Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Gisteravond ging mijn vriend weer terug naar het Brabantse land.  Gister en vandaag een lekker rondje gelopen en vandaag ook gestopt met de paracetamol overdag. De pleisters zijn nog mooi droog en ik voel me goed. 

 

Vanmorgen een foto gemaakt en het verschil met 1 dag po is al zo ontzettend groot. Alle vertrouwen in dat links en rechts straks nagenoeg op dezelfde hoogte hangen 😉

Dat klinkt allemaal heel positief. Die stijgende lijn houden we vast💪🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff dan heb jr 3 bh's en stop je ze alledrie in de wasmachine. Dus nu maar even sporttopje aan die geeft ook genoeg druk voor een paar uurtjes.

Gaat verder nog steeds lekker hier. Maandag controle, wat mij betreft plakt ie er weer lekker nieuwe pleisters op, ik vindt het wel een fijn idee. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Pfff dan heb jr 3 bh's en stop je ze alledrie in de wasmachine. Dus nu maar even sporttopje aan die geeft ook genoeg druk voor een paar uurtjes.

Gaat verder nog steeds lekker hier. Maandag controle, wat mij betreft plakt ie er weer lekker nieuwe pleisters op, ik vindt het wel een fijn idee. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Zoet er netjes uit he! 👌🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren bij Holland & Barrett de vitame E creme gekocht op jouw aanraden @Nog even wachten!

Is idd ideaal; zowel voor je gezicht, als voor je lichaam, of borsten en hals!!

Smeert lekker uit, trekt goed in en laat geen glanzende laag achter! Super, en was ook nog eens in de aanbieding; 2e potje gratis! Bedankt voor de tip!

 

En wie kwam er ook al weer met de tip van de Satisfyer Pro 2 luchtvib? @Veerveertje? Ik weet het niet meer...?

Werd wel heel erg nieuwsgierig en de reviews logen er niet om; en mn vriend zei gewoon doen, bestellen, waarom niet?

Wilde 'm zelf in alle rust uitproberen. Was helemaal 'in the mood' om het zomaar te zeggen, maar helaas,  vond er niet veel aan. In laagste 3 standjes voelde ik er te weinig van, en daarboven gebeurde er ook niet veel; kwam in ieder geval niet tot een hoogtepunt, en ook niet in de buurt van...; en werd zelfs een beetje onaangenaam na een tijdje...  De volgende dag nog een poging gewaagd, maar nee, ding kan in de kliko wat mij betreft.. Ja hoor, heb ik weer; 95% van de vrouwen hangt in de lamp van genot dankzij dit ding; zit ik weer bij die overige 5%... Baalde ik wel een beetje van, want had hoge verwachtingen.. Dus maar overgegaan op m'n duimen; dat werkt altijd wel bij mij.........

Oepssssss, wordt wel heel erg intiem nu.... maar verder schrijven in pb-tjes als er nog dames zijn die mij tips willen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

Heb gisteren bij Holland & Barrett de vitame E creme gekocht op jouw aanraden @Nog even wachten!

Is idd ideaal; zowel voor je gezicht, als voor je lichaam, of borsten en hals!!

Smeert lekker uit, trekt goed in en laat geen glanzende laag achter! Super, en was ook nog eens in de aanbieding; 2e potje gratis! Bedankt voor de tip!

 

En wie kwam er ook al weer met de tip van de Satisfyer Pro 2 luchtvib? @Veerveertje? Ik weet het niet meer...?

Werd wel heel erg nieuwsgierig en de reviews logen er niet om; en mn vriend zei gewoon doen, bestellen, waarom niet?

Wilde 'm zelf in alle rust uitproberen. Was helemaal 'in the mood' om het zomaar te zeggen, maar helaas,  vond er niet veel aan. In laagste 3 standjes voelde ik er te weinig van, en daarboven gebeurde er ook niet veel; kwam in ieder geval niet tot een hoogtepunt, en ook niet in de buurt van...; en werd zelfs een beetje onaangenaam na een tijdje...  De volgende dag nog een poging gewaagd, maar nee, ding kan in de kliko wat mij betreft.. Ja hoor, heb ik weer; 95% van de vrouwen hangt in de lamp van genot dankzij dit ding; zit ik weer bij die overige 5%... Baalde ik wel een beetje van, want had hoge verwachtingen.. Dus maar overgegaan op m'n duimen; dat werkt altijd wel bij mij.........

Oepssssss, wordt wel heel erg intiem nu.... maar verder schrijven in pb-tjes als er nog dames zijn die mij tips willen geven?


