Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

51 minuten geleden, Amaryllis zei:

Ok, in love. 😍😍😍

Ik zoek ook zoiets! Waar heb je deze gevonden? 

 

 

Haha me too 🥰 hij is mooi he en zit zooooo lekker! :D

 

Ik heb 'm bij Otto besteld, is van het merk Lascana. Plak de link hieronder :6:

 

https://www.otto.nl/p/10038123218/lascana-triangel-beugelbeha/#?itemId=10033280753 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren alweer 8 weken po en ben nog steeds zoooo blij met de boobies! 🥰

VInd ze echt geweldig en ze worden nog steeds iedere dag zachter en hebben inmiddels precies de goeie hang 😂 vind ik.

Ze voelen ook al behoorlijk eigen en kan zelfs al een tijdje weer heerlijk op mijn buik slapen! 😇

Gisteren nieuwe bh's binnen gehad en de meeste zaten gewoon goed, jeeeeej!

 

 

Heb net nieuwe foto's van de passessie 🤭 toegevoegd aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Gisteren alweer 8 weken po en ben nog steeds zoooo blij met de boobies! 🥰

VInd ze echt geweldig en ze worden nog steeds iedere dag zachter en hebben inmiddels precies de goeie hang 😂 vind ik.

Ze voelen ook al behoorlijk eigen en kan zelfs al een tijdje weer heerlijk op mijn buik slapen! 😇

Gisteren nieuwe bh's binnen gehad en de meeste zaten gewoon goed, jeeeeej!

 

 

Heb net nieuwe foto's van de passessie 🤭 toegevoegd aan mijn album.

Zo leuk en fijn!! Word er helemaal blij 😀 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ook mee mogen kijken in je album? Ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en heb 475 cc voor de spier gekregen. Ik ben nu ook al heel blij met het resultaat. Die bh staat overigens prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh ik kan heel goed begrijpen dat je er zo blij mee bent👌🤩 ze hebben inderdaad ook een erg mooie hang wat het ook natuurlijk maakt. Kan niet wachten tot ik mijn datum heb😊 heel veel plezier met je boobies!!

Haha dankje 😘

Wanneer ben jij ook alweer aan de beurt en door wie wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Femme_ zei:

Zou ik ook mee mogen kijken in je album? Ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en heb 475 cc voor de spier gekregen. Ik ben nu ook al heel blij met het resultaat. Die bh staat overigens prachtig

Ja tuurlijk, heb je toegevoegd!

Dankje.. Oeee gloednieuwe borsten dus! ☺️

Fijn dat je blij bent met het resultaat! Door wie ben jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh ik heb 10 maart mijn consult bij nio ik weet dat hij het erg druk heeft dus het kan nog even duren voor ik echt aan de beurt ben voor mijn bv😁 geduld geduld geduld🙊

Oké ja lees hier ook dat hij een wat langere wachtlijst heeft.

Ben benieuwd hoe het gaat 10 maart en wanneer je aan de beurt bent, spannend hoor!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Ja tuurlijk, heb je toegevoegd!

Dankje.. Oeee gloednieuwe borsten dus! ☺️

Fijn dat je blij bent met het resultaat! Door wie ben jij geopereerd? 

Wat zien ze er mooi uit, echt super! Het ziet er ook heel natuurlijk uit. 

Ik ben geopereerd door dr. Meesters van de Mooi Kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Femme_ zei:

Wat zien ze er mooi uit, echt super! Het ziet er ook heel natuurlijk uit. 

Ik ben geopereerd door dr. Meesters van de Mooi Kliniek. 

Dankjewel! Ben ook heel blij met ze 🥰

Oké leuk! Mocht je een album hebben of aanmaken, kijk ik ook graag bij jou mee :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, wat een goede verhalen allemaal. Ik ben me aan het oriënteren. Weet nog niet of ik ook een borstlift nodig heb, of alleen vergroting (ik hoop het laatste). Na 3 kids de bovenkant heel leeg. @Marietjuhhad je specifiek om dr. Van der weij gevraagd bij Bierhave. Ik ga daar over een paar maanden op intake omdat ik in de kerstvakantie geopereerd wil worden. En mag ik misschien. Toegang tot je album? Alvast bedankt! En misschien ook van anderen? Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Essebes1234 zei:

Hoi, wat een goede verhalen allemaal. Ik ben me aan het oriënteren. Weet nog niet of ik ook een borstlift nodig heb, of alleen vergroting (ik hoop het laatste). Na 3 kids de bovenkant heel leeg. @Marietjuhhad je specifiek om dr. Van der weij gevraagd bij Bierhave. Ik ga daar over een paar maanden op intake omdat ik in de kerstvakantie geopereerd wil worden. En mag ik misschien. Toegang tot je album? Alvast bedankt! En misschien ook van anderen? Dank!

Welkom hier 🤗

Leuk dat je je alvast aan het oriënteren ben.. ik heb echt heel veel aan dit forum gehad!

 

Jazeker, ik heb eerst via internet een tijdje onderzoek gedaan en het werk van allerlei pc's bekeken en uiteindelijk om zijn ervaring, natuurlijke resultaten en het voornamelijk voor de spier plaatsen voor dr. Van der Weij gekozen en heb er geen moment spijt van gehad, behalve misschien dat ik het niet eerder heb gedaan 😂

 

Ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Marie 

ben elke keer weer onder de indruk van je resultaat. Hier zijn we inmiddels allemaal hersteld van Corona (uiteindelijk heeft iedereen gekregen behalve ik zelf) maar heeft bij de kinderen voor boel onrust gezorgd dus ik heb nog geen nieuwe afspraak gepland. Moet zeggen dat ik er afgelopen periode ook weinig aan gedacht heb door al het gedoe. 
wat ik jou wilde vragen hoe voelen ze inmiddels? En voel je de prothese heel goed en duidelijk? Of juist niet? 
nou ja ben even benieuwd en nogmaals complimenten over hoe ze eruit zien! Echt indrukwekkend

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Marietjuh zei:

Welkom hier 🤗

Leuk dat je je alvast aan het oriënteren ben.. ik heb echt heel veel aan dit forum gehad!

