Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Amaryllis zei:

Ik kan gewoon niet geloven dat ze al zo mooi zijn. 😳 Ben er echt van onder de indruk, goede pc en duidelijk goede keuze van protheses. 

 

Gaat alles goed met je littekens? Alles mooi gesloten?! 

Dank voor je compliment! 🥰 Ik ben ook heel blij met mijn keuze van pc en protheses.. vond ze in het begin wat groot maar je went zo snel aan de maat haha!

 

Mijn littekens zijn gesloten en zien er heel mooi uit.. moet echt me best doen om ze te bekijken want ze zitten helemaal verstopt in m'n borstplooi. 

Voel aan de buitenkant nog wel de knoopjes van de (oplosbare) hechtingen zitten maar zie nu al dat het heel netjes gaat worden. Zal volgende keer wel proberen foto's ervan te maken.

 

Hoe gaat het met jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Marietjuh zei:

Dank voor je compliment! 🥰 Ik ben ook heel blij met mijn keuze van pc en protheses.. vond ze in het begin wat groot maar je went zo snel aan de maat haha!

 

Mijn littekens zijn gesloten en zien er heel mooi uit.. moet echt me best doen om ze te bekijken want ze zitten helemaal verstopt in m'n borstplooi. 

Voel aan de buitenkant nog wel de knoopjes van de (oplosbare) hechtingen zitten maar zie nu al dat het heel netjes gaat worden. Zal volgende keer wel proberen foto's ervan te maken.

 

Hoe gaat het met jouw herstel?

Gaat best oke. Linkerborst nog wat pijntjes en steken, vooral aan de borstplooi en rugpijn. En als ik ga wandelen is het alsof ik nog 0,0 conditie heb. 😳

 

Er zit nog tape op mijn wondes, dus heb nog geen idee wat ik me moet voorstellen bij die knoopjes. Zouden die niet al weg moeten zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Amaryllis zei:

Gaat best oke. Linkerborst nog wat pijntjes en steken, vooral aan de borstplooi en rugpijn. En als ik ga wandelen is het alsof ik nog 0,0 conditie heb. 😳

 

Er zit nog tape op mijn wondes, dus heb nog geen idee wat ik me moet voorstellen bij die knoopjes. Zouden die niet al weg moeten zijn? 

Fijn dat het goed met je gaat! Ja die steken en rugpijn horen erbij.. heel herkenbaar! Tis voor jou nog maar kort geleden dus conditie heeft nog even tijd nodig. 

 

Ik denk dat ze binnenin vanzelf oplossen en de stukjes die uitsteken en dus droger zijn het langst blijven zitten en er op een gegeven moment vanzelf afvallen.. zal de kliniek anders wel bellen om na te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik vind de onderste ook mooier staan omdat het kant iets minder hoog komt maar vond de onderste iets lekkerder zitten 😂

 

Dus bij jou verandert het nog.. geen idee of het uitmaakt of je dp hebt of voor de spier 🤔

Welke ga je houden? :)

 

Ja Het veranderd nog zoveel. Ik had een paar weken geleden 80D gepast, was nog ietsjes te ruim, decollete was niet zichtbaar. Heb vandaag diezelfde bh aan (eerste dag zonder die po bh 😍) en heb er nu een hele mooie decollete in! Vergelijkbaar met jou onderste foto :)

 

Maar voor de spier is allemaal weer heel anders natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Welke ga je houden? :)

 

Ja Het veranderd nog zoveel. Ik had een paar weken geleden 80D gepast, was nog ietsjes te ruim, decollete was niet zichtbaar. Heb vandaag diezelfde bh aan (eerste dag zonder die po bh 😍) en heb er nu een hele mooie decollete in! Vergelijkbaar met jou onderste foto :)

 

Maar voor de spier is allemaal weer heel anders natuurlijk

Ik heb ze nog een x allebei aangetrokken maar ben er nog niet uit 😂

De 75C (onderste foto) vind ik mooier staan maar de 75D zat lekkerder dus denk dat ik die ga houden.

 

Oh wow dus ze kunnen zelfs na die tijd nog zoveel veranderen! Fijn dat je nu een mooie decolleté hebt! 🥰

Mijn borsten zaten van zichzelf al dicht bij elkaar dus heb altijd wel een decolleté gehad maar nu is ie véél mooier geworden haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik heb ze nog een x allebei aangetrokken maar ben er nog niet uit 😂

De 75C (onderste foto) vind ik mooier staan maar de 75D zat lekkerder dus denk dat ik die ga houden.

 

Oh wow dus ze kunnen zelfs na die tijd nog zoveel veranderen! Fijn dat je nu een mooie decolleté hebt! 🥰

Mijn borsten zaten van zichzelf al dicht bij elkaar dus heb altijd wel een decolleté gehad maar nu is ie véél mooier geworden haha!

