Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel! 😘

Moest vandaag toevallig nog aan je denken.. nog 3 weken min 1 dag en dan ben je eindelijk aan de beurt!! :tatice_04:

Gaat echt helemaal goed komen, zie alleen maar prachtige borsten van onze pc voorbij komen! 😍

ja he, dat vind ik ook, zo mooi en natuurlijk resultaat bij iedereen !! Ik ben er klaar voor! 😍. Jouw 3 maanden zitten erop, jij kan volop genieten van mooie lingerie en straks je bikini aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

ja he, dat vind ik ook, zo mooi en natuurlijk resultaat bij iedereen !! Ik ben er klaar voor! 😍. Jouw 3 maanden zitten erop, jij kan volop genieten van mooie lingerie en straks je bikini aan!

Vind het ook superspannend en leuk voor je! De voorpret alleen al vond ik geweldig 🤣

Jaaaaa die van mij zijn nu definitief goedgekeurd, jipeeeeeeeeee!! :43:

Jij bent voordat de zomer echt begint ook alweer bikini-ready dus dat wordt straks pronken in onze bikini's!! 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2021 om 21:40, Marietjuh zei:

Dankjewel! 🥰

Ja het is lastig kiezen he want bij de 1 staat bijv 300 cc anders dan bij de ander.

Ik ben trouwens 165 en 61 kilo. Wat zijn jouw maten als ik vragen mag?

Zat hiervoor op een vrij lege 75B (na 2 kids niet veel meer van over gebleven 😂).

Ik zal je toegang geven.. staan ook foto's van mijn voorsituatie 😉

 

Jaa super lastig! Ik ben 171 en 58 kilo, en zit op een 75A. Wel een net wat andere voorsituatie  dus :) Maar supermooi resultaat!! Kan niet wachten ook nieuwe BHs en bikini's te passen straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 5-4-2021 om 21:40, Marietjuh zei:

Dankjewel! 🥰

Ja het is lastig kiezen he want bij de 1 staat bijv 300 cc anders dan bij de ander.

Ik ben trouwens 165 en 61 kilo. Wat zijn jouw maten als ik vragen mag?

Zat hiervoor op een vrij lege 75B (na 2 kids niet veel meer van over gebleven 😂).

Ik zal je toegang geven.. staan ook foto's van mijn voorsituatie 😉

 

Ik zou ook gaan voor iets rond de 300cc voor de spier, maar ik twijfel of dit niet te zou zijn. Ik heb nu ook een lege B/C. Zou ik ook eens mogen mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Cassie zei:

Ik zou ook gaan voor iets rond de 300cc voor de spier, maar ik twijfel of dit niet te zou zijn. Ik heb nu ook een lege B/C. Zou ik ook eens mogen mee kijken?

Hey! Net even je topic gelezen.. bekend verhaal, na 2 kids weinig over van een ooit zo mooie c-cup! 😂

Wel spannend dat je nu eindelijk voor je bv gaat!!

Ik zal je toevoegen aan mijn album 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Hey! Net even je topic gelezen.. bekend verhaal, na 2 kids weinig over van een ooit zo mooie c-cup! 😂

Wel spannend dat je nu eindelijk voor je bv gaat!!

Ik zal je toevoegen aan mijn album 😉

Ik denk dat het voor veel vrouwen een bekend verhaal is. Je ziet die kleine monsters doodgraag, maar ze zuigen je leeg. Letterlijk en figuurlijk.

Bedankt voor de toevoeging. Ze zijn prachtig! Daar wil ik direct voor tekenen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Inmiddels ben ik nu 4 maanden po en ben nog steeds zooo blij met de boobies!! :1bouncingboobs:

Ze zijn nu echt superzacht en, vind ik zelf, niet meer van echt te onderscheiden!

Dit weekend weer nieuwe bh's binnen gekregen en gepast.. gelijk even foto's gemaakt :D

Zal ook nog wat foto's zonder bh in mijn album plaatsen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh wauwie!!🤩 kan heel goed begrijpen dat je zo blij bent ze zijn echt prachtig. Bh's staan je heel mooi!! Heerlijk dat shoppen he en het staat allemaal zoveel beter😇  xxx

@Marietjuh , wow....wat gaaf! De bh’s staan je super. Vind ze bijna allemaal mooi! Je hebt ook een paar body’s aan?

En je borsten hebben echt een hele natuurlijke glooiing! Begrijp dat helemaal happy bent!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëla89 zei:

@Marietjuh wauwie!!🤩 kan heel goed begrijpen dat je zo blij bent ze zijn echt prachtig. Bh's staan je heel mooi!! Heerlijk dat shoppen he en het staat allemaal zoveel beter😇  xxx

Lief dankjewel! 😘

Jaaaaa het is nu zoveel leuker om bh's en bikini's te shoppen 😄

Nog eventjes en dan kun jij ook gaan passen, jihaaaaaa! 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Diana75 zei:

@Marietjuh , wow....wat gaaf! De bh’s staan je super. Vind ze bijna allemaal mooi! Je hebt ook een paar body’s aan?

En je borsten hebben echt een hele natuurlijke glooiing! Begrijp dat helemaal happy bent!!

xx

Thanks!! 😘

Nee zijn allemaal bh's.. een paar met zo'n verlengde onderkant dus lijken op de foto's net body's maar zijn het niet.

