Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ziet er echt heel goed uit!! Wat fijn dat alles goed loopt so far. En Hahahahaha ja balen man, van die koffers 🤣👌🏻

whahaha nou als zelfstandige, gescheiden, lattende vrouw doe ik graag zoveel mogelijk zelf. Maar dit moet ik maar even uit handen geven. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

whahaha nou als zelfstandige, gescheiden, lattende vrouw doe ik graag zoveel mogelijk zelf. Maar dit moet ik maar even uit handen geven. 

 

Herkenbaar! Maar ook het moment dat mensen heel graag voor je klaar staan, als je het vraagt. 🙈 Bij m,n vorige borstvergroting was ik ook alleenstaande moeder en toen zei m’n mams: wel bellen hè als je me nodig hebt. Mooi niet dat ik dat deed, ik kon het wel zelf... ☺️ Toch wel fijn toen ze er onverwachts stond. 🥰

 

Wat zien je littekens er trouwens goed uit nu! 👌🏻 Goed uit de zon houden dan komt het goed. 😍 

 

Wat betreft de  Satisfyer, mijn vriendinnen zweren er ook bij. Ik vind het persoonlijk ook iets minder haha, ach... Voor ieder wat wils. Trouwens wel een super idee voor erbij de eerste weken.. 🙈 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Syllie zei:

Herkenbaar! Maar ook het moment dat mensen heel graag voor je klaar staan, als je het vraagt. 🙈 Bij m,n vorige borstvergroting was ik ook alleenstaande moeder en toen zei m’n mams: wel bellen hè als je me nodig hebt. Mooi niet dat ik dat deed, ik kon het wel zelf... ☺️ Toch wel fijn toen ze er onverwachts stond. 🥰

 

Wat zien je littekens er trouwens goed uit nu! 👌🏻 Goed uit de zon houden dan komt het goed. 😍 

 

Wat betreft de  Satisfyer, mijn vriendinnen zweren er ook bij. Ik vind het persoonlijk ook iets minder haha, ach... Voor ieder wat wils. Trouwens wel een super idee voor erbij de eerste weken.. 🙈 

Klopt idd onverwachtse hulp is erg fijn. Zo stond de man van mijn vriendin vanmorgen op de stoep om mijn grijze bak buiten te zetten en ben ik daar vanmiddag gaan eten.

 

Thx ja voor 2 weken ziet het litteken er best goed uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Whisper zei:

Hoe gaat t nog me jou?

Deze week iets te enthousiast geweest vermoed ik met 4 dagen werken, waarvan 2 thuis. Vanaf woensdagavond wat meer steken. Vandaag is mijn vrije dag (wel met zoontje), dus we doen het rustig aan.

Morgen ga ik met mijn vriend en zijn zoon ons abonnement activeren in Bobbejaanland. Ik wil wel wat gaan wandelen, maar heb ook een rolstoel gereserveerd. En aangezien ik volgende week 3 naar kantoor moet (ben mijn werk aan het overdragen) denk ik dat ik niet te eigenwijs moet zijn en gewoon in die rolstoel moet gaan zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister goed overleefd in Bobbejaanland. Netjes tussen de attracties in gelopen en tijdens het wachten netjes in de rolstoel gezeten. 

Eenmaal thuis wel een uurtje geslapenz was stiekem toch wel vermoeiend.

 

Weet iemand tot wanneer zelfoplosbare hechtingen zelf oplossen? Precies in het hoekje aan de binnenkant steekt een heel klein puntje uit. Het is geen korstje echt een stukje plastic. Dit schuurt in mijn sportbh, dus dat is irritant (heb er al een gaasje tussen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Gister goed overleefd in Bobbejaanland. Netjes tussen de attracties in gelopen en tijdens het wachten netjes in de rolstoel gezeten. 

Eenmaal thuis wel een uurtje geslapenz was stiekem toch wel vermoeiend.

 

Weet iemand tot wanneer zelfoplosbare hechtingen zelf oplossen? Precies in het hoekje aan de binnenkant steekt een heel klein puntje uit. Het is geen korstje echt een stukje plastic. Dit schuurt in mijn sportbh, dus dat is irritant (heb er al een gaasje tussen). 

Wat ben je toch goed voorbereid👍🏽Fijn dat je hebt genoten en je rust hebt kunnen pakken met de rolstoel. Dat je bij thuiskomst toch nog even plat moest dat is niet meer dan normaal.

 

Hmm stukje wat uitsteekt herken ik denk ik niet. Trekkende littekens wel die heb ik 6 weken po af en toe nog steeds en nu ik normale beha’s draag merk je dat des te meer. Gebied is gewoon nog gevoelig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Gister goed overleefd in Bobbejaanland. Netjes tussen de attracties in gelopen en tijdens het wachten netjes in de rolstoel gezeten. 

Eenmaal thuis wel een uurtje geslapenz was stiekem toch wel vermoeiend.

