Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

 

Nu dan eindelijk even een eigen topic aangemaakt!

Ik lees al een tijdje mee en heb met een aantal van jullie al leuk contact gehad en handige tips opgedaan :35:

 

Na jaren wikken en wegen nu dan eindelijk de knoop doorgehakt om een bv te laten doen!

Ik ben afgelopen zomer 43 geworden en heb 2 prachtige kinderen, een meisje van 8 en een jongetje van 6. Ik ben trouwens 165 en 58 kilo

Na mijn dochtertje was er nog niks aan de hand maar na mijn zoontje bijna een jaar borstvoeding te hebben gegeven bleef er helaas weinig over van de boobies en ging ik van een mooie volle c naar een vrij lege b-cup :74:

Tijdens de zwangerschap en borstvoeding zat ik trouwens op een e-cup!! Maar die zou ik ook niet meer willen, die waren echt gigantisch!

Ik mis gewoon mijn goeie oude borsten en heb besloten dat ik best een keer iets voor mezelf mag doen 😇

 

Voordat ik een pc had uitgekozen heb ik heel veel gegoogeld en vielen mijn keuzes uiteindelijk op dr. van der Weij (Boerhaave kliniek) en dr. Laura Zaal (Velthuis kliniek) maar uiteindelijk toch gekozen voor dr. van der Weij omdat ik zijn resultaten er zo mooi en natuurlijk uit vindt zien en hij plaatst liever voor de spier als dit mogelijk is en dr. Zaal voornamelijk dual plane zag ik.

Gewoon het idee van een spier doorsnijden als dit misschien niet hoeft.. liever niet, al zie ik hier wel prachtige resultaten die dual plane zijn geplaatst 😍

 

4 januari ben ik dus aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier. Kan me gewoon nog niet voorstellen dat ik straks weer mooie stevige boobies heb! 

Maar echt superfijn om hier verhalen mee te lezen en ervaring/tips op te doen, krijg je toch een beter beeld van wat je ongeveer kunt verwachten!

 

Liefs,

Marije

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marietjuh, 

 

wat fijn dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt om deze stap te nemen! 
Ik herken je verhaal enorm. Hier ook 2 kindjes gehad (nu 73 kg en 1.79 lang) en tijdens zwangerschappen leek ik Lola Ferrari wel.. zo'n grote buste.. Maar daarna 😞 2 lege theezakjes. Ik ging van een volle C naar een lege B denk ik.. Nu na veel afvallen en krachttraining is er helemaal vrij weinig over en vind ik mijzelf nagenoeg plat.. Ook na lang wikken en wegen ook eindelijk de knoop doorgehakt om voor mezelf te kiezen.. Eindelijk! na lang wachten gaat het voor mij a.s. dinsdag al gebeuren. Nu ik dit tik krijg ik ineens weer kriebels.. dat is overmorgen gewoon al! Ook ik ga naar de Boerhaave Kliniek en heb dezelfde PC als jij. Ik krijg 340 CC voor de spier. Ook heel blij dat het voor de spier kon, dit herstel schijnt 'makkelijker' te zijn dan Dual Plane. Het 6 weken niet kunnen sporten zie ik wel als een dingetje daar ik dit 6x per week doe 🙂 maar ja, alles voor het goede doel!

 

Jij heel veel succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeetje, ben ik de enige met 0 reacties op mijn topic? 🤔

Hoi, hierbij mijn reactie ook nog ! Ik ben ook 43 geworden afgelopen zomer en ook moeder van 2 kids, van 11 en bijna 14.

Na 2 zwangerschappen ook ''achter gelaten'' met een lege b cup. Ik heb dus 2 december 380 cc dual plane gekregen, ivm bedekking aan de bovenkant zei de pc.

Het is zeker raar om na 30 !! jaar ineens grote en volle borsten te hebben. Ik had altijd al een klein b cupje tot de borstvoeding, maar nu waren ze ook nog leeg. Ze voelen nog niet helemaal eigen nu, maar dat komt denk ik omdat het nog geen 2 weken geleden is.

Inmiddels doe ik bijna alles in het huishouden alweer, behalve het hele ''zware'' werk. Ik lees hier ook over stofzuigen enzo, maar dat heb ik afgelopen week weer gewoon geprobeerd. Mijn pc zei namelijk dat ik zelf moest aanvoelen wat ik dacht dat ik kon.

