Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, BonnyBastian zei:

Zenuwen die heb ik niet 😂 wel beetje ongeduldig en nieuwsgierig hoe groot ze worden

Haha het kan niet snel genoeg! Snap ik wel als je datum is verzet, anders had je nu al je nieuwe boobs gehad.

Ben ook heel benieuwd hoe ze gaan worden. Jij krijgt 340 cc toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2021 om 15:02, Marietjuh zei:

Dankjewel! 😘

 

Ik ben ook blij met de maat. Jij krijgt ook 300 cc toch? Wat is jouw voorsituatie?

 

Jeetje wat een pech zeg! 😢 Hopelijk niet iets al te ernstigs?

 

Ik twijfelde ook tussen dr. Zaal en dr. van der Weij. Zij maakt ook zulke mooie borsten!! 😍

Ben ook benieuwd hoe je afspraak gaat.

 

In ieder geval heel veel succes met je aankomende operatie. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kan je snel weer voor de boobs terecht! 😄

Hoe gaat het nu met je ? Al een beetje gewend aan je nieuwe boobs ? 😃

Op dit moment staat mn wereld even op z’n kop, vandaar de late reactie. 
 

Ik moet helaas een zware buikoperatie ondergaan. Ziekenhuis hoopt tussen nu en 2 maanden.. maar vanwege Corona zijn de operatiekamers op dit moment gesloten (alleen beschikbaar voor spoed). Herstel tijd is minstens 6 weken. Ik heb voor mezelf besloten dat ik de borstvergroting in het najaar wil laten uitvoeren. Ik kom van een slappe 75b/c, deels door borstvoeding. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ja klopt idd  340 😊 anders was ik nu idd al 11 dagen verder bijna 

Ik lees net over het weer niet leverbaar zijn van de implantaten.. wat een drama en wat zal je geschrokken zijn!

Gelukkig gaat het nu toch door met ronde die je in eerste instantie eigenlijk wou, alles gebeurt met een reden! 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Fleur38 zei:

Hoe gaat het nu met je ? Al een beetje gewend aan je nieuwe boobs ? 😃

Op dit moment staat mn wereld even op z’n kop, vandaar de late reactie. 
 

Ik moet helaas een zware buikoperatie ondergaan. Ziekenhuis hoopt tussen nu en 2 maanden.. maar vanwege Corona zijn de operatiekamers op dit moment gesloten (alleen beschikbaar voor spoed). Herstel tijd is minstens 6 weken. Ik heb voor mezelf besloten dat ik de borstvergroting in het najaar wil laten uitvoeren. Ik kom van een slappe 75b/c, deels door borstvoeding. 
 

 

Het ging vandaag ook weer wat beter maar merk wel dat hoe verder de dag vordert ik snel moe wordt en ze meer voel zeuren maar al met al mag ik echt niet klagen! Kon 2 dagen later al zelfstandig mijn haar wassen!

 

Jeetje wat vervelend voor je!

Oké ja eerst maar even focussen op wat nu belangrijk is, heel veel sterkte daarmee!

En idd goed idee om het tot het najaar op te schuiven, krijg je ook meer rust in je hoofd.

Jaaa dat komt me bekend voor.. borstvoeding heeft die van mij ook geen goed gedaan haha.

 

Heel veel succes en sterkte alvast met je aankomende operatie! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ik lees net over het weer niet leverbaar zijn van de implantaten.. wat een drama en wat zal je geschrokken zijn!

Gelukkig gaat het nu toch door met ronde die je in eerste instantie eigenlijk wou, alles gebeurt met een reden! 😄

Krijg nu cpg 332 350 dus wel anatomisch  maar meer projectie. Dat wilde ik eigenlijk al dus hier achteraf nu best blij mee 😂 maar dat ze belde eerst kon ik wel janken. Dacht dat ik gek werd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Fleur38 zei:

Hoe gaat het nu met je ? Al een beetje gewend aan je nieuwe boobs ? 😃

Op dit moment staat mn wereld even op z’n kop, vandaar de late reactie. 
 

