Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Nee ik mag pas smeren als de hechtingen en knoopjes weg zijn en alles dicht is. Met controle zeiden ze na 5 weken. Dinsdag nog even gevraagd dat ik mn vriend ophaalde bij boerhaave 

Is alles verder goed gegaan bij je vriend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, BonnyBastian zei:

@Marietjuhvind jij het ook zo lekker om gewoon even je bh los of uit te doen. Als mn boobies savonds moe worden gaan ze trekken en steken. Doe ik dan de bh even helemaal los trekt gelijk die spanning eruit. Herken jij daar iets van?

De eerste week was ik blij als ze na het douchen weer vast zaten, lekker veilig 😂 maar nu vind ik ook het heerlijk om de meiden even los te laten haha! Ze zitten zo gesmashed in die bh dat ik die behoefte steeds meer krijg en heb ook dat ze 's avonds wat strakker en harder aanvoelen en het verlicht bij mij ook gelijk.. heb ze net ook ff "bevrijd" :1bouncingboobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Marietjuh zei:

De eerste week was ik blij als ze na het douchen weer vast zaten, lekker veilig 😂 maar nu vind ik ook het heerlijk om de meiden even los te laten haha! Ze zitten zo gesmashed in die bh dat ik die behoefte steeds meer krijg en heb ook dat ze 's avonds wat strakker en harder aanvoelen en het verlicht bij mij ook gelijk.. heb ze net ook ff "bevrijd" :1bouncingboobs:

 

Haha ik ook, ze zijn nu een half uur heerlijk vrij. 
 

Ik heb net mn omvang gemeten en kom nu op 99 uit. Dat zou betekenen dat ik op een 75F uit kom. Zo toont het alleen echt niet voor mn gevoel 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Haha ik ook, ze zijn nu een half uur heerlijk vrij. 
 

Ik heb net mn omvang gemeten en kom nu op 99 uit. Dat zou betekenen dat ik op een 75F uit kom. Zo toont het alleen echt niet voor mn gevoel 😂

Hier denk ik ook net een halfuurtje los.. we gaan gelijk op haha!

Wow! Dat klinkt echt mega groot! 😅 Ik heb ook net ff gemeten (was nieuwsgierig geworden na jouw meting) en ik kom uit op ongeveer 90 cm.. weet jij welke maat dat ongeveer is? Ik dacht zelf uit te komen op een 75C of 70D maar dat is een beetje een gok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx 😘

Volgens die tabellen zou ik een 75B hebben 🤣 die had ik hiervoor en pas ik nu echt niet meer.. of ik meet niet goed.

Heb bij Wehkamp bralettes in 2 maten besteld, 75C en 75D en ze zitten eigenlijk allebei goed dus weet niet welke ik moet terugsturen, lastig! 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nine zei:

Wat leuk om te horen dat alles goed ging!  zou ik mee mogen kijken bij je album? 😃

Haii 🤗 ja het is me echt meegevallen allemaal. Ik ben nu precies 4 weken po!

Tuurlijk.. zal je toegang geven. Zit je zelf aan een bv te denken of heb je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2021 om 23:42, Marietjuh zei:

Thanx 😘

Volgens die tabellen zou ik een 75B hebben 🤣 die had ik hiervoor en pas ik nu echt niet meer.. of ik meet niet goed.

Heb bij Wehkamp bralettes in 2 maten besteld, 75C en 75D en ze zitten eigenlijk allebei goed dus weet niet welke ik moet terugsturen, lastig! 🤔

Allebei houden 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Amaryllis zei:

Allebei houden 😁

Maar is dezelfde bh 🤣

Welke staat beter?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide zijn mooi!!

1 uur terug, Marietjuh zei:

Maar is dezelfde bh 🤣

Welke staat beter?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Maar ik denk dat de onderste net wat beter past en lekkerder gaat zitten eerlijk gezegd. 

 

Ik weet niet hoe het zit met voor de spier, maar je maat kan nog veranderen. Ik heb 3 weken geleden een bh besteld van 80C, paste perfect. Nu heb ik een 80D/E 😅 Maar ik heb dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Beide zijn mooi!!

Maar ik denk dat de onderste net wat beter past en lekkerder gaat zitten eerlijk gezegd. 

 

Ik weet niet hoe het zit met voor de spier, maar je maat kan nog veranderen. Ik heb 3 weken geleden een bh besteld van 80C, paste perfect. Nu heb ik een 80D/E 😅 Maar ik heb dual plane 

Ik vind de onderste ook mooier staan omdat het kant iets minder hoog komt maar vond de onderste iets lekkerder zitten 😂

 

Dus bij jou verandert het nog.. geen idee of het uitmaakt of je dp hebt of voor de spier 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ik vind de onderste ook mooier staan omdat het kant iets minder hoog komt maar vond de onderste iets lekkerder zitten 😂

 

Dus bij jou verandert het nog.. geen idee of het uitmaakt of je dp hebt of voor de spier 🤔

Ik zou jouw cupmaat zo op foto trouwens groter schatten dan een c een d. Begrijp echt niets van heel het beha-verhaal met implantaten. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Amaryllis zei:

Ik zou jouw cupmaat zo op foto trouwens groter schatten dan een c een d. Begrijp echt niets van heel het beha-verhaal met implantaten. 😂

Ja gek is dat he.. werkt heel anders met protheses als echte borsten! Ik zie foto's voorbij komen van cupmaat E of F die even groot of kleiner ogen dan die van mij.. ik schat zelf dat ik tussen C en D in zit maar dit kan nog veranderen aangezien ik nog maar 4 weken po ben :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Marietjuh zei:

Vandaag alweer 4 weken po.. heb wat nieuwe pics in mijn album gezet :)

Ik kan gewoon niet geloven dat ze al zo mooi zijn. 😳 Ben er echt van onder de indruk, goede pc en duidelijk goede keuze van protheses. 

 

Gaat alles goed met je littekens? Alles mooi gesloten?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.