Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Veerveertje zei:


Yeaaaah je hebt “dr”! 🥳 Fijn dat het erop zit, letterlijk en figuurlijk. Op naar je herstel wijffie! 

Ze is er ja. Opgelucht ben ik ook wel hoor. Het ziet er nu echt heel gek uit. Morgen maar even staand een foto maken.

 

1 uur geleden, Special-Me zei:


Ohhhhh ik ben zo blij voor je! 😃😃😃

 

Op naar een voorspoedig herstel. De kaarsjes staan er nog altijd. 

We gaan van het beste uit.

 

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

@Nog even wachten fijn dat nummer 2 weer van de partij is!🙏🏽Dat je meteen berichtje kan sturen is een goed teken. Dan valt de pijn je dus nog mee? Rust maar lekker uit! Best fijn dat je een nachtje mag blijven🥰

Heb echt bijna geen pijn. Valt me reuze mee, alleen zo suf dat ik de hele tijd wegval. Maar idd even lekker aan toe geven aan alle zorgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik mag een nachtje blijven, dus ik geef me lekker over aan dat er voor me gezorgd. 

Oh ja dat had ik trouwens wel gelezen dat je n nachtje daar mag blijven. Ook wel fijn proffecionele hulp om je heen 😊. Lekker uitrusten meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ze is er ja. Opgelucht ben ik ook wel hoor. Het ziet er nu echt heel gek uit. Morgen maar even staand een foto maken.

 

We gaan van het beste uit.

 

Heb echt bijna geen pijn. Valt me reuze mee, alleen zo suf dat ik de hele tijd wegval. Maar idd even lekker aan toe geven aan alle zorgen 


Gekker dan je natuurlijke boob naast de gevulde boob hiervoor?? Ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig. Is het een soort spionnenwerk dat ze allebei een andere hoek in de gaten houden met hun tepeloog of wat moet ik me er bij voorstellen? 😝

Ach je weet het proces gelukkig, laat de dame maar zakken! 
 

En fijn dat je geen pijn hebt. Dommel-se ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Veerveertje zei:


Gekker dan je natuurlijke boob naast de gevulde boob hiervoor?? Ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig. Is het een soort spionnenwerk dat ze allebei een andere hoek in de gaten houden met hun tepeloog of wat moet ik me er bij voorstellen? 😝

Ach je weet het proces gelukkig, laat de dame maar zakken! 
 

En fijn dat je geen pijn hebt. Dommel-se ❤️

Niet gekker, anders. Ik stuur wel even via pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ohh wat fijn! Ze zit der weer in!! Nu hopen op een goed en voorspoedig herstel!!🍀🍀🤗🤗

Dank je wel. We zijn weer compleet  😊

3 uur geleden, Special-Me zei:

@Nog even wachten wees maar lekker suf, dan voel je niet veel. 
 

En vergeet niet goed te rusten de komende dagen. 

Nou ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Elisabeth37, @Robijntje02, @bent001, @Es1234567, @Lindan, @Loesje3, @Janou, @Nina_a, @Whisper

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, wat is het toch fijn dat iedereen zo meeleeft op dit forum.  X

 

@Fje1981 ja zwangerschapskussen is me een echt super blij mee.  De dame die me ontving moest wel 3x kijken toen ze me door de intercom ging binnenlaten,  maar echt iedereen vond het een super idee en zei ook echt je ligt er zo goed in.  De dame van de recovery wil er zelf ook een en vroeg al waar ik hem gekocht had.  Nu ook echt weinig last van de rug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo en nu dus lekker wakker, toch nog van 23.00 tot 4 geslapen,  niet slecht.  Tijd genoeg voor een verslagje te maken. 

 

23 juni was dan de dag aangebroken dat mijn lichaam weer symmetrisch zou gaan worden en na de infectie mijn linkerprothese weer teruggeplaatst ging worden, nadat ik bijna 3 maanden geleden met spoed ben geopereerd.