Ja dan moet je echt kiezen voor diegene die het lekkerste zit! :)

 

Ja die van jou zijn echt heeel mooi! Super natuurlijk en een hele mooie decolleté! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Ja dan moet je echt kiezen voor diegene die het lekkerste zit! :)

 

Ja die van jou zijn echt heeel mooi! Super natuurlijk en een hele mooie decolleté! 

Ja toch! 😊

Lief dankje 😘 vind die van jou ook supermooi geworden!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2021 om 18:55, Marietjuh zei:

Nu alweer bijna 2 weken po en wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten.. had ze niet mooier kunnen dromen!! 😍

De napijn en het slapen op mijn rug is me zo meegevallen allemaal en ik merk nu dat het met de dag beter gaat en ik niet meer zo snel moe ben. De steken die ik onderin voelde heb ik gelukkig niet meer.. voelt nu een beetje beurs en de zij/onderkant, alsof de zwelling naar beneden zakt en de onderkant is nog helemaal verdoofd, herkenbaar?

Vind ze nog een beetje aan de grote kant als de bh uitgaat :1bouncingboobs: maar denk dat nog niet alle vocht/zwelling helemaal weg is.

Het lukt me de afgelopen dagen ook steeds beter om op mijn zij te slapen dus daar ben ik superblij mee, slaapt toch een stuk lekkerder 😂

 

Ik heb vandaag nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album.

Hoi! Ik word 2 maart geopereerd. 335cc motiva. Mag ik ook eens piepen in album? Hoe moet ik dat juist doen? Heb zoveel schrik om te groot te gaan twijfel nog tussen 315 en 335cc... heb nu maar een kleine Acup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Melissa1988 zei:

Hoi! Ik word 2 maart geopereerd. 335cc motiva. Mag ik ook eens piepen in album? Hoe moet ik dat juist doen? Heb zoveel schrik om te groot te gaan twijfel nog tussen 315 en 335cc... heb nu maar een kleine Acup. 

Hai 🤗 wat leuk dat je al een datum hebt! Ik kom zelf van een 75B en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Door wie wordt jij geopereerd? Ik zal je toevoegen :6: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Melissa1988 zei:

Hoi! Ik word 2 maart geopereerd. 335cc motiva. Mag ik ook eens piepen in album? Hoe moet ik dat juist doen? Heb zoveel schrik om te groot te gaan twijfel nog tussen 315 en 335cc... heb nu maar een kleine Acup. 

Om in mijn album te komen klik je trouwens op mijn naam of foto en dan kom je in mijn profiel. Daar klik je op het tabblad Album.

Ik was aanvankelijk ook bang dat ze te groot zouden worden en in het begin was het ook wel even wennen haha maar ben echt blij hoe ze zijn geworden en vind ze mooi bij me passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Marietjuh zei:

Hai 🤗 wat leuk dat je al een datum hebt! Ik kom zelf van een 75B en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Door wie wordt jij geopereerd? Ik zal je toevoegen :6: 

Dr verdonck in diest. 

Heb er toch wel veel zenuwen voor. 

Ook voor het herstel. Ik ben thuisverpleegster en heb 2 weken ziekteverlof..  heb aan men collega's niet verteld aan wat ik geopereerd wordt. Vind het privé, maar hoop na 2 weken toch al men job te kunnen uitvoeren . 🙃

Dat het maar snel 2 maart is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Marietjuh zei:

Om in mijn album te komen klik je trouwens op mijn naam of foto en dan kom je in mijn profiel. Daar klik je op het tabblad Album.

Ik was aanvankelijk ook bang dat ze te groot zouden worden en in het begin was het ook wel even wennen haha maar ben echt blij hoe ze zijn geworden en vind ze mooi bij me passen. 

Ja heel mooi natuurlijk resultaat! Ik kan het geloven dat je blij bent ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Marietjuh, gefeliciteerd met je nieuwe borsten. ik ben ook geopereerd door dr. Van der Weij op 20 nov en heb ook 300cc gekregen. zou ik ook je album mogen bekijken? heb jij trouwens ook dat het ene litteken wat groter is dan de andere? bij mij is links groter namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lara21 zei:

hoi Marietjuh, gefeliciteerd met je nieuwe borsten. ik ben ook geopereerd door dr. Van der Weij op 20 nov en heb ook 300cc gekregen. zou ik ook je album mogen bekijken? heb jij trouwens ook dat het ene litteken wat groter is dan de andere? bij mij is links groter namelijk.

Hi Lara, dankjewel! 