Verder voel ik me inmiddels stukken beter, maar vind mijn armen en bovenlijf nog wel iets verkrampt. Ook door het op de rug slapen met iets verhoogd kussen, lijkt het wel of je al stijf opstaat uit bed...... helaas. 

Ach alles zal wel weer beter worden!

 

Zie je er tegenop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2020 om 16:27, SiBre zei:

Hoi Marietjuh, 

 

wat fijn dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt om deze stap te nemen! 
Ik herken je verhaal enorm. Hier ook 2 kindjes gehad (nu 73 kg en 1.79 lang) en tijdens zwangerschappen leek ik Lola Ferrari wel.. zo'n grote buste.. Maar daarna 😞 2 lege theezakjes. Ik ging van een volle C naar een lege B denk ik.. Nu na veel afvallen en krachttraining is er helemaal vrij weinig over en vind ik mijzelf nagenoeg plat.. Ook na lang wikken en wegen ook eindelijk de knoop doorgehakt om voor mezelf te kiezen.. Eindelijk! na lang wachten gaat het voor mij a.s. dinsdag al gebeuren. Nu ik dit tik krijg ik ineens weer kriebels.. dat is overmorgen gewoon al! Ook ik ga naar de Boerhaave Kliniek en heb dezelfde PC als jij. Ik krijg 340 CC voor de spier. Ook heel blij dat het voor de spier kon, dit herstel schijnt 'makkelijker' te zijn dan Dual Plane. Het 6 weken niet kunnen sporten zie ik wel als een dingetje daar ik dit 6x per week doe 🙂 maar ja, alles voor het goede doel!

 

Jij heel veel succes met aftellen!!

Hoi SiBre,

 

Jaaaaaa ik ben ook zo blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt! 

Haha echt he.. niet normaal hoe groot ze toen zijn geworden en dat het dan weer van je wordt afgenomen 🙈 zo groot zou ik ze niet willen maar nu idd die lege B is ook niks 😂

Wat goed dat jij ook voor jezelf heb gekozen en morgen al aan de beurt bent meid, super spannend!!!

Weet je al hoe laat je geopereerd wordt? Leuk, dat jij ook door dr. van der Weij geholpen wordt, hij maakt zulke mooie natuurlijke borsten, komt vast goed met ons! Ik ga je verhaal zeker volgen!!

 

Heel veel succes morgen en mocht je een album hebben zou ik graag mee willen kijken!

 

Hoop dat je goed kunt slapen vannacht, kan me goed voorstellen dat je nu flinke kriebels hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Anns zei:

Hoi, hierbij mijn reactie ook nog ! Ik ben ook 43 geworden afgelopen zomer en ook moeder van 2 kids, van 11 en bijna 14.

Na 2 zwangerschappen ook ''achter gelaten'' met een lege b cup. Ik heb dus 2 december 380 cc dual plane gekregen, ivm bedekking aan de bovenkant zei de pc.

Het is zeker raar om na 30 !! jaar ineens grote en volle borsten te hebben. Ik had altijd al een klein b cupje tot de borstvoeding, maar nu waren ze ook nog leeg. Ze voelen nog niet helemaal eigen nu, maar dat komt denk ik omdat het nog geen 2 weken geleden is.

Inmiddels doe ik bijna alles in het huishouden alweer, behalve het hele ''zware'' werk. Ik lees hier ook over stofzuigen enzo, maar dat heb ik afgelopen week weer gewoon geprobeerd. Mijn pc zei namelijk dat ik zelf moest aanvoelen wat ik dacht dat ik kon.

Verder voel ik me inmiddels stukken beter, maar vind mijn armen en bovenlijf nog wel iets verkrampt. Ook door het op de rug slapen met iets verhoogd kussen, lijkt het wel of je al stijf opstaat uit bed...... helaas. 

Ach alles zal wel weer beter worden!

 

Zie je er tegenop ?

Hoi Anns, ja zo herkenbaar! Leuk dat we dezelfde leeftijd hebben :)

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :tatice_04:

Daar ben ik benieuwd naar, wanneer het echt eigen gaat voelen.. verschilt zo per persoon lees ik.

Door wie ben jij geopereerd als ik vragen mag?

Goed om te horen dat je al veel kan doen in huis maar pas op dat je niet teveel doet, rust is zo belangrijk voor het herstel!

Oh dat op je rug slapen lijkt me nog het vervelendst! Kan me goed voorstellen dat je daar een beetje stijf van wordt.. ach we moeten er iets voor over hebben, toch haha!

