti biotica mee


Wat fijn! En snap dat je pas echt gerust bent als het dicht is. Dat is niet meer dan logisch. En inderdaad ondertussen lekker genieten! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Snn89 zei:

Een heel mooi herstel gewenst ! Rustig aan..

Dank je wel. Mijn vriend komt vanavond om me rustig te houden 😊

 

7 uur geleden, Special-Me zei:

Wat een leuk verslag @Nog even wachten

 

Ik heb toch wel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en hoe realistisch je kan blijven onder sommige gebeurtenissen. 
 

Ik wens je het alles alles beste met je nieuwe boobie, een vlot herstel, gewoon de mooie borsten waar je al lang van droomt. ❤️
 

Ik blijf je herstel ook graag mee volgen, maar die pluim van je rit met allerlei complicaties en je relativeringsvermogen die verdien je zeker en vast. 
 

 

Ah lief, maar jij net zo he je schoonmoeder verliezen en jouw infectie en ook zo positief blijven. We are strong! 

 

7 uur geleden, Whisper zei:

Mooi verslag en fijn dat alles goed gaat.

En verder sluit ik me aan bij wat @Special-Me zo mooi verwoord heeft. 

Ja vind ik ook erg fijn

 

5 uur geleden, Veerveertje zei:


Wat fijn! En snap dat je pas echt gerust bent als het dicht is. Dat is niet meer dan logisch. En inderdaad ondertussen lekker genieten! ❤️

Ja genieten doe ik wel hoor. Ben heel blij met de timing.

 

2 uur geleden, bent001 zei:

Wat fijn dat het zo goed is verlopen! En een nieuwe locatie in Velsen dus ze opereren niet meer in het RKZ? 
 

Nou goed je rust nemen hopelijk kom

je deze warmen dagen een beetje goed door!

Ik vermoed dat deze locatie erbij is gekomen. Ik denk dat ze in het RKZ en in het Spaarne niet genoeg ruimte kregen voor de wachtlijsten die er waren. Dit was in januari al getekend. 

Ja lekker warm is het zeker. Maar gelukkig hebben wij het windje vanuit zee. 

Wanneer mag jij ook al weer bellen met Nio? Ook binnenkort toch?

 

Voor wie nieuwsgierig is hoe een boob in 4 maanden kan gaan dalen, er staat een nieuwe foto in mijn album van vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooohhhhh prachtig zeg @Nog even wachten!!!!!

Heb net in je album gekeken.

Wat is je ene borst al mooi zeg!!🤩

Ziet er heeeeel mooi en vol uit, met een mooie natuurlijke hang. 

Ongelofelijk he, dat een borst in 4 maanden tijd nog zó verandert, qua vorm / hang en ook zachtheid!

Ik merk t bij mezelf ook...  Ben net als jij nu ook 4 maanden PO. En elke keer als ik mn bh uitdoe, en in de spiegel kijk, ben ik een beetje bang dat mn borsten minder mooi zijn geworden.... Echter, wat blijkt, het tegenovergestelde is t geval; ze worden juist alleen maar nóg mooier en zachter! 

Jouw net geopereerde borst zal dus over 4 maanden (Nog steeds even wachten dus.. 😂🤣) net zo mooi en vol zijn als haar nu nog grotere zus ☺

Wens je een goed en probleemloos herstel toe meis 🍀!! Na al die ellende die je hebt doorstaan, heb je dat dubbel en dwars verdiend! 😘🧡💜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2020 om 05:08, Nog even wachten zei:

Zo en nu dus lekker wakker, toch nog van 23.00 tot 4 geslapen,  niet slecht.  Tijd genoeg voor een verslagje te maken. 

 

23 juni was dan de dag aangebroken dat mijn lichaam weer symmetrisch zou gaan worden en na de infectie mijn linkerprothese weer teruggeplaatst ging worden, nadat ik bijna 3 maanden geleden met spoed ben geopereerd.

Om half 7 ging ik mijn zus ophalen,  die zou me met mijn auto wegbrengen. Ik was even vergeten dat dat een slak is met autorijden,  maar goed we waren alsnog ruim op tijd om me om 7 uur te melden. Voor mij de 3e operatie in 4 maanden, maar wel voor de afwisseling op een nieuwe operatiefaciliteit van Blooming in medisch kliniek Velsen. Zwangerschapskussen om mijn nek, rolkoffer achter mij aan en aanbellen. De verpleegster moest even 3 keer kijken welke bodybuilder er voor haar neus stond, karma is a bitch, waarover later meer. 

