Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, Marietjuh zei:

 

Lief dankjewel!! 😘

Hoe gaat het met jou? Lukt het slapen een beetje? Ik kijk graag mee als je foto's hebt geplaatst.

 

Succes met herstellen!

Heb je al toegevoegd! 

Vooral last van druk op mijn borstkas en rugpijn. Zo half rechtop slapen op mijn rug ligt me niet. Wou dat ik al een week verder was en die koplampen al wat minder gezwollen zouden zijn. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Marietjuh said:

Oké dus in principe mag het wel, volgens mij pc althans maar zit net bij jou te kijken en jij hebt ze dual plane geplaatst dus zou kunnen dat het daar aan ligt 🤔

Jaa ik mocht het ook na 1 week al van de kliniek. Misschien zit die spier indd in de weg haha. Komt vanzelf wel, lig prima op mijn rug eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, veel zei:

Ziet er heel mooi uit! Waar heb je die besteld? Lekker zonder beugel altijd die dingen

Dankje! 🥰 De bovenste zijn bralettes en heb ik bij Christine Le Duc besteld. Echt heerlijk ja zonder beugel :D

De onderste 2 zijn negligés.. de roze is van Victoria Secret (op eBay besteld) en de zwarte heb ik bij Otto besteld, is van het merk Lascana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Marietjuh said:

Dankje! 🥰 De bovenste zijn bralettes en heb ik bij Christine Le Duc besteld. Echt heerlijk ja zonder beugel :D

De onderste 2 zijn negligés.. de roze is van Victoria Secret (op eBay besteld) en de zwarte heb ik bij Otto besteld, is van het merk Lascana.

Dankjewel!! Staat heel erg mooi😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel! 🥰

Weet jij inmiddels meer over wanneer je nu geopereerd kan worden?

Ha Marietjuh 

ja ik heb het even in de wacht staan. 
min eerste instantie hadden ze implantaten niet die ik wilde. Maar toen ik dus alles op m’n werk ook weer geregeld had belde ze dat ze er toch waren alleen begin ik begin februari aan andere baan. Dus dat is heel lastig. en voor nu heb ik dus gezegd dat ik even wacht. En zelf weer bel om nieuwe afspraak te plannen. 
Merk dat door dit gedoe de twijfel ook echt weer boventoon voert dat ik het misschien wel helemaal niet moet doen en dat het zo moest zijn. 
maar als ik dan weer jullie resultaten zie denk ik nee dat wil ik ook. Kortom het is een soort puinhoop 😆😆😆

Ben wel aan het denken om te kijken of m’n werk misschien wat later kan starten. Want anders duurt het echt zo weer maand of 3 denk ik zo maar. 
nou ja ik moet een knoop door hakken maar lukt me nog niet echt goed! 😌 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loessss zei:

Ha Marietjuh 

ja ik heb het even in de wacht staan. 
min eerste instantie hadden ze implantaten niet die ik wilde. Maar toen ik dus alles op m’n werk ook weer geregeld had belde ze dat ze er toch waren alleen begin ik begin februari aan andere baan. Dus dat is heel lastig. en voor nu heb ik dus gezegd dat ik even wacht. En zelf weer bel om nieuwe afspraak te plannen. 
Merk dat door dit gedoe de twijfel ook echt weer boventoon voert dat ik het misschien wel helemaal niet moet doen en dat het zo moest zijn. 
maar als ik dan weer jullie resultaten zie denk ik nee dat wil ik ook. Kortom het is een soort puinhoop 😆😆😆

Ben wel aan het denken om te kijken of m’n werk misschien wat later kan starten. Want anders duurt het echt zo weer maand of 3 denk ik zo maar. 
nou ja ik moet een knoop door hakken maar lukt me nog niet echt goed! 😌 

Hoihoi 🤗

 

Oké.. wel een lastige situatie waar je in zit.

Ik snap idd dat je liever niet later start als je net aan een nieuwe baan begint.. lastig!

 

Moet zeggen dat ik echt heel blij  ben met de nieuwe boobs maar heb ook enkele momenten gekend dat ik dacht.. wat heb ik mezelf toch aangedaan :154:

Ik voelde me na 2 weken al stukken beter.. lees het vaak hier die magische 2 weken!

Nu zou ik ze al niet meer willen missen hoor, ze gaan ook steeds meer eigen voelen 😊

 

Je zou misschien kunnen vragen hoe je nieuwe werkgever ertegenover staat om iets later te beginnen.. dat een ingreep al een tijdje gepland stond wat door omstandigheden niet door is gegaan en nu hebben ze een gaatje voor je. Vertel je toch de waarheid zonder te hoeven vertellen wat het is, wat je overigens ook niet verplicht bent.