Ik moet helaas een zware buikoperatie ondergaan. Ziekenhuis hoopt tussen nu en 2 maanden.. maar vanwege Corona zijn de operatiekamers op dit moment gesloten (alleen beschikbaar voor spoed). Herstel tijd is minstens 6 weken. Ik heb voor mezelf besloten dat ik de borstvergroting in het najaar wil laten uitvoeren. Ik kom van een slappe 75b/c, deels door borstvoeding. 
 

 

Het ging vandaag ook weer wat beter maar merk wel dat hoe verder de dag vordert ik snel moe wordt en ze meer voel zeuren maar al met al mag ik echt niet klagen! Kon 2 dagen later al zelfstandig mijn haar wassen!

 

Jeetje wat vervelend voor je!

Oké ja eerst maar even focussen op wat nu belangrijk is, heel veel sterkte daarmee!

En idd goed idee om het tot het najaar op te schuiven, krijg je ook meer rust in je hoofd.

Jaaa dat komt me bekend voor.. borstvoeding heeft die van mij ook geen goed gedaan haha.

 

Heel veel succes en sterkte alvast met je aankomende operatie! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, BonnyBastian zei:

Krijg nu cpg 332 350 dus wel anatomisch  maar meer projectie. Dat wilde ik eigenlijk al dus hier achteraf nu best blij mee 😂 maar dat ze belde eerst kon ik wel janken. Dacht dat ik gek werd 

Oké verschillende maten dus.. die kreeg je eerst niet toch?

Ja snap ik.. je schrikt je rot!

Nou ja zo zie je maar, een geluk bij een ongeluk 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag mijn controle afspraak gehad.. alles was gelukkig goed en de pleisters zijn eraf gehaald. Voelde er niks van want ze zijn beneden nog helemaal verdoofd :154:

Heb ook gelijk gevraagd over de steken die ik nu onderin mijn linkerborst voel maar dit was normaal.. wist ik eigenlijk al want kom het hier regelmatig tegen. Ook gevraagd wanneer het gevoel weer een beetje terugkomt. Een paar weken was het antwoord. Had langer verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de ervaringen van degene die al eerder geopereerd zijn. Oh ja, tepels zijn juist overgevoelig, herkenbaar?

 

Ik kon geen foto's meer toevoegen aan mijn album (max. 10) dus ga deze even opnieuw inrichten zodat ik nieuwe pics kan uploaden 🤗 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Marietjuh zei:

Vanmiddag mijn controle afspraak gehad.. alles was gelukkig goed en de pleisters zijn eraf gehaald. Voelde er niks van want ze zijn beneden nog helemaal verdoofd :154:

Heb ook gelijk gevraagd over de steken die ik nu onderin mijn linkerborst voel maar dit was normaal.. wist ik eigenlijk al want kom het hier regelmatig tegen. Ook gevraagd wanneer het gevoel weer een beetje terugkomt. Een paar weken was het antwoord. Had langer verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de ervaringen van degene die al eerder geopereerd zijn. Oh ja, tepels zijn juist overgevoelig, herkenbaar?

 

Ik kon geen foto's meer toevoegen aan mijn album (max. 10) dus ga deze even opnieuw inrichten zodat ik nieuwe pics kan uploaden 🤗 

Fijn om te horen dat het goed gaat. Ik hoop dat mijn herstel ook zo gaat 😊 benieuwd naar je foto’s 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Marietjuh zei:

Vanmiddag mijn controle afspraak gehad.. alles was gelukkig goed en de pleisters zijn eraf gehaald. Voelde er niks van want ze zijn beneden nog helemaal verdoofd :154:

Heb ook gelijk gevraagd over de steken die ik nu onderin mijn linkerborst voel maar dit was normaal.. wist ik eigenlijk al want kom het hier regelmatig tegen. Ook gevraagd wanneer het gevoel weer een beetje terugkomt. Een paar weken was het antwoord. Had langer verwacht eigenlijk. Ben benieuwd naar de ervaringen van degene die al eerder geopereerd zijn. Oh ja, tepels zijn juist overgevoelig, herkenbaar?