 

Is het je al met al mee of tegen gevallen? Mocht je een album hebben zou ik graag meekijken.

 

Ik zie wel op tegen het ongemak na de operatie en zal naarmate het dichterbij komt wel zenuwachtiger worden maar kan niet wachten om weer een mooie volle boezem te hebben! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey!

 

lekker aan het aftellen dus 😍

Ik word door Laura Zaal geopereerd 28 december en ik krijg voor de borstspier. Als je genoeg weefsel/bedekking hebt kiest zij daar dus ook gewoon voor. Dr. Van der Weij maakt ook mooie borsten 😊

Haiii, jaaaa het aftellen is nu echt wel begonnen!

Maar zij maakt ook zulke mooie borsten 🤩 heb echt getwijfeld tussen deze 2 pc's! 

Dus jij krijgt toch voor de spier, fijn!

Voor jou gaat het ook gauw gebeuren, spannend meid!!

 

Hoop trouwens niet dat corona roet in het eten gooit voor ons! Zo de persconferentie afwachten!! 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoi SiBre,

 

Jaaaaaa ik ben ook zo blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt! 

Haha echt he.. niet normaal hoe groot ze toen zijn geworden en dat het dan weer van je wordt afgenomen 🙈 zo groot zou ik ze niet willen maar nu idd die lege B is ook niks 😂

Wat goed dat jij ook voor jezelf heb gekozen en morgen al aan de beurt bent meid, super spannend!!!

Weet je al hoe laat je geopereerd wordt? Leuk, dat jij ook door dr. van der Weij geholpen wordt, hij maakt zulke mooie natuurlijke borsten, komt vast goed met ons! Ik ga je verhaal zeker volgen!!

 

Heel veel succes morgen en mocht je een album hebben zou ik graag mee willen kijken!

 

Hoop dat je goed kunt slapen vannacht, kan me goed voorstellen dat je nu flinke kriebels hebt! 

Ja ik ben om 11.30 aan de beurt.. man man wat ik vandaag in mijn lijf meemaakte.. de spanning van wel, niet, wel, niet... pfff wat een rollercoaster.. volgens mij gaat t nu wel door dus kunnen we ons voorbereiden..👏 ik hoop voor iedereen dat het zo blijft en dat we allemaal de droom boobies krijgen die we zo graag willen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoi Anns, ja zo herkenbaar! Leuk dat we dezelfde leeftijd hebben :)

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :tatice_04:

Daar ben ik benieuwd naar, wanneer het echt eigen gaat voelen.. verschilt zo per persoon lees ik.

Door wie ben jij geopereerd als ik vragen mag?

Goed om te horen dat je al veel kan doen in huis maar pas op dat je niet teveel doet, rust is zo belangrijk voor het herstel!

Oh dat op je rug slapen lijkt me nog het vervelendst! Kan me goed voorstellen dat je daar een beetje stijf van wordt.. ach we moeten er iets voor over hebben, toch haha!

 

Is het je al met al mee of tegen gevallen? Mocht je een album hebben zou ik graag meekijken.

 

Ik zie wel op tegen het ongemak na de operatie en zal naarmate het dichterbij komt wel zenuwachtiger worden maar kan niet wachten om weer een mooie volle boezem te hebben! 😊

Hoi, ik ben geopereerd door dr. Cromheecke van Zipper Clinics.

Mijn album staat openbaar.

Ik ben wel van te voren al begonnen met ‘oefenen’ op de rug te slapen en dat heeft me wel geholpen 😊. Ik slaap wel goed namelijk.

 

Morgen moet ik op controle en ben benieuwd wat ze zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, SiBre zei:

Ja ik ben om 11.30 aan de beurt.. man man wat ik vandaag in mijn lijf meemaakte.. de spanning van wel, niet, wel, niet... pfff wat een rollercoaster.. volgens mij gaat t nu wel door dus kunnen we ons voorbereiden..👏 ik hoop voor iedereen dat het zo blijft en dat we allemaal de droom boobies krijgen die we zo graag willen! 

Mooie tijd! Ja snap ik..kreeg het zelf al op me heupen en jij bent dan ook nog 's morgen aan de beurt dus zal best een uitputtende dag zijn geweest qua emoties maar gelukkig kan je gewoon geopereerd worden morgen! 😀

 

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

 

Wens je een goede nachtrust en heel veel succes morgen :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anns zei:

Hoi, ik ben geopereerd door dr. Cromheecke van Zipper Clinics.