 

Jazeker, ik heb eerst via internet een tijdje onderzoek gedaan en het werk van allerlei pc's bekeken en uiteindelijk om zijn ervaring, natuurlijke resultaten en het voornamelijk voor de spier plaatsen voor dr. Van der Weij gekozen en heb er geen moment spijt van gehad, behalve misschien dat ik het niet eerder heb gedaan 😂

 

Ik ga je toevoegen!

Echt een heel mooi resultaat! Ga bij mijn intake specifiek om hem vragen. Kan eigenlijk niet wachten, maar ze gaven bij Boerhave aan dat de instel niet langer dan 6 maanden van te voren kon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi @Essebes1234 dr vd weij doet wel de meeste bv bij boerhaave. Heb je al een afspraak staan? Ik heb nog geen album, ik word over 7 weken geopereerd. Hoop dat her net zo mooi wordt als bij de anderen hier. 

Wat spannend! Nee nog geen afspraak gemaakt. Ze gaven aan dat er tussen de intake en de operatie ongeveer 3 maanden zou zitten. Is dat jouw ervaring ook? Ik kan helaas pas in de kerstvakantie. Zou liever eerder willen. Als ik het in zomervakantie zou laten doen kunnen we niet op vakantie en dat kan ik niet maken naar de kinderen toe 😊 Voor hoeveel cc en wat voor soort prothese ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Echt een heel mooi resultaat! Ga bij mijn intake specifiek om hem vragen. Kan eigenlijk niet wachten, maar ze gaven bij Boerhave aan dat de instel niet langer dan 6 maanden van te voren kon. 

Dankjewel! Er zijn hier best veel voorbeelden van zijn 'werk" te vinden.

Ja dan heeft het idd geen zin om nu al een intake gesprek te plannen maar wel een superleuk vooruitzicht! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Loessss zei:

Ha Marie 

ben elke keer weer onder de indruk van je resultaat. Hier zijn we inmiddels allemaal hersteld van Corona (uiteindelijk heeft iedereen gekregen behalve ik zelf) maar heeft bij de kinderen voor boel onrust gezorgd dus ik heb nog geen nieuwe afspraak gepland. Moet zeggen dat ik er afgelopen periode ook weinig aan gedacht heb door al het gedoe. 
wat ik jou wilde vragen hoe voelen ze inmiddels? En voel je de prothese heel goed en duidelijk? Of juist niet? 
nou ja ben even benieuwd en nogmaals complimenten over hoe ze eruit zien! Echt indrukwekkend

Hey Loes! Wat fijn om van je te horen! 😃

Wat een opluchting dat jullie inmiddels allemaal zijn hersteld, wel apart he dat niet iedereen binnen een huishouden het dan

krijgt. Denk soms dat sommige mensen er wat meer resistent voor zijn ofzo. Heel begrijpelijk dat je niet bezig bent geweest met je bv. Dit gaat even voor alles! Ben je wel van plan om nog een afspraak te maken of nog even niet?

Ik voel de protheses gelukkig niet zitten, als ik op mijn rug lig voel ik wel dat ze door de zwaartekracht wat meer naar boven zakken zeg maar en dan voel je wel dat het bovenin wat steviger voelt maar zeker geen randen ofzo!

Dank voor je compliment, ben zelf ook heel blij met ze 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Essebes1234 zei:

Wat spannend! Nee nog geen afspraak gemaakt. Ze gaven aan dat er tussen de intake en de operatie ongeveer 3 maanden zou zitten. Is dat jouw ervaring ook? Ik kan helaas pas in de kerstvakantie. Zou liever eerder willen. Als ik het in zomervakantie zou laten doen kunnen we niet op vakantie en dat kan ik niet maken naar de kinderen toe 😊 Voor hoeveel cc en wat voor soort prothese ga jij?

hoi, ik ben begin februari geweest en heb voor 28 april een afspraak. Ik weet niet of het ook al eerder kon, maar ik wilde graag eind april geopereerd worden. Ben ook nog bij Bergman geweest. Heel anders weer, ook wel een fijn gesprek gehad, maar toch voor Boerhaave gekozen, omdat dr vd Weij voor de spier plaatst en heel ervaren is. Ik vertrouw erop dat dit inderdaad kan. Ik krijg anatomisch 300 cc. Ga je ook nog bij andere klinieken langs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

hoi, ik ben begin februari geweest en heb voor 28 april een afspraak. Ik weet niet of het ook al eerder kon, maar ik wilde graag eind april geopereerd worden. Ben ook nog bij Bergman geweest. Heel anders weer, ook wel een fijn gesprek gehad, maar toch voor Boerhaave gekozen, omdat dr vd Weij voor de spier plaatst en heel ervaren is. Ik vertrouw erop dat dit inderdaad kan. Ik krijg anatomisch 300 cc. Ga je ook nog bij andere klinieken langs?

Die ervarenheid wel heel belangrijk en prijs-kwaliteit verhouding geloof ik ook wel redelijk. En de foto’s van zijn werk ook erg mooi allemaal. Wil inderdaad nog wel bij twee klinieken langs voor de zekerheid, maar nog geen idee welke dan. Er zijn er zoveel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.