Nope, ik weet van niks! Moet zelf ook nog een fatsoenlijke sportbh vinden, maar ik ben meer gefocust op hoe ze eruit zien dan hoe ze zitten, de ijdeltuit in mij overheerst. 🤣

 

@Nog even wachten Looking goooooood zeg, hallo!!!! Gaat lekker de goeie kant op hè 😁 Hoe gaat het inmiddels met de verhoging? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 even over de Satifsfyer heb je wel wat lube gebruikt desnoods ietsje meer? Dan geleid het wat meer en dan krijg je echt een zuignap effect, want dat is wat het uiteindelijk doet het geeft druk. Oh ooh wat een verhalen weer!

Ik vind het een super ding maar ben het wel eens met @Veerveertje het is wel een beetje saai om te gebruiken want je beweegt het niet echt heen en weer zoals een normale vibo:10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke creme bij Holland & Barret raad je aan @Nog even wachten? Is dit dezelfde die je voor je littekens gebruikt? 

Heb nog wel een dagcreme nodig, dus daar wil ik die van jou ook wel eens voor proberen.

Ik heb toch zoeen last van steken sinds gisteren, ik denk dat er haast wel een relatie moet zijn met die dure littekencreme van BAP die ik sinds gisteren gebruik of is dat heel ver gezocht? Annyway ik ga het vanaf vanavond maar even niet smeren en kijken wat er gebeurt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Robijntje02 zei:

Heb gisteren bij Holland & Barrett de vitame E creme gekocht op jouw aanraden @Nog even wachten!

Is idd ideaal; zowel voor je gezicht, als voor je lichaam, of borsten en hals!!

Smeert lekker uit, trekt goed in en laat geen glanzende laag achter! Super, en was ook nog eens in de aanbieding; 2e potje gratis! Bedankt voor de tip!

 

En wie kwam er ook al weer met de tip van de Satisfyer Pro 2 luchtvib? @Veerveertje? Ik weet het niet meer...?

Werd wel heel erg nieuwsgierig en de reviews logen er niet om; en mn vriend zei gewoon doen, bestellen, waarom niet?

Wilde 'm zelf in alle rust uitproberen. Was helemaal 'in the mood' om het zomaar te zeggen, maar helaas,  vond er niet veel aan. In laagste 3 standjes voelde ik er te weinig van, en daarboven gebeurde er ook niet veel; kwam in ieder geval niet tot een hoogtepunt, en ook niet in de buurt van...; en werd zelfs een beetje onaangenaam na een tijdje...  De volgende dag nog een poging gewaagd, maar nee, ding kan in de kliko wat mij betreft.. Ja hoor, heb ik weer; 95% van de vrouwen hangt in de lamp van genot dankzij dit ding; zit ik weer bij die overige 5%... Baalde ik wel een beetje van, want had hoge verwachtingen.. Dus maar overgegaan op m'n duimen; dat werkt altijd wel bij mij.........

Oepssssss, wordt wel heel erg intiem nu.... maar verder schrijven in pb-tjes als er nog dames zijn die mij tips willen geven?

Ik zal je later vandaag een pb-tje sturen. Heb ook de satisfyer, maar ben zelf meer fan van een wand.

 

9 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Nog even wachten sorry voor de topicvervuiling! Wou nog even kwijt dat je er sexy uitziet in je sporttop, niets meer aandoen! Alhoewel hij moet nog wel blijven zakken natuurlijk haha!

No worries. En thx voor het compliment  😊

 

7 minuten geleden, Fje1981 zei:

Welke creme bij Holland & Barret raad je aan @Nog even wachten? Is dit dezelfde die je voor je littekens gebruikt? 

Heb nog wel een dagcreme nodig, dus daar wil ik die van jou ook wel eens voor proberen.

Ik heb toch zoeen last van steken sinds gisteren, ik denk dat er haast wel een relatie moet zijn met die dure littekencreme van BAP die ik sinds gisteren gebruik of is dat heel ver gezocht? Annyway ik ga het vanaf vanavond maar even niet smeren en kijken wat er gebeurt.

 

Ik denk dat het wat ver gezocht is, ik zou het eerder zoeken in wat je gister gedaan hebt. 

De vitamine e crème van Jacob Hooy gebruik ik voor droge huid en de straie op mijn borsten en nu tijdelijk ook als dagcrème. Maar gezien mijn leeftijd moet ik eigenlijk toch iets met anti-age maar weer gaan kopen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja ik gebruik doorgaans ook anti age maar is niet altijd makkelijk om wat betaalbaars te vinden. 

Ik gebruik nu the Ordinairy verkrijgbaar in de Douglas. Het is een no nonsense merk uit Candada wat haast niets spendeert aan marketing maar daardoor blijft het product zelf wel heel betaalbaar. Een dagcreme met zonnefactor is ook een must op onze leeftijd😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Nog even wachten ja ik gebruik doorgaans ook anti age maar is niet altijd makkelijk om wat betaalbaars te vinden. 