 

Heel veel succes met beslissen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2021 om 22:14, Amaryllis zei:

Heb je al toegevoegd! 

Vooral last van druk op mijn borstkas en rugpijn. Zo half rechtop slapen op mijn rug ligt me niet. Wou dat ik al een week verder was en die koplampen al wat minder gezwollen zouden zijn. 😅

Echt zo mooi hoe jouw borsten zijn getransformeerd! 😍

Hoe is het nu met je.. gaat het al wat beter? Ik had daar ook het meeste last van hoor, zeker in de eerste week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Marietjuh zei:

Echt zo mooi hoe jouw borsten zijn getransformeerd! 😍

Hoe is het nu met je.. gaat het al wat beter? Ik had daar ook het meeste last van hoor, zeker in de eerste week.

Dankje! Ben er zelf al zo blij mee en dan heb ik de littekens nog niet gezien. Kan nog tegenvallen. 

 

Gisteren ging het echt goed en geen

pijnstillers genomen... Gevolg :deze ochtend wakker geworden met enorme pijn in mijn linkerborst en linkerschouderblad, kon wel wenen. Ik herken de pijn van een schouderblad ontsteking, dus dat belooft. 😅 De druk is beter of het went. 

 

Hoe gaat het met jou? Jij bent al drie weken po! Zie je ze nu goed veranderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Amaryllis zei:

Dankje! Ben er zelf al zo blij mee en dan heb ik de littekens nog niet gezien. Kan nog tegenvallen. 

 

Gisteren ging het echt goed en geen

pijnstillers genomen... Gevolg :deze ochtend wakker geworden met enorme pijn in mijn linkerborst en linkerschouderblad, kon wel wenen. Ik herken de pijn van een schouderblad ontsteking, dus dat belooft. 😅 De druk is beter of het went. 

 

Hoe gaat het met jou? Je bent al drie weken po! Zie je ze nu goed veranderen? 

Die zullen vast wel mooi genezen :6:

 

Oei da's ff minder maar wel fijn dat het zo goed ging dat je ze ff niet nodig had. Is het al wat minder met de pijn?

 

Ik zie ze natuurlijk elke dag dus dan valt het niet zo op maar vond ze vanaf dag 1 eigenlijk al best mooi maar als ik de foto's van begin tot nu bekijk zie ik wel degelijk verschil.. ze gaan steeds meer "relaxen" en voelen steeds meer van mezelf dus dat is fijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Hebben ze bij jou met de controle de knoopjes weggeknipt? Ik lees vaak dat dat gebeurd maar bij mij zitten ze er nog mooi 😊

Nope bij mij ook niet weggeknipt en voel ze ook zitten.. twijfelde daarom om wel of niet al te beginnen met smeren met litteken crème.. verder is alles wel helemaal dicht en ziet er rustig uit dus heb vanochtend voor het eerst gesmeerd.

Ben jij al begonnen met smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fleur38 zei:

Ben even een paar weken afwezig geweest. Maar wauw, ze zien er goed uit zeg ! En wat een verandering al van begin tot nu. 

Dankjewel!! 🥰 Ben ook heel blij met het resultaat tot nu toe.

 

Maar hoe is het met jou? Jij stond toch voor een andere operatie op de wachtlijst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Marietjuh zei:

Nope bij mij ook niet weggeknipt en voel ze ook zitten.. twijfelde daarom om wel of niet al te beginnen met smeren met litteken crème.. verder is alles wel helemaal dicht en ziet er rustig uit dus heb vanochtend voor het eerst gesmeerd.

Ben jij al begonnen met smeren?

Nee ik mag pas smeren als de hechtingen en knoopjes weg zijn en alles dicht is. Met controle zeiden ze na 5 weken. Dinsdag nog even gevraagd dat ik mn vriend ophaalde bij boerhaave 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Nee ik mag pas smeren als de hechtingen en knoopjes weg zijn en alles dicht is. Met controle zeiden ze na 5 weken. Dinsdag nog even gevraagd dat ik mn vriend ophaalde bij boerhaave 

Oké bij mij zei ze nog een weekje wachten en dan beginnen met smeren maar ik kreeg ook geen nieuwe pleisters erop dus dan zal het bij mij wel goed geheeld zijn. Is ook helemaal dicht als ik goed kijk 👀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.