Mijn album staat openbaar.

Ik ben wel van te voren al begonnen met ‘oefenen’ op de rug te slapen en dat heeft me wel geholpen 😊. Ik slaap wel goed namelijk.

 

Morgen moet ik op controle en ben benieuwd wat ze zeggen.

Wow! Ziet er al heel mooi uit!!

Ik probeer nu ook af en toe op mijn rug in slaap te vallen en soms lukt het dus we blijven oefenen 😴

 

Eerste controle, spannend! Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteravond werd ik ineens gebeld door Boerhaave kliniek. 

Kreeg het al benauwd want hoorde al van een aantal dames hier dat hun operatie niet doorging ivm niet op tijd leveren van protheses dus was bang dat dat bij mij ook het geval was.

Ze wilde idd mijn afspraak verschuiven naar 31 december!! Er werd doodleuk even medegedeeld dat ik overmorgen al aan de beurt was! 😯 Die dag is voor mijn geen optie dus ik vroeg wat hier de reden van was aangezien ze deze niet had gegeven en zei dat ze niet wist waarom dit was en probeerde diegene te bereiken die het wel wist maar ze kreeg deze niet te pakken.

Heb wel even laten weten dat ik er niet blij mee was dat mijn operatie zonder geldige reden werd verzet.

Ook ik heb met een full-time baan en 2 kleine kids een agenda waar ik rekening mee moet houden en daarom juist al begin oktober deze datum geprikt zodat ik zeker wist dat ik dan terecht zou kunnen en alles heb kunnen regelen qua herstelperiode enz..

 

Er werd mij geadviseerd om morgen terug te bellen met diegene die er meer van wist dus dat afgesproken.

Gelukkig werd ik na een halfuurtje al teruggebeld dat ze die collega te pakken had gehad. Ze vonden het heel vervelend dat dit was gebeurd en hebben nu e.e.a. verschoven in de agenda dat ik toch maandag 4 januari  terecht kan dus daar was ik echt heel blij mee!

Zo fijn dat ze deze moeite hebben genomen voor me want ik weet dat ze het heel druk hebben en veel hebben moeten schuiven met de afspraken dus complimenten voor de consulentes daar!! :)

 

Nog maar 5 dagen en dan is het zover!! De zenuwen beginnen nu wel te komen hoor, zo spannend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii, net je topic gelezen! Ik ben 2 dagen na jou aan de beurt, maar wel bij dr Zaal. Ik krijg 330 cc en anatomisch (wel DP). Krijg je ronde of anatomische protheses? 

 

En zou je mij ook willen toevoegen aan je album? Ik zal jou ook aan die van mij toevoegen :)

 

Gelukkig kan je gewoon 4 januari terecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Gisteravond werd ik ineens gebeld door Boerhaave kliniek. 

Kreeg het al benauwd want hoorde al van een aantal dames hier dat hun operatie niet doorging ivm niet op tijd leveren van protheses dus was bang dat dat bij mij ook het geval was.

Ze wilde idd mijn afspraak verschuiven naar 31 december!! Er werd doodleuk even medegedeeld dat ik overmorgen al aan de beurt was! 😯 Die dag is voor mijn geen optie dus ik vroeg wat hier de reden van was aangezien ze deze niet had gegeven en zei dat ze niet wist waarom dit was en probeerde diegene te bereiken die het wel wist maar ze kreeg deze niet te pakken.

Heb wel even laten weten dat ik er niet blij mee was dat mijn operatie zonder geldige reden werd verzet.

Ook ik heb met een full-time baan en 2 kleine kids een agenda waar ik rekening mee moet houden en daarom juist al begin oktober deze datum geprikt zodat ik zeker wist dat ik dan terecht zou kunnen en alles heb kunnen regelen qua herstelperiode enz..

 

Er werd mij geadviseerd om morgen terug te bellen met diegene die er meer van wist dus dat afgesproken.

Gelukkig werd ik na een halfuurtje al teruggebeld dat ze die collega te pakken had gehad. Ze vonden het heel vervelend dat dit was gebeurd en hebben nu e.e.a. verschoven in de agenda dat ik toch maandag 4 januari  terecht kan dus daar was ik echt heel blij mee!