Nadat mijn schoenen waren ontsmet,  ik een mondkapje op kreeg en handschoenen aan liepen we door naar de kamer.  Een hele luxe kamer in een mooi design en een echt hotelgevoel en design badkamer (waar je al niet bij van kan worden). Na het checken van de gegevens, mocht ik me omkleden en paracetamol nemen. Volgens mij ging ik om 7.15 naar de voorbereiding/recovery. Onderweg nog even snel de arts gezien die vroeg of ik er klaar voor was. Daar op de recovery aangekomen was Tanja de reddende engel,  wat een fijne dame zo rustig en gemaakt om voor mensen te zorgen en op hun gemak te stellen.  Ze hadden doorgekregen na mijn 2e operatie dat ik moeilijk wakker werd uit de narcose, dus fijn dat ze daar rekening mee hielden. Dr vd Pot kwam al snel nog even kletsen en een mooie tekening maken.  Hij was ook erg blij met de ontwikkeling rechts en was blij dat ik de rust had bewaard om de 3 maanden door te komen en was blij dat hij nog voor zijn sabatical me kon opereren (anders ik wel). Het infuus werd daarna aangelegd en overige voorbereidingen werden getroffen en ik werd denk ik rond 8.45 naar de operatiekamer gebracht. Daar ging het ook vlotjes en voor ik het wist werd ik iets verward wakker.  Volgens mij was het toen 9 uur en zeiden ze dat ik 8.45 uit de ok kwam. Ik was al snel wel aanspreekbaar met veel wegzakken tussendoor. Lekker wat water gedronken en ook een perenijsje. Rond 10 uur ging het al stukken beter en zou ik als ze de dame van 11 uur kwamen brengen rond 10.30 uur naar de kamer worden teruggebracht. Helaas was dat niet @pambbg, maar iemand anders. 

Op de kamer nog even lekker alleen bijkomen. Veel wegzakken,  maar dat mag ook he. Al redelijk snel zelf kunnen plassen. Ook de boob gezirn. Het verschil is nu nog heel erg groot,  rechts mooi uitgezakt en links straks in de verpakking en nog erg rond. Maar ik weet ook dat dat met 2 weekjes al grotendeels is bij getrokken en in bh zie je nu toch ook al niet echt. 

 

En iets over 12 werd mijn kamergenote binnengereden. Die had een borstlift gehad en ook 550cc geplaatst gekregen. Maar terugkomend op de karma, wat dachten ze zullen we de meest ronde dame bij de meest fitte leggen? Mijn kamergenote heeft een buik als een plank en is personal trainster.  Mooie stimulans om verder te gaan met goed eten waar ik weer goed mee bezig was.  Na het herstel toch ook maar gaan sporten. 

 

De dag verder goed doorgekomen, heel weinig pijn ook gelukkig,  veel gedoezeld. Rond 5 kwam dr vd Pot nog even (snel) langs.  Vooralsnog geen band en geen beugelbh constructie om geen onnodige druk op de wond te geven. Daarna werd de bestelling voor het avondeten opgenomen. Helaas was de lasagne niet zo lekker als hij eruit zag, maar toch genoeg gegeten om geen rammelend buikje te krijgen. 

Rond half 11 gaan slapen en met een paar keer wakker worden tussendoor tot 4 uur, stukken beter dan de vorige 2 keren. Door mijn zwangerschapskussen echt goed kunnen liggen in bed,  erg fijn. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nice cleavage 😍

 

hoop dat het goed met je gaat 🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Elisabeth37 zei:

Nice cleavage 😍

 

hoop dat het goed met je gaat 🙏🏼

Thx. Ja gaat super.  Ik heb bijna geen pijn,  alleen stram.

 

 

14 uur geleden, Robijntje02 zei:

Oooohhhhh prachtig zeg @Nog even wachten!!!!!

Heb net in je album gekeken.

Wat is je ene borst al mooi zeg!!🤩

Ziet er heeeeel mooi en vol uit, met een mooie natuurlijke hang. 

Ongelofelijk he, dat een borst in 4 maanden tijd nog zó verandert, qua vorm / hang en ook zachtheid!

Ik merk t bij mezelf ook...  Ben net als jij nu ook 4 maanden PO. En elke keer als ik mn bh uitdoe, en in de spiegel kijk, ben ik een beetje bang dat mn borsten minder mooi zijn geworden.... Echter, wat blijkt, het tegenovergestelde is t geval; ze worden juist alleen maar nóg mooier en zachter! 

Jouw net geopereerde borst zal dus over 4 maanden (Nog steeds even wachten dus.. 😂🤣) net zo mooi en vol zijn als haar nu nog grotere zus ☺

Wens je een goed en probleemloos herstel toe meis 🍀!! Na al die ellende die je hebt doorstaan, heb je dat dubbel en dwars verdiend! 😘🧡💜

Dank je wel,  super lief.  Ja ik ben heel blij met rechts.  Die hoeft niet verder te zakken hoor, maar als het wel is,  dan is het alleen maar natuurlijker.  Ja dit resultaat had ik nooit verwacht.  Ook omdat je met een tubulaire voorsituatie vaak nog wel het tubureuze erin blijft zien, maar dat is rechts helemaal weg.  Dus nu geduld hebben en dan heb ik 2 mooie borsten,  wat een luxe. 