Wat leuk! Ook 300 cc bij dr. Van der Weij :D Heb jij ook anatomisch voor de spier gekregen?

Ja ik dacht ook te zien dat het linker litteken iets langer was dan de rechterkant. Niet veel verschil hoor maar wel een klein beetje.

Hoe gaat het nu met jou? Zijn ze al zachter geworden en voelen ze nu al helemaal eigen? 

Ik zal je toevoegen aan mijn album :6:  Mocht jij ook een album hebben zou ik graag meekijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, je hebt prachtige borsten, jouw litteken is niet eens meer te zien.  bij mij hangen ze nog niet echt en kan je het litteken nog zien, ze zijn al wel iets gezakt maar dat zal vast nog wel veranderen. ik heb ook voor de spier gekregen en ze zijn gelukkig al iets zachter maar het mag van mij nog zeker zachter worden. ik weet niet of dat ook zal gebeuren hoor. het voelt bij mij nog niet helemaal eigen maar dat komt omdat het voor mij geen pretje is geweest, ik heb enorm veel pijn gehad en nog steeds ervaar ik dagelijks wat ongemak...pijn aan de binnenkant en soms ook hele felle steken die me snachts ook wakker houden. het heeft gewoon tijd nodig denk ik, ik heb volgende week mijn 3 maandelijkse controle en ga ik het aankaarten. 

 

ik moet wel zeggen dat het op de foto niet lijkt alsof je bovenwijdte 90 is...lijkt veel groter:). die van mij is 91/92 en draag nu 75 c

ik heb geen album aangemaakt maar lief dat ik jouw album mag bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lara21 zei:

wow, je hebt prachtige borsten, jouw litteken is niet eens meer te zien.  bij mij hangen ze nog niet echt en kan je het litteken nog zien, ze zijn al wel iets gezakt maar dat zal vast nog wel veranderen. ik heb ook voor de spier gekregen en ze zijn gelukkig al iets zachter maar het mag van mij nog zeker zachter worden. ik weet niet of dat ook zal gebeuren hoor. het voelt bij mij nog niet helemaal eigen maar dat komt omdat het voor mij geen pretje is geweest, ik heb enorm veel pijn gehad en nog steeds ervaar ik dagelijks wat ongemak...pijn aan de binnenkant en soms ook hele felle steken die me snachts ook wakker houden. het heeft gewoon tijd nodig denk ik, ik heb volgende week mijn 3 maandelijkse controle en ga ik het aankaarten. 

 

ik moet wel zeggen dat het op de foto niet lijkt alsof je bovenwijdte 90 is...lijkt veel groter:). die van mij is 91/92 en draag nu 75 c

ik heb geen album aangemaakt maar lief dat ik jouw album mag bekijken.

Lief! Dankjewel 🥰

Klopt, ik moet mijn borsten goed optillen om de littekens te kunnen zien. 

Pas na ongeveer een jaar hebben je borsten hun definitieve vorm dus idd nog alle tijd om zwaartekracht zijn werk te laten doen 😅

Ik hoop ook dat ze bij mij nog  zachter worden. Als ik rechtop sta zijn ze redelijk zacht maar als ik lig voel ik ze wel een beetje zitten bovenin zeg maar. Wat vervelend dat zoveel pijn hebt gehad en je nog steeds ongemak hebt.. die pijn aan de binnenkant en felle steken (maar ik had ze niet 's nachts) heb ik ook de eerste 2 weken gehad maar nu gelukkig geen last meer van. Ik zou het zeker even navragen volgende week maar zal denk ik bij de één wat langer aanhouden dan bij de ander.

 

Ja gek he.. ik vind ze ook groter ogen maar had ze met zo'n 'harde' meetlint gemeten en laatst met een zachte die ik nauwkeuriger om me heen kon doen en toen kwam ik uit op 94 cm dus het is iets meer haha!

Tuurlijk, geen probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lara21 en @Marietjuh ik krijg ook anatomisch 300cc voor de spier van dr van der weij. Super spannend. Ik vind het fijn dat het voor de spier kan, maar ben ook heel bang voor kapelsvorming of rimpelvorming of dat je ze voelt. Eerder was advies bij Bergman juist rond en dual p te plaatsen. Ben zo bang een verkeerde keus te maken. 
Hoe gaat het nu met jullie ? En zijn er ervaringen van dr vd Weij die wat langer geleden zijn geopereerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Noor45 zei:

@Lara21 en @Marietjuh ik krijg ook anatomisch 300cc voor de spier van dr van der weij. Super spannend. Ik vind het fijn dat het voor de spier kan, maar ben ook heel bang voor kapelsvorming of rimpelvorming of dat je ze voelt. Eerder was advies bij Bergman juist rond en dual p te plaatsen. Ben zo bang een verkeerde keus te maken. 
Hoe gaat het nu met jullie ? En zijn er ervaringen van dr vd Weij die wat langer geleden zijn geopereerd?