Zo lief, bedankt! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi, echt waar. ik heb de mijne afgelopen wknd laten opmeten want ik had onderhand al 3 bestellingen weer teruggestuurd met beugelbh's. ik had echt de verkeerde maat idd:)

Vind jij het ook zo lastig met beugelbh's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Thanks!! 😘

Nee zijn allemaal bh's.. een paar met zo'n verlengde onderkant dus lijken op de foto's net body's maar zijn het niet.

Zo lief, bedankt! xxx

Is voor ons een leuk vooruitzicht!

Bedankt voor het delen 😁

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

@Marietjuh wauw wat mooi! Prachtig! Inderdaad niet te zien dat je een vergroting hebt gehad, zo mooi natuurlijk! En wat heerlijk dat shoppen! Alles staat leuk! 😘

Dank voor je lieve compliment! 🥰 Ook voor jou gaat deze leuke tijd aanbreken Noor!! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lara21 zei:

heel mooi, echt waar. ik heb de mijne afgelopen wknd laten opmeten want ik had onderhand al 3 bestellingen weer teruggestuurd met beugelbh's. ik had echt de verkeerde maat idd:)

Vind jij het ook zo lastig met beugelbh's?

Dankjewel 🥰

Ik moet zeggen dat ik de maat nu wel een beetje weet. Zit tussen een 80C en 75D in maar als ik een beugel koop moet het echt D zijn, anders passen ze niet 😂

Welke maat heb jij nu en hoeveel maanden po ben je ondertussen?

Jij was dacht ik iets voor mij geopereerd toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik vind dit een heel fantastisch resultaat met 300cc, zijn dit Mentor? 

Ik ben op consult geweest bij Dr Verdonck (BBC), waar ik alvast een goed gevoel bij had. ik ga sowieso nog bij een ander pc proberen langs te gaan, om toch een beetje te kunnen vergelijken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, CH2021 zei:

Bedankt, ik vind dit een heel fantastisch resultaat met 300cc, zijn dit Mentor? 

Ik ben op consult geweest bij Dr Verdonck (BBC), waar ik alvast een goed gevoel bij had. ik ga sowieso nog bij een ander pc proberen langs te gaan, om toch een beetje te kunnen vergelijken. 

 

Dankjewel! Had ze in eerste instantie iets kleiner verwacht met 300 cc maar de maat went echt zo snel en ben nu hartstikke blij met ze 😊 Ja dit zijn mentor anatomisch en ik heb ze voor de spier.

Wel zo verstandig ja.. zoiets moet je zeker niet overhaast beslissen.

 

Succes met het maken van je keuze! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel 🥰

Ik moet zeggen dat ik de maat nu wel een beetje weet. Zit tussen een 80C en 75D in maar als ik een beugel koop moet het echt D zijn, anders passen ze niet 😂

Welke maat heb jij nu en hoeveel maanden po ben je ondertussen?

Jij was dacht ik iets voor mij geopereerd toch?

ik ben nu bijna 6 mnden po, tijd gaat snel. het verschilt per bh natuurlijk maar de laatste beugelbh die mij goed zat was een 70e en geloof me...ze zien er echt niet uit als een 70 e. komt gewoon doordat die beugels juist moeten zitten. Zonder beugel zit een 75c mij prima en ze zien er ook uit als een normale c. Ik moet wel zeggen dat een beugelbh nog niet lekker zit, doet nog pijn aan de onderkant en 1 jaar hersteltijd begrijp ik nu als geen ander;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lara21 zei:

ik ben nu bijna 6 mnden po, tijd gaat snel. het verschilt per bh natuurlijk maar de laatste beugelbh die mij goed zat was een 70e en geloof me...ze zien er echt niet uit als een 70 e. komt gewoon doordat die beugels juist moeten zitten. Zonder beugel zit een 75c mij prima en ze zien er ook uit als een normale c. Ik moet wel zeggen dat een beugelbh nog niet lekker zit, doet nog pijn aan de onderkant en 1 jaar hersteltijd begrijp ik nu als geen ander;)

Dank je voor het delen van jouw ervaring. Hebben jullie leuke tips voor bh zonder beugels? Lijkt me super om straks een gevulde BH aan te hebben!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lara21 zei:

ik ben nu bijna 6 mnden po, tijd gaat snel. het verschilt per bh natuurlijk maar de laatste beugelbh die mij goed zat was een 70e en geloof me...ze zien er echt niet uit als een 70 e. komt gewoon doordat die beugels juist moeten zitten. Zonder beugel zit een 75c mij prima en ze zien er ook uit als een normale c. Ik moet wel zeggen dat een beugelbh nog niet lekker zit, doet nog pijn aan de onderkant en 1 jaar hersteltijd begrijp ik nu als geen ander;)

Ja gaat hard he.. 6 maanden alweer! Dat klinkt wel groot ja 70E!! Klopt, ze moeten wel goed om je borsten passen anders zit het niet lekker. Ik heb geen last van beugels maar dat komt doordat de onderkant van mijn borsten nog steeds gevoelloos is 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Dank je voor het delen van jouw ervaring. Hebben jullie leuke tips voor bh zonder beugels? Lijkt me super om straks een gevulde BH aan te hebben!  

Oh jee genoeg tips! Ik ben goed geslaagd bij Otto, Bonprix, Hunkemöller en Chistine Le Duc :1bouncingboobs:

Heb ook wel wat foto's met bralettes op het forum geplaatst dus als je daar iets leuks tussen ziet, vertel ik wel waar ik ze gekocht heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.