Zo fijn dat ze deze moeite hebben genomen voor me want ik weet dat ze het heel druk hebben en veel hebben moeten schuiven met de afspraken dus complimenten voor de consulentes daar!! :)

 

Nog maar 5 dagen en dan is het zover!! De zenuwen beginnen nu wel te komen hoor, zo spannend allemaal!!

Gelukkig kan je gewoon terecht 4 januari :) 

Ik baal nog steeds zo dat mijn protheses er niet zijn, anders mocht ik morgen al.. Nu nog 13 dagen wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, veel zei:

Hiii, net je topic gelezen! Ik ben 2 dagen na jou aan de beurt, maar wel bij dr Zaal. Ik krijg 330 cc en anatomisch (wel DP). Krijg je ronde of anatomische protheses? 

 

En zou je mij ook willen toevoegen aan je album? Ik zal jou ook aan die van mij toevoegen :)

 

Gelukkig kan je gewoon 4 januari terecht!

Oh spannend! Dr. Zaal maakt ook zulke mooie borsten!! 😍

Heb ook getwijfeld tussen deze 2 pc's.

Ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

 

Ja echt ben zo blij dat het toch doorgaat a.s. maandag! :43:

 

Gaat nu echt opschieten voor ons, jij al last van zenuwen?

 

Tuurlijk, zal je toevoegen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BonnyBastian zei:

Gelukkig kan je gewoon terecht 4 januari :) 

Ik baal nog steeds zo dat mijn protheses er niet zijn, anders mocht ik morgen al.. Nu nog 13 dagen wachten 

Ja ben echt blij anders weet ik niet wanneer ik weer de kans had gehad om vrij te nemen.

 

Vind het ook echt rot voor je dat het niet doorgaat morgen! 😥

Nu nog ff 2 weken wachten maar dan wel met de protheses die je wilde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Ja ben echt blij anders weet ik niet wanneer ik weer de kans had gehad om vrij te nemen.

 

Vind het ook echt rot voor je dat het niet doorgaat morgen! 😥

Nu nog ff 2 weken wachten maar dan wel met de protheses die je wilde!

Ja daarom 😊 wilde eigenlijk groter maar past niet. Of rond daar twijfel ik nog steeds over. Maar hou t toch maar bij 340 anatomisch denk ik. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Marietjuh said:

Oh spannend! Dr. Zaal maakt ook zulke mooie borsten!! 😍

Heb ook getwijfeld tussen deze 2 pc's.

Ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

 

Ja echt ben zo blij dat het toch doorgaat a.s. maandag! :43:

 

Gaat nu echt opschieten voor ons, jij al last van zenuwen?

 

Tuurlijk, zal je toevoegen! 

 

 

Dankjewel! Ja inderdaad, voor maandag al!! Ik ben dus eigenlijk nooit zenuwachtig voor dingen, maar nu toch best wel. Bij Velthuis krijg je ook fysiotherapie en dat ging bij mij niet helemaal goed, daarna werd mijn operatie verplaats (zou eerst 18-12 zijn), dus mijn vertrouwen in de kliniek was een klein beetje gedaald. Ookal waren het wel wat overmacht situaties. Daarnaast heb ik vandaag wat vervelend nieuws van mijn huisarts gekregen dus dat helpt ook niet helemaaal mee. Ik ben dan altijd zo panisch dat het tekens zijn dat ik het niet moet doen ofzo🤣 Maar we houden hoop en het is echt lopende band werk voor die artsen dus ik ga er lekker vanuit dat alles goed gaat komen!

Ben  jij al nerveus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei marietjuh! 
 

even ook je verhaal gelezen hoor 😁 

 

ik mag 9 januari bij de Boerhaave kliniek bij pc van Hal. 
 

bij mij ook na 3 kids en aankomen met de zwangerschap en weer afvallen en nu veel sporten is er niks meer van over. Vroeger had ik een volle D en nu een A en een B 😩 

er wordt nu in de B borst 430 cc rond voor de spier en de A borst daar heeft ze pas protheses voor besteld om tijdens de operatie te kijken wat het mooiste is. 
 

toch sta ik ook nog op een lijstje dat als er iemand uitval dat ik nog eerder terecht kan. Want hoe eerder hoe beter voor m’n herstel. Ik ben Kapster en werk voor mezelf dus hoop de 19e weer te beginnen.. 

ook ik zie een beetje op tegen de tijd na de operatie. Maar alles voor de nieuwe boobs 😁 

 

groetjes! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.