 

Weet iemand tot wanneer zelfoplosbare hechtingen zelf oplossen? Precies in het hoekje aan de binnenkant steekt een heel klein puntje uit. Het is geen korstje echt een stukje plastic. Dit schuurt in mijn sportbh, dus dat is irritant (heb er al een gaasje tussen). 

Dit had ik ook!! Mn man heeft het gisteravond weggesneden.. Had wel eerst even contact met Wouter gehad..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, pambbg zei:

Dit had ik ook!! Mn man heeft het gisteravond weggesneden.. Had wel eerst even contact met Wouter gehad..

 

Ah thx. Ik heb al even een mailtje gestuurd. Ik denk dat het te klein is om te snijden om eerlijk te zijn. Op de foto links het rondje

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fje1981 zei:

Wat ben je toch goed voorbereid👍🏽Fijn dat je hebt genoten en je rust hebt kunnen pakken met de rolstoel. Dat je bij thuiskomst toch nog even plat moest dat is niet meer dan normaal.

 

Hmm stukje wat uitsteekt herken ik denk ik niet. Trekkende littekens wel die heb ik 6 weken po af en toe nog steeds en nu ik normale beha’s draag merk je dat des te meer. Gebied is gewoon nog gevoelig. 

trekkende littekens herken ik ook zeke4 wel van de rechterkant. Trekt ook weer weg gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ah thx. Ik heb al even een mailtje gestuurd. Ik denk dat het te klein is om te snijden om eerlijk te zijn. Op de foto links het rondje

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh ja helaas net te klein. Mijn man zegt net dat het meestal 3/4 weken kan duren..

Hij gebruikt ze ook bij behandelingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ah thx. Ik heb al even een mailtje gestuurd. Ik denk dat het te klein is om te snijden om eerlijk te zijn. Op de foto links het rondje

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ik had dit ook. Ik vond het vervelend dus ben ervoor terug gegaan naar Bergman Clinics en die hebben het voor me weggeknipt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hechting kan 4 tot 6 weken na de operatie pas oplossen. Dus voorlopig even laten zitten. Het is helaas te klein om af te knippen @Veerveertje. Dus nog maar even het gaasje in de bh houden. 


Ah balen. Inderdaad, hou nog even vol. Ging jij trouwens niet ook vrij vlot lekker op vakantie?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:


Ah balen. Inderdaad, hou nog even vol. Ging jij trouwens niet ook vrij vlot lekker op vakantie?? 

Oh jazeker, als dit alles is dan is het een peulenschilletje. Begin wel weer net als vorige keer last van mijn ribben te krijgen (en ik was gewoon pijnvrij). Vorige keer had ik dat aan beide kanten en was het met 2 weken over dus dat zal nu ook wel zo zijn.

 

vrijdag de 31e ga ik op vakantie. Ik ben dan 5,5 week po. Nu nog net geen 3 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oh jazeker, als dit alles is dan is het een peulenschilletje. Begin wel weer net als vorige keer last van mijn ribben te krijgen (en ik was gewoon pijnvrij). Vorige keer had ik dat aan beide kanten en was het met 2 weken over dus dat zal nu ook wel zo zijn.

 

vrijdag de 31e ga ik op vakantie. Ik ben dan 5,5 week po. Nu nog net geen 3 weken. 

Wat bedoel je met pijn aan je ribben getrek aan je littekens die deels op je ribben zijn genaaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oh jazeker, als dit alles is dan is het een peulenschilletje. Begin wel weer net als vorige keer last van mijn ribben te krijgen (en ik was gewoon pijnvrij). Vorige keer had ik dat aan beide kanten en was het met 2 weken over dus dat zal nu ook wel zo zijn.

 

vrijdag de 31e ga ik op vakantie. Ik ben dan 5,5 week po. Nu nog net geen 3 weken. 


Klinkt ook niet fijn. Ik ken dat gevoel niet. Lijkt me naar. Ahh de 31e, voor je het weet is het zo ver! Lekker vooruitzicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Fje1981 zei:

Vervelend maar helaas heel herkenbaar. 

Ach ja gaat vanzelf weer weg met een beetje geduld

 

 

10 uur geleden, Veerveertje zei:


Klinkt ook niet fijn. Ik ken dat gevoel niet. Lijkt me naar. Ahh de 31e, voor je het weet is het zo ver! Lekker vooruitzicht. 

Heerlijk vooruitzicht inderdaad. Echt zin in ook

 

1 uur terug, Aardbeitje zei:

Goedemorgen lief !

 

 

Hoe gaat het met jou mooie snel indalende boob ?

 

En hoe voel jij je zelf ?

 

🥰

Hi, ik voel me redelijk. Ben wel moe. Vannacht zomaar 2 uur wakker gelegen, dus vanavond maar een beetje op tijd erin.

Boob gaat prima, links gaat prima, moet nog wel wat indalen, maar voor 3 weken po is het echt al niet heel slecht. Verder vandaag weinig last van de ribben.  Dus dat is fijn. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.