 

Hi Noor! Wat spannend! :D Wanneer wordt je geopereerd?

Ik kan alleen maar positief zijn over hoe het tot nu toe verlopen is en hoe mooi ze zijn geworden dus kan dr. van der Weij zeker aanbevelen. Het klopt ook dat je per kliniek soms verschillende adviezen krijgt wat best wel verwarrend kan zijn. Ik heb mijn vooronderzoek en keuze voornamelijk via internet en voor en na foto's per pc gemaakt, ook trouwens van het forum hiero.

Ik vroeg hem ook nog over kapselvorming en evt. draaien van anatomische protheses maar draaien was bij hem nog nooit voorgevallen zei hij, dit kon gebeuren door een onervaren pc die de pocket te groot maakt en omdat de mentor protheses lichtelijk geruwd zijn voorkomt dit grotendeels de kans op kapselvorming. Ik was juist  blij dat het bij mij voor de spier kon want wilde mijn borstspier niet doorsnijden als dit niet nodig was en gelukkig had ik genoeg borstweefsel dat dit ook kon.

 

Als je wilt mag je meekijken in mijn album :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Noor, ik denk dat iedereen wel zulke angsten heeft, ik heb ze ook nog steeds en ik denk niet dat je veel in de hand hebt dan het rustig aan doen de eerste 6 weken. Als ik aan mijn borsten zit ( om het zo maar even te zeggen) dan voel ik de prothesen niet. Pas als ik met mijn vingers echt specifiek aan de rand of onder mijn borst ga voelen dan wel. Als ik buk dan voel ik soms de prothesen ook wel aan de onderkant maar dit is voor iedereen anders. Mijn man zegt dat hij ze niet voelt, gelukkig maar. Ik vind dat Van der Weij wel voor natuurlijke borsten gaat, ik heb ze ook aan vriendin laten zien en zij was onder de indruk hoe natuurlijk het er uit ziet.

 

Ik ben zelf 165 cm en weeg 55 kilo en de grootte vind ik precies goed, ik was bang dat je met een truitje eea snel zou opmerken maar niemand die het ziet. lijkt gewoon alsof ik een goede push up bh aan heb...dat vind ik zelf erg prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik precies 6 weken po.. whoop whoop!! :1bouncingboobs:

Gaat eigenlijk supergoed! Heb helemaal geen pijntjes meer en kan zelfs al op mijn buik liggen zonder dat het vervelend voelt maar doe dit niet te lang omdat ik het nog een beetje spannend vind 😂

De onderkant van mijn borsten zijn nog wel compleet verdoofd maar ik lees hier dat dat wat langer kan duren voordat het gevoel weer terugkomt dus zal nog even geduld moeten hebben.

 

Heb net nieuwe foto's in mijn album gezet! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh en @Lara21 dank jullie voor deze positieve geruststellingen. 
Mijn operatie staat voor april pas. Ik had een pinch test van 5,5 cm. Dr vd weij begreep niet waarom iemand mij dan onder de borstspier zou aanraden. Toch vind ik mijn borsten aan de bovenkant behoorlijk leeg en ben daarom bang dat de protheses te voelen zijn. Zou heel graag een kijkje nemen in je album. Helemaal omdat jullie dezelfde cc s gekregen hebben, toch ook 300? Liefs. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Noor45 zei:

@Marietjuh en @Lara21 dank jullie voor deze positieve geruststellingen. 
Mijn operatie staat voor april pas. Ik had een pinch test van 5,5 cm. Dr vd weij begreep niet waarom iemand mij dan onder de borstspier zou aanraden. Toch vind ik mijn borsten aan de bovenkant behoorlijk leeg en ben daarom bang dat de protheses te voelen zijn. Zou heel graag een kijkje nemen in je album. Helemaal omdat jullie dezelfde cc s gekregen hebben, toch ook 300? Liefs. 
 

April lijkt nog ver weg maar voor je het weet is het zover! ☺️

Dan heb je wel genoeg borstweefsel ja. Ik vond mijn borsten ook leeg aan de bovenkant (kijk maar naar de foto's van mijn voorsituatie) maar hij raadde toch voor de spier aan, wat ik ook liever wilde en ik ben echt heel blij met het resultaat! Ze zijn wel wat groter geworden als ik had verwacht maar je went snel aan nieuwe borsten 😂 en vind ze nu goed bij me passen.

 

Ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoohoo! Eindelijk een mooie beugel bh gevonden die goed past! :43:

Zit dus toch op een 75D 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.