En jouw borsten zijn ook echt super mooi,  ik denk een voorbeeld voor velen hier hoe mooi natuurlijk het kan worden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ja dat heeft Van der Pot heeeeel goed gedaan; je ziet idd niets meer van je tubureuze voorsituatie!

En nog bedankt voor het compliment :68:

Maar de 1e keer moest je toch een beugelbh dragen met uitgeknipte cups en een borstband @Nog even wachten?

Waarom hoeft dat nu niet meer?...

Dat klopt. Doen we nu in ieder geval de eerste 2 weken niet ivm druk op de wond. Even geen enkel risico. Is niet gezegd dat het daar vorige keer door is gekomen, maar just to be safe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update hier. Behalve wat ongemakken (stram en blauwe arm waar het hret infuus in heeft gezeten en een zere/ opgezette buik) mag ik absoluut niet klagen. Pijn heb ik bijna niet, last van de warmte uiteraard wel, maar wie heeft dat op dit moment niet. 

Vorige keer had ik een bonte kleurenverzameling op mijn onderpool en rondom mijn tepelhoven, nu ook bijna niets. So far so good en dat ga ik gewoon in elk berichtje blijven herhalen 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Even een kleine update hier. Behalve wat ongemakken (stram en blauwe arm waar het hret infuus in heeft gezeten en een zere/ opgezette buik) mag ik absoluut niet klagen. Pijn heb ik bijna niet, last van de warmte uiteraard wel, maar wie heeft dat op dit moment niet. 

Vorige keer had ik een bonte kleurenverzameling op mijn onderpool en rondom mijn tepelhoven, nu ook bijna niets. So far so good en dat ga ik gewoon in elk berichtje blijven herhalen 😇


Blij om dit te lezen! Ik hoop echt zo hard dat je een super vlot herstel hebt. Dit heb je echt verdiend na alle ellende. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat het goed gaat!

Misschien heb ik het even gemist op het topic maar mocht je met de 'genezen' kant nu we al alles doen?

Kam het me niet goed voorstellen (better safe than sorry) maar ben wel nieuwsgierig😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Janou zei:

Lekker dat het goed gaat!

Misschien heb ik het even gemist op het topic maar mocht je met de 'genezen' kant nu we al alles doen?

Kam het me niet goed voorstellen (better safe than sorry) maar ben wel nieuwsgierig😁

Ik mag mijn rechterarm wel boven mijn hoofd doen en me wel mee optrekken, maar niet zwaar tillen.  

 

@Aardbeitje @Whisper @Special-Me ja is echt fijn zoals het gaat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Even een kleine update hier. Behalve wat ongemakken (stram en blauwe arm waar het hret infuus in heeft gezeten en een zere/ opgezette buik) mag ik absoluut niet klagen. Pijn heb ik bijna niet, last van de warmte uiteraard wel, maar wie heeft dat op dit moment niet. 

Vorige keer had ik een bonte kleurenverzameling op mijn onderpool en rondom mijn tepelhoven, nu ook bijna niets. So far so good en dat ga ik gewoon in elk berichtje blijven herhalen 😇

Heerlijk dat het meevalt en met dit warme weer worden we allemaal gedwongen om het rustiger aan te doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2020 om 18:21, Nog even wachten zei:

Even een kleine update hier. Behalve wat ongemakken (stram en blauwe arm waar het hret infuus in heeft gezeten en een zere/ opgezette buik) mag ik absoluut niet klagen. Pijn heb ik bijna niet, last van de warmte uiteraard wel, maar wie heeft dat op dit moment niet. 

Vorige keer had ik een bonte kleurenverzameling op mijn onderpool en rondom mijn tepelhoven, nu ook bijna niets. So far so good en dat ga ik gewoon in elk berichtje blijven herhalen 😇


Jeej! Wat goed om te lezen. Heel erg fijn! En gelukkig is de hitte inmiddels weer wat minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond ging mijn vriend weer terug naar het Brabantse land.  Gister en vandaag een lekker rondje gelopen en vandaag ook gestopt met de paracetamol overdag. De pleisters zijn nog mooi droog en ik voel me goed. 

 

Vanmorgen een foto gemaakt en het verschil met 1 dag po is al zo ontzettend groot. Alle vertrouwen in dat links en rechts straks nagenoeg op dezelfde hoogte hangen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.