 

Ik kon geen foto's meer toevoegen aan mijn album (max. 10) dus ga deze even opnieuw inrichten zodat ik nieuwe pics kan uploaden 🤗 

Hoi hoi, fijn dag controle afspraak goed was!  Zou ik in je album mogen kijken. Ik ben nu bijna 13 weken po, ook bij van der weij geweest. Meeste gevoel is wel terug nu, zeg 90 %. Tepels zijn nog iets overgevoelig af en toe. Nu echt heel af en toe nog een steekje, maar bijna nooit meer. Zijn echt mega zacht, voelen heel natuurlijk, kan er alles weer mee. Super blij mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi hoi, fijn dag controle afspraak goed was!  Zou ik in je album mogen kijken. Ik ben nu bijna 13 weken po, ook bij van der weij geweest. Meeste gevoel is wel terug nu, zeg 90 %. Tepels zijn nog iets overgevoelig af en toe. Nu echt heel af en toe nog een steekje, maar bijna nooit meer. Zijn echt mega zacht, voelen heel natuurlijk, kan er alles weer mee. Super blij mee!!

Wat een toeval, reageer ook net op een bericht van jou! 😂

Tuurlijk, ik zal je toevoegen!

Dat geeft me goede hoop dat je bijna al je gevoel weer terug heb en dat ze zo zacht zijn.. ben zo benieuwd hoe die van mij nog gaan veranderen! 

 

Hoeveel cc heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Marietjuh zei:

Wat een toeval, reageer ook net op een bericht van jou! 😂

Tuurlijk, ik zal je toevoegen!

Dat geeft me goede hoop dat je bijna al je gevoel weer terug heb en dat ze zo zacht zijn.. ben zo benieuwd hoe die van mij nog gaan veranderen! 

 

Hoeveel cc heb jij gekregen?

Ik heb 370 cc voor de spier. Rond extra mpp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2021 om 20:08, Elis1994 zei:

Hey😊 ik heb 5 maart bij Boerhaave een afspraak. Motiva ergonomix 335cc voor de spier, zou ik bij jou mee mogen kijken? Ik ben super benieuwd😇

Ik heb net je topic gelezen, spannend meid! 

Het is echt een superfijn kliniek met hele kundige pc's dus je bent in goede handen!

 

Tuurlijk, heb je toegevoegd! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu alweer bijna 2 weken po en wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten.. had ze niet mooier kunnen dromen!! 😍

De napijn en het slapen op mijn rug is me zo meegevallen allemaal en ik merk nu dat het met de dag beter gaat en ik niet meer zo snel moe ben. De steken die ik onderin voelde heb ik gelukkig niet meer.. voelt nu een beetje beurs en de zij/onderkant, alsof de zwelling naar beneden zakt en de onderkant is nog helemaal verdoofd, herkenbaar?

Vind ze nog een beetje aan de grote kant als de bh uitgaat :1bouncingboobs: maar denk dat nog niet alle vocht/zwelling helemaal weg is.

Het lukt me de afgelopen dagen ook steeds beter om op mijn zij te slapen dus daar ben ik superblij mee, slaapt toch een stuk lekkerder 😂

 

Ik heb vandaag nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Nu alweer bijna 2 weken po en wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten.. had ze niet mooier kunnen dromen!! 😍

De napijn en het slapen op mijn rug is me zo meegevallen allemaal en ik merk nu dat het met de dag beter gaat en ik niet meer zo snel moe ben. De steken die ik onderin voelde heb ik gelukkig niet meer.. voelt nu een beetje beurs en de zij/onderkant, alsof de zwelling naar beneden zakt en de onderkant is nog helemaal verdoofd, herkenbaar?

Vind ze nog een beetje aan de grote kant als de bh uitgaat :1bouncingboobs: maar denk dat nog niet alle vocht/zwelling helemaal weg is.

Het lukt me de afgelopen dagen ook steeds beter om op mijn zij te slapen dus daar ben ik superblij mee, slaapt toch een stuk lekkerder 😂

 

Ik heb vandaag nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album.

Hoi, ze zien er mooi uit !! Ze lijken wel iets op die van mij vind ik zelf, alleen heb jij ze dichter bij elkaar staan nu.

En hoe lukt het jou op de zij te slapen ivm arm op de borst, leg je er iets tussen of lig je gewoon met je ellebogen tegen elkaar aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Marietjuh said:

Nu alweer bijna 2 weken po en wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten.. had ze niet mooier kunnen dromen!! 😍

De napijn en het slapen op mijn rug is me zo meegevallen allemaal en ik merk nu dat het met de dag beter gaat en ik niet meer zo snel moe ben. De steken die ik onderin voelde heb ik gelukkig niet meer.. voelt nu een beetje beurs en de zij/onderkant, alsof de zwelling naar beneden zakt en de onderkant is nog helemaal verdoofd, herkenbaar?

Vind ze nog een beetje aan de grote kant als de bh uitgaat :1bouncingboobs: maar denk dat nog niet alle vocht/zwelling helemaal weg is.

Het lukt me de afgelopen dagen ook steeds beter om op mijn zij te slapen dus daar ben ik superblij mee, slaapt toch een stuk lekkerder 😂

 

Ik heb vandaag nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album.

Zien er heel goed uit!! Die van mij doen ook alleen aan de onderkant pijn, denk bij de littekens? Moet dinsdag op controle dus zie het dan wel. Bij mij is de onderkant ook nog zonder gevoel! De rest begint een beetje te schrijnen ofzo, goed teken want dat betekent dat het gevoel terug komt :) Heb jij al gevoel in je tepels? Dat is er bij mij namelijk nog helemaal niet hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anns zei:

Hoi, ze zien er mooi uit !! Ze lijken wel iets op die van mij vind ik zelf, alleen heb jij ze dichter bij elkaar staan nu.

En hoe lukt het jou op de zij te slapen ivm arm op de borst, leg je er iets tussen of lig je gewoon met je ellebogen tegen elkaar aan ?

Dankjewel! 😊 Ja beetje dezelfde vorm inderdaad..  zien er ook mooi en natuurlijk uit! Hoeveel weken ben jij nu?

Ik begin zeg maar op mijn rug en kantel steeds een klein stukje naar de zijkant dus mij onderste arm rust op het matras en mijn bovenste arm rust op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, veel zei:

Zien er heel goed uit!! Die van mij doen ook alleen aan de onderkant pijn, denk bij de littekens? Moet dinsdag op controle dus zie het dan wel. Bij mij is de onderkant ook nog zonder gevoel! De rest begint een beetje te schrijnen ofzo, goed teken want dat betekent dat het gevoel terug komt :) Heb jij al gevoel in je tepels? Dat is er bij mij namelijk nog helemaal niet hahaha

Thanx! :) Oké, ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de littekens, bij mij zit het beurse gevoel echt van binnen.

Oh spannend.. succes alvast!

Goed om te horen dat ze bij jou ook verdoofd zijn aan de onderkant.. vroeg het ook tijdens mijn controle en na 3-6 weken zou het gevoel weer terug moeten zijn dus ben benieuwd. Mijn tepels zijn juist extra gevoelig 😂 met bh aandoen en afdrogen moet ik heel voorzichtig doen want voel alles veel meer haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel! 😊 Ja beetje dezelfde vorm inderdaad..  zien er ook mooi en natuurlijk uit! Hoeveel weken ben jij nu?

Ik begin zeg maar op mijn rug en kantel steeds een klein stukje naar de zijkant dus mij onderste arm rust op het matras en mijn bovenste arm rust op mijn zij.

Ik ben a.s. woensdag 7 weken. Ik ga het gewoon nog een x proberen, alhoewel ik nu ook prima slaap op mijn rug. Maar toch.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Anns zei:

Ik ben a.s. woensdag 7 weken. Ik ga het gewoon nog een x proberen, alhoewel ik nu ook prima slaap op mijn rug. Maar toch.....

Draag jij nog je po bh? Haha ja ik kan nu ook op mijn rug in slaap vallen, nooit gedacht dat ik daar aan zou kunnen wennen maar zo zie je maar 😅

Mijn onderste arm doe ik trouwens onder mijn kussen, ging vannacht ook weer goed, succes gaat vast lukken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.