Ik gebruik nu the Ordinairy verkrijgbaar in de Douglas. Het is een no nonsense merk uit Candada wat haast niets spendeert aan marketing maar daardoor blijft het product zelf wel heel betaalbaar. Een dagcreme met zonnefactor is ook een must op onze leeftijd😜

Ja klopt helemaal. Maar elke leeftijd heeft zijn charme en voordelen.   

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Robijntje02 zei:

@Fje1981 ik heb je een pb-tje gestuurd; en @Nog even wachten alvast bedankt voor jouw aankomende pbt-je!

Ik gebruik Oil of Olaz, Total Effects, 7 in 1; parfumvrij, hydraterende moisterizer, ook heel erg fijn, ook omdat het in zo'n pompbusje zit; 1x pompen is genoeg voor heel je gezicht (uhhhh…. )

Dat is een goede tip! Een pompje of tube is trouwens een must voor elk gezichtsproduct voor de hygiëne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:


Nope, ik weet van niks! Moet zelf ook nog een fatsoenlijke sportbh vinden, maar ik ben meer gefocust op hoe ze eruit zien dan hoe ze zitten, de ijdeltuit in mij overheerst. 🤣

 

@Nog even wachten Looking goooooood zeg, hallo!!!! Gaat lekker de goeie kant op hè 😁 Hoe gaat het inmiddels met de verhoging? 


Oooooh wtf ik lees nu pas dat het om die satisfyer ging en niet over een sport bh, de tering wat lees ik slecht 🤣 Ja dat was ik dus wel HAHAHAHA 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen op controle geweest bij dr. Huikeshoven (vd Pot heeft vakantie/sabatical, 3 maands controle wel bij hem). 

Die was erg tevreden over hoe het al gezakt was. Gelukkig nog niet al te ver doorgezakt (dus onder de tepel van de andere kant), want dat had ook niet goed geweest. Hij gaf aan dat het er prima uitzag. Hij heeft ook de pleisters verwijderd en dat ziet ook echt wel goed uit. Nog een paar daagjes antibiotica slikken en dan gewoon stiekem heel erg blij zijn als we de 4 weken voorbij zijn. 

Op vakantie (ik ben dan ruim 5,5 week po) mag ik wel gewoon zwemmen, maar ik mag de mannen lekker met de koffers laten slepen ;-), he wat jammer toch. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gezien het lelijke litteken na de spoedoperatie (met daarna de drain) vind ik het litteken boven verwachting mooi al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Wat fijn dat alles goed is !

 

Litteken ziet er heel mooi uit hoor maar eindelijk alles is goed, opgelucht adem halen en aftellen naar jullie vakantie.

 

Laat ze maar lekker slapen met de koffers hihi

Zo jammer ahum... 🤣🥰

 

15 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hey @Nog even wachten

 

Litteken ziet er prima uit, daar zie je straks bijna niets meer van!

Fijn dat je consult goed ging en laat die kerels straks je koffers maar sjouwen ja:12:

ja ik moet alleen nog even iets regelen voor hier in huis de koffers van boven naar beneden en in de auto (en niet te eigenwijs zijn door het alsnog zelf te doen). Maar komt goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Heb je goed contact met de buren ?

Misschien willen ze even helpen.

 

Van boven naar beneden, gewoon de trap af laten gaan hahahahahaha 🤣

nou de buren niet perse. Maar genoeg mensen om me heen hoor. 

Als mijn vriendin en man nog niet met vakantie zijn vraag ik die (wonen bij mij in de straat) en anders kan mijn vader of mijn zwager vast wel helpen. Komt wel goed. In het ergste geval kan ik ook mijn ex nog vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Vanmorgen op controle geweest bij dr. Huikeshoven (vd Pot heeft vakantie/sabatical, 3 maands controle wel bij hem). 

Die was erg tevreden over hoe het al gezakt was. Gelukkig nog niet al te ver doorgezakt (dus onder de tepel van de andere kant), want dat had ook niet goed geweest. Hij gaf aan dat het er prima uitzag. Hij heeft ook de pleisters verwijderd en dat ziet ook echt wel goed uit. Nog een paar daagjes antibiotica slikken en dan gewoon stiekem heel erg blij zijn als we de 4 weken voorbij zijn. 

Op vakantie (ik ben dan ruim 5,5 week po) mag ik wel gewoon zwemmen, maar ik mag de mannen lekker met de koffers laten slepen ;-), he wat jammer toch. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gezien het lelijke litteken na de spoedoperatie (met daarna de drain) vind ik het litteken boven verwachting mooi al. 


Ziet er echt heel goed uit!! Wat fijn dat alles goed loopt so far. En Hahahahaha ja balen man, van die koffers 🤣👌🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.