Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Noor45 zei:

😍😍 heel mooi!! Ik vind ze zo natuurlijk bij jou! Dat denk ik elke keer weer als ik je foto’s zie. Ze lijken ook zo soepel. Echt prachtig. 💋

Zo lief dankjewel!! 😘

Ik denk niet dat ze nu nog veel gaan veranderen omdat ze idd al zo zacht en soepel zijn.

Heb me van te voren zo druk gemaakt dat ze niet zouden worden hoe ik ze wilde maar had ze niet mooier kunnen wensen, zo blij mee!! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loessss zei:

Wauw Marie echt schitterend geworden. Hoe is het met het gevoel? 

Heyyyyy Loessss! Hoe gaat het met je? Da´s alweer even geleden!

Met mij gaat het heel goed. Borsten voelen al helemaal eigen alleen helemaal onderaan zijn ze nog gevoelloos maar het wordt wel heel langzaamaan steeds minder dus ga ervan uit dat dit nog terugkomt.. kon nog tot een jaar duren volgens de pc!

Maarre hoe is alles bij jou?? Alles heeft natuurlijk even op een laag pitje gestaan 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2021 om 11:12, Marietjuh zei:

Hey meiden! Inmiddels ben ik nu 4 maanden po en ben nog steeds zooo blij met de boobies!! :1bouncingboobs:

Ze zijn nu echt superzacht en, vind ik zelf, niet meer van echt te onderscheiden!

Dit weekend weer nieuwe bh's binnen gekregen en gepast.. gelijk even foto's gemaakt :D

Zal ook nog wat foto's zonder bh in mijn album plaatsen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hallo @Marietjuh, wat een prachtig resultaat heb jij gekregen zeg! Zou ik ook in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hallo @Marietjuh, wat een prachtig resultaat heb jij gekregen zeg! Zou ik ook in je album mogen kijken?

 

31 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hallo @Marietjuh, wat een prachtig resultaat heb jij gekregen zeg! Zou ik ook in je album mogen kijken?

Hoi! Dankjewel! 🥰

Jazeker.. zal je toegang geven!

Net even jouw topic gelezen.. jij bent ook bij Boerhaave geopereerd, leuk! Ben je al blij met het resultaat? Al gaan ze nog heel erg veranderen hoor! Als jij een album hebt zou ik ook graag meekijken 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

 

Hoi! Dankjewel! 🥰

Jazeker.. zal je toegang geven!

Net even jouw topic gelezen.. jij bent ook bij Boerhaave geopereerd, leuk! Ben je al blij met het resultaat? Al gaan ze nog heel erg veranderen hoor! Als jij een album hebt zou ik ook graag meekijken 😉

Hey @Marietjuh even in je album gekeken, ze zijn echt prachtig😍! Bedankt voor het toevoegen😉 Heb je ook toegevoegd😊

Ja, ik ben al heel blij met het resultaat, als het goed is worden ze alleen nog maar mooier, weet dat ze nog veranderen...kan bijna niet wachten op het echte eind resultaat, en dat ze er ook mooi en natuurlijk uit gaan zien😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Marietjuh even in je album gekeken, ze zijn echt prachtig😍! Bedankt voor het toevoegen😉 Heb je ook toegevoegd😊

Ja, ik ben al heel blij met het resultaat, als het goed is worden ze alleen nog maar mooier, weet dat ze nog veranderen...kan bijna niet wachten op het echte eind resultaat, en dat ze er ook mooi en natuurlijk uit gaan zien😃

Net even bij jou gespiekt! Ze zien er al heel mooi uit.. mooie maat ook, past goed bij je! 🤩

Ze gaan idd nog mooier worden als de protheses verder gaan zakken.

In de zomer zijn ze helemaal klaar om geshowd te worden!! :1bouncingboobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2021 om 14:37, Marietjuh zei:

Heyyyyy Loessss! Hoe gaat het met je? Da´s alweer even geleden!

Met mij gaat het heel goed. Borsten voelen al helemaal eigen alleen helemaal onderaan zijn ze nog gevoelloos maar het wordt wel heel langzaamaan steeds minder dus ga ervan uit dat dit nog terugkomt.. kon nog tot een jaar duren volgens de pc!

Maarre hoe is alles bij jou?? Alles heeft natuurlijk even op een laag pitje gestaan 😘

Ha Marie, 

ja hier door wisseling baan nu nog geen afspraak gemaakt. En moet zeggen dat ik door het uitstel elke keer ook wel weer ben gaan twijfelen (behalve als ik dan jouw resultaat zie dan denk ik niet twijfelen maar doen) 

Wat goed dat ze ook zo eigen voelen. Als je ze zo op de foto ziet, ziet het er ook echt super natuurlijk uit. 
Ik blijf je wel volgen hoor! ook fijn dat je nu na zoveel maanden nog foto’s plaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Loessss zei:

Ha Marie, 

ja hier door wisseling baan nu nog geen afspraak gemaakt. En moet zeggen dat ik door het uitstel elke keer ook wel weer ben gaan twijfelen (behalve als ik dan jouw resultaat zie dan denk ik niet twijfelen maar doen) 

Wat goed dat ze ook zo eigen voelen. Als je ze zo op de foto ziet, ziet het er ook echt super natuurlijk uit. 
Ik blijf je wel volgen hoor! ook fijn dat je nu na zoveel maanden nog foto’s plaatst. 

Haii 🤗Oh oké ja dat snap ik dan ook wel dat je nog geen afspraak hebt gemaakt.

Ik kan niet voor jou beslissen maar ik heb persoonlijk geen moment spijt ervan gehad en ben elke dag nog zo ontzettend blij met ze ❣️

Had vooraf ook die twijfel en zelfs nog de eerste weken nadat ik geopereerd was en nog in de lappenmand zat maar als je helemaal hersteld bent kan het genieten gaan beginnen en ik vond het achteraf gezien alles dubbel en dwars waard!

Ja het zijn nu qua gevoel helemaal mijn eigen borsten.. had ik niet verwacht al zo snel!

En houd me ook op de hoogte wat je gaat beslissen.. neem je tijd maar niet gaan twijfelen door de tegenslagen hoor.. doe wat jou gelukkig maakt! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.