Om half 7 ging ik mijn zus ophalen,  die zou me met mijn auto wegbrengen. Ik was even vergeten dat dat een slak is met autorijden,  maar goed we waren alsnog ruim op tijd om me om 7 uur te melden. Voor mij de 3e operatie in 4 maanden, maar wel voor de afwisseling op een nieuwe operatiefaciliteit van Blooming in medisch kliniek Velsen. Zwangerschapskussen om mijn nek, rolkoffer achter mij aan en aanbellen. De verpleegster moest even 3 keer kijken welke bodybuilder er voor haar neus stond, karma is a bitch, waarover later meer. 

Nadat mijn schoenen waren ontsmet,  ik een mondkapje op kreeg en handschoenen aan liepen we door naar de kamer.  Een hele luxe kamer in een mooi design en een echt hotelgevoel en design badkamer (waar je al niet bij van kan worden). Na het checken van de gegevens, mocht ik me omkleden en paracetamol nemen. Volgens mij ging ik om 7.15 naar de voorbereiding/recovery. Onderweg nog even snel de arts gezien die vroeg of ik er klaar voor was. Daar op de recovery aangekomen was Tanja de reddende engel,  wat een fijne dame zo rustig en gemaakt om voor mensen te zorgen en op hun gemak te stellen.  Ze hadden doorgekregen na mijn 2e operatie dat ik moeilijk wakker werd uit de narcose, dus fijn dat ze daar rekening mee hielden. Dr vd Pot kwam al snel nog even kletsen en een mooie tekening maken.  Hij was ook erg blij met de ontwikkeling rechts en was blij dat ik de rust had bewaard om de 3 maanden door te komen en was blij dat hij nog voor zijn sabatical me kon opereren (anders ik wel). Het infuus werd daarna aangelegd en overige voorbereidingen werden getroffen en ik werd denk ik rond 8.45 naar de operatiekamer gebracht. Daar ging het ook vlotjes en voor ik het wist werd ik iets verward wakker.  Volgens mij was het toen 9 uur en zeiden ze dat ik 8.45 uit de ok kwam. Ik was al snel wel aanspreekbaar met veel wegzakken tussendoor. Lekker wat water gedronken en ook een perenijsje. Rond 10 uur ging het al stukken beter en zou ik als ze de dame van 11 uur kwamen brengen rond 10.30 uur naar de kamer worden teruggebracht. Helaas was dat niet @pambbg, maar iemand anders. 

Op de kamer nog even lekker alleen bijkomen. Veel wegzakken,  maar dat mag ook he. Al redelijk snel zelf kunnen plassen. Ook de boob gezirn. Het verschil is nu nog heel erg groot,  rechts mooi uitgezakt en links straks in de verpakking en nog erg rond. Maar ik weet ook dat dat met 2 weekjes al grotendeels is bij getrokken en in bh zie je nu toch ook al niet echt. 

 

En iets over 12 werd mijn kamergenote binnengereden. Die had een borstlift gehad en ook 550cc geplaatst gekregen. Maar terugkomend op de karma, wat dachten ze zullen we de meest ronde dame bij de meest fitte leggen? Mijn kamergenote heeft een buik als een plank en is personal trainster.  Mooie stimulans om verder te gaan met goed eten waar ik weer goed mee bezig was.  Na het herstel toch ook maar gaan sporten. 

 

De dag verder goed doorgekomen, heel weinig pijn ook gelukkig,  veel gedoezeld. Rond 5 kwam dr vd Pot nog even (snel) langs.  Vooralsnog geen band en geen beugelbh constructie om geen onnodige druk op de wond te geven. Daarna werd de bestelling voor het avondeten opgenomen. Helaas was de lasagne niet zo lekker als hij eruit zag, maar toch genoeg gegeten om geen rammelend buikje te krijgen. 

Rond half 11 gaan slapen en met een paar keer wakker worden tussendoor tot 4 uur, stukken beter dan de vorige 2 keren. Door mijn zwangerschapskussen echt goed kunnen liggen in bed,